سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
با اعلام بهای دیه کامل برای سال 1389 ، قیمت این دیه برای سال آینده، براساس بند های مختلف قانون مجازات اسلامی ، 50 تا 450 میلیون ریال افزایش یافت.

بنا بر اعلام وزارت دادگستری، ارزش دیه کامل برای سال آینده در اجرای ماده 279 قانون مجازات اسلامی، بر اساس فتوای مقام معظم رهبری و گرفتن نظر اشخاص خبره و مراکز ذیربط تعیین شده و به تصویب رئیس قوه قضائیه رسیده است.

وزارت دادگستری اعلام کرد : قیمت سوقیه اعیان سه گانه موضوع احکام دیه مندرج در بندهای 1، 2، 3 این ماده از قانون مجازات اسلامی، برای سال 89 به این شرح اعلام می شود .

1) ارزش ریالی دیه کامل بر مبنای قیمت عین بند 1 ماده 279 قانون مجازات اسلامی 450 میلیون ریال

2) ارزش ریالی دیه کامل بر مبنای قیمت عین بند 2 ماده 279 قانون مجازات اسلامی 550 میلیون ریال

3) ارزش ریالی دیه کامل بر مبنای قیمت عین بند 3 ماده 279 قانون مجازات اسلامی 900 میلیون ریال

ارزش ریالی دیه کامل برمبنای قیمت عین بند های یک ، دو و چهار ماده 279 قانون مجازات اسلامی در سال 88 ، به ترتیب چهارصد میلیون ، چهارصد و چهل میلیون و چهارصد و پنجاه میلیون ریال بود.
[ پنج شنبه 88/12/27 ] [ 8:27 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
اندونزیایی ها برای سلامتی خود، از نوعی غذای سبک تهیه شده از خاک استفاده می کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در اندونزی خاک بعنوان مواد اولیه نه تنها برای ساخت آجر و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در منطقه توبان استان جاوه شرقی از خاک غذای سبک که محلی ها آنرا "امپو" می نامند تهیه می شود .راسیما پنجاه و سه ساله مادر پنج فرزند هر روز این غذای خوشمزه را تهیه و برای فروش به بازار محلی میبرد .

وی خاک را از یک شالیزار نزدیک محل زندگی اش جمع آوری و پس از تمیز کردن و گرفتن سنگ ریزه ها ، آنرا بصورت کلوچه هایی مقوی و سیاه رنگ درآورده و برای فروش به بازار میبرد.

تهیه امپو سنتی شناخته شده خانوادگی در روستاهای این منطقه از اندونزی است ،و از زمانهای قدیم تهیه آن رواج و از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است.

راسیما می گوید، برای تهیه امپو دستور العمل خاصی وجود ندارد بلکه هرچه هست در کیفیت خود خاک نهفته است .

وی افزود: با استفاده از یک چوب دستی خاک را کوبیده و بصورت یک تکه (چونه) محکم در می آورند ،پس از ان بااستفاده از کارد ساخته شده از چوب بامبو آنرا بصورت لوله های متعدد در می آورند، لوله های خاک پس از آن در یک دیگ بزرگ سفالی بر روی آتش تهیه شده از هیزم پخته و پس از نیم ساعت آماده برای سرو شدن است .

راسیما گفت: مهارت وی در یافتن خاک خوب بعلت زندگی در طبیعت است و برای تهیه امپو درخلال کار درشالیزارها، برگ موز و برگ درخت ساج نیز جمع اوری می کنم .به گفته مصرف کنندگان ،ساختار این غذای سبک ،خامه ایی وخنک است و مزه ایی خوب دارد .

محلی ها می گویند امپو برای برطرف کردن درد موثر است و گفته می شود زنان باردار برای داشتن نوزادی سالم به خوردن آن تشویق می شوند.
 
[ پنج شنبه 88/12/27 ] [ 8:26 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
سازمان ملی جوانان: برای ازدواج مرد باید چهار شانه باشد.




[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:44 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

سرویس بین‌الملل ـ بار دیگر، یک روزنامه سعودی در حالی مدعی حضور خانواده بن لادن در تهران شد که وزارت امور خارجه کشورمان، بارها این موضوع را تکذیب کرده و آن را غیرواقعی دانسته است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» چاپ لندن، در اخبار آنلاین خود مدعی شد: ده روز پیش، یکی از همسران «اسامه بن لادن»، وارد تهران شده و پس از اقامت در هتل استقلال تهران، موفق شده که از شش فرزند اسامه که در ایران هستند! تعدادی را راهی سوریه کند.
همچنین «ایمان»، آخرین دختر بن لادن که به مدت چند ماه در سفارت عربستان اقامت کرده بود، در حال انجام امور خروج از کشور بوده و در یکی دو روز آینده ایران را ترک خواهد کرد.

«الشرق الاوسط» که مدعی است، این اخبار را از «منابع خبری داخل ایران» نقل می‌کند، در ادامه افزود: همسر بن لادن، پس از ورود به تهران شناسایی و گذرنامه و تلفن همراه او مصادره و پس از بازجویی مدارک به او پس داده شده است.
البته در این باره باید گفت که تماس ما با سفارت عربستان در تهران بی نتیجه بوده؛ اما منایع خبری این روزنامه از داخل ایران درستی این اخبار را تأیید کرده‌اند.

این روزنامه سعودی سپس با افتخار می‌نویسد: الشرق الاوسط، نخستین روزنامه‌ای است که اخبار مربوط به حضور فرزندان بن لادن در ایران را اعلام و اخبار آزادی آنان را پیگیری کرده است.

تکرار چند باره این داستان از سوی رسانه‌های سعودی، سبب شده است که در افکار عمومی منطقه این موضوع به یک واقعیت بدل شود؛ همچنین منطق حکم می‌کند که وزارت امور خارجه کشورمان یکبار برای همیشه این موضوع را پایان دهد، چرا که این موضوع، فارغ از این است که فرزندان بن لادن به هر دلیل در ایران حضور دارند و یا نه، در واقع وزارت امور خارجه باید با در پیش گرفتن موضعی قاطعانه، درستی یا نادرستی این خبر و دلایل آن را بیان کند تا موضوع حضور فرزندان بن لادن در تهران دستاویزی برای خبرپراکنی علیه ایران و اینکه مثلا در سال‌های گذشته، روابط خاصی میان بن لادن و ایران وجود داشته است، نشود.


[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:43 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یک حادثه و رخداد بزرگ و یک تغییر و تحول اساسی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در منطقه ما و جنوب غرب آسیا در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درکنگره یادواره شهدا آموزش و پرورش منطقه 3 تهران، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا‌ اظهار داشت: باور کنیم که شهدا مقلب القلوب و محول الحول شدند و امیدواریم که ما هم اینگونه شویم.

صفوی افزود: از اینکه آموزش و پرورش منطقه 3 تهران 22 خانواده شهید فرهنگی و 160نفر شهداء دانش آموز، 130 نفر همسر محترم و فداکار شهید دارد، افتخار باید کرد و مطمئن هستم همان گونه که شهادت عزت ابدی است، خانواده شهید بودن هم عزت دنیا و آخرت است.

وی در ادامه با اشاره به روند تغییر و تحولات منطقه و تأثیر شهدای دفاع مقدس در این تحولات، اظهار داشت: یک حادثه و رخداد بزرگ و یک تغییر و تحول اساسی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در منطقه ما و جنوب غرب آسیا در حال رخ دادن است و حوادث منطقه ما و جهان سرعت و شتاب بیشتری نسبت به سال‌های قبل پیدا کرده است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و تبدیل آن به 15 جمهوری مستقل، حمله آمریکا به افغانستان و عراق و گرفتاری آمریکا در این 2 منطقه، سرنگونی رژیم بعث عراق و طالبان به دست ظالم بزرگتری مثل آمریکایی‌‌ها، شکست رژیم صهیونیستی که تا به دندان مسلح است، در 2 حمله نظامی از هوا و زمین و دریا به لبنان در جنگ 33 روزه و به یک منطقه غزه در جنگ 22 روزه مردم مظلوم فلسطین و تشکیل دولت شیعی بعد از گذشت بیش از هزار سال که تسلط اقلیت اهل تسنن در عراق وجود داشت، از جمله این تحولات است.

صفوی ادامه داد: همه این حوادث نشانه یک جریان و یک روند با سرعت است که می‌توان نقش پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس را در این تحولات منطقه‌ای ارزیابی کرد و البته جهت و روند کلی این حوادث، غلبه حق بر باطل است.

وی ادامه داد: رژیم بعثی عراق پس از حمله به ایران دچار آسیب‌های جدی شد و تاوان کارهای خود را دید به طوری که صدام اعدام شد، کشور عراق به اشغال خارجی‌ها درآمد و بیش از یک میلیون کشته و زخمی و 3 میلیون آواره بر جای گذاشت و البته تغییر حکومت به نفع مردم عراق حاصل شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در این میان باید توجه داشت که سرنوشت صدام چه شد و سرنوشت امام خمینی (ره) چه شد؛ زیرا صدام در مقابل امام حق ایستاد‌ همچنین باید دید که سرنوشت کسانی که به کمک صدام رفتند، چه شد؟ کویتی‌ها میلیاردها دلار به صدام کمک کردند تا اینکه در سال 1990 صدام ساعت 5 صبح به کویت حمله کرد و در طول 7 ساعت کویت به طور کامل سقوط کرد.

وی تصریح کرد: کویتی‌ها حتی نتوانستند 7 ساعت در مقابل حملات عراق دوام بیاورد ولی فرزندان شجاع شما 8 سال توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند؛ آیا فکر کرده‌اید به کمک چه چیزی شما توانستید در مقابل حملات صدام ایستادگی کنید؟

صفوی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی، آمریکایی‌ها کمک‌های سیاسی، تبلیغاتی و تسلیحاتی به صدام کردند و در سال 1365 همراه با صدام با ما وارد جنگ شدند؛ سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس منهدم کردند و اکنون آمریکا در عراق حدود 5 هزار کشته داده است و میلیاردها دلار هم هزینه کرده است و اقتدارش در دنیا شکسته شده است و منفور همه ملت‌های جهان شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و خون 200 هزار شهید که 36 هزار شهید آن را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، نه تنها باعث بیداری بلکه باعث پیدایش مقاومت اسلامی در جهان اسلام شده است و انتقام خون شهدای شما همین شکست‌هایی است که پشتیبانان صدام به نحوی دارند مجازات می‌شوند.

صفوی افزود: همان طور که فرهنگیان و دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس یک محور بزرگ پیروزی بودند، نقشی که خانواده‌ها و معلمان در پرورش روحی این دانش‌آموزان داشتند، مؤثر بود.
وی در پایان اظهار داشت: اکنون حزب‌الله لبنان و گروه حماس، پیشانی‌بند و شعارهای اسلامی شهدای شما را به پیشانی‌هایشان بسته‌اند و روح پیروزی‌ها و مقاومت‌ها را از فرزندان شما آموخته‌اند؛ این روند بیداری و مقاومت ملت‌های اسلامی علیه سلطه‌گران آمریکایی و صهیونیستی از مقاومت مردم ایران و شهدای ما نشأت گرفته است.
[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:43 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
آویگدور لیبرمن وزیر خارجه افراطی اسرائیل که در ماه‌های اخیر به دلیل اقدامات تندروانه در سیاست خارجی و عدم هماهنگی با برخی سیاست‌های دولت نتانیاهو، زیر ذره بین رسانه‌ها بوده است، دیدار با «لوییس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس جمهور برزیل که برای سفری رسمی در اسرائیل به سر می‌برد را تحریم کرد.

به گزارش عصر ایران و به نقل از بی.بی.سی، رسانه‌های اسرائیلی نوشتند که لیبرمن از حضور در مراسم سخنرانی داسیلوا در کنست (پارلمان اسرائیل) خودداری کرد و همچنین از حضور در مراسم رسمی دیدار با رئیس جمهوری برزیل استنکاف کرد.

بنا بر این گزارش گفته می‌شود لیبرمن به دلیل عدم حضور داسیلوا در یک مکان مذهبی یهودیان در طی سفرش به اسرائیل و نیز حمایت‌های داسیلوا از برنامه هسته‌ای ایران و مخالفت وی با تشدید تحریم‌ها و انزوای ایران، این تصمیم را گرفته است.

رئیس جمهور برزیل در نوامبر سال گذشته میلادی (آبان امسال) پذیرای محمود احمدی نژاد، همتای  ایرانی خود  بود و به نظر می‌رسد این امر به مذاق وزیر خارجه راستگرای اسرائیل چندان خوش نیامده است.

لیبرمن دبیر کل حزب راست گرای افراطی «اسرائیل خانه ما» است که یکی از احزاب حاضر در دولت ائتلافی نتانیاهو محسوب می‌شود. این حزب مخالف سر سخت تشکیل دولت مستقل فلسطینی با پایتختی بیت المقدس است و همچنین معتقد است که باید بیش از یک میلیون عرب – اسرائیلی ساکن اسرائیل را بیرون راند.

پیش از این نیز لیبرمن دردسر‌هایی را برای دولت نتانیاهو ایجاد کرده بود که آخرین نمونه آن اقدام توهین آمیز معاون او علیه سفیر ترکیه در تل آویو بود که تبدیل به جنجالی رسانه‌ای شد.

همچنین برخی ناظران بر این باورند که باند افراطی لیبرمن که بر وزارت خارجه اسرائیل تسلط دارند، در تلاش است با بر هم زدن روابط اسرائیل با طرف‌های صلح در خاورمیانه هر گونه امید رسیدن به تفاهم یا آشتی بین فلسطینیان و اسرائیل را از بین ببرد.

از این رو برخی مقام‌های کشورهای غربی (از جمله رئیس جمهور فرانسه) در دیدار سال گذشته خود با نخست وزیر اسرائیل از او خواستند تا وزیر خارجه خود را تغییر دهد.

اخیرا اقدام اسرائیل در اعلام ساخت 1600 واحد مسکونی در بیت المقدس شرقی نیز همزمان با  سفر جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل، روابط آمریکا و اسرائیل را رو به سردی کشانده است به نحوی که وزیر خارجه آمریکا این اقدام اسرائیل را «نواختن سیلی به گوش بایدن» تعبیر کرده است.

به گمان برخی ناظران این اقدام اسرائیل نیز ممکن است «زیر سر» لیبرمن و هواداران او در دولت نتانیاهو بوده باشد.

برزیل بزرگترین شریک تجار ی اسرائیل  در آمریکای لاتین محسوب می‌شود و لابی صهیونیستی در برزیل یکی از فعالترین لابی‌های یهودیان حامی رژیم اسرائیل در جهان محسوب می‌شود.

رئیس جمهور برزیل سفر خود به اسرائیل را به عنوان «ماموریتی برای صلح» خوانده است.

[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:42 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
ترانه علیدوستی بازیگر مطرح سینمای ایران که چند سال پیش و همزمان با بازی در فیلم چهارشنبه سوری اصغرفرهادی برادر خود را به خاطر منفجر شدن مواد محترقه در روز چهارشنبه سوری از دست داد با انتشار یادداشتی،به تشریح این اتفاق پرداخت.

ترانه علیدوستی نوشت :خیلی سخت بود که در فیلم« چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی مشغول بازی بودم، کل ماجراهای فیلم در این روز می‌گذشت،‌ آن وقت خبر دادند که در دل چهارشنبه سوری واقعی برادرم به خاطر حادثه ناگواری که همان منفجر شدن مواد محترقه است،‌درگذشته است. هر وقت این خاطره تلخ را مرور می‌کنم، یاد آن لحظه‌ای می‌افتم که خبر فوت برادرم را سر صحنه فیلمبرداری دادند. همه شوکه شده‌ بودیم.

....بابا و مامان همیشه نگران برادرم بودند و در آخر هم زورشان به او نرسید. پویان پسر سر سخت و شیطانی بود، مثل خیلی از پسرهای نوجوان. اصلا پسر ساده‌ای نبود؛ کنترلی که من نمی‌شدم او می‌شد، اما جوابی که از او نمی‌گرفتند را از من می‌گرفتند. همین کارهای او هم در آخر به این‌جا ختم شد که این بلا را سر ما و خودش بیاورد. هنوز باورم نمی‌شود.ماجرای آن روز چهارشنبه سوری هنوز کابوس من و خانواده‌ام است. آخر سال 83 و عید 84 روزهای بد و سنگینی را من و خانواده‌ام پشت سر گذاشتیم. هر روز برای ما نبودن پویان سخت بود و همچنان هم سخت است.زمان مرگ پویان من سر فیلمبرداری چهارشنبه‌سوری بودم و دقیقا در همان روز چهارشنبه‌سوری، یعنی 25 اسفند سال 83 فوت کرد. وقتی خبر را دادند نمی‌دانم چطور تا خانه رفتم. اما بعد از آن و وقتی مراسم تمام شد، دوست داشتم که خیلی سریع و به طورخود خواسته سر خودم را با بازی در فیلم گرم کنم و دوباره به گروه پیوستم. در حقیقت یک هفته سر کار نرفتم که سه روز آن، سه روز اول عید بود که در هر صورت و بدون هیچ اتفاقی هم آن سه روز تعطیل بود. در واقع من به خاطر این حادثه فقط 4 روز کار را متوقف کردم. بعد از اینکه به کار بازگشتم حس کردم این یک هفته برای من حکم چهل روز را داشته و خیلی دیر گذشته. خوشبختانه هیچ‌کس با من مثل عزادارها صحبت نمی‌کرد و فضا هم سنگین نبود، مثل قبل دوستانه بود، شاید چون بچه‌ها هم در این یک هفته مدام با من همراه بودند و در تمام مراسم حضور داشتند. امیدوارم برای هیچ خانواده‌ای این اتفاق نیفتد. چون اینگونه اتفاقات واقعا وحشتناک است و هیچ وقت هم هضم نمی‌شود.

شاید کسی که هیچ وقت نتواند با این مسئله کنار بیاید مادرم است. ‌البته نمی‌توان گفت که این اتفاق برای چه‌کسی سخت‌تر بوده! اگر روزی تصمیم بگیرم تنها پیام اخلاقی زندگی ام را به جوان‌ها بدهم (چون از پیام دادن خوشم نمی آید) می گویم تا جایی که می توانید خوش بگذرانید شلوغ کنید. الان وقتش است... اما با آتش بازی نکنید، با خطر. نه به خاطر خودتان، به خاطر ما، خواهرها.

[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:41 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در برخی کتب درسی جمهوری آذربایجان از 9 استان کشورمان به عنوان اراضی جمهوری آذربایجان نام برده شده است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر؛ در این کتب درسی علاوه بر استان های آذری زبان ایران ، استان های گیلان و مازندران نیز به عنوان اراضی جمهوری آذربایجان نامیده شده است .

همچنین در این کتب با طلایی خواندن دوران چنگیز و تیمور از ازدواج با محارم به عنوان سنت بابک خرمدین دفاع شده است.

[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:41 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
نام این کوه باستانی پردیس است در حومه شهرستان جم از توابع عسلویه استان بوشهر و در نیمه های راه بندر کنگان به فیروز آباد شیراز قرار دارد .







نکات قابل توجهی که در این کوه باستانی وجود دارد :


1. قله این کوه نزدیک ترین نقطه زمین به خورشید است چون بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استواست .


2. آتشکده فوق العاده باستانی که در قله کوه قرار دارد ، محل تولد و غسل تعمید پدر جمشید جم است .


3. مغناطیس فوق العاده قوی کوه در جهان زبانزد است و اگر در فاصله 50 تا 100 متری کوه یعنی تقریبا انتهایی ترین نقطه مشخص اسفالت با ماشین توقف کنی و ترمز دستی را بخوابانید ، ماشین بجای سر پائینی به نرمی به سمت کوه کشیده می شود که البته همین مغناطیس برای رانندگان نا آشنا بسیار دردسر ساز بوده و تا کنون تعداد زیادی از خودروها بی اختیار با کوه تصادف کرده اند .


4. پوشش گیاهی منطقه نوعی خار بیابانی گرمسیری منحصر به فرد است که خواص دارویی فراوان دارد و عسل حاصله از منطقه تماما" پیشخرید چند کارخانه داروسازی بزرگ جهان است یکی از ترکیبات اصلی مسکن Advil که یکی از بهترین قرصهای شناخته شده برای ناراحتی های اعصاب و دردهای میگرنی است از همین عسل تهیه می شود .


5. این منطقه خرمای ویژه نیز تولید می کند که به نام خرمای خصه معروف است و کاملا در شیره خود غرق می شود یعنی یک کاسه آن ظرف سه ساعت پر از شیره می شود و اندازه این خرما اندازه آلبالو بود و به جهت همان خواص دارویی منطقه تماما" برای ساخت قندهای رژیمی برای بیماران دیابتی صادر می شود، نکته جالب دیگر رویش درخت زیتون در دامنه شمالی کوه حد فاصل شهرستان جم تا روستاهای چاهه و دره پلنگی می باشد که در آب و هوای آن منطقه بسیار بعید می نمود .


فعلا" سندی برای قدمت چاهه و دره پلنگی وجود ندارد ولی علائم مشهودی از غار نشینی مشاهده ، و فسیل های مختلفی در این منطقه به وفور پیدا شده است .


6. در لایه های زیرین این کوه معدن عظیمی از آب خنک و فوق العاده سالم وجود دارد ، آن هم در اطراف عسلویه !


مردم چاهه و جم ، کوه پردیس را فوق العاده مقدس و محترم می شمارند ، و به استناد علائم موجود در آتشکده احتمالا یکی از اولین مکانهایی بوده که نفت در آن سوزانده شده است .

[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:40 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رئیس جمهور در خصوص نحوه گذراندن تعطیلات نوروزی گفت: خدمت به ملت تعطیل بردار نیست.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پس از برگزاری آخرین جلسه هیئت دولت در سال 88، به همراه محمد رضا رحیمی معاون اول خود در محوطه نهاد ریاست جمهوری حضور یافت و برای دقایقی در هوای دلچسب و فضای آرام مجموعه پاستور به قدم زدن پرداخت و با خبرنگاران هم خوش و بش کرد.

رئیس جمهور که هنگام قدم زدن با سئوال خبرگزاری فارس درباره نحوه گذراندن تعطیلات نوروزی مواجه شد، گفت: تهران در ایام نوروز تازه خلوت و با صفا می شود؛ کجا برویم؟

احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا نمی خواهد از تعطیلات نوروزی استفاده کند و همراه خانواده به شهر خودش (آرادان) هم سری بزند و قدری استراحت کند، گفت: همه شهرهای ایران، شهر ماست و کار ما هم خدمت به مردم است که تعطیل بردار نیست.
[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 2:39 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 139
کل بازدیدها: 1618938