سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
سایت آتی نیوز نوشت :

گروهک تروریستی جندالشیطان سعی دارد از طریق همسر مالک ریگی پای زنان وهابی را به جنایات تروریستی عملیات انتحاری باز کند .

این گروهک در تلاش است زمینه استقرار و فعالیت خود در افغانستان را فراهم کنند و در همین رابطه با برخی مسئولان پاکستانی و نیروهای اشغالگر افغانستان دیدارهایی داشته اند و تاکید کرده اند که به چیزی جز انتقام و عملیات انتحاری فکر نمی‌کنند.

[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 12:12 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]


[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 12:12 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.
خواننده انگلیسی حین برگزاری کنسرتی در بلژیک خود را از بالای برج مخابراتی به پایین پرتاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آسوشیتد پرس چارلز هادون 22 ساله که در فستیوال راک بلژیک در حال اجرای مراسم بود، ناگهان خود را از بالای برج مخابراتی که کنسرت در آن برگزار می شد، به پایین پرتاب کرد.

پلیس بلژیک مرگ آنی وی را پس از برخورد با کف زمین از ارتفاع 100 متری تایید نمود. پلیس بلژیک همچنین خانواده وی را در جریان قرار داده است. مارک روبنز، دادستان بلژیکی تایید کرد که مرگ این خواننده خودکشی بوده است.

وی عضو باند موسیقی الکترونیکی در منطقه کمدن در شمال لندن بود.

روز یکشنبه نیز مایکل بین از باند آمریکایی کال نیز بر اثر سکته قلبی در همین محل جان خود را از دست داد. قربانی 60 ساله مسئول صدا در باندی بود که پسرش در آن می خواند.

[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 12:11 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.
اینترنت با حجم عظیم اطلاعات متنوعی که در خود جای داده، همواره به عنوان یک مکان جذاب برای گشت و گذار و جست‌و‌جو به نظر می‌رسد.

با این حال تفحص در اینترنت که معمولاً کار به ظاهر ساده و بی‌خطری تلقی می‌شود، ممکن است بعضاً تا آنجا مشکل‌ساز شود که رایانه کاربران را ویروسی کرده و از کار بیاندازد.

به گزارش 3 نسل به نقل از Mercury News بر همین اساس کامرون دیاز یکی از بازیگران هالیوودی به عنوان یک تهدید ویژه برای کاربران اینترنتی معرفی شده است.

در واقع کاربرانی که نام این چهره مطرح را در اینترنت جست‌و‌جو می‌کنند، احتمال اینکه با سایت‌هایی مواجه شوند که به رایانه آنها آسیب می‌زند، بسیار بالاست.

بر اساس این گزارش، سایت مکافی هر ساله خطرناک‌ترین کلمات کلیدی جست‌و‌جو در اینترنت را منتشر می‌کند.

در لیست «خطرناک‌ترین چهره‌های سرشناس در جست‌وجوی اینترنتی» شرکت مکافی، مقام اول به خانم دیاز اختصاص یافته است.

بنا به اعلام مکافی، جست‌و‌جو درباره آخرین تصاویر و فیلم‌های مربوط به این بازیگر آمریکایی، ممکن است رایانه کاربر را در معرض نرم‌افزارهای جاسوسی، تبلیغاتی، هرزنامه، فیشینگ، ویروس و دیگر بدافزارهای مخرب و آزاردهنده قرار دهد.

در رده‌های بعدی این لیست می‌توان به Julia Roberts، Jessica Biel، Gisele Bundchen و ... اشاره کرد.

[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 12:10 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
بوشهر



































[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 8:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
برخی ازبزرگترین های جهان





بزرگترینهای جهان

بلندقدترین مرد جهان

بزرگترینهای جهان

بزرگترین گاو

بزرگترینهای جهان

بزرگترین بز

بزرگترینهای جهان

بلندترین نخل

بزرگترینهای جهان

بزرگترین موش


[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 8:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
ایسنا گزارش داد: در حالی که پیشتر هم تصادفات مختلفی رخ می‌داد و آمارهای متفاوتی از مجروحان و کشته‌های آنها از سوی دستگاه‌های ذیربط ارایه می‌شد، این بار در تصادف یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد در اتوبان شهید باقری نه تنها آمارها متفاوت شده بلکه روایت‌ها هم متفاوت بیان شده است!

پایگاه خبری 125 ضمن انتشار عکس‌هایی از تصادف امروز نوشت: «اتوبوس مسافربری صبح امروز در بزرگراه شهید باقری به شدت با هشت دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و تعدادی از آنان را کاملا متلاشی ساخت که در این حادثه هشت نفر از سرنشینان خودروهای سواری مجروح شدند.




در این خبر آمده است: در پی تماس‌های مکرر شهروندان با شماره 125 آتش‌نشانی و اطلاع این رخداد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنگ ایستگاه 57 را ساعت 9:10 صبح امروز به صدا در آورد و آتش‌نشانان بی‌درنگ به سوی محل حادثه حرکت کردند.

در پی کسب اطلاعات بیشتر از محل حادثه، ایستگاه 17 و جرثقیل 55 تنی مستقر در پشتیبانی ایستگاه 71 نیز به محل حادثه اعزام شد.



امیر مهدیانی معاون منطقه سه عملیات آتش‌نشانی که در محل حاضر بود گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافر بری داخل شهری در حالیکه در بزرگراه شهید باقری از شمال به سمت جنوب در حرکت بود قبل از دوربرگردان با دو دستگاه خودرو سواری برخورد کرد.

در پی این تصادف کنترل اتوبوس از دست راننده آن خارج و پس از برخورد با سه تیر چراغ برق و انداختن آنها از میان بلوار گذشته و با شش دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کرد و دو دستگاه سواری را در هم پیچید و روی آنها قرار گرفته بود.




آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات نجات بدنه خودرو‌ها را باز کرده و سرنشین‌های مجروح را از داخل خودرو‌ها خارج کردند و برای اعزام به مراکز درمانی داخل آمبولانس‌های اورژانس قرار دادند.

این حادثه در مجموع هشت مصدوم بر جای گذاشت اما با وجود شدت تصادف، تلفات جانی نداشت.

اتوبوس آسیب دیده توسط جرثقیل 55 تنی پشتیبانی منطقه سه از محل جابجا شد و دیگر خودرو‌ها توسط جرثقیل راهنمایی و رانندگی به پارگینک منتقل شدند.

با تلاش آتش‌نشانان و عوامل راهنمایی و رانندگی بزرگراه شهید باقری ساعت 11:05 مجددا باز گشایی شد.»



این خبر در حالی منتشر شد که حسن عباسی ـ مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص این حادثه به ایسنا گفت: «حرکت ناگهانی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به بخش خصوصی در حاشیه بزرگراه «شهید باقری» و برخورد آن با یک دستگاه خودروی سواری «ون» سبب مجروح شدن 9 تن شد.

وی افزود: در ساعت 9:09 امروز شنبه امدادگران اورژانس از طریق تماس مردمی در جریان وقوع تصادفی میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری و دو موتورسیکلت‌ در اتوبان شهید باقری قرارگرفتند.



وی با بیان اینکه این حادثه سبب مجروح شدن دو راکب موتورسیکلت‌ شد، گفت: مصدومان توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان الغدیر منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: هنگامی که این اتوبوس مسافربری متعلق به بخش خصوصی در کنار حاشیه اتوبان قرار داشت تا توسط ماموران پلیس راهور به پارکینگ منتقل شود، ناگهان به حرکت درآمد و در حین حرکت با یک دستگاه خودروی سواری «ون» برخورد کرده که موجب مصدوم شدن هفت تن دیگر شد.

وی ادامه داد: حال عمومی این مصدومان که دو خانم و پنج آقا بودند، مساعد گزارش شد اما مصدومان برای بررسی بیشتر به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.»



به گزارش ایسنا، در این حال سرهنگ سعید اسماعیلی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات این حادثه را این گونه گفت: «ساعت 9 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با 5 دستگاه خودرو در بزرگراه شهید باقری برخورد کرد.

ویبا اشاره به این که این حادثه به علت نقص فنی اتوبوس در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری روی داد، افزود: در این حادثه اتوبوس با یک دستگاه سمند، یک دستگاه پراید، یک دستگاه ون، یک دستگاه پژو 405، یک دستگاه پیکان سواری و چند موتورسیکلت پارک شده در کنار یک تعمیرگاه برخورد کرد.

سرهنگ اسماعیلی افزود: در این حادثه 3 نفر مجروح شدند و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. بر اثر این حادثه ترافیک در این محور سنگین شده بود.



وی همچنین این اتوبوس درون‌شهری را متعلق به بخش خصوصی دانست و به ایسنا گفت که در زمان حادثه این اتوبوس به دلیل خالی کردن ترمز پس از برخورد با دو موتورسیکلت‌ مجددا با یک خودروی ون تصادف کرده است.»



[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 8:56 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
صید ماهی با ماهی تابه یکی از شیوه های سنتی مردم قشم است.





[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 8:55 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
کاربران افغان عنوان کردند: سفیر کشور مسلمان افغانستان در آمریکا، در حالی مراسم رقص و پایکوبی در ساختمان سفارت برپا کرده که هر روز هزاران کودک یتیم و زن بیوه‌شده توسط آمریکایی‌ها، سر گرسنه بر زمین می‌گذارند.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران، انتشار تصاویر غیراخلاقی میهمانی سفیر افغانستان در واشنگتن اعتراض کاربران اینترنتی افغان را برانگیخت.
در این تصاویر، طیب جواد سفیر کشور مسلمان افغانستان، در یک مراسم رقص مختلط با حضور ریچارد هالبروک نماینده ویژه آمریکا در افغانستان و دیگر نمایندگان خارجی در حالی دیده می‌شود که در این مراسم مشروبات الکلی نیز سرو شده است.

پسر نماینده کشور مسلمان افغانستان در آمریکا در حال رقص و پایکوبی با میهمانان
 

طیب جواد و همسرش در کنار ریچارد هالبروک نماینده ویژه آمریکا در افغانستان

در واکنش به این موضوع، کاربران اینترنتی افغان، با انتشار این تصاویر اعتراض خود را نسبت به این اقدام سفیر اعلام کردند و از انتشار اسناد و مدارک جدیدی در همین رابطه خبر دادند.
یکی از کاربران در کنار انتشار این تصاویر آورده است: «سفارت افغانستان در واشنگتن دی‌سی: محل خوشگذرانی سفیر کبیر، یا نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی افغانستان!!!؟؟؟»
وی خطاب به مخاطبان خود آورده است: «هموطنان گرانقدر شما بیننده تصاویری از اعمال غیراسلامی، غیراخلاقی و غیرافغانی یک سفیر هستید که در کشور اسلامی‌اش روزانه حداقل صدها خانه ویران، صدها زن بیوه و هزاران طفل یتیم می‌شوند. هزاران انسان اعم از مرد و زن و پیر و جوان و کودک در این ماه مبارک رمضان شب‌ها گرسنه می‌خوابند و بعضی‌ها حتی سقفی هم بر سر خود ندارند.»



سفیر در حال استفاده از مراسم!

وی در ادامه آورده است: «اما متاسفانه سفیر دولت این مردم مسلمان و زجر کشیده به جای جلب کمک‌ها و به جای عبادت در این ماه صیام، در شب‌های ماه مبارک رمضان محافل شراب‌نوشی، بزم و رقص و موسیقی را در عمارت رسمی یک سفارت اسلامی به راه انداخته است.»
این کاربر اینترنتی یادآور شده است: «طیب جواد از سال 2003 به سمت سفیر و نماینده فوق‌العاده افغانستان در ایالات متحده آمریکا  و همچنین سفیر غیر مقیم افغانستان در برزیل، مکزیک، کلمبیا و آرژانتین منصوب شده است.»


سفیر در کنار خواننده و رقاصه مراسم



رقاصه مراسم در کنار تصویر حامد کرزای

در واکنش به این موضوع، عبدالستار خواصی نایب رئیس مجلس عوام افغانستان ضمن درخواست برکناری سفیر این کشور در آمریکا، خطاب به وی اعلام کرده است: «آقای سفیر! شما مشغول رقص با شراب و زنان هستید و مردم افغانستان در حال رقص در سیل و خون خود!»

[ یکشنبه 89/5/31 ] [ 8:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
!


[ شنبه 89/5/30 ] [ 4:47 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 1615859