سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرگزار ی مهر: اسکناس یک سند ملی است که بی‌توجهی در نگهداری و مخدوش کردن آن موجب فرسودگی این ثروت ملی شده و سالانه هزینه‌های ارزی و ریالی فراوانی را به کشور تحمیل می‌کند.






































[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:51 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
تاجیک‌ها اسکناس 20 سومونی با تصویر شیخ‌الرییس ابوعلی سینا دانشمند بزرگ ایرانی منتشر کرده‌ و او را تاجیک خوانده‌اند.



و این هم اسکناس 10 سومونی با عکس شیخ علی همدانی




[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:50 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مدیرکل نظارت و ارزشیابی سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع التصویر شدن فاطمه معتمد آریا در عرصه سینما را تکذیب کرد .

علیرضا سجادپور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، افزود : هنوز تصمیمی در خصوص ممنوع التصویر شدن خانم فاطمه معتمد آریا در معاونت سینمایی گرفته نشده است و فعلا ایشان ممنوع التصویر نیست.

وی اظهار نظر بیشتر در این خصوص را به آینده و پس از تصمیم گیری دستگاه سینمایی کشور موکول کرد .

گفتنی است، دیروز خبری مبنی بر ممنوع التصویر شدن فاطمه معتمد آریا در سیما به علت حجاب نامناسب این بازیگر در جشنواره کن در برخی سایت های خبری کشور منتشر شد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی سینمای حرفه ای ، همچنین از آماده شدن پیش نویس طرح اکران سال 89 خبرداد و گفت : پس از تایید شورای مدیران سینمایی وزرات ارشاد به زودی برنامه اکران سال 89 در خصوص فیلم های مخاطب خاص و عام اعلام خواهد شد.
[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:49 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با قابل تقدیر دانستن اظهارات اخیر رییس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی، در عین حال به بخشی از سخنان احمدی‌نژاد در مورد عفاف و حجاب انتقاد کرد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مصاحبه تلویزیونی جناب رییس‌جمهور محورهای ارزشمند و ستودنی داشت، مانند تلاش دولت برای تحکیم بنیان خانواده، مصوبه‌ دولت مبنی بر این‌که کارمندان زن می‌توانند کار خود در منزل انجام دهند، انگیزه دولت برای مقابله با کسانی که سازماندهی شده بر گسترش فساد می‌پردازند، این‌ها برخی محورهای ستودنی مصاحبه ایشان بود.

وی با تاکید بر این‌که " اینجانب در انتخابات ریاست جمهوری تمایل به انتخاب جناب احمد‌ی‌نژاد داشتم و اگر باز هم این امر تکرار شود و رقابت همان رقابت باشد رای من همان خواهد بود و از رای خود هم پشیمان نیستم" خاطرنشان کرد: بنابراین از موضع یک ارادتمند جناب رییس‌جمهور و علاقه‌مند به موفقیت ایشان و با توجه به این‌که در یکی از سخنرانی‌هایش گفت که رییس‌جمهور را هم نقد کنید، چند جمله عرض می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که " خود ‌آقای رییس‌جمهور در این مصاحبه گفتند که بحث برتر ما در دنیا، بحث فرهنگی است و مبنای مباحثات دنیا در بعد فرهنگ ایران است" اظهار کرد: این سخن درستی است، باید بگویم از ابعاد برجسته این فرهنگ ـ که هم اسلامی و هم ایرانی است ـ پوشش بانوان است. واقعیات تاریخی می‌گوید که بانوان ایرانی حتی قبل از اسلام هم پوشش داشتند و بر این اساس دغدغه فرهنگی اقتضاء می‌کند که در عرصه عفاف و حجاب جامعه دغدغه بیشتری داشته باشید.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با بیان این‌که " شخص رییس‌جمهور را فردی متدین و اصیل می‌دانم که سخت دغدغه اجرای احکام اسلام را دارد" در عین حال گفت: رییس‌جمهور تحلیلی در بحث حجاب دارد که باید کمی در آن تامل کند.

وی هم‌چنین با اشاره به صحبت‌های رییس‌جمهور مبنی بر این‌که باید امر به معروف و نهی از منکر شود اما قبل از معروف باید پدیده‌ای در جامعه تبدیل به معروف شود و وقتی معروف شد، عموم جامعه با روش درست به آن دعوت شوند، خاطرنشان کرد: بنده عرض می کنم که ‌امروز عفاف و حجاب قطعا تبدیل به معروف شده و اکثریت بانوان متدین ما آن را به عنوان یک هنجار پذیرفته‌اند. سخن این است که این معروف مورد تهاجم قرار گرفته است، تهاجمی ساماندهی شده که ریشه در تهاجم رضاخانی دارد و با همان فرهنگ با حجاب مبارزه می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اینجاست که پاسداری از ارزش عفاف انگیزه جدی را برای مقابله با هنجارشکنان می‌طلبد. سخن این است که احساس خطر شود و آقای رییس‌جمهور و همکاران‌شان باور کنند این افزایش فزاینده بدحجای و بعضا بی‌حجابی یک خطر بزرگ برای فرهنگ و عفاف جامعه و امنیت اخلاقی جامعه است و به دنبال احساس این خطر هم کار فرهنگی گسترده و هم کار اجرایی صورت بگیرد.

خاتمی با بیان این‌که " این فرمایشات رییس‌جمهور برای من سخن تازه‌ای نبود" یادآور شد: بنده در طول این پنج سال دو دیدار خصوصی با ایشان داشتم که همین سخنان را فرمود. بنده نیز عرض کردم نسخه امام صادق(ع) برای مقابله با همه مفاسد از جمله بدحجابی و بی‌حجابی آن است که همزمان کار فرهنگی و کار اجرایی صورت بگیرد و به نظر من بهترین کار اجرایی، اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و طرح عفاف و حجاب است که 312 مااده دارد و برای 25 نهاد دولتی و غیردولتی وظیفه تعیین کرده است و اگر این مصوبه هنوز به صورت قانون در نیامده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که این مصوبه را به صورت قانون دربیاورند؛ بنابراین سخن این است که باور کنید که گسترش فزاینده بدحجابی و بی‌حجابی بستر انحرافات دیگر است.

وی با تاکید بر این‌که " برخوردها با این مساله باید برخوردهای متناسب باشد" گفت: با استفاده از آموزه‌های دینی می‌گویم که هرگونه برخورد نامناسب که از چارچوب موازین شرع و قانون خارج باشد، منکر است. همان‌گونه که بدحجابی منکر است، برخورد غیرقانونی و نامناسب نیز منکر است.

وی معتقد است: جناب رییس‌جمهور در این مصاحبه از موج مقدسی که به حمایت از حجاب و عفاف برخاسته نه تنها تجلیل نکردند، بلکه تحقیر کردند. این تعبیر که در هر دوره‌ای هرچند ماه می‌خواهند، جنجالی در کشور برپا کنند و برخورد کنند، این تحقیر این موج مقدس است. آقای رییس‌جمهور محترم می‌دانند که جلودار این موج مراجع عالیقدر تقلید، ائمه محترم جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قاطبه متدینین هستند. این راهپیمایی‌هایی که در کشور در حمایت از حجاب شد، اکثرا شرکت کنندگان آن همان‌ها بودند که به آقای احمدی‌نژاد رای دادند.انتظار این رای دهندگان این است که آقای رییس‌جمهور نیز دغدغه‌ آن‌ها را داشته باشد.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان ادامه داد: در این مصاحبه بیش از آن‌که، هنجارشکنان و بدحجابان محکوم شوند، کسانی که در مقابل این جریان فساد ایستادند محکوم شدند؛ بنابراین انتظار از رییس‌جمهور این بوده و هست که این نقیصه را جبران کنند. کیست که بدحجابی‌ها را به عنوان خطر نداند؟

وی تصریح کرد: این تعبیر که کسی بگوید بعضی‌ها از این‌که یک تار موی زن پیدا باشد، احساس خطر می‌کنند، این چه سخنی است؟ آیا آن‌چه در جامعه می‌گذرد یک تار موی زن است، یا بدحجابی مقدمه‌ بی‌حجابی است؟ رفتار هنجارشکنانه آن‌چنانی را پیدا بودن یک تار موی زن نامیدن این در حقیقت تحقیر حرکت مقدس حجاب است.

وی یادآور شد: در خطبه‌ها گفتم که این بدحجابی‌ها امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و امنیت خانوادگی خانواده‌ها را تهدید می‌کند. رییس محترم جمهور که می‌گویند تلاش در تحکیم بنیان خانواده دارند، بدانند درصد بسیاری از طلاق‌ها معلول بی‌حجابی‌ها و بدحجابی‌هاست؛ بنابراین آن تلاش مقدس می‌طلبد که انگیزه‌ جدی‌تری در رابطه با مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی وجود داشته باشد.

خاتمی با تاکید بر این‌که " برخورد فقط به معنای برخورد فیزیکی نیست" گفت: آقای رییس‌جمهور که در عرصه‌های مختلف خدمات فراوانی داشته‌اند و از برخی برخوردها انتقاد می‌کنند، چه طرحی دارند؟ در طول این 5 سال ریاست جمهوری چه طرحی در رابطه با حجاب عرضه کرده‌اند و چه اقدامات عملی برای مقابله با بدحجابی داشته است؟ یکی از اصول اولیه قانون اساسی ـ که اصلی اساسی است ـ می‌بینید که تاکید ویژه‌ای بر مساله عفاف و پاکی جامعه شده است. در اصل سوم قانون اساسی نیز می‌خوانیم که دولت جمهوری اسلامی ایران برای نیل به اهداف مذکور موظف است. در اصل سوم آمده است که دولت همه امکانات خود را برای ایجاد محیط مناسب برای رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی باید به کار ببرد. در واقع این اصل دولت را موظف کرده است. بنابراین از آقای رییس‌جمهور می‌پرسم به ملت گزارش دهد که برای مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی چه طرحی داشته و چه اقدامات عملی انجام داده است؟

وی با بیان این‌که " منکر برخی اقدامات مفید در عرصه‌های فرهنگی از سوی رییس‌جمهور نیستم" گفت: اما می‌پرسم برای مقابله با مفسده عظیم بدحجابی و بی‌حجابی چه طرحی عرضه کرده و چه اقداماتی داشته‌اند؟

وی با تاکید بر این‌که " منکر خدمات فراوان دولت محترم در عرصه‌های مختلف نیستم" در عین حال گفت: از جناب رییس‌جمهور می‌خواهم که در این عرصه جدی‌تر و با انگیزه بیشتر وارد شود. در مجموع به عنوان طلبه‌ای که با مردم سر و کار دارم می‌بینم که بسیاری از متدینین از این بخش مصاحبه رنجیده‌اند و امیدوارم رییس‌جمهور محترم در اولین مصاحبه‌هایی که می‌کند این رنجیدگی را جبران نماید و انگیزه‌ محکم خود را برای مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی به صراحت ابراز و در این موج مقدس، ایشان هم همراهی کند. برادرانه به رییس‌جمهور محترم می‌گویم که خطر تساهل و تسامح فرهنگی کمتر از تساهل و تسامح سیاسی نیست.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:48 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
عربستان سعودی دیروز دوشنبه نخستین خودروی ملی خود را با نام "غزال -1" رونمایی کرد.

به گزارش عصر ایران این مراسم رونمایی در شهر جده و با حضور ملک عبدالله پادشاه عربستان برگزار شد. این خودرو توسط گروهی از دانشگاه ملک سعود طراحی و ساخته شده و طول آن چهار متر و 80 سانتی متر و عرض آن یک متر و 90 سانتی متر است.
 


[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:47 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
خوردوی خاتم کاری که بر روی آن 150 قطعه الماس و 10 کیلو طلا نصب شده توسط هنرمندان و طراحان شیرازی مقیم خارج ساخته شده و توانسته به خوبی هنر اصیل ایران را به رخ تکنولوژی غرب بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، golden one نام این خودرو است که توسط هنرمندان شیرازی در کشور امارت طی سالهای 2004 تا 2006 ساخته شده و در آن از هفت نوع از صنایع دستی ایرانی نظیر خاتم، معرق، ملیله کاری، طلا کاری، نقره کاری و صدف کاری استفاده شده است.

سیامک حجت طراح این خودرو بیان کرد: در این خودرو 150 قطعه الماس و 10 کیلو طلای 18 عیار استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در این خودرو به طول 6 متر و نیم از خاتم در بدنه آن استفاده شده است بیان کرد: در هر سانتی متر مربع 120 قطعه خاتم در خودروی مذکور استفاده شده که با احتساب این 6 و نیم متر حدود هفت میلیون و 200 قطعه خاتم در آن به کار رفته است.



طراح این خودرو با اشاره به اینکه برای کفپوش این خودرو به جای موکت از فرش دستباف ایرانی استفاده شده است بیان کرد: جنس صندلیهای این خودرو از جیر طبیعی و دستگیره های آن نیز از چرم طبیعی است.

"گلدن وان" با یک میلیون دلار قیمت ؛ زیبا ترین و گران ترین خودروی دنیا در سال 2007

طراح این خودرو همچنین با اشاره به اینکه ارزش golden one یک میلیون دلار است، افزود: در سال 2007 این خودرو در نمایشگاه معتبر "موتور شو" دبی که یکی از معتبرترین نمایشگاه های دنیا به شمار می رود در بین خودروهای مطرح جهان توانست عنوان زیباترین و گران ترین خودروهای دنیا را از آن خود کند.

حجت با اشاره به اینکه برای این خودرو 20 هزار ساعت کار انجام شد، افزود: ساخت این خودرو که بتواند با سرعت 240 کیلومتر در ساعت نیز حرکت کند برای ما افتخار بود که توانستیم هنر اصیل ایرانی را به کشورهای دیگر از جمله غرب نشان بدهیم.




وی با اشاره به اینکه با این کار قصد داشتیم فرهنگ، هنر و تمدن ایران را به رخ آنها بکشیم، افزود: در نمایشگاه موتور شو این خودرو در میان بسیاری از خودروهای معروف جهان خوش درخشید و با این امر توانستیم هنرهای ایرانی از جمله خاتم کاری را به دنیا معرفی کنیم و نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بود رونمایی از این خودرو در ایران در این چند روز انجام شود، افزود: اما به دلیل بروکراسیهای اداری این امر میسر نشد و به نظر می رسد ظرف دو هفته آینده رونمایی انجام شود.

به گزارش مهر، اکنون خودروی golden One در گمرک است و امید می رود هرچه سریعتر مراحل نهایی کارهای اداری آن برای خروج از گمرک نیز انجام شود. ضمن اینکه خودروی مذکور پس از انجام مراسمهای رونمایی برای همیشه در شیراز نگهداری می شود.


[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:46 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
روزنامه خراسان نوشت:

به پدرم گفتم درست است که من و احمد با هم بزرگ شده ایم اما او حرکات و رفتار عجیبی دارد و بهتر است قبل از آن که جوابی بدهید کمی تحقیقات کنید. مادرم از شنیدن این حرف ناراحت شد و پدرم نیز با لبخندی گفت: دخترجان، من یک سر و هزار سودا دارم و فرصت نمی کنم دنبال این مسخره بازی ها بروم. برای همین هم باید با پسرخاله ات که او را کاملا می شناسیم ازدواج کنی. پس بهتر است لگد به بخت خودت نزنی.زن جوان در مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی افزود: در این شرایط من و احمد ? ماه قبل با هم ازدواج کردیم اما حدسم درست از آب درآمد و روی خوش زندگی را ندیدم چون بعد از گذشت یک ماه متوجه شدم شوهرم با دختری رابطه دارد و همچنین به هیچ قیمتی حاضر نیست دست از رفیق بازی بردارد و حمایت های مالی پدرش نیز او را آدم بی اراده و مفت خوری بار آورده است.من از ترس پدرم چیزی نگفتم و تصور می کردم به مرور زمان مشکلات ما حل خواهد شد ولی او اشتباهات زیادی کرده و در این مدت واقعا آزارم داده است تا جایی که از خانه فراری شده ام.راستش را بخواهید شوهرم تمام اوقاتی را که در خانه است به تماشای فیلم های شرم آور بعضی از کانال های ماهواره ای یا سی دی های مستهجن می گذراند و مرا نیز با تهدید و توسل به زور وادار می کند که این فیلم های شرم آور را نگاه کنم. او از روابط زناشویی و زندگی مشترک نیز برداشت بسیار غلط، ناآگاهانه و ناشایستی دارد من در شرایطی هستم که نسبت به این مرد احساس ترس عجیب و تنفر عمیق پیدا کرده ام. می خواستم کمی با مادرم درد دل کنم اما او هم منظورم را نفهمید و گفت: حیف از پسر خواهرم و این زندگی مجلل! دیروز غروب از خانه فرار کردم و دیشب در خانه عمویم بودم. احمد که رد مرا پیدا کرده بود به آن جا آمد و تا جایی که می توانست کتکم زد.

از این زندگی خسته شده ام و می ترسم به خانه برگردم.حسین سلیمان پور مقدم، مدرس روان شناسی و مشاور ارشد خانواده معتقد است: اگرچه اظهارنظر در این گونه موارد نیازمند بررسی دقیق روان شناختی است اما اشاره به چند نکته مهم ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: شخصیت انسان ها پیچیدگی خاصی دارد و بی شک با یک یا دو جلسه گفت وگو نمی توان پی به ابعاد مختلف آن برد، پس مشاوره قبل از ازدواج مهم و ضروری است. نکته مهم دیگر این که متاسفانه بعضی از خانواده ها با وجود آن که می دانند فرزندشان دارای مشکلات روانی و عاطفی است اما از بیان آن در زمان ازدواج خودداری می کنند و ازدواج را راه درمان این مشکلات می بینند در صورتی که این یک باور بسیار غلط است.

وی تاکید کرد در صورتی که زوجین (پسر و دختر) آموزش های قبل از ازدواج را ندیده اند و اطلاعاتی در این باره ندارند پدر و مادر باید از فردی مطلع، معتمد و آگاه بخواهند نکات لازم و آگاهی های اولیه زناشویی را به آن ها ارائه دهد ضمن این که مشاوره بعد از ازدواج نیز می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

سلیمان پور خاطرنشان کرد از آن جایی که آزار جنسی از جمله موارد همسرآزاری است، لذا طرف مقابل (مرد یا زن) حق قانونی، شرعی و عرفی دارد که بدون تحمل این شرایط پی گیری قانونی را انجام بدهد اگرچه باز هم می گوییم، مشاوره با افراد متخصص می تواند در حل مشکلات بسیار موثر باشد.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:46 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران از وجود مافیای تکدی گری در پایتخت خبر داد و افزود: تعداد زیادی از متکدیان ساعت کار، محل و موقعیت از پیش تعیین شده برای تکدی گری دارند و در ساعت معینی توسط خودروهای سواری جمع آوری می شوند.

به گزارش مهر سید صادق اوالی با بیان اینکه در تمام کشورهای پیشرفته دنیا کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بر عهده تمامی سازمانهای مردمی و دولتی است اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری تهران در موضوع آسیبهای اجتماعی تنها مانده است.

وی افزود: به عنوان مثال شخصی که اقدام به تکدی گری می کند آنقدر باهوش است تا اخبار و رسانه ها را در مورد اقدامات شهرداری برای جمع آوری متکدیان دنبال کند به همین دلیل شیوه های تکدی گری مرتب در حال تغییر و همراه با بکارگیری ترفندهای جدید است.

اوالی گفت: تکدی گری در چهارراهها و خیابانهای تهران، امروز به دستفروش تبدیل شده زیرا آنها می دانند تکدی گری جرم است ولی دستفروشی به دلیل خلا قانونی مجازاتی ندارد به همین دلیل گدایی با فروش فال، گل، تمیز کردن شیشه خودرو، بادکنک و ... همراه می شود به نحوی که در بسیاری از موارد متکدی شهروند را با وجود عدم نیاز مجبور به خرید کالا می کند.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران گفت: اقدامات سازمان خدمات جتماعی شهر تهران برای جمع آوری متکدیان با توجه به وجود مافیای تکدی گری در تهران با چالشها و خطراتی همراه بوده است به نحوی که در برخی از موارد به خودروهای سازمان حمله شده و شیشه های آن را شکسته اند و در یک مورد هم با سرنگ به کارشناس آسیب اجتماعی حمله شده است.

اوالی افزود: زمانی که خودروهای ویژه جمع آوری متکدیان در معابر شهر تردد می کنند متکدیان با استفاده از پیامک یکدیگر را مطلع می کنند و در یک چشم بر هم زدن خیابان عاری از متکدی می شود.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری نقش مادر را در پایتخت ایفا می کند گفت: نیروی انتظامی در حال اجرای طرح انضباط اجتماعی است که در قالب آن اقدام به جمع آوری اراذل و اوباش و معتادان می کند، آیا نمی توان با همکاری شهرداری طرح جمع آوری متکدیان پایتخت را اجرا کرد؟

وی افزود: سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری و برخی از دستگاههای مسئول در کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به خصوص در مورد متکدیان و معتادان مسئولیت سازمانی دارند با این وجود تعامل میان این سازمانها بسیار کمرنگ است در حالی که آسیبهای اجتماعی پایتخت روز به روز پررنگ تر می شود.

اوالی گفت: کودکان خیابانی و متکدیان کودک پس از جمع آوری تفکیک شده و پسران به مرکز نگهداری یاسر و دختران به مرکز نگهداری نواب منتقل می شوند ولی تنها پس از چند ساعت یا چند روز دوباره به خیابانها بازمی گردند وقتی هم از بهزیستی دلیل این اتفاق را جویا می شویم می گویند امکانات نداریم و اعتبارات سازمانی ما کم است.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:44 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]



[ سه شنبه 89/3/25 ] [ 12:43 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

آرشیتکت Aron Losonczi    یک نوع و تیپ جدیدی از بتن را ایجاد کرد و آن را توسعه بخشید که نور را از طریق اضافه کردن فیبرهای نوری بوسیله مخلوط کردن در بتن انتقال می داد .فیبر های استفاده شده نور را از هر حد و مرزی جابجا می کنند و نتیجه یک کالا با قابلیت دید اشیاء در داخل بتن است .

محصول   LiTraCon    بلوکهای ترکیبی از فیبرها یا رشته های نور و بتن هستند که آنقدر

مخلوط می شوند که فیبرها در درون بتن یک سنگ دانه شیشه ای کامل و عالی پدید می آورند .

 

 


[ سه شنبه 89/3/25 ] [ 12:38 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620440