سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

«فریدون عباسی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و «استیون چو» وزیر انرژی آمریکا نسبت به سیاست های هسته ای متقابل با هم وارد درگیری لفظی شدند/ عباسی پس از تهدیدات وزیر انرژی آمریکا، خطر آمریکا و سلاح هسته ای آن کشور را برای صلح و امنیت جهانی خطری جدی قلمداد کرد.
سرویس بین الملل ـ رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جلسه امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی با وزیر انرژی آمریکا درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش «تابناک»، بر اساس خبری که «رویترز» منتشر کرده، «فریدون عباسی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و «استیون چو» وزیر انرژی آمریکا نسبت به سیاست های هسته ای متقابل با هم وارد درگیری لفظی شدند.

بنابر این گزارش، «چو» ایران را متهم کرد که همچنان مقررات آژانس را رعایت نمی کند و همواره در حال انکار واقعیت برنامه های خود می باشد. وی همچنین با متهم کردن ایران به اتخاذ رفتار تحریک آمیز به ایران هشدار داد که در صورتی که مطالبات جامعه جهانی را درباره برنامه هسته ای خود برآروده نکند با انزوایی شدید در عرصه بین المللی مواجه خواهد شد!

 جامعه جهانی  به جامعه ای متشکل از همه کشورها یا حداقل اغلب کشورها گفته اطلاق می شود، اما در سال های اخیر کشورهای غربی همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس، لفظ جامعه جهانی را برای این سه کشور به کار می برند و دغدغه ها و منافع خود را منافع و دغدغه های همه کشورهای جامعه جهانی معرفی می کنند در حالی که اکثر کشورها با نقطه نظرات این سه کشور در عرصه جهانی مخالفند.

پس از سخنرانی وزیر انرژی آمریکا، «فریدون عباسی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به آمریکا گفت: خطر کشوری چون آمریکا که دارای سلاح هسته ای است، امروز به دغدغه جدی جامعه جهانی تبدیل شده، چرا که این سلاح ها صلح و امنیت جهانی را تهدید می کنند.

فریدون عباسی همچنین اظهار داشت: مواضع خصمانه آمریکا و برخی از کشورها و تهدیدهای نظامی آنان باعث شده که کشورهایی چون ایران ناچار شوند تاسیسات خود را در جاهایی امن مستقر کنند.
 
 آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها و به صورت آشکار در مجامع بین المللی ایران را به حمله به تجهیزات هسته ایش تهدید کرده اند، در حالی که این اظهارات تاکنون با محکومیت مجامع بین المللی و سازمان های صلح طلب مواجه نشده و این نهادها در قبال این تهدیدات سکوت پیشه کرده اند، تهدیداتی که ناقض صریح تعهدات آمریکا به عنوان عضوی از سازمان ملل متحد است.

عباسی همچنین در سخنرانی خود از تلاش سازمان های اطلاعاتی غرب برای ترور دانشمندان و کارشناسان هسته ای و به شهادت رساندن سه تن از آنان سخن گفت و خواستار محکوم کردن این عملیات تروریستی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 8:49 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]



[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:26 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
بعد از ظهر جمعه گذشته پنج جوان تونسی از ساکنین شهر القصرین در اعتراض به بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی اقدام به خودکشی دسته‌جمعی کردند.
اقدام پنج جوان تونسی برای خودکشی دسته‌جمعی در اعتراض به بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی تونس را به لرزه درآورد و بار دیگر خودسوزی بوعزیزی و شعله‌ور شدن آتش انقلاب در این کشور را به اذهان تداعی کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، بعد از ظهر جمعه گذشته پنج جوان تونسی از ساکنین شهر القصرین در اعتراض به بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی اقدام به خودکشی دسته‌جمعی کردند.

این جوانان تونسی که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی و بالا در رشته‌های تاریخ و جغرافیا و زبان عربی و زبان فرانسه و حسابداری بودند، با نصب چوبه‌های دار در یکی از خیابان‌های منتهی به وزارت آموزش تونس اقدام به خودکشی کردند.

اظهارات این جوانان پیش از خودکشی در فیس‌بوک بر این نکته تاکید می‌کند که آنها به شدت در معرض ظلم و تبعیض این وزارتخانه قرار گرفته و باوجود پای گذاشتن به سن چهل سالگی هنوز از داشتن شغلی ساده محروم هستند.

این جوانان ادعا کردند، وزارت آموزش و دولت تونس سیاست انتقامجویانه‌ای را در قبال شهر قصرین که آتش انقلاب از آن شعله‌ور گردید، اتخاذ کرده‌اند.

انتشار خبر این خودکشی دسته‌جمعی از رسانه‌های تونس ضجه‌ای را درمیان تونسی‌ها به راه انداخته‌ و بار دیگر یادآور حادثه خودسوزی بوعزیزی و شعله‌ور شدن آتش انقلاب در تونس شده است.

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:25 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
احمدی‌نژاد در این سفر - همانند برخی سفرهای دیگر- 2 بدرقه‌کننده ویژه دارد، پسر و برادرش اما نه داوود احمدی‌نژاد، بلکه امیر، دیگر برادر بزرگش.
اسفندیار مشایی برای چند دقیقه در سمند مشکی به انتظار می‌نشیند تا اولین نفری باشد که دور از چشمان همه و بدون مواجهه با لنز دوربین‌ها سوار هواپیما ‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان امروز دوشنبه عازم نیویورک شد تا بار هفتمی باشد که او و همراهانش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور می‌یابند؛ البته احمدی‌نژاد یک بار دیگر به منظور شرکت در کنفرانس خلع سلاح به آمریکا رفته است.

آنچه در ذیل می‌آید حاشیه مراسم بدرقه رئیس جمهور است؛

** خبرنگاران و برخی عکاسان خبری را از ساعت 6:45 صبح آفیش (دعوت) کرده‌اند؛ البته خبرنگاران حوزه دولت به خوبی می‌دانند اینگونه برنامه‌ها حداقل 1 ساعت بعد از برنامه اعلام شده، رسماً آغاز می‌شود.

** بختیاری و بقایی جزو اولین دولتمردانی هستند که به پاویون جمهوری می‌آیند؛ حضور بقایی در این مراسم 2 نظر را به ذهن متبادر می‌کند؛ آیا او رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کند یا همانند برخی از همکارن خود در دولت، صرفاً برای بدرقه احمدی‌نژاد آمده است!؟ جواب این سئوال البته دقایقی بعد، زمانی که معاون اجرایی رئیس جمهور کارت پرواز خود و همسرش را می‌گیرد، معلوم می‌شود.

** دولتمردان و برخی مقامات، یکی پس از دیگری بعد از احوال پرسی و گپ‌و‌گفت، وارد محل سخنرانی احمدی‌نژاد می‌شوند؛ غضنفری، نامجو، صالحی، شیخ‌الاسلام، ثمره هاشمی،سعیدلو، مجتهدزاده، رحیمی، ولایتی، نجار، نیکزاد، تقی‌پور، قاسمی، صفایی، بداغی، میرتاج الدینی، احمدزاده کرمانی و سعید مرتضوی. البته از این بین، برخی تنها تا پلکان هواپیما همراه رئیس جمهوراند و برخی دیگر تا آخر سفر.

** احمدی‌نژاد در این سفر - همانند برخی سفرهای دیگر- 2 بدرقه‌کننده ویژه دارد، پسر و برادرش اما نه داوود احمدی‌نژاد، بلکه امیر، دیگر برادر بزرگش.

** "نیویورک که رسیدی، به یاد ما هم پای مجسمه آزادی دو رکعت نماز بخوان!" این آخرین توصیه مزاح‌گونه و تقریبا درگوشی یک مقام دولتی است به همکارش که با رئیس‌جمهور عازم آمریکا می‌شود.

** اسفندیار دولت(مشایی) این‌بار هم مورد توجه است، آنجا که ابتدا همسرش وارد سالن انتظار می‌شود و به سمت جایگاه مسافران می‌رود و بعد خود او ترجیح می‌دهد برای چند دقیقه در سمند مشکی به انتظار بنشیند تا اولین نفری باشد که دور از چشمان همه و مواجهه با لنز دوربین‌ها، خود را به هواپیما رئیس‌جمهور ‌رسانده و او را در آمریکا همراهی کند.
 
** بالاخره ساعت 8:40 دقیقه رئیس‌جمهور به همراه رئیس دفتر، معاون اجرایی و شماری از دولتمردان خود عازم آمریکا می‌شود.

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:24 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مشایی که رئیس دفتر رئیس‌جمهور است، برای تسریع در امور گروه آریا، سفارش‌هایی انجام داده است اما زمانی که ‌به صورت شفاهی از مشایی در این باره سؤال شده، آقای مشایی در پاسخ ‌گفته که "ما همه را سفارش می‌کنیم"
به گفته یکی از نمایندگان مجلس، ‌مشایی ‌برای تسریع در امور گروه آریا، سفارش‌هایی انجام داده است اما زمانی که ‌به صورت شفاهی از وی در این باره سؤال شده، آقای مشایی در پاسخ ‌گفته که "ما همه را سفارش می‌کنیم".

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه غیرعلنی چهار ساعته صبح امروز (یکشنبه) مجلس که به منظور بررسی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی تشکیل شده بود، به ارائه گزارشی از این جلسه پرداخت و اظهار داشت: این جلسه به منظور آشنایی نمایندگان با اصل و ابعاد موضوع و پرهیز از ارائه تفسیرهای گوناگونی بود که در جامعه رواج دارد.

وی با بیان اینکه میزان دقیق مبلغی که با انجام تخلفاتی از بانک‌های کشور برداشت شده 2800 میلیارد تومان بوده است، گفت: در این جلسه در رابطه با ترتیب انجام این تخلف و نحوه برداشت آن و اینکه چه کسانی از سال‌های قبل نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادند، موضوعاتی مطرح شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور نسبب به این موضوع حساسیت نشان داده و نامه‌نگاری‌های متفاوتی را به رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و بانک ملی انجام داده است؛ طبق گزارش ارائه شده از سوی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بیشترین مبلغ برداشت شده از بانک مرکزی و بانک ملی بوده است و تخلفاتی در این زمینه صورت گرفته اما باید دانست که تخلف به معنای آن است که اقداماتی به صورت قانونی عمل می‌شود اما برخی از ضوابط و روال قانونی را عمل نمی‌کنند و زیر پا می‌گذارند.

"برخی از افراد در بانک‌هایی که از آنها پول برداشت شده نسبت به کارسازی "امیرمنصور آریا" تسریع کردند تا کار این فرد سریع‌تر پیش رود."

به گفته وی، اینکه هیئت مؤسس بانک آریا یک عده باشند اما کسانی که از بانک‌ها پول دریافت می‌کنند، افرادی دیگری باشند، این اقدام در واقع پولشویی است.

"سهام‌داران بانک آریا طبق گزارش ارائه شده از سوی رئیس سازمان بازرسی کل‌کشور غیرقانونی بوده‌اند چرا‌که برای پذیره‌نویسی بانک آریا به غیر از باند خانواده آریا، فرد دیگری شرکت نکرده است و این موضوع در عین حال که قانونی است اما تخلف محسوب می‌شود، چون همه افراد می‌توانند در پذیره‌نویسی بانک‌ها شرکت کنند؛ بر اساس گزارش بیان شده قبل از آنکه بانک ملی پذیره‌نویسی بانک آریا را اغاز کند، ‌پذیره‌نویسی این بانک به اتمام می‌رسیده است و هر فردی که به بانک ملی برای شرکت در پذیره‌نوسی بانک آریا مراجعه می‌کرده، مسئولان بانک ملی به او اعلام می‌کردند که پذیره‌نویسی بانک آریا به اتمام رسیده است."

این نماینده مجلس هشتم در ادامه متذکر شد: تقریباً همه کارهای این افراد قانونی بوده، اما در روال و ضوابط تخلف داشتند اما آنان به ازای هر برداشتی که انجام می‌دادند، اسناد معتبر بانکی ارائه می‌دادند.

وی در خاتمه با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر رد پای جریان انحرافی در موضوع اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، گفت: آقای مشایی که رئیس دفتر رئیس‌جمهور است، برای تسریع در امور گروه آریا، سفارش‌هایی انجام داده است اما زمانی که ‌به صورت شفاهی از مشایی در این باره سؤال شده، آقای مشایی در پاسخ ‌گفته که "ما همه را سفارش می‌کنیم".

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:23 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مرکز ارتباطات دولتی(GCHQ) یکی از سری ترین مراکز جاسوسی انگلیس است که تمامی ارگانهای جاسوسی این کشور اعم از MI5 و MI6 در آنجا قادرند استراق سمع کنند، مکالمات تلفنی را گوش دهند و پیامک و ایمیل ها را کنترل کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دیوارهای بلند این مرکز که در حاشیه چلتنهم قرار دارد با توری های فلزی به ارتفاع دو متر که بالای آن سیم خاردار کشیده شده، احاطه شده است. علاوه بر این ها ده ها نگهبان، چندین پست بازرسی و دوربین های مدار بسته نیز از دفاتر این مرکز و فناوری فوق پیشرفته آن محافظت می کنند.



GCHQ دقیقا توضیح نمی دهد که چه کاری در آنجا انجام می شود و کارکنان آن هم به هیچ وجه اجازه سخن گفتن درباره کارشان را با هیچ کس ندارند.بیش از پنج هزار نفر پرسنل GCHQ در مرکز گلاسترشیر که هم اندازه استادیوم ویمبلی است و در ساختمانی که به خاطر شکلش لقب "دونات" گرفته است مستقرند.

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:23 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
عکس زیر که شباهت به آیت الله جنتی دارد از مهمانان مصری کنفرانس بیداری اسلامی است که درتهران برگزارشد.



[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 2:22 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

تصاویری از تبلت جالب و کاربردی لنوو که با امکان 3G و …. می تواند رقیب خوبی برای سایر تبلت های موجود در بازار باشد. همچنین این تبلت در حافظه های مختلف اراده شده است.


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:40 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

BSoD

احتمالا با صفحه Blue Screen of Death (به اختصار BSoD) و یا همان صفحه آبی مرگ خودمان آشنایی دارید. مدت زیادی است که کاربران ویندوز با این صفحه ناامید کننده مواجه می شوند. علت در نظر گرفتن این صفحه به این منظور بوده که مهندسان از طریق مشاهده آن پی به علت خطای به وجود آمده ببرند.

حالا طبق اعلام سایت mashable شمایل این صفحه در ویندوز 8 دستخوش تغییرات شده است. در طراحی جدید صورت گرفته خبری از نمایش تمامی کدهای خطا نمی باشد بلکه همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید به جای آن از یک شکلک (emoticon) به همراه یک پیغام ساده (Your PC ran into a problem that it couldn’t handle, and now it needs to restart) مبنی بر نیاز به راه اندازی مجدد سیستم استفاده شده است.

در کل به نظر می آید که صفحه جدید کاربر پسندتر شده و شاید کمی از ناراحتی کاربر هنگام مواجه با آن کاسته شود.


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 8:38 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

بسیاری از افراد عادت به تخلیه موم گوش خود دارند،این در حالی است که این ماده نیز به نوبه خود به سلامت بدن کمک می‌کند و تخلیه غیراصولی آن درد، خارش، شنیدن صدای زنگ در گوش و حتی کاهش شنوایی را در پی دارد.
موم گوش به وسیله مخلوطی از ترشحات غددی که در سراسر مجرای گوش قرار دارد،به اضافه مقداری سلول پوستی ورقه شده و تعدادی مو شکل می‌گیرد.خود این ماده به عنوان عاملی موثر جهت شستشوی گوش عمل می‌کند و به‌علاوه محافظ بخش‌های حساس مجرای گوش است و به نوعی مجرا را روان و چرب می‌کند.
به طور طبیعی مقدار بیش از اندازه این ماده به طور خودکار و بدون دخالت فرد،به کمک حرکات آرواره‌ای به سمت جلو حرکت کرده و از مجرا خارج می‌شود و این زمانی است که می‌توان این خرده‌های بیرون زده را به طور کامل تخلیه کرد.اما به شدت توصیه می‌شود که خود فرد به جستجوی این مواد زاید اقدام نکند و فقط آن مقداری که به طور خود به خود بیرون زده را پاک کند.البته باید گفت که اگر چه این ماده برای سلامت گوش خوب است ولی مقدار زیاد آن می‌تواند دردسر ساز باشد.
اما چگونه می‌توان مقدار اضافی این ماده را تخلیه کرد؟
تنها راه ممکن شستشوی گوش با آب است تا به این ترتیب موم اضافی تخلیه شود.همچنین توصیه می‌شود که پزشکان از بیمار خود راجع به سابقه یا پیشینه موم گوش خود سوال کنند.افرادی که از وسایل کمکی برای شنیدن استفاده می‌کنند باید به طور مرتب برای معاینه گوش و افزایش تدریجی موم گوش مراجعه کنند.این امر به حفظ عملکرد صحیح وسیله کمکی برای شنوایی کمک می‌کند.
توصیه می‌شود که فرد شخصا به کمک گوش پاک کن یا هر وسیله دیگر اقدام به زدودن موم اضافی نکند. افرادی که مستعد گرفتگی ناشی از موم گوش هستند باید هر 6 تا 12 ماه یکبار برای شستشو مراجعه کنند. عوارض ناشی از گرفتگی موم گوش می‌تواند دردناک و پیشرونده باشد و باعث عفونت و از دست دادن شنوایی شود.


[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 9:0 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 127
کل بازدیدها: 1619136