سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای تعرض برخی به بیت آیت‌الله العظمی نوری همدانی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است:

پس از شکست‌های مفتضحانه و پی‌درپی فتنه‌گران منافق در برابر بصیرت و ولایتمداری ملت رشید ایران اسلامی، عناصر خودفروخته فتنه‌گر که مانند غریق به هر چیزی برای نجات خود متوسل می‌شوند، این بار خیانت و رذالت را تمام کرده و در حرکتی رذیلانه و خفت‌بار به بیت فقیه بزرگوار و عظیم‌الشان جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی « حفظه الله تعالی» تعرض کرده و با پرتاب کوکتل مولوتوف به داخل منزل معظم له، موجب شکسته شدن شیشه‌های منزل ایشان و همچنین آتش‌سوزی در بیت این فقیه وارسته و مدافع حریم ولایت شدند.

البته از فتنه‌گران کج‌اندیش غافل و عناصر دون صفت و پست آنان، این‌گونه اعمال جای تعجب ندارد؛ چراکه اصولا موجودیت نفاق و فتنه بر پایه‌ رذائل و پستی‌ها و زشتی‌ها استوار شده است. اما این حادثه از آن جهت حائز اهمیت است که روشنگر بسیاری از حقایق پشت پرده فتنه می‌باشد.

در حقیقت این واقعه اثبات کرد که دلارهای آمریکایی و صهیونیستی استکبار جهانی، محل هزینه شدن خود را در این زمان در آتش زدن و تعرض به بیوت و حریم مقدس مراجع معظم تقلید یافته‌اند که دفاع از ولایت، خصلت همیشگی آنان است و همه این اعمال وحشیانه و سبعانه به جهت لجاجت و عناد و دشمنی و شدت کینه‌ای است که با ملت و خصوصا علما و مراجع ولایی و پیرو خط ولایت دارند.

در واقع شدت ضربه و سیلی محکم ملت که در حقیقت دست قدرت، انتظام خداست، بر چهره‌ منافقان فتنه‌گر و بازیچه دست بیگانه، به قدری موثر و کوبنده و گیج کننده بوده است که همه عناصر اردوگاه فتنه را به خذلان و جنون کشانده است تا جایی که هر روز پرده‌ای از این حماقت و جنون را به دست خویش در برابر دیدگان حیرت زده همگان به تماشا می‌گذارند.

فرماندهان، مدیران، کارکنان، بسیجیان ولایتمدار سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اکنون بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزند که عناصر سخیف و پلید فتنه‌گر، در برابر بصیرت روزافزون و همه‌جانبه ملت رشید ایران، به اوج خود باختگی، خباثت، حمایت و رذالت خویش رسیده‌اند و دلیل محکم این ادعا نیز تعرض احمقانه و وحشیانه به حریم بیوت مراجع تقلید است.

اما باید گفت که فتنه‌گران به جهت حماقت ذاتی خویش، از این حقیقت ناب غافلند که پیوند آحاد ملت اعم از مراجع معظم تقلید، علما، دانشجویان، کارگران، فرهنگیان و همه اقشار مردم زمان‌شناس و ولی‌شناس با امام و مراد و رهبر فرزانه و حکیم خود، یعنی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای « مدظله العالی» به حدی والا و محکم است که حاضرند در راه عشق به ولایت همه هستی خویش را آگاهانه و خالصانه فدا کنند.

سپاه تهران بزرگ همگام با آحاد ملت با بصیرت ایران اسلامی، فرجام و آخرین منزلگاه دنیوی عناصر لجوج و خباثت‌آلود فتنه را زباله‌دان تاریخ می‌داند؛ چراکه در جهنم خفت و غفلت خویش سرگردانند.

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 8:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620428