سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
تعدادی از خانواده های شهدا از صبح امروز در اعتراض به حرمت شکنی چند بازیگر زن سینما در بهشت زهرا(س) متحصن شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از انتشار تصاویری نامناسب از تعدادی از بازیگران زن سینما که در میان قطعه های شهدا با ژست های خاص و توهین آمیز عکس یادگاری انداخته بودند، فرزند شهید شاکری از اذان صبح پنج شنبه در قطعه 53 بهشت زهرا(س) و بر سر مزار پدر شهیدش تحصنی اعتراض آمیز را آغاز کرده است.

از حوالی ظهر تعدادی دیگر از خانواده های شهدا و جوانان نیز به این فرزند شهید پیوستند.

متحصنین که از این اقدام توهین آمیز چند بازیگر زن سینما خشمگین به نظر می رسند، می گویند از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی به اقدام موهن هستند و هرگز در مقابل چنین توهینی آرام نخواهند نشست.

گفته می شود این تجمع قرار است حداقل تا ظهر جمعه ادامه داشته باشد.

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:44 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
متخصص عفونی گفت: شستشوی صحیح سبزیجات و عدم استفاده از سالاد در رستوران‌ها می‌تواند از شیوع بیماری وبا در کشور جلوگیری کند.

معصومه عبدالباقی متخصص عفونی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: عوامل خطر ساز زمینه ساز شیوع بیماری ‌های عفونی است، به طوری که بیماری‌های عفونی همچون بیماری‌های اسهالی در تابستان شایع و به عنوان بیماری فصلی مطرح است.

این متخصص عفونی ادامه داد: شایع‌ترین بیماری‌های فصل تابستان اسهال، استفراغ، مسمومیت و در برخی موارد ابتلا به بیماری وبا است، به طوری که امسال در کشور شاهد مواردی از ابتلا به وبا بوده‌ایم. این در حالی است که با رعایت بهداشت فردی، کنترل سبزیجات و عدم استفاده از سالاد و سبزیجات در رستوران ها می توان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

عبدالباقی افزود: هرساله باتوجه به گرم بودن هوا، مسئله بیماری اسهال در جامعه مطرح است، چراکه اسهال و استفراغ بر اثر رشد باکتری ایجاد می‌شود و رعایت بهداشت فردی بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های عفونی در فصل تابستان و گرما است.

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:43 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری جوانی 20 ساله‌ در این شهر که به وسیله یک قبضه اسلحه شکاری پدر50 ساله خود را مورد هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ محمد حسن امیری با اعلام این خبر افزود: براساس گزارش‌های رسیده به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از باغ‌های پسته واقع در روستاهای بخش «میان‌جلگه» شهرستان نیشابور، ماموران پلیس برای بررسی موضوع و انجام اقدامات لازم به محل عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، پسری 20 ساله با شلیک گلوله یک قبضه اسلحه شکاری به پدر 50 ساله خود که نگهبان این باغ بوده است، موجب مصدومیت وی شده که پدر متهم بر اثر شدت جراحت وارده در راه بیمارستان جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت روحی و روانی جوان 20 ساله خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر عمدی‌بودن عمل متهم ارائه نشده است و تحقیقات پلیس در این‌باره همچنان ادامه دارد.


[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:43 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
پس از شکست تیم ملی نوجوانان قطر مقابل عراق، صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به دور بعد قطعی شد اما علی دوستی، سرمربی تیم ایران می‌گوید قصد دارد در دو بازی آینده هم تیمش را با تمام قوا مقابل عراق و بنگلادش به میدان بفرستد
سرویس ورزشی «تابناک» ـ سرمربی تیم ایران گفت : دوست دارد بعنوان تیم تیم اول به مرحله بعد صعود کند: «ما قبل از اینکه به عراق بیاییم چند بازی تیم قطر را در جام خلیج فارس، مقابل کویت و عربستان دیدیم و می‌دانستیم که تیم آنها بازی خوبی را روی زمین ارائه می‌کنند و مربیان خوبی دارند. به همین دلیل می‌ترسیدیم و این بازی را فینال زودرس لقب داده بودیم. البته ما شناخت کاملی از حریف داشتیم و با گرفتن زمان و پر کردن فضاهای خالی به پیروزی رسیدیم.
 در واقع این تنها راه پیروزی ما بود. در حال حاضر بازی مقابل بنگلادش فرصت مناسبی برای ارزیابی نفرات و استفاده از بازیکنان تیم ملی ایران است اما ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. امیدواریم بتوانیم در این بازی تفاضل گل را بالا ببریم تا در روز آخر مقابل عراق برای سرگروهی مشکلی نداشته باشیم. بازی با عراق به نوعی فینال سرگروه شدن ما خواهد بود. ما باید برای انجام این بازی سخت که فینال هم هست خودمان را آماده کنیم چرا که می‌خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.»
 علی دوستی شائبه‌هایی که مطبوعات قطری و عراقی درباره صغرسنی بازیکنان ایران مطرح کردند را بی‌اساس می‌داند و می‌گوید: «خوشبختانه بازیکنان ما از فیزیک خوبی برخوردارند و این نکته باعث شده آنها فکر کنند بازیکنان ما سن زیادی دارند. حتی ما پیش از آمدن به عراق دو بازیکن اصلی را به دلیل قانون کنفدراسیون از دست دادیم و امیر حسین کریمی، کاپیتان تیم به دلیل قانونی که گفته شده بود بازیکنان حاضر در مسابقات دوره گذشته نمی‌توانند دراین دوره بازی کنند تیم را همراهی نکرد. در واقع ما سه، چهار بازیکن خوب و اصلی را در آستانه این رقابت‌ها از دست دادیم. هر چند که بعد از دو بازی مقابل فلسطین و قطر با شکایت فدراسیون فوتبال فلسطین و قطر 5 بازیکن ما را به آزمایش بردند و در مجموع مطمئنم پاسخ آزمایش هر 10 بازیکن ما منفی خواهد بود.»

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:41 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
جاسوسان این فرش‌فروش مدعی هستند که قذافی را دو بار در هفته گذشته در نزدیکی شهر سبها واقع در جنوب لیبی دیده‌اند.
یک فرش‌فروش لیبیایی مدعی شد که قادر است که ظرف دو هفته قذافی را دستگیر ‌کند.

به گزارش ایسنا هشام ابوحجر 47 ساله، فرش‌فروشی که رهبری گروه ویژه انقلابیون برای دستگیری قذافی را برعهده دارد، می‌گوید: می‌خواهیم معمر قذافی - رهبر فراری لیبی - را زنده دستگیر کنیم. می‌خواهیم او را به دستگاه قضایی تحویل دهیم. این امر به جهان نشان می‌دهد که با وجود تمام بدی‌هایی که قذافی نسبت به ملت لیبی روا داشته، ما باز هم خواهان برقراری عدالت و قانون هستیم.

جاسوسان این فرش‌فروش مدعی هستند که قذافی را دو بار در هفته گذشته در نزدیکی شهر سبها واقع در جنوب لیبی دیده‌اند.

به گفته ابوحجر، کاروان قذافی یک بار هنگام حرکت از شمال به جنوب و یک بار دیگر حین خوردن ناهار به دعوت یکی از قبیله‌های وفادارش دیده شده است. او به شهر سبها نزدیک است اما همواره در حرکت است.

وی افزود: قذافی در داخل یک کاروان نظامی حرکت می‌کند. 100 تن از خویشاوندان و مردان قبایل حامی‌اش وی را احاطه کرده و 300 تا 500 تن از مزدورانش در کنارش هستند. هنگامی که توقف می‌کند، آنها حلقه را تنگ‌تر کرده و هنگامی که حرکت می‌کند این حلقه بازتر می‌شود.

قذافی که با دادن پیام‌های صوتی وفادارانش را به مبارزه ترغیب می‌کند، شب‌ها را در مکان‌های مختلف سر می‌کند. این به نوعی یک زندگی بدوی است.

به نوشته روزنامه گاردین، این فروشنده 16 ساعت در روز را صرف امور امنیتی می‌کند.

وی می‌گوید: این یک عملکرد منطقی است؛ شبیه به بازی شطرنج که همه می‌توانند حرکت شما را ببینند اما آنچه که در ذهن شما است را نمی‌توانند بخوانند. یک گروه 50 نفری از نیروهای ویژه در جست‌وجوی قذافی هستند البته ما با انقلابیون در ارتباط هستیم. اگر من درخواست 1000 نیرو هم بدهم، می‌توانم آنها را در اختیار داشته باشم. اما ما یک جنگ متقابل نمی‌خواهیم. ما می‌خواهیم قذافی را دستگیر کنیم.

بیابان گسترده‌ جنوب لیبی چالش دیگری برای شکارچیان قذافی است.

ابوحجر می‌گوید: هفته گذشته به این منطقه رفتم. کسانی آنجا بودند که اصلا از انقلاب لیبی خبر نداشتند. آنها معتقد بودند که "انقلاب" به کودتای 1969 قذافی بازمی‌گردد. تلویزیون در آنجا تصاویر قدیمی از مقر قذافی در طرابلس را نشان می‌دهد که در آن قذافی همچنان بر لیبی کنترل دارد. بسیاری از مردم نمی‌دانند چه اتفاقی رخ داده است. آنها با جهان خارج هیچ ارتباطی ندارند. این مردم فکر می‌کنند که انقلابیون با صلیبیون می‌جنگند.

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:40 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
هاشمی‌رفسنجانی با بیان این‌که «دولت این توان را ندارد که جوابگوی نیاز آموزش عالی کشور باشد» به آمارهای ارائه شده توسط دستگاه‌های ذیربط اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار رسمی مسوولان ‌7/ ‌16 درصد مردم می‌توانند وارد دانشگاه‌های دولتی شوند و در واقع باید ‌84 درصد آن‌ها به دانشگاه‌های غیر دولتی یا همان دانشگاه‌های پولی وارد شوند.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ‌29 سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، آن را لطف خدا عنوان کرد و گفت: اگر الطاف الهی شامل حال ما نمی‌شد نمی‌توانستیم به چنین کار بزرگی دست بزنیم.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با اشاره به تلاش همه دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: گرچه تلاش‌های بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته ولی توفیقات همیشه از لطف خداوند است و در دانشگاه آزاد اسلامی نیز اینگونه بوده است.

وی هم‌چنین به سال‌های ابتدای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: نیاز و تقاضا به آموزش عالی و عشقی که مردم به تحصیل داشتند زمینه‌ساز عشقی شد که در ‌29 سال کار و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی امروزه دیده می‌شود.

وی با بیان این‌که «هنوز هم مردم نیاز به آموزش عالی دارند» افزود: مردم در طول سال‌ها حاضر بودند و هستند که برای آموزش عالی هزینه کنند و تقاضا برای آمورش عالی همچنان ادامه دارد.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان این‌که «دولت این توان را ندارد که جوابگوی نیاز آموزش عالی کشور باشد» به آمارهای ارائه شده توسط دستگاه‌های ذیربط اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار رسمی مسوولان ‌7/ ‌16 درصد مردم می‌توانند وارد دانشگاه‌های دولتی شوند و در واقع باید ‌84 درصد آن‌ها به دانشگاه‌های غیر دولتی یا همان دانشگاه‌های پولی وارد شوند.

وی از آموزش عالی پولی دولتی انتقاد و کسب دانش‌های نوین را از نیازهای عمده بشر امروز عنوان کرد.

وی با تاکید بر این‌که «در نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم مردم را باسواد کنیم» افزود: امام راحل استاد بسیار عظیم الشانی بودند و با فهم و تیزبینی راه را برای ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کردند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام در حساب و کتاب بیت المال بسیار سخت‌گیر بودند و با یک میلیون تومانی که به دانشگاه آزاد کمک کردند - به اندازه سه هزار میلیارد تومانی که از بیت المال رفته و می‌توانست به درد نظام جمهوری اسلامی بخورد – برای کشور کار کردند. با برکت این یک میلیون تومان دانشگاه آزاد اسلامی به این مرحله از پیشرفت رسیده است.

وی با اشاره به این‌که «استعمارگران همیشه می‌خواهند ملت‌ها در جهل بمانند» تاکید کرد: جهنم دنیا برای مردم جهل و بی‌سوادی است و ملت جاهل هیچ وقت نمی‌تواند به جایگاهی که می‌خواهد برسد و مصداق همین امر در نص صریح قرآن تاکید شده است.

وی با بیان این‌که «در رژیم گذشته سواد بسیار غریب بود» افزود: از جمعیت ‌40 میلیونی کشور در قبل از انقلاب فقط ‌750 هزار نفر دانشجو بودند در حالی که امروزه سه و نیم میلیون دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند و هنوز دست بسیاری از مردم به آموزش عالی نمی‌رسد.

وی با تاکید بر این‌که «فلاکت دنیا مربوط به بی‌سوادی مردم است» افزود: در قرآن آمده از مردم جهنمی می‌پرسند جهنمی شدن شما به چه دلیل بوده است و آن‌ها می‌گویند به دلیل نادانی و نداشتن عقل به این حال و روز افتاده‌اند.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به این‌که «کار در دانشگاه آزاد جز با عشق مردم و لطف خدا نبوده است» به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اشاره کرد و افزود: این دانشگاه با موفقیت‌هایی که کسب کرده در آینده که بر اساس برنامه‌های ‌5 و ‌10 ساله دنبال می‌شود، آینده بسیار درخشانی دارد.

وی با بیان این‌که «دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ حزب، جناح و گروهی وابسته نیست» افزود: دانشگاه آزاد کار خود را انجام می‌دهد و صبغه علمی خود را دنبال می‌کند.

وی به فضای باز فعالیت برای همه اساتید و افکار و اندیشه‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی استادی با هر گرایش کار خودش را به درستی انجام می‌دهد باید دستش را ببوسیم ولی اگر کوتاهی کرد با هر گرایش باید تذکر داده شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید دانشگاه تعلیم و تربیت و اخلاق باشد و بنیه کشور را تقویت نماید.

هاشمی‌رفسنجانی به مقوله خروج نخبگان از کشور اشاره کرد و گفت: بعد از سه دهه که از انقلاب می‌گذرد باز می‌بینیم نیروهای نخبه از کشور خارج می‌شوند چرا باید شرایطی پیش بیاید که بهترین فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه‌های کشور از کشور بروند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اشاره کرد و با بیان این‌که «برای این دانشگاه آرزوهای بزرگی داشتیم» افزود: می‌خواستیم بهترین نیروها و نخبگان جهان اسلام بیایند و در این دانشگاه درس بخوانند و من خودم به دنبال این کار بودم و زمین‌های زیادی هم به این دانشگاه داده شد ولی انتظار ما آن چیزی نبود که الان می‌بینیم و کارهای انجام شده کم است.

وی به سابقه و تجربه دانشگاه جندی شاپور به عنوان دانشگاه بین المللی نیز اشاره کرد و و با بیان این‌که

«ایران قدیم آن‌قدر سعه صدر داشت تا این نیرو را جذب کند» گفت: این دانشگاه شرایطی فراهم کرد که حتی علاوه بر نخبگان سایر ملل مثل چین، هند و روم، حتی کسانی که از کشورهای مختلف تبعید می‌شدند، می‌توانستند در این دانشگاه درس بخوانند و انتظار ما هم از دانشگاه بین‌المللی قزوین همین است.

وی هم‌چنین به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اشاره کرد و گفت: ما دانشگاه آزاد اسلامی را مصداق همان چیزی می‌خواهیم که در دانشگاه آزاد قزوین رخ داده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت فضای باز اظهار نظر در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد که در دنیای ارتباطات و خبر و رسانه، دانشگاه‌ها باید به این سمت بروند و دانشگاه آزاد هم باید این‌گونه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «دانشگاه آزاد اسلامی همیشه حسودانی داشته و دارد» افزود: این‌ها نمی‌دانند و نمی‌فهمند و یا طمع دارند، در ‌29 سال گذشته گرفتار این افراد بودیم، ولی توفیقاتی که از جانب خدا نصیب‌مان شد و رضایت خداوند از همه مهمتر است.

وی با اشاره به این‌که «سرنوشت آدم‌ها خوب خوب یا بد بد در پیشگاه خداوند است» گفت: همه باید برای رضای خدا تلاش کنیم و به این ایمان داشته باشیم که طبق وعده خدا قیامت نزدیک است هر چند سال که به طول بینجامد.

[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 8:39 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
موزه بنت ناصر المسند دومین همسر از سه همسر امیر قطر «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی»است. او یکی از مدافعان سرسخت حقوق زنان است وی فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است. برخی معتقدند که شیخه موزه ایرانی الاصل و اهل شیراز است و اسم واقعی اش زهره صادقی است. وی تا کنون این موضوع را تکذیب نکرده است.
 
(موزه بنت ناصر المسند در کنارهمسرش امیر قطر) شیخه موزه درسال 1999 در لندن با حاکم قطر ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک دختر می باشد اولین آشنائی او با حاکم قطر در میهمانی افطاری حاکم در قصر شیخ قطر بوده است. موزه بنت ناصر المسند اولین زن از خاندان سلطنتی است که مناصب حکومتی دارد او تابو هایی که در بین عرب ها در مورد زنان وجود داشت شکست به طوری که نماینده ویژه یونسکو در امور آموزش پایه و پیشرفته و رئیس بنیاد آموزش و علوم و توسعه جامعه قطر شد.
 
شیخه موزه بنت ناصر و واقعه ای به نام زلزله زنانه در حالی که پدر شیخه موزه بنت ناصرالمسند بخاطر انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و سیاستهای دولت در زندان امیر قطر بود ولی او عروس خانواده سلطنتی قطر می شود تا این امیر نشین حاشیه خلیج فارس را با واقعه ای بنام زلزله زنانه روبرو سازد. تنها چند سال پس از ورود این زن متفاوت به خانواده سلطنتی برحسب اتفاق! شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی همسر موزه بنت مسند دریک کودتای آرام و بدون خونریزی بر تخت سلطنت می نشیند.

تصاویر ملکه زیبای قطر به نام زلزله زنانه!

تصاویر ملکه زیبای قطر به نام زلزله زنانه!

تصاویر ملکه زیبای قطر به نام زلزله زنانه!

تصاویر ملکه زیبای قطر به نام زلزله زنانه!

تصاویر ملکه زیبای قطر به نام زلزله زنانه!


[ شنبه 90/6/26 ] [ 10:4 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

این تصاویر مربوط به سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل می باشد.عکس/استقبال با اسب از احمدی نژاد|Www.FunRooz.Com
عکس/استقبال با اسب از احمدی نژاد|Www.FunRooz.Com عکس/استقبال با اسب از احمدی نژاد|Www.FunRooz.Com


[ شنبه 90/6/26 ] [ 10:2 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

خراسان: تمنا می کنم کمکم کنید. او الان در فرودگاه است و تا چند دقیقه دیگر به سمت تهران پرواز می کند. برویم که اگر دیر به هم بجنبید تصاویر شیطانی را با خود خواهد برد.

دختر جوان که سراسیمه و مضطرب به نظر می رسید در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: دانشجوی شهرستانی هستم که برای ادامه تحصیل به مشهد آمده ام. من در این جا با پسری آشنا شدم که خود را دانشجو معرفی می کرد. او با ابراز عشق و علاقه و حرف های احساسی که می زد دلم را ربود و مرا به خودش وابسته کرد. من بدون اطلاع خانواده با این پسر جوان در ارتباط بودم و حتی به امید ازدواج در آینده ای نزدیک تمام خرج و مخارجش را حدود 6ماه تامین کردم.

در این مدت سعید با حقه و نیرنگ و وعده ازدواج بارها و بارها از من سوء استفاده کرد اما غافل از آن بودم که او با دوربین مخفی، فیلم های کثیفی از این رابطه شوم ضبط کرده است.

دختر دانشجو با چشمانی اشک بار افزود: من به طور اتفاقی متوجه نصب دوربین در داخل اتاقم شدم و او وقتی فهمید که از این موضوع بو برده ام خودش را گم وگور کرد. پس از چند روز پرس و جو امروز بالاخره از طریق یکی از دوستانش متوجه شدم او در فرودگاه است و تا یک ساعت دیگر به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

در پی اظهارات این دختر دانشجو به دستور مقام قضایی پرونده ای تشکیل شد و تیم ویژه ای از پلیس مشهد ماموریت یافتند تا موضوع را به طور ضربتی پیگیری کنند.

«عابدین زاده» دادیار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به خراسان گفت: این جوان فریبکار که دارای مدرک تحصیلی سیکل می باشد پس از جدایی از همسرش به علت مشکلات اخلاقی، با طرح نقشه ای پلید، خود را به چند دختر جوان به عنوان دانشجو معرفی کرده و با وعده ازدواج آن ها را مورد سوء استفاده و آزار و اذیت قرار داده است.

وی افزود: این متهم که از ارتباط با طعمه های خود تصویربرداری می کرده است توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 10:2 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

دختری 19 ساله که نمی تواند حمام کند زیرا ...+ عکس
اشلی موریس نمیتواند به دریا برود و شنا کند یا به یک حمام داغ برود و یا حتی از یک باران زیبا بعد از یک روز کاری پر استرس لذت ببرد، چرا که او به آب حساسیت و آلرژی دارد.

حتی عرق کردن نیز موجب میشود که روی بدن این دختر، جوشهای دردناکی بوجود بیاید.

اشلی که در ملبورن استرالیا زندگی میکند، به آب در هر دمایی که باشد حساسیت دارد. این حساسیت از سن 14سالگی آغاز شده و تا امروز که 19سال سن دارد، ادامه یافته است.
او از یک بیماری پوستی نادر رنج میبرد که فقط تعداد بسیار معدودی در کل جهان به این بیماری مبتلا هستند.

[ شنبه 90/6/26 ] [ 9:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620367