سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
سه نفر از سرشاخه های اصلی شرکت هرمی گلدکوئیست در خمینی شهر دستگیر شدند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تبلیغی فردی برای یک شرکت هرمی ، تحقیقات در این زمینه آغاز شد که این فرد از سرشاخه های اصلی شرکت هرمی گلدکوئیست با هماهنگی مقامات قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ یار دوستی افزود: در بازجویی از این متهم ، 2 نفر دیگر از سرشاخه های اصلی این شرکت دستگیر شدند که آنان فعالیت خود را ابتدا در تهران آغاز کردند و گاهی برای عضو گیری به این شهرستان می آمدند.

وی گفت: پس از دستگیری این متهمان ، بیش از 150 مالباخته به این فرماندهی مراجعه و از این افراد شکایت کردند
[ شنبه 89/3/29 ] [ 9:3 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رییس‌جمهور با حضور در جمع نخبگان و فرهیختگان استان چهار محال و بختیاری ضمن دیدار و گفت‌وگو با آنان نظرات نخبگان در حوزه‌های مختلف و مشکلات این استان را از زبان آنان شنید.

به گزارش ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر روز پنجشنبه در چارچوب سومین دور سفر استانی خود به استان چهار محال و بختیاری در جمع نخبگان و فرهیختگان این استان حضور یافت و دیدگاه‌های آنان در خصوص مسائل مختلف و مشکلات استان را شنید.

پس از سخنرانی چند تن از نخبگان و فرهیختگان استان، رییس‌جمهور نیز در پاسخ به برخی از نخبگان در مورد بحث توسعه صنعتی استان چهار محال و بختیاری، گفت: در چهار سال دولت نهم 370 کارخانه در این استان ایجاد شده که سرمایه‌گذاری بالغ بر 850 میلیارد تومان را در بر داشته است و هم‌اکنون نیز 700 کارخانه در مرحله‌ طراحی و ساخت ماشین‌آلات قرار دارد که شش برابر دولت‌های گذشته کار شده است.

وی ادامه داد: برای حمایت از بحث توسعه صنعتی استان 100 میلیارد تومان به صورت قرض‌الحسنه نیز برای حمایت از ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در نظر گرفته شده است.

وی در همین زمینه از وجود نداشتن مشکل و محدودیت برای تخصیص تسهیلات و حق آب برای طرح‌های کشاورزی خبر داد و افزود: استان چهار و محال بختیاری استانی کشاورزی است و اگر کسی بنای ایجاد صنایع تبدیلی دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

احمدی‌نژاد خطاب به استاندار چهار محال و بختیاری، گفت: در این زمینه اگر کسی کارشکنی می‌کند می‌توانید با اولین مورد او را عزل کنید.

وی ادامه داد: در برنامه پنجساله‌ پنجم برای کل کشور پیش‌بینی شده که هشت میلیون هکتار از اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری و تجهیز شود.

رییس‌جمهور در پاسخ به اظهارات یکی دیگر از حضار در مورد بحث صیانت فرهنگی نیز، گفت: ما ارزش‌های فرهنگی استان را نه تنها باید صیانت کنیم بلکه باید منتشر و آن را به جهان صادر نماییم.

در این جلسه پس از سخنان فرهیختگان، حضار نیز به طور مکرر از جای خود برخاسته و نظرات و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف را مطرح می‌کردند که رییس‌جمهور نیز با شنیدن آن‌ها نقطه‌نظرات خود را مطرح و یا برای حل آن‌ها افراد را به مسوولان مربوطه ارجاع داد.

حضور در جمع نخبگان آخرین برنامه‌ سفر استانی رییس‌جمهور به چهار و محال و بختیاری بود و رییس‌جمهور تا ساعاتی دیگر شهرکرد را به مقصد تهران ترک می‌کند.
[ شنبه 89/3/29 ] [ 9:2 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
جام جم آنلاین ـ کویر هر چند خشک و سوزان است، ‌اما سرشار از زیبایی و شکوه است؛ چه هنگام صبح باشد و چه دم دمای غروب.



































[ شنبه 89/3/29 ] [ 9:1 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]


از رفت و آمدهای وقت و بی وقت و تلفن های مشکوک پسرم فهمیدم که کاسه ای زیر نیم کاسه است، ولی چون به او اعتماد داشتم به رویش نیاوردم. چند ماه گذشت و حرکات و رفتار پسر ته تغاری خانه، صدای همسر و پسر بزرگم را نیز درآورد. هوشنگ هفته ای دو یا سه شب به خانه نمی آمد و هروقت مادرش می خواست حرفی بزند با عصبانیت سر او داد می کشید و می گفت: خانه دوستانم بوده ام و درس می خواندم.پدر دل شکسته در دایره اجتماعی کلانتری سجاد مشهد افزود: من و دیگر اعضای خانواده ام خیلی نگران این بچه بودیم، ولی نمی دانستیم چه طور درباره پنهان کاری هایش توضیح بخواهیم تا این که شب گذشته مچ او را گرفتم و واقعیتی تلخ برایم نمایان شد.

ساعت حدود ?? شب بود که پسرم با عجله وارد خانه شد و به بالای پشت بام رفت. با تعجب پشت سر او خودم را به بالای پشت بام رساندم ولی باورم نمی شد چه می بینم، چون هوشنگ قصد داشت زن غریبه ای را روی پشت بام پنهان کند.

 او با دیدن من ناگهان به سویم حمله کرد.با گزارش این موضوع به پلیس ???، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و هوشنگ و آن زن ناشناس را دستگیر کردند.ادامه این ماجرا را از زبان هوشنگ می خوانیم. پسر ?? ساله گفت: حدود ? ماه قبل در پارک ملت با این خانم که ?? سال سن دارد و مطلقه است آشنا شدم. او مرا به خانه اش دعوت کرد و با ابراز عشق و علاقه گفت: اگر با هم ازدواج کنیم دیگر لازم نیست به دانشگاه بروی و برای آینده ات غصه بخوری چون خودم زندگی ات را تامین خواهم کرد.من گول حرف هایش را خوردم و او کم کم مرا به دام موادمخدر انداخت تا بیشتر وابسته اش بشوم. مدتی گذشت و از کرده خودم پشیمان بودم.

قصد داشتم به این ارتباط مخفی خاتمه بدهم اما زن ?? ساله گفت: از تمام لحظاتی که به خانه ام آمده ای تصاویر زشتی تهیه کرده ام و اگر گوش به حرفم نباشی این فیلم ها را منتشر خواهم کرد و...!دیشب رفته بودم تا با خواهش و تمنا او را راضی کنم اگر واقعا فیلمی تهیه کرده است دست از لج بازی بردارد و این تصاویر را از بین ببرد که او گفت این کار خرج دارد و باید ? میلیون تومان بدهی.

 در حالی که داخل خودرو نشسته بودیم و جر و بحث می کردیم ماموران پلیس ما را دیدند و به تعقیب مان پرداختند. من با ترس و وحشت از کوچه ای فرعی به سرعت تغییر مسیر دادم و در مقابل خانه خودمان توقف کردم. می خواستم او را تا صبح روی پشت بام پنهان کنم که پدرم متوجه موضوع شد. هوشنگ آهی کشید و گفت: خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

 سیدمجید موسوی راد، کارشناس ارشد مرکز مشاوره پلیس در این باره به خراسان گفت: غیبت شبانه هوشنگ چند بار در هفته، پرخاشگری و درگیری های کلامی او با دیگران از نشانه های اولیه وجود مشکل بوده است ضمن این که شیوه سهل گیرانه والدین در تربیت فرزند و نبود کنترل صحیح و لازم نیز از دیگر عوامل موثر در این ماجرا می باشد.

چه بسا توجه بیشتر و جدی به تغییرات رفتار هوشنگ و کنترل منطقی رفتارهای او با ایجاد محدودیت هایی از قبیل در اختیار نگذاشتن خودرو شخصی، برگزاری مجالس دوستانه با هم سالانش در منزل و تحت نظارت والدین، می توانست آن ها را در پیش گیری از وقوع آسیب کمک کند
[ شنبه 89/3/29 ] [ 9:1 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
بخش هایی از اعترافات عبدالمالک ریگی در دقایق ابتدایی بامداد پنجشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد.

به گزارش خبرآنلاین ریگی در این اعترافات با چهره ای متفاوت با گذشته اش به روابطی که با نیروهای آمریکایی داشته و از آنها تجهیزات دریافت می کرده اذعان کرد و آنها را برشمرد.

ریگی



پس از آنکه او سیر ملاقاتهایش با مقامات آمریکایی را شرح داد به ملاقات در پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی در «مناس» - قرقیزستان - اشاره کرد که برنامه ریزی جدی برای آن شده بود اما پیش از رسیدن به آنجا توسط نیروهای اطلاعاتی ایران و به محض ورود هواپیمای حامل او به خاک کشورمان دستگیر شد.

در این مستند که از شبکه دوم سیما پخش شد بخش هایی از دادگاه عبدالمالک ریگی که در آن به تشریح جنایت تاسوکی می پرداخت پخش شد؛ تصاویری که طی آن صدای گریه خانواده های قربانیان اقدامات تروریستی وی به گوش می رسید.

در این مستند پس از آنکه تصاویری از انفجار انتحاری در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان و ساخت جلیقه انتحاری پخش شد فیلم تعدادی از اولیای دم و خانواده های شهدای اقدامات وی که در دادگاه به تشریح اقدامات تروریستی مختلف اش می پرداختند نیز پخش شد که همه آنها خواهان قصاص ریگی بودند.


ریگی



فرزند شهید شوشتری در دادگاه گفت: درخواست قصاص داریم و می خواهیم هرچه زودتر حکم اجرا شود و اجرای حکم را به عهده خانواده شهید واگذار کنید.

ریگی در بخشی از این فیلم با اشاره به جنایتهای آمریکا در عراق و افغانستان و کشتار مسلمانان در فلسطین و غزه توسط رژیم اسرائیل گفت: در عین اینکه آنها امت اسلام و مسلمین هدف قرار داده اند ولی با آنها رابطه برقرار کردیم.

[ شنبه 89/3/29 ] [ 8:59 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
برخی کشورهای مدعی این هستند که ما به ایران اورانیوم صادر می کنیم و این موضوع دروغ و بی اساس است.
رییس جمهور ونزوئلا جمهوری اسلامی ایران را دوست و هم پیمان کشورش خواند.

"هوگو چاوز" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی بی سی بار دیگر از روابط کشورش با ایران حمایت کرد و افزود: ایران دوست و هم پیمان ونزوئلا است.

رییس جمهور ونزوئلا همچنین فروش اورانیوم به ایران را رد و تصریح کرد: در ونزوئلا استخراج اورانیوم وجود ندارد و این در حالی است که برخی کشورهای مدعی این هستند که ما به ایران اورانیوم صادر می کنیم و این موضوع دروغ و بی اساس است.

وی همچنین از رییس جمهور امریکا خواست در پی امپراتوری در جهان نباشد و فقط به فکر اداره کردن امریکا و حل مشکلات مردم کشورش باشد

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:55 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد از ارسال نامه رئیس مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش مهر کریم زارع با اشاره به نامه چندی پیش 200 نماینده در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد ، افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در نامه ای که 23 خرداد به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرد ، در خصوص موازین و راهکارهای قانونی در این زمینه نظراتی را اعلام نموده است.

به گفته وی نامه 200 نماینده یاد شده نیز ضمیمه نامه رئیس مجلس شده است.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای تعرض برخی به بیت آیت‌الله العظمی نوری همدانی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است:

پس از شکست‌های مفتضحانه و پی‌درپی فتنه‌گران منافق در برابر بصیرت و ولایتمداری ملت رشید ایران اسلامی، عناصر خودفروخته فتنه‌گر که مانند غریق به هر چیزی برای نجات خود متوسل می‌شوند، این بار خیانت و رذالت را تمام کرده و در حرکتی رذیلانه و خفت‌بار به بیت فقیه بزرگوار و عظیم‌الشان جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی « حفظه الله تعالی» تعرض کرده و با پرتاب کوکتل مولوتوف به داخل منزل معظم له، موجب شکسته شدن شیشه‌های منزل ایشان و همچنین آتش‌سوزی در بیت این فقیه وارسته و مدافع حریم ولایت شدند.

البته از فتنه‌گران کج‌اندیش غافل و عناصر دون صفت و پست آنان، این‌گونه اعمال جای تعجب ندارد؛ چراکه اصولا موجودیت نفاق و فتنه بر پایه‌ رذائل و پستی‌ها و زشتی‌ها استوار شده است. اما این حادثه از آن جهت حائز اهمیت است که روشنگر بسیاری از حقایق پشت پرده فتنه می‌باشد.

در حقیقت این واقعه اثبات کرد که دلارهای آمریکایی و صهیونیستی استکبار جهانی، محل هزینه شدن خود را در این زمان در آتش زدن و تعرض به بیوت و حریم مقدس مراجع معظم تقلید یافته‌اند که دفاع از ولایت، خصلت همیشگی آنان است و همه این اعمال وحشیانه و سبعانه به جهت لجاجت و عناد و دشمنی و شدت کینه‌ای است که با ملت و خصوصا علما و مراجع ولایی و پیرو خط ولایت دارند.

در واقع شدت ضربه و سیلی محکم ملت که در حقیقت دست قدرت، انتظام خداست، بر چهره‌ منافقان فتنه‌گر و بازیچه دست بیگانه، به قدری موثر و کوبنده و گیج کننده بوده است که همه عناصر اردوگاه فتنه را به خذلان و جنون کشانده است تا جایی که هر روز پرده‌ای از این حماقت و جنون را به دست خویش در برابر دیدگان حیرت زده همگان به تماشا می‌گذارند.

فرماندهان، مدیران، کارکنان، بسیجیان ولایتمدار سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اکنون بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزند که عناصر سخیف و پلید فتنه‌گر، در برابر بصیرت روزافزون و همه‌جانبه ملت رشید ایران، به اوج خود باختگی، خباثت، حمایت و رذالت خویش رسیده‌اند و دلیل محکم این ادعا نیز تعرض احمقانه و وحشیانه به حریم بیوت مراجع تقلید است.

اما باید گفت که فتنه‌گران به جهت حماقت ذاتی خویش، از این حقیقت ناب غافلند که پیوند آحاد ملت اعم از مراجع معظم تقلید، علما، دانشجویان، کارگران، فرهنگیان و همه اقشار مردم زمان‌شناس و ولی‌شناس با امام و مراد و رهبر فرزانه و حکیم خود، یعنی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای « مدظله العالی» به حدی والا و محکم است که حاضرند در راه عشق به ولایت همه هستی خویش را آگاهانه و خالصانه فدا کنند.

سپاه تهران بزرگ همگام با آحاد ملت با بصیرت ایران اسلامی، فرجام و آخرین منزلگاه دنیوی عناصر لجوج و خباثت‌آلود فتنه را زباله‌دان تاریخ می‌داند؛ چراکه در جهنم خفت و غفلت خویش سرگردانند.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
شیراز - خبرگزاری مهر: 9 سال پیش دو گردشگر موتور سوار آلمانی در راه ماندند و اتفاقی به خانه یک روستایی پناه بردند. عباس یک کارگر ساده روستایی است که به شیوه خودش از مهمانان خارجی به خوبی پذیرایی کرد.سادگی پذیرایی او رضایت حداکثری دو مهمان آلمانی را جلب کرد آنقدر که سه ماه بعد یک گروه هفت نفره آلمانی به پیشنهاد دوستانشان به خانه عباس آمدند...

آنها خواستند تا با همان دم پختک و چای آتشی که دوستانشان تعریف کرده بودند، در خانه روستایی عباس پذیرایی شوند و ... اینک خانه عباس به هتل و روستای محل زندگی او به قطب گردشگری تبدیل شده است.
























































[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.
حاج منصور ارضی ذاکر و مداح مشهور اهل بیت (ع) در مراسم زیارت عاشورای صبح سه شنبه در حسینیه صنف لباس فروش های تهران که به مناسبت میلاد حضرت امام محمدباقر (ع)‌برگزار شده بود در جمع حاضرین مراسم طی سخنانی با اشاره به گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور، گفت: قرائت احمدی نژاد از حجاب یادآور قرائت خاتمی از حجاب بود.

به گزارش "تابناک" وی با انتقاد شدید از وضعیت بدحجابی و فساد در جامعه گفت: کسانی که سن و سالی از آنان گذشته، ردپایی از فساد قبل از انقلاب را در حال حاضر حس می کنند.

 وی در ادامه افزود: آقای احمدی نژاد با ارائه دیدگاه های خود درباره حجاب گزکی نابخشودنی به موافقان بد حجابی داد.

گفتنی است انتقاد مداح مشهور تهران به رئیس جمهور در خصوص وضعیت فرهنگی جامعه، در پی مصاحبه زنده رئیس جمهور با شبکه 1 صدا و سیما طی روزهای گذشته و انتقاد تند ریاست جمهوری به مجریان طرح عفاف در جامعه صورت گرفته است.
نظرات کاربران:

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:52 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 197
کل بازدیدها: 1619324