سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
در سالهای گذشته مهمترین علت فوت در سنین جوانی حوادث ترافیکی و برخی بیماریها بود اما امروزه علاوه بر این موارد، سوءمصرف مخدرها و قتل و نزاع سبب تشدید مرگ و میر جوانان شده به طوری که آسیب شناسان اجتماعی از افزایش آمار "جوانمرگی" نگرانند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سالهای خیلی دور کمتر اعلامیه ای از مرگ و میر در سنین جوانی بر در و دیوار شهرها دیده می شد و بیشتر مرگ و میرها مربوط به فوت در حوادث ترافیکی و رانندگی و نهایتا مرگ در اثر ابتلا به بیماریهای لاعلاج بود. اما امروزه بسیار دیده می شود که تصاویر جوانان ناکام را به صورت بنرهای بزرگ در سر کوچه ها نصب می کنند و جمله "از طرف بچه های محل" را زیر عکس جوان نام می نویسند تا به این ترتیب به یاد او باشند.

متاسفانه آمارهای پزشکی قانونی و نیروی انتظامی از موارد مختلف مرگ و میرها نشان می دهد که بیشتر موارد مرگ و میر در اثر سوءمصرف مواد، قتل و نزاع های ناموسی و... در سنین جوانی و نوجوانی رخ می دهد.

دکتر شاهین شادنیا، رئیس بخش ICU بیمارستان لقمان حکیم چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به شیوع بالای سوءمصرف مخدرها در بین جوانان هشدار داده و عنوان داشته بود که سوء مصرف محرکها به خصوص آمفتامین و مشتقات آن در جامعه رو به افزایش است.

این متخصص سم شناسی از سوءمصرف محرکها به خصوص آمفتامین و مشتقات آن در بین جوانان ایرانی ابراز نگرانی کرده و گفته است که شیوع سوءمصرف ترکیبات شیشه و اکستازی در جامعه رو به افزایش است.

شادنیا با ابراز نگرانی از عوارض سوءمصرف شیشه که شیوع بیشتری در بین جوانان دارد، عنوان داشته که عوارض سوءمصرف مخدرها باعث کاهش سطح هوشیاری و در مواردی منجر به خونریزیهای مغزی و سکته های قلبی می شود.

شاخصهای توسعه انسانی شامل طول عمر، سلامت، درآمد سرانه، تحصیلات و... می شود. این در حالی است که دفتر برنامه توسعه سازمان ملل در گزارشی از شاخصهای توسعه انسانی در 177 کشور دنیا که مربوط به سالهای 2007 و 2008 است میزان جوانمرگی در ایران را نزدیک به 8 درصد برآورد کرده است.

ایرج اسماعیلی، پژوهشگر حوزه اعتیاد از اعتیاد به عنوان شکل فراگیر خودکشی تدریجی یاد کرده و عنوان داشته است که اعتیاد و سوء مصرف مواد به ‌عنوان یک مسئله چند وجهی اجتماعی، پدیده‌ای است که توانایی جامعه در سازمان ‌یابی و حفظ نظم موجود را از بین می‌برد و باعث دگرگونیهای ساختاری در نظام اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه می‌شود.

بر اساس اعلام سردار مصطفی رجبی، جانشین پلیس آگاهی در 7 ماهه نخست سال جاری در زمینه کشف قتل نسبت به مدت مشابه در سال قبل 9 درصد افزایش کشف داشته‌ایم. 25 درصد از قتلها با استفاده از سلاح گرم بوده که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و همچنین سهم سلاح سرد در قتلها 47 درصد بوده که نسبت به سال گذشته 5/7 درصد رشد داشته است.

این در حالی است که به گفته سردار رجبی، نزاع های آنی 32 درصد از مجموع قتلها را به خود اختصاص می‌دهد و 29 درصد از قتلها توسط بستگان مانند همسر، برادر یا پدر یا مادر رخ داده است.

سعید خراطها، جرم شناس در ارتباط با موضوعات نزاع و درگیری که منجر به قتل می شود، معتقد است که این حوادث بیشتر یک درگیری است که به دلیل فقدان ادبیات لازم برای بیان مسائل مورد درگیری تبدیل به یک نزاع و در نهایت قتل می شود.

گونه ای از نزاعها در شهر تهران رخ می دهد که حاصل روابط انحرافی است که قانون درباره آنها نافذ نیست و نمی تواند مداخله کند که این جرم شناس به این روابط انحرافی علل سیاه می گوید.

آنچه مسلم است، وقوع نزاع های خیابانی در کنار سوءمصرف مخدرهای سنتی و صنعتی که اغلب مواد افزودنی خطرناک در آنها به کار رفته است، در کنار تصادفات خیابانی و جاده ای در سالهای اخیر باعث افزایش موارد مرگ و میر جوانان و نوجوانانی شده است که از سر ناآگاهی و کم تجربگی عمرشان را از دست داده اند. این وضعیت با توجه به افزایش انواع مخدرهای جدید صنعتی و همچنین دعواهای ناموسی و... می تواند تا حدود زیادی نگران کننده و زنگ خطری برای از دست دادن سرمایه های جوان جامعه باشد.

[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:25 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
پدیده گرم شدن زمین علت سرد شدن شدید هوا در اروپاست.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تی وی پنج فرانسه ، برخی از دانشمندان معتقدند علت سرد شدن شدید هوا در اروپا، آب شدن یخ های قطب شمال است. در حالی که هم اکنون اروپایی ها روزهای بسیار سرد و برفی را سپری می کنند، پنگوئن های قطب شمال به شدت احساس گرما می کنند زیرا قطب شمال در قلب پدیده گرم شدن آب و هوا قرار دارد و یخ های آن در حال ذوب شدن است.

دانشمندان معتقدند در فصل تابستان اشعه آفتاب جذب آب اقیانوس می شود و دمای آب اقیانوس افزایش می یابد. با فرا رسیدن فصل زمستان، آب اقیانوس، جریان های گرم و مرطوب را در فضا منتشر می کند و این جریانها با هوای بسیار سرد قطب شمال برخورد می کنند.

 دانشمندان معتقدند این برخورد، بادهای قطبی را به سمت اروپا هدایت می کند. دانشمندان می گویند زمستان های سرد حاکی از شرایط کلی کره زمین نیست زیرا دمای متوسط کره زمین به چهارده درجه سانتی گراد بالای صفر رسیده است یعنی اینکه دمای متوسط زمین در دهه اخیر چهل و سه صدم درصد بیشتر شده است و سال دو هزار و ده در رده سوم گرمترین سالها از سال هزار و هشتصد و پنجاه تاکنون قرار دارد

[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:24 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
فانوس دریایی بندی کلیولند اوهایو در اثر هوای به شدت سرد و وزش باد شدید در لایه های ضخیمی از یخ به گونه ای پوشیده شده است که نمی توان ذره ای از ساختمان اصلی را به چشم دید.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تصویر یک کیک عروسی یا یک مجسمه یخی یا یک هتل یخی و یا قصر برفی نیست، این تنها یک فانوس دریایی در ورودی بندر کلیولند در اوهایو است که در تاریخ 16 دسامبر 2010 در لایه ای از یخ پوشیده شده است.

هفته گذشته پراکندگی ذرات آب در هوا و دمای زیر انجماد منطقه، فانوس دریایی "پیِرهد" را به بستنی یخی بزرگی تبدیل کرده است که نگهبانان ساحلی را در نگرانی احتمال وقوع حادثه در خطوط ساحلی این بندر باقی گذاشته است.

چراغ این فانوس به همراه دیگر بخشهای ساختمان آن به طور کامل از یخ پوشیده شده و برای یک ماه به همین شکل باقی خواهند ماند.




دریانوردان این منطقه برای تردد در اطراف این بندر هشدارهای کافی را دریافت کرده اند با این همه به دلیل شرایط فصلی تقریبا تمامی عبور و مرورهای آبی این منطقه متوقف شده است. نکته خوشحال کننده درباره این فانوس دریایی این است که به دلیل خودکار بودن فانوس، فردی درون آن به دام یخها نیافتاده است.

وزش شدید باد و درجه پایین حرارت باعث شکل گرفتن این ساختار چند لایه و 20 متری یخی شده است. به گفته یکی از مقامات ساحلی اوهایو میزان حجم آب در این منطقه و آب و هوای خشن گاه ارتفاع آب را تا 2.4 تا 3 متر افزایش می دهد.



فانوس دریایی قبل از تبدیل شدن به مجسمه یخی

بسیاری بر این باورند که شدت سردی هوا و انجماد در سال 2010 در این منطقه استثنائی بوده و هرگز پیش نیامده که یخ بتواند کل بدنه ساختمان فانوس دریایی را به شکلی بپوشاند که ذره ای از بدنه اصلی دیده نشود و ساختمان شکلی مانند یک کیک تولد به خود بگیرد.




در حال حاضر هیچ برنامه ای به منظور زدودن یخها از بدنه فانوس دریایی چیده نشده است و احتمال می رود این فانوس دریایی تا ماه مارچ به همین شکل منجمد باقی بماند.





[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:23 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
مجله فوربس در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان پرداخت.

به ایسنا، در این فهرست به نام خودروهایی اشاره شده که قرار است سال آینده میلادی نیز روانه بازارهای جهانی شوند.

بازارهای خودروهای گران‌قیمت و بسیار گران‌قیمت در سال جاری میلادی داغ بود؛ به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای لوکس از افزایش فروش خود در بازارهای جهانی به ویژه بازارهای نوظهور در سال جاری خبر دادند.

نام 9 خودرو گران‌قیمت جهان به شرح زیر است:

1- بوگاتی ویرون سوپر اسپورت، 2.6 میلیون دلار


این خودرو سریع‌ترین خودرو تولید شده در جهان است. سرعت آن از مرز 268 مایل بر ساعت می‌گذرد. سرعت این خودرو در عرض 2.48 ثانیه از صفر تا 60 مایل بر ساعت می‌رسد.

موتور این خودرو از نوع W16 بوده که هزار و 200 اسب بخار قدرت دارد. مصرف سوخت آن 37.3 لیتر در هر 100 کیلومتر ‌در مسیر شهری و 14.9 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیر اتوبان است.

2- کویینگ‌زگ آگرا، 1.5 میلیون دلار

آگرا در زبان سوئدی به معنای عمل کردن است. این خودرو نیز به معنای واقعی خودرویی عمل‌گرا محسوب می‌شود.

بدنه این خودرو از فیبر کربنی و آلومینیوم ساخته شده و شکل ظاهری آن مانند خودرو مفهومی است که شرکت سوئدی کویینگ‌زگ 15 سال پیش آن‌را خلق کرد.

موتور این خودرو از نوع V8 با گنجایش 4.5 لیتری و قدرت 910 اسب بخار است.

سرعت این خودرو در عرض 3.1 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر بر ثانیه می‌رسد. کمتر از 20 دستگاه از این خودرو همه ساله فروخته می‌شود.

3- می‌بک لندالت، 1.405 میلیون دلار





حداکثر سرعت این خودرو 287 مایل بر ساعت بوده و قدرت موتور آن نیز به 604 اسب بخار می‌رسد.

موتور این خودرو از نوع 5.9 لیتری توربوشارژ شده V12 است.

مصرف سوخت این خودرو 13.3 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیر اتوبان و 11.1 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیر شهری است که برای خودرویی در این سبک مصرف سوخت بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

4- پاگانی زوندا سی9، 1.3 میلیون دلار




این خودرو دارای موتور شش لیتری V12 مرسدس بنز بوده که 700 اسب بخار قدرت دارد.

شاسی این خودرو از کربن تیتانیوم ساخته شده است. تنها 40 دستگاه از این خودرو قرار است سال آینده میلادی ساخته شود.

5- اس.اس.سی اولتیمیت آئرو – وی، 750 هزار دلار




سرعت این خودرو در عرض تنها 2.77 ثانیه از صفر تا 60 مایل بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 273 مایل بر ساعت بوده و موتور آن از نوع V8 با قدرت هزار و 287 اسب بخار است.

6- لبلانک میرابو، 728 هزار دلار


موتور این خودرو از نوع V8 سوپرشارژ شده بود که قدرت آن به 700 اسب بخار می‌رسد. بدنه این خودرو از فیبر کربنی ساخته شده است.

حداکثر سرعت این خودرو 370 کیلومتر بر ساعت بوده، اما این خودرو قابل استفاده در خیابان‌ها است.

7- فراری SA آپرتا، 520 هزار دلار

این خودرو نوع تغییرپذیری فراری 599 است که پاییز امسال در پاریس رونمایی شد. موتور این خودرو از نوع V12 661 اسب بخار قدرت دارد.

سرعت این خودرو در 3.5 ثانیه از صفر تا 60 مایل بر ساعت می رسد. تاکنون همه 80 دستگاه خودرو ساخته شده از این مدل فروخته شده است.

8- لامبورگینی مورسیلاگو LP670-4 سوپر ولوک، 455 هزال دلار


موتور این خودرو از نوع V12 بوده که 670 اسب بخار قدرت دارد. گنجایش موتور این خودرو 6.5 لیتر بوده و سرعت آن در عرض 3.2 ثانیه از صفر تا 60 مایل بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 212 مایل بر ساعت است.

این خودرو سبک‌تر از مدل‌های قبلی خود بوده و به همین دلیل سرعت آن افزایش یافته است.

9- رولز رویس فانتوم دروپ هد کوپه، 447 هزار دلار


دارای موتور V12 تزریق مستقیم بوده و قدرت موتور آن به 453 اسب بخار می‌رسد. سرعت این خودرو در عرض 5.6 ثانیه از صفر تا 60 مایل بر ساعت می‌رسد.

حداکثر سرعت این خودرو 150 مایل بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو 19.3 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیرهای شهری و 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیرهای اتوبان است.

[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:22 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]













































[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:20 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک زن جوان پس از آن که متوجه شد همسرش یک زن است، ‌از او طلاق گرفت.

به گزارش ایسنا «میناتی خاتوآ» اهل روستایی در جنوب هندوستان در مصاحبه با رسانه‌های دولتی هندوستان، عنوان کرد: حدود شش ماه قبل با همسرم در این روستا آشنا شدم. او یک دوره‌گرد بود. بدون آن که در مورد او تحقیق کنم، ازدواج کردیم.

این زن جوان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورت نیوز، خاطرنشان کرد: در ابتدای زندگی مشترکمان در مورد جنسیت همسرم شک کردم، ‌اما به دلیل علاقه‌ای که به او داشتم موضوع را پیگیری نکردم.

این زن جوان پس از آن که متوجه شد همسرش با استفاده از دست خط او تمامی مایملکش را به سرقت برده و حساب بانکی او را هم خالی کرده است، از همسر مرد نمایش شکایت کرده و به صورت غیابی از او طلاق گرفت.

‌ماموران پلیس هندوستان نیز در تلاشند تا همسر مردنمای این زن را شناسایی و دستگیر کنند. همچنین براساس گزارش رسانه‌های دولتی این کشور،‌ این اولین باری است که چنین رویدادی در هندوستان اتفاق می‌افتد.

[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:19 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا با ارسال نامه‌ای به بازرسی نظارت شورای اصناف کشور، ضمن اعلام افزایش 2 تا 5 درصدی قیمت کاغذ و مقوا، درباره نحوه برخورد بازرسان با فروشندگان کاغذ هشدار داد.

به گزارش مهر، منصور حاجی‌آخوندیان در این نامه خطاب به مسئول بازرسی نظارت شورای اصناف کشور نوشته است:

با توجه به هدفمند کردن یارانه‌ها و همکاری اصناف با دولت محترم و اعلام آمادگی این اتحادیه جهت همکاری در خصوص ثبات قیمت‌ها، تاکنون تعامل خوبی با دولت محترم داشته و با عنایت به  افزایش بهای حامل‌های انرژی، افزایشی حدود 2 تا 5 درصد در فروشگاه‌های تحت پوشش دیده شده است.

رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا در ادامه این نامه آورده است: این در حالی است که ضریب سود مالیاتی فروش کاغذ و مقوا 6 درصد توسط سازمان امور مالیاتی لحاظ می‌گردد و برخورد بازرسان محترم شورای اصناف کشور با فروشندگان کاغذ و مقوا باعث می‌گردد تا بازار کاغذ از حالت تعادل خارج گردیده و روند صعودی قیمت‌ها را در بر داشته باشد و همانطوری که اعلام شد اعضای صنف کاغذ و مقوا با سود حداکثر 2 درصد اجناس خود را عرضه می‌نمایند.

حاجی‌آخوندیان در توضیح پایانی نامه‌اش نوشته است: هزینه حمل و انبارداری توسط خریدار پرداخت می‌گردد و در فاکتور فروش لحاظ نمی‌شود و محاسبه طبق بنگاه بیجک بنگاه به اضافه معادل بیجک کرایه حمل پرداخت می‌گردد.

در روزهای اخیر شاهد نوسانات زیادی در بازار قیمت‌های کاغذ و مقوا و در واقع افزایش آنها بوده‌ایم و با وجود آنکه رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا میزان این افزایش را بین 2 تا 5 درصد اعلام کرده است، شنیده‌ها حاکی از افزایشی بیش از این دارد

[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:17 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

خواص بعضی از میوه ها :


کیوی: میوه کوچک اما بسیار مقوی
این میوه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ای و فیبر است
حجم ویتامین سی این میوه دوبرابر حجم ویتامین سی پرتقال است

سیب: روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور میکند
اگرچه سیب مقدار کمی ویتامین سی دارد، اما دارای آنتی اکسیدانها و
فلاونهاست (ماده شیمیایی بیرنگ و متبلور) که هر دوی اینها
فعالیت ویتامین سی در بدن را زیاد کرده
و تسهیل می بخشند و درنتیجه ریسک مبتلا شدن به سرطان روده،
حملات قلبی و سکته کاهش پیدا میکند

توت فرنگی: میوه محافظ
توت فرنگی بالاترین قدرت اکسیدانها را در میان اکثر میوه ها دارد
و از بدن در برابر ابتلا به سرطان،
گرفتگی رگها و رادیکالهای آزاد محافظت میکند

پرتقال: دارویی شیرین
مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را میگیرد
کلسترول را کم میکند
از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگهای موجود در بدن را
از بین میبرد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش میدهد

هندوانه: بهترین تسکین دهنده تشنگی
از 92% آب تشکیل شده است
همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون است که
به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک میکند
همچنین آنها اصلی ترین منبع لیکوپین هستند که اکسیدانی برای مبارزه با سرطان
است
دیگر مواد مغذی موجود در هندوانه ویتامین سی و پتاسیم هستند

عنبه (انبه): نشان بالاترین برای ویتامین سی
آنها بهترین برندگان برای داشتن بالاترین میزان ویتامین سی هستند
این میوه سرشار از کاروتین است که حاوی ویتامین آ بوده
و برای چشم ها مفید میباشند


[ شنبه 89/10/4 ] [ 3:18 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

باید توجه داشته باشید که مواد غذایی که مصرف می کنید تاثیر مستقیمی روی پوست خواهد داشت. در این مطلب به چند نوع ماده غذایی و نقش آن ها اشاره خواهیم کرد.

? – شکر؛ برای بهبود پوست از مصرف شکر که مضرترین ماده برای پوست است پرهیز کنید. هر دونات، شکلات و نوشابه ای که مصرف می‌کنید، به قند خون و یا گلوکز افزوده می شود.



?- تاثیر قند بر وزن

؛ قند باعث می شود چربی اطراف شکم تجمع پیدا کند و خطر سکته و حمله قلبی نیز افزایش یابد هنگامی که در آینه به صورت خود نگاه کنید شاهد خطوط ریزی خواهید بود که به مرور زمان عمیق تر می شود. برای جلوگیری از این امر از مصرف مواد قندی پرهیز کنید.
مصرف کم آب نیز پف چشم ایجاد می کند.
به گفته متخصصان داشتن اطلاعات در خصوص تاثیر غذا روی ظاهر و رعایت چند نکته مربوط به پوست می تواند در عرض چند روز چین و چروک و پف چشم را از بین ببرد:
* مصرف پروتئین کم چرب را افزایش دهید

مصرف مواد غذایی سرشار از روغن های امگا ?، ? و ? مانند ماهی، میوه مغزدار، سبزی ها (سبزپررنگ)، زیتون… را افزایش دهید.
* از روغن های تیره و با کیفیت برای آشپزی استفاده کنید.

آنتی اکسیدان به رژیم غذایی خود اضافه کنید. با خوردن میوه، سبزی و میوه مغزدار مانند گردو و فلفل دلمه ای قرمز آنتی اکسیدان لازم خود را تامین کنید. گنجاندن مکمل های مغذی حاوی آنتی اکسیدان راه خوبی برای جوان سازی پوست است.

* استرس خود را کنترل کنید؛ استرس باعث افزایش میزان کورتیزول و در نتیجه منجر به چین و چروک پوست و پف کردگی چشم می شود

? – تاثیر ادویه و گیاه روی پوست؛
ادویه های غنی از آ نتی اکسیدان عبارتند از خردل که نوعی آنتی اکسیدان قوی و تصفیه کننده است، زیره، فلفل سیاه، میخک، دارچین و مرزنگوش. اگر چه این ادویه ها غنی از آنتی اکسیدان است که برای سلامت کلی و پوست مفید است به طور کلی نسبت به مصرف میوه و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان دقت کافی داشته باشید. بعضی مواد غذایی با از بین بردن رادیکال های آزاد تاثیر مثبتی روی پوست می گذارد

? – تاثیر چای سبز روی ظاهر فرد؛
کارشناسان می گویند، چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و بهتر است جایگزین قهوه شود?.


[ شنبه 89/10/4 ] [ 3:17 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

?) مشتاق:افراد موفق اماده و علاقه مند کارکردن و اموختن مطالب جدید هستند
?) اگاه : افراد موفق از جدید ترین اخبار اطلاع دارند
?) این افراد مخاطره جو و اهل ریسک هستند
?)قاطع : ضرب المثل قدیمی که می گوید برای تصمیم گیری سریع باش و برای تغییر تصمیم ارام رفتار کن
?) عاشق یاد گیری : در کتابخانه این افراد درباره همه موضوعی کتاب یافت می شود[/color]
?) متعهد : این افراد خود را برای کسب نتیجه بهتر و رضایت بخش مسئول می دانند
?) مصر و سر سخت : در ذهن اینگونه افراد ناامیدی جایی ندارد و انها فقط تلاش کردن را می شناسند
?) انعطاف پذیر : افراد موفق نسبت به شرایط مختلف انعطاف پذیرند
?) خلاق : همه ما درای غریزه ای هستیم تا در زندگی نواوری کنیم افراد موفق به طور کامل از از این غریزه خود بهره برده اند.
??) معنوی : این افراد در مورد مسائل معنوی خود متعهد هستند


[ شنبه 89/10/4 ] [ 3:5 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 197
کل بازدیدها: 1619196