سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم گفت: دوره‌های فرصت کوتاه‌مدت 6 ماهه تحصیلی در انگلیس برای دانشجویان مقطع دکترای داخل متوقف شد.

حسن مسلمی‌نائینی مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: اعزام دانشجو از ایران به کشور انگلیس فعلاً مسکوت شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دانشجویانی که قصد دارند به صورت آزاد در انگلیس حضور پیدا کرده و تحصیل کنند نیز شامل این قانون می‌شوند، گفت: به مدیران مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام کردیم دانشجویانی را که قصد تحصیل در خارج از کشور دارند به کشورهای دیگر غیر از انگلیس راهنمایی کنند.

مسلمی‌نائینی خاطرنشان کرد: به مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام شده دانشجویان کشورمان را برای مشاوره و راهنمایی برای تحصیل در خارج از کشور به کشورهای دیگر راهنمایی کنند.

مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم با بیان اینکه این امر تصمیم وزارت علوم نبوده بلکه مدیران مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور جلسه‌ای برگزار کرده و طبق رأی گیری اعزام دانشجو از ایران به انگلیس را مسکوت اعلام کردند، گفت: اعزام دانشجویان بورسیه به انگلیس نیز هنوز متوقف است.

مسلمی‌نائینی تأکید کرد: حتی دوره‌های فرصت کوتاه‌مدت 6 ماهه تحصیلی در انگلیس نیز متوقف شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان مقطع دکتری که داخل ایران تحصیل می‌کنند، می‌توانند 6 ماه برای فرصت مطالعاتی به کشورهای دیگر سفر کنند که سفر این دانشجویان به انگلیس متوقف شده است.

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 10:34 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مدیر‌عامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها در واکنش به اظهارات برخی مدیران شرکت‌های تولیدی در مورد عدم اخذ یارانه نقدی گفت: اساساً پرداخت نقدی به بنگاه در هر دو شاخه خدماتی و تولیدی نه از نظر اقتصادی به صرفه است و نه امکان‌پذیر و بر این باوریم که چنین رویکردی تعطیلی و تنبلی بخش تولید را به دنبال دارد.

به گزارش فارس بهروز مرادی سه‌شنبه شب در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» شبکه دوم سیما با اشاره به طرح موفق هدفمند‌سازی یارانه‌ها پس از گذشت یک‌ سال از آغاز این طرح اظهار داشت: طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها، مجموع ظرفیت کشور از جمله ظرفیت کارشناسی و مدیریتی دولت، ظرفیت کارشناسی در خارج از دولت، مردم به عنوان مجریان طرح و مجلس شورای اسلامی را برای تصویب طرح به خدمت گرفت.

*10 هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی در مصرف برق صورت گرفته است

وی با بیان اینکه طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها تأثیر بسزایی در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی داشته است، تصریح کرد: در بخش برق تا قبل از قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها 8 درصد رشد مصرف خانگی وجود داشت که پس از گذشت یک سال از آغاز این طرح نه تنها رشدی در مصرف خانگی برق نبوده بلکه 2 درصد کاهش مصرف نیز مشاهده می‌شود.

مدیر‌عامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها اضافه کرد: به طور کلی در بخش برق با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، کاهش مصرف خانگی و تجاری، افزایش 20 درصدی صادرات و افزایش 6.1 درصدی صنایع عمده انرژی برق را در پی داشته و سبب صرفه‌جویی 10 هزار میلیارد تومانی در این بخش شده است.

*صرفه‌جویی در بخش گاز، معادل درآمد یک فاز پارس جنوبی است

مرادی، صرفه‌جویی در بخش گاز را 10 درصد برشمرد و بیان داشت: از سال گذشته تا امسال یک میلیون و 300 هزار مشترک جدید گاز به جمع مشترکان پیوستند که به صورت طبیعی این افزایش تعداد مشترک قاعدتاً باید سبب افزایش 10 درصدی مصرف گاز باشد اما این روند کاملاً بر‌عکس شد و رشد در حوزه خانگی ما صورت نگرفت.

وی ادامه داد: در بخش گاز معادل یک فاز پارس جنوبی صرفه‌جویی شده و علاوه بر این 12 درصد نیز افزایش صادرات گاز صورت پذیرفته است.

مدیر‌عامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها در پاسخ به این پرسش که با تفاوت‌های آماری بسیاری که در ارائه ارقام به چشم می‌خورد ارزیابی شما از وجود این آمار‌های مختلف چیست، عنوان کرد: آمار را باید از دستگاه‌های متولی دریافت کرد و با توجه به اینکه تمام ارقام و قبوض شرکت‌های گاز، برق و آب در تهران صادر می‌شود این حوزه‌ها در ارائه ارقام صاحب‌ نظرند و آمارشان دقیق‌تر است.

*تفاوت قیمت گازوئیل در آن سوی مرز هنوز بازار قاچاق این کالا را گرم نگه داشته است

مرادی در ادامه با اشاره به قاچاق برخی اقلام از جمله گازوئیل، اظهار داشت: میانگینی که برای فروش هر لیتر گازوئیل محاسبه می‌شود 159 تومان و مصرف سهمیه‌ای است اما با این وجود در بسیاری از کشور‌های حوزه خلیج فارس قیمت گازوئیل به‌گونه‌ای است که هنوز ارزش قاچاق این سوخت به آن سوی مرز برای قاچاقچیان به صرفه است.

وی با بیان اینکه پس از هدفمند‌سازی یارانه‌ها قاچاق آرد و گندم در سطح کشور وجود ندارد، تصریح کرد: با کاهش 26 درصدی مصرف گندم در کشور و کاهش 64 درصدی این محصول در استان‌های مرزی می‌توان به روشنی به این مسئله پی برد که  کاهش قاچاق آرد و گندم به جد در دستور کار دولت قرار گرفته است.

مدیر‌عامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها با اشاره به بودجه 50 هزار میلیارد تومانی این سازمان، عنوان کرد: از این بودجه مصوب شده 80 درصد مربوط به دولت و مردم است که دولت همانند سال گذشته از سهم خود گذشته و همه مبلغ را در اختیار مردم و تولید کننده قرار می‌دهد.

مرادی ادامه داد: 40 هزار میلیارد تومان به مردم اختصاص دارد و 10 هزار میلیارد تومان باقی مانده نیز طبق ماده 8 قانون سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها به جبران زیان‌‌ شرکت‌های آب، برق و گاز مربوط می‌شود که از این مقدار مبلغی بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان صرفاً مربوط به شرکت برق برای جبران زیان و یارانه سوخت نیروگاه‌های این شرکت است.

وی به اظهارات برخی مدیران شرکت‌های تولیدی در مورد عدم اخذ یارانه نقدی اشاره کرد و بیان داشت: اساساً پرداخت نقدی به بنگاه در هر دو شاخه خدماتی و تولیدی نه از نظر اقتصادی به صرفه است و نه امکان‌پذیر و بر این باوریم که در صورت چنین رویکردی تعطیلی و تنبلی بخش تولید را به دنبال خواهد داشت.

مدیر‌عامل سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها با بیان اینکه در قانون یارانه‌ها سه راه حل برای پرداخت یارانه به بخش تولید درج شده است، افزود: این راه حل‌ها شامل جبران زیان، تحصیلات، یارانه سود تحصیلات و اجازه افزایش قیمت است.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا با دادن مبلغ 45 هزار و 500 تومان یارانه به هر خانوار کاهش فاصله بین دهک‌های درآمدی محقق شده است، گفت: در مورد توزیع درآمد بعد از قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها به سمت عادلانه شدن پیش رفتیم و معتقدیم 8 دهک جامعه از اجرای این قانون میزان خریدشان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: با اجرای این قانون توزیع در آمد در شهر‌ها متعادل‌تر شده و ضریب جینی کاهش پیدا کرده است

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 10:33 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

***

سلام آقای مهربونم آقا جون حالتون خوبه ؟

آقای غریبم ! می دونم دلتونو شکستم خیلی جاها کاریو که نباید میکردم وکردم وهواسم نبوده شمااون لحظه دارین نگاهم میکنین و لحظه ای از حضورت شرم نکردم ! آقاجون خیلی بدم میدونم ؛ ولی یه بنده غیر از مولاش کی و داره که درداشو پیش اون ببره ؛ آقا گرفتارم؛گرفتار نفسم ! گرفتار غرورم ! گرفتارجهلم ! گرفتار خودم ... آقا جون دیگه از دست خودم خسته شدم منو از خودم نجات بده ! آقا جون شما را به پهلوی شکسته ی مادرتون قسم میدهم یه نظر به این گدا کنین گدایی که برای مولاش چیزی جز روسیاهی نیوورده ؛ به گدایی که هیچ جا بهش بها نمیدن ؛ پیش خدا آبرویی نداره ؛ آقا دست این گدارو بگیر ! مولاجان بخدا تنهام ؛ تنهام در این غربت نفسم ! آقاجون شما که دستای خالیمو خوب میشناسی؛ دل سیاهمو خوب میشناسی ؛ دستمو بگیر آقا !  آقاجون میخام نفسم باشین ؛ و هر لحظه با شما زندگی کنم ! مهدی جان کاش لایق درک عطر حضورت شوم !

من اناری را ، می‌کنم دانه ،

به دل می‌گویم :

خوب بود این مردم ،

دانه‌های دلشان پیدا بود ...

می‌پرد در چشمم آب انار : اشک می‌ریزم ....

مادرم می‌خندد …

(سهراب سپهری)

دانلود ، شب یلدا ، اس ام اس های شب یلدا

***

شب یلدا نزدیک ... پاییز با همه زیبایی هاش ، خدا حافظی می کنه و جاش  رو به زمستون پاک و سفید میده ،  زمستون سردی که با وجود دلهای گرم و با محبت ، زیباییش دو چندان میش ... !!! این شب باستانی و فرخنده عاقبت رفتنی است ؛ روزی بیاید که شاهد پایان یافتن  شب طولانی ظلم و ستم باشیم در تمامی دنیای خاکی ... الهی آمین ... !!!

شادمانیهایتان به بلندای یلدا باد ...  

توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک.

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

بیا ای دل کمی وارونه گردیم

برای هم بیا دیوونه گردیم

شب یلدا شده نزدیک ای دوست

برای هم بیا هندونه گردیم

شب یلدا مبارک

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

محفل آریائی تان طلائی ... دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی ... پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی ...

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

من دارم جمعه می رم ، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم ... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش ...

از طرف پاییز

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

تو میری و من فقط نگاهت می کنم

تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم

اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست

 MihanTasvir.iR*** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

قیمت پماد سوختگی شب یلدا (چله) خیلی خیلی بالا میره .

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا

اون وقت لازمت میشه !!!

 MihanTasvir.iR *** پیامک های ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

تو خوبی !

تو بهترینی !

تو تکی !

.

.

.

.

.

اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک !

 MihanTasvir.iR MihanTasvir.iR *** پیامک و اس ام اس ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

شب یلدای من آغاز شد ...

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه ...

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

 MihanTasvir.iR *** پیامک و اس ام اس ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

سهم من از شب یلدا شاید ...

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

 MihanTasvir.iR *** پیامک و اس ام اس ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس

دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان

کنار سفره ای از عشق خالی ...

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

 MihanTasvir.iR *** پیامک و اس ام اس ویژه شب یلدا *** AbbasNevesht.iR

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

 


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 10:7 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

دختر جوان خارجی که قربانی جنایت سیاه راننده ارابه شیطانی شده، یک نشانی عجیب در خودروی مرد تبهکار جاسازی کرده بود. رسیدگی به پرونده جنایت سیاه هولناک از دو ماه قبل همزمان با شکایت یک دختر جوان عرب زبان خارجی در دستور کار تیم قضایی- پلیسی قرار گرفت.

دختر جوان که ساعتی پس از وقوع حادثه هولناک خود را به مأموران گشت پلیس در یکی از خیابان‌‌های شرق تهران رسانده بود، با صدایی لرزان و چهره برافروخته به آنها گفت:

ساعتی قبل از سوی راننده یک خودروی زانتیا به زور ربوده شده و تحت آزار و اذیت قرار گرفتم. وی ادامه داد:

در خیابان پیروزی پیاده‌روی می‌کردم که یک خودروی زانتیا مقابلم توقف کرد. من برای تفریح و وقت‌گذرانی سوار شدم اما دقایقی بعد ناگهان همه درها و پنجره‌ها قفل شد. بعد هم مرد جوان راننده با تهدید چاقو، مرا وادار به سکوت کرد.

وقتی مسیرش را به سوی بیابان‌های خارج شهر تغییر داد، فهمیدم نقشه شومی در سر دارد اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. بنابراین وقتی بی‌توجه به التماس‌هایم به هدف پلیدش رسید، مرا در بیابان رها کرد و گریخت.

با این حال به سختی شماره پلاکش را به خاطر سپردم. بدین ترتیب پرونده این ماجرا با دستور قاضی آقایی، دادیار دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات خودروی مورد نظر در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و راننده‌اش نیز بازداشت شد. اما مرد جوان که منکر اطلاع از ماجرا بود، گفت: خودرو را چند روز قبل از یک نمایشگاه‌دار تهرانی خریده‌ است.

پس از انتقال خودرو به تهران دختر جوان بلافاصله ارابه شیطانی را شناسایی کرد و گفت: مطمئنم این همان ماشین است. برای اطمینان از صحت گفته‌هایم می‌توانید زیر صندلی عقب را نگاه کنید. من یک آدامس به آنجا چسبانده بودم به امید اینکه سرنخی برای دستگیری متهم باشد.

بدین ترتیب کارآگاهان پس از بررسی‌ها آدامس دختر جوان را یافتند. در ادامه فروشنده خودرو نیز شامگاه 9 آذر در خانه پدرش دستگیر شد. جمشید – 27 ساله – پس از انتقال به اداره آگاهی منکر اتهاماتش شد و گفت:

این خانم را به هیچ عنوان نمی‌شناسم و مطمئنم برایم پاپوش درست کرده‌اند. از آنجا که پولدار هستم می‌خواهند از من اخاذی کنند. اما به جایی نمی‌رسند! با این وجود قاضی پرونده با توجه به کشف مدارک و مستندات وی را بازداشت کرد.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از بررسی‌های لازم مهر تأییدی بر اظهارات شاکی زده و اثبات کردند دختر جوان از سوی مرد شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.بدین ترتیب جمشید به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت بازداشت شد.

گردآوری: تهران98

منبع: روزنامه ایران


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 10:0 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مادربزرگی که تصمیم گرفته از نوه خود بچه دار شود!!!
 

برای ورود به صفحه اصلی سایت از آدرس زیر وارد شوید

NARINMUSIC.COM


www.narinmusic.com

خانم پیرل کارتر، 72 ساله، گفته است که او هیچگاه از الان شادتر نبوده است ، بعد از اینکه رابطه با محارم را شروع کرده است، او با نوه 26 ساله اش ، فیل بایلی، رابطه دارد. خانم بازنشسته از ایندینا در آمریکا است.او اکنون به دنبال یک رحم اجاره ای است که فرزند مشترک او و نوه اش را حامله شود/ او گفته که نظر بقیه برایش مهم نیست، او عاشق فیل است و فیل نیز عاشق اوست.


به گزارش پارس ناز من فرزندم را دستانم نگه خواهم داشت و فیل نیز یک پدر مفتخر خواهد بود. عاشق این خانم ، پسر دخترش است او گفته است که بار اولی که فیل را دیده است، فهمیده که رابطه مادربزرگ و نوه ای نخواهند داشت! برای اولین بار بعد از سالها من از لحاظ جنسی زنده ام، اولین بار ، در هفته دومی که با هم بودیم، بعد از شام و شراب، خانم اولین اقدام را برای رابطه کرده اند. من او را به اتاقم صدا زدم، او را به روی تخت نشاندم ، به او تکیه کردم و او را بوسیدم، من فکر می کردم که او مرا پس بزند ، اما او در پاسخ مرا بوسید.


فیل نیز گفته است که من نیز می خواستم او را ببوسم ، احساسم مرا گیچ کرده بود! /بله هنگامی که در جای عمومی همدیگر را می بوسیم، مورد تمسخر قرار می گیریم ، اما ما اهمیتی نمی دهیم. شما نمی توانید تصمیم بگیرید که عاشق چه کسی می شوید!این زوج قصد داردن 54هزار دلار برای یک رحم اجاره ای بپردازند. آنها در آگهی خود، برای خانم که رحمش را اجاره دهد و فکرش نیز باز باشد، درخواست داده اند و و روکسانا به آنها جواب مثبت داده است.







[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:59 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

شفاف: به نقل از نشریه تایم گزارش داد؛ جدیدترین فتوای مفتی های وهابی این است که زنان حق دست زدن به دو میوه محبوب و خوش طعم دنیا یعنی خیار و موز را ندارند.

این که خبر مربوط به اعلام این فتوا درست یا غلط، مهم نیست. مهم مضحک و احمقانه بودن این فتوا است. این در شرایطی است که این تنها فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.

فتوای تازه وهابیون : زنان حق دست زدن به این دو میوه را ندارند

بر اساس این گزارش، تایم در ادامه مقاله خود فتواهای مضحک و وهن آمیز مفتی های سلفی را مورد بررسی قرار داده و آورده است: هفته گذشته بود که یک ایمیل مانند توپ در دنیا صدا کرد. ایمیل که در آن ادعا شده بود یک مفتی وهابی که در اروپا زندگی می کند، فتوا داده است که زنان حق دست زدن به موز و خیار را ندارند. این مفتی وهابی در فتوای خود در این باره مدعی تحریک زنان توسط این دو میوه شده است.

این مفتی در ادامه این فتوای مضحک خود آورده بود که در صورتی که زنان تمایل به خوردن این دو نوع میوه دارند، باید از شخص دیگری، برای مثال یک مرد مانند همسر و یا پدر خود کمک بگیرند و از آنان بخواهند این میوه ها را بریده و در اختیار آنان قرار دهند.

این گزارش در ادامه می افزاید: تایید صحت این فتوا بسیار سخت است، حقیقت این است که در میان وهابیون عربستانی اعلام چنین فتواهای مضحک و پوچی به یک عادت تبدیل شده و این در حالی است که به تاثیرات این فتواها هرگز اهمیت داده نمی شود. این فتواهای مضحک معمولا از سوی مفتی های وهابی به عنوان نظریه های الهی در نظر گرفته می شوند. این در حالی است که این مسئله مدتی است منسوخ شده و اعتبار خود را از دست داده است. در واقع آن ترس و اعتقاد مردم نسبت به این فتواها از بین رفته و این روزها وضعیت فتواها به گونه ای شده است که نویسنده مقاله تایم از آن به عنوان خرید و فروش فتوا یاد کرده است.

شیلا موساجی که یک وبلاگ نویس مسلمان آمریکایی است، در این باره می گوید: گمان نمی کنم خبر مربوط به فتوای این مفتی وهابی درست باشد، اما نکته این جاست که بیان چنین فتواهای مضحک و خنده آوری به قدری زیاد شده است که چنین اخباری برای مردم باور پذیر و پذیرش آن آسان شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: اخبار و شایعات مربوط به این فتوا در شرایطی مطرح می شود که پیش از این فتواهای مضحک دیگری از سوی وهابیون مطرح شده است و این مسئله باعث شده این شائبه در ذهن ها ایجاد شود که مفتی های وهابی حق دارند برای اعتبار بخشیدن به نظریات شخصی خود به این نظریات نام فتوا نهند و آن نظریه ها را نهادینه کنند. این در شرایطی است که مسلمانان دنیا این مفتی وهابی را یک انسان احمق و سبک مغز توصیف می کنند.

تایم در پایان این گزارش به برخی فتواهای عجیب و غریب و مضحکی که در سال های اخیر از سوی مفتی های وهابی به ویژه در عربستان اعلام شده است، اشاره کرده است که در زیر به آن ها اشاره می شود.

1) مرد ها می توانند در محل کار خود با زنان نامحرم محرم شوند، در صورتی که از سینه آن زنان شیر بنوشند.

2) مردها می توانند زنان خود را تنها با یک پیامک طلاق دهند.

3) میکی ماوس یک عروسک فساد انگیز است و باید نابود شود.

4) دختران مسلمان هرگز نمی توانند در نمایش ها نقش پسران را بازی کنند.

5) پوشیدن پیراهن تولید شده باشگاه منچستر یونایتد انگلیس حرام است.

6) ورزش یوگا حرام است.


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
شرق نوشت:

سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس، با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف آنچه آن را «دخالت‌های ایران در امور داخلی خود» خواندند، شدند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه، ایران را به تلاش برای تحریک منازعات فرقه‌ای در منطقه متهم کرده است.

این بیانیه در پایان اجلاس سالانه سران شش کشور شورای همکاری خلیج‌فارس در ریاض منتشر شد.

این دولت‌ها همچنین از حکومت سوریه خواستند فورا به کشتار مردم معترض در این کشور پایان دهد.

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
"سرزمین عجایب" در چین، پروژه‌ای است که قرار بود بزرگترین پارک تفریحاتی آسیا باشد، پروژه‌ای که در دهه نود میلادی آغاز شد و در همان دهه نیمه تمام رها شد. این پارک تفریحاتی، اکنون بی استفاده در 20 کیلومتری شمال غرب پکن رها شده و جز مسافرانی که اتفاقی به دیدن آن می‌روند، بازدید کننده‌ای ندارد.
سرویس اجتماعی ـ اگر شما مسافری باشید که تصادفا از حوالی روستای «چن ژو انگ» در چین رد شوید، برج و باروی بزرگی را می‌بینید که شما را به یاد کاخ‌های قرون وسطای اروپایی می‌اندازد؛ آن هم درست در 20 کیلومتری پکن، در حالی که می‌توانید به راحتی دیوار بزرگ چین را در نزدیکی‌تان ببینید؛ ساختمان بزرگ سرزمین عجایب چین که روزگاری قرار بود مرکزی فرهنگی، تفریحی برای خوشگذرانی مردم باشد و با نام و آوازه‌اش توریست‌های فراوانی را به سوی خود بخواند ولی اکنون در کنار مزارع ذرت روستاییان «چن ژو انگ»، بی سرو صدا افتاده و مگر تصادفا کسی به آن سری بزند.

بنا به گزارش «تابناک»، پروژه بزرگ ساخت «بزرگترین پارک تفریحی آسیا» ـ که در راستای سیاست‌های جذب توریست دولت کمونیستی چین در آغاز دهه نود میلادی کلید خورد و می‌توانست به تنهایی اقتصاد توریسم چین را متحول کند، در اواسط سال 1998 به دلیل اختلاف میان دولت و مردم بومی منطقه متوقف شد.

بنا بر این گزارش، برآورد بودجه‌ای که برای راه‌اندازی این پروژه در نظر گرفته شده بود، رقمی معادل 1.7 تریلیون دلار بود که رقم بالایی به شمار می‌آید؛ هرچند بخش مهمی از این بودجه برای خرید زمین‌های منطقه «چن ژو انگ» در نظر گرفته شده بود، سرانجام چیزی که مانع به انجام رسیدن این پروژه شد، اختلاف نظر دولت و روستاییان بر سر قیمت زمین‌ها بود؛ رخدادی که سرانجام در سال 1998، باعث نیمه کاره رها کردن سرزمین عجایب شد.

در این باره باید گفت که شرکت سازنده البته در سال 2008، تلاش‌هایی برای شروع دوباره ساخت و ساز این پروژه آغاز کرد، ولی باز هم با در بسته روبه‌رو شد و راهی از پیش نبرد.

به هر حال، سرزمین عجایبی که قرار بود مهمترین پروژه شادی آفرین در چین باشد و صف طویل خودروها را در آخر هفته به سوی «چن ژو انگ» بکشاند، اکنون در کنار مزارع ذرت آرمیده و جز کشاورزان منطقه و رهگذرانی که تصافا از آنجا رد می‌شوند، کسی سری به آنجا نمی‌زند!

گزارش تصویری زیر، روایتی است از این سرزمین عجایب رها شده در چین:

تصاویر از «دیوید گری»، خبرنگار رویترز؛
 این البته شوالیه‌ای نیست که در افسانه‌ای قدیمی به سوی قلعه می‌رود، بلکه کشاورزی است که بیل بر دوش از مزرع ذرت خود به سوی خانه خود می‌رود.

نمایی از پارکینگ بزرگ سرزمین عجایب، که سال‌هاست بسیار ساکت و بی سرو صدا  خودرویی به خود ندیده است.

ردپایی که بر برف تازه ماه دسامبر در درگاه وردی بزرگترین پارک نیمه ساخته آسیا باقی مانده، تنها مهمان آن روز سرزمین عجایب بود.

تصویری از در وردی پارک 

برج و باروهای مه گرفته و بدون استفاده سرزمین عجایب در «چن ژو انگ» چین

پارک نیمه کاره مانده و رسیدگی نشده در سال‌های گذشته، موجب تخریب بخش‌هایی از آن شده است.

بخش‌هایی از بزرگترین پارک نیمه کاره آسیا 

بخش‌هایی از بزرگترین پارک نیمه کاره آسیا 

نمایی از ساختمان‌های رها شده پارک سرزمین عجایب در چین

کشاورزان منطقه چن ژو انگ، در حال باز کردن قطعات یک دکل در محوطه پارک سرزمین عجایب در چین

کشاورزان در حال حفر چاه آب در محوطه ساختمان‌های نیمه کاره پارک در کنار مزارع ذرت

اسکلت نیمه ساخته یک سوله بزرگ که قرار بود، به یک سالن بولینگ بزرگ در محوطه پارک تبدیل شود. 

یک کشاورز در محوطه نیمه ساخته ساختمان‌های پارک سرزمین عجایب

بخش‌هایی از بزرگترین پارک نیمه کاره آسیا 

[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در تصاویر موجود در این مطلب، چگونگی قاچاق خودرو از آلمان به قزاقستان نشان داده شده است.





[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
تلویزیون دولتی کره شمالی برای نخستین بار تصاویر محدودی از جسد ?کیم جونگ ایل? رهبر فقید این کشور را منتشر کرد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،جسد "کیم جونگ ایل" رهبر کره شمالی که روز شنبه در اثر سکته فلبی درگذشت، درون یک تابوت شیشه ای در کاخ "کومسوسان" پیونگ یانگ قرار داده شده است.


"کیم جونگ اون" پسر رهبر فقید کره شمالی و جانشین وی به همراه شماری از مقامات ارشد نظامی این کشور با حضور در این مکان به رهبر فقید این کشور ادای احترام کردند.

در سال 1994 میلادی جسد "کیم ایل سونگ" پدر رهبر فقید کره شمالی نیز در همین کاخ به نمایش گذاشته شده بود.


در کره شمالی 12 روز عزای عمومی اعلام شده است و پرچم ها در تمامی مراکز نظامی، ساختمان های دولتی و میادین به حالت نیمه بر افراشته قرار گرفته اند.

مراسم تدفین روز 28 دسامبر ( 7 دی) بدون حضور هیئت های خارجی در پیونگ یانگ برگزار می شود.


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 9:50 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 1615854