سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
این طرح که توسط نیکلاس فرانک از شرکت فرانکتک استکهلم ارائه شده در حال حاضر تنها در مرحله یک محصول مفهومی قرار دارد.

یک شرکت سوئدی موفق به طراحی یک مفهوم فناوری سه‌پایه شده که در آینده جایگزین تلفن همراه، لپ‌تاپ و حتی تلویزیون خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این مفهوم که «اسپایدر» (Spider) نام گرفته در شکل تاشو به عنوان یک تلفن معمولی قابل استفاده است.

این در حالی است که با باز کردن سه پایه این ابزار، پروژکتورهای آن نمایان می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از لیزرها به طرح ریزی یک صفحه کلید بر روی میز پرداخته و همچنین صفحه دیگری به عنوان یک نمایشگر وضوح بالا بر روی دیوار یا میز ظاهر خواهد شد.

حسگرهای این طرح آینده به آن اجازه می‌دهند تا محل دستان کاربر را شناسایی کنند تا بتوانند مانند یک صفحه کلید واقعی بر روی آن تایپ کنند.

این طرح که توسط نیکلاس فرانک از شرکت فرانکتک استکهلم ارائه شده در حال حاضر تنها در مرحله یک محصول مفهومی قرار دارد.

با این حال باورها بر این است که در حال حاضر یک پیش‌ساخت کاربردی از دستگاه نسل آینده فوق متحرک ساخته شده و از این رو دستگاه اسپایدر به زودی خواهد توانست با آیفون و آی‌پاد به مبارزه بپردازد.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 11:31 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

در یکی از آیتم های این مسابقه شرکت کنندگان می بایست 22 زن با وزن بیش  2000 پوند را بلند کرده و به صورت تعادلی نگه دارند…

http://eshetab.com/files/1311604176.jpg


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:37 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

رزومه، مهمترین سند و مدرک شما در راه یافتن شغل و کار مناسب است و به نوعی می توان از این سند به عنوان برگ برنده در جستجو برای کار یاد کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این برگ برنده گاهی می تواند تنها نقش یک میانبر را برای شکست شما در جستجو برای کار پیدا کند و هیچ نتیجه ای برایتان نداشته باشد.

اما مشکل کجاست و چرا گاهی نوشتن و ارسال رزومه برای نهادها و سازمان های مختلف حتی در حد یک تماس تلفنی هم نتیجه نخواهد داشت؟

در این مقاله شما را با سه اشتباه در رزومه نویسی آشنا می کنیم که ارتکاب به آنها می تواند برگ برنده رزومه را به مهمترین عامل شکست در راه پیدا کردن شغل مناسب تبدیل کند.

1. فکر نکردن به عاقبت کار

اعتماد به نفس، ویژگی بسیار خوبی است و می تواند در حل بسیاری از مشکلات و پیچیدگی های زندگی به ما کمک کند، اما خدا نکند که این اعتماد به نفس از حد و اندازه خود فراتر رود و به "اعتماد به نفس کاذب" تبدیل شود.

کسانی که دارای اعتماد به نفس بیش از حد هستند، به هیج عنوان به وظایفی که باید انجام دهند فکر نمی کنند و تنها فکر و ذکرشان این است که مثلا بتوانند پستی درحد یک مدیرعامل داشته باشند.

فکر کردن به هرچیز غیر از جزئیات وظایفی که قرار است در یک پست به شخص محول شود، او را حتی از یک تماس تلفنی بعد ارسال رزومه محروم می کند.

2. داستان سرایی

یکی از نکات بسیار مهمی که می توان از آن به عنوان کلید رزومه نویسی یاد کرد، "کوتاه نوسی" است. دقت داشته باشید که رزومه کاری، کتاب داستان نیست و نیازی به استفاده از آرایه های ادبی، صفات و کارهایی از این دست در آن وجود ندارد.

به گفته یک کارشناس آموزشی حتی می توان 25 سال سابقه کاری را در یک برگ رزومه نوشت.

مختصر و مفید بنویسید؛ بدین معنا که تلاش کنید با ساده ترین و مستقیم ترین عبارات تمامی توانایی ها و سوابق کاری خود را به کوتاه ترین شکل ممکن در رزومه وارد کنید.

3. رویا پردازی

نوشتن واقعیت ها در روزمه نویسی از اهمیت بالایی برخورداراست. تصویری که شما از خود در رزومه ارائه می کنید، در واقع می تواند تضمین کننده یا برباد دهنده آینده شما باشد.

نوشتن آنچه در آینده می خواهید به آن برسید، کمک چندانی به شما در یافتن شغل مناسب نمی کند. آنچه را در رزومه بنویسید که همین حالا دارید و سعی نکنید، رویا پردازانه به قضیه نگاه کنید.

سارا گلچین

 


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:37 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

با 6 میلیون تومان همسری دلخواه اختیار کنید+عکس

این خانم با 6000 دلار ساخته شده از سیلیکون در کشور سوئد است. قد 150 تا 175 سانتیمتر ! بافت پوست 99% شبیه به انسان ! دارای 100 سنسور در اطراف بدنش ،  هر سنسور قابلیت فرم گیری تا 20 موقعیت خاص رو برای ایشون فراهم میکنه به صدای صاحبش فوق العاده حساس است ! و قابلیت اجرای 16 فرمان رو تا فاصله 2 متری بصورت همزمان داره . ضمنا قابلیت گذاشتن رمز عبور هم برای فرمان بری از همسر  در ایشون فراهم شده .

 

یعنی بطور خلاصه فقط واسه صاحبش هر کاری رو انجام میده در صورتی که روش رمز عبور گذاشته بشه. خصوصیات اصلی:  او می تواند سر خود را در جهت دلخواه شما حرکت دهد. شما میتوانید به شرح زیر کاملا اختصاصی به میل خود ،یک مدل انتخاب کنید : اندازه قد رنگ پوست مزایای متعدد ایشون : برقی نیست با حرف زدن زیاد حوصله شما رو سر نمیبره عمرا چاق نمیشه و نیاز به رژیم درمانی همراه با ایشون ندارید ! عمرا آرایشگاه نمیره ! به موسیقی سنتی و اپرا و سوپ علاقه نداره مخالفتی با فوتبال دیدن شما نداره !!! نگرانی بابت دیدن ایشون در چت روم های اینترنتی نخواهید داشت عمرا نق بزنه !  تحت هیچ شرایطی تحریم هم نمیشید !! هیچوقت به خرید نخواهد رفت ! عمرا اگه پیر بشه ، مهریه نمی خواد و هزار و یک مزیت دیگه !


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:35 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

قیمت طلا در بازارهای جهانی دیروز با 40 دلار کاهش تا 1653 دلار پایین آمد. درواکنش به این شرایط قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهر 22 هزار تومان افت کرد. سکه‌های گرمی در شهرستان‌ها هم در روزهای فرد عرضه می‌شود.

در بازار ارز نیز با رفع ممنوعیت از دادوستد و حواله ارز به نرخ بازار از سوی بانک مرکزی قیمت‌های غیر واقعی جای خود را به قیمت‌های واقعی در تابلوی صرافان داد و نرخ آزاد ارز بر دیدگان خریدار و فروشنده نقش بست. تابلو صرافان در اولین روز نشان داد نوسانی در قیمت‌ها به وجود نیامده است.

طلا در بازارهای جهانی

قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری با 40 دلار کاهش تا 1653 دلار تا بعداز ظهر دیروز افت کرد. تشکیل صف فروش و افت قیمت نفت به علاوه تقویت ارزش دلار در بازارهای جهانی موجب کاهش قیمت طلا شد. به گفته برخی از تحلیلگران احتمال کاهش قیمت تا 1500 دلار و افزایش مجدد پس ازآن در میان مدت وجود دارد. البته برخی هنوز هم افزایش قیمت طلا را انتظار دارند.

در جلسه این ماه کمیته بازار باز فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره در سطح صفر تا 25 صدم درصد باقی ماند. در عین حال خبر موفقیت 19 بانک آمریکایی در «تست استرس»، امید به تقویت دلار را زنده کرد. این در حالی است که انتظار می رفت با ثابت ماندن نرخ بهره، ارزش دلار در مقابل سایر ارزها از جمله یورو افت کند اما این گونه نشد. نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا دیروز تا 3/1 تضعیف شد.

تابلو‌ها شفاف شد

دیروز اغلب صرافی‌های گذر خیابان فردوسی نرخ فروش دلار را بین 1870 تا 1880 تومان بر تابلوهای خود درج کردند. قیمت‌ها در بازار ارز روز گذشته تاثیر چندانی از اعلام سیاست جدید ارزی بانک مرکزی نپذیرفت . قیمت دلار تا هنگام ظهر تقریبا بین 1870 تا 1880 تومان بود که نسبت به روز سه‌شنبه تغییری نداشت. قیمت یورو در بازار دیروز 2500 تومان و قیمت پوند انگلیس 3010 تومان اعلام شد. در بازار سکه اما افت 40 دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی موجب شد تا قیمت‌ها به شدت افت کند. بر اساس سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید با 22 هزار تومان کاهش، 745 هزار تومان اعلام شد. نیم سکه 7 هزار تومان و ربع سکه 5 هزار تومان ارزان شده و به ترتیب 373 هزار تومان و 195 هزار تومان اعلام شد. بر این اساس قیمت هر مثقال طلای 17 عیار 323 هزار و 700 تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 74 هزار و 726 تومان درسایت این اتحادیه درج شد.

عرضه سکه گرمی در مراکز شهرستان‌‌ها

فروش سکه گرمی در شهرستان‌ها نیز از اخبار دیگر مربوط به بازار بود، به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عباس کمره‌ئی مدیرکل ریالی و نشر ضمن اعلام این خبر افزود: در پی تماس‌های جمعی از هموطنان عزیز، بانک مرکزی از امروزعلاوه بر تهران در مراکز استان‌ها نیز مبادرت به عرضه سکه گرمی خواهد کرد.کمره‌ئی ضمن بیان این نکته که «عرضه سکه گرمی در شهرستان‌ها روزهای فرد صورت می‌گیرد»، افزود: متقاضیان می‌توانند دو قطعه سکه گرمی دریافت کنند.مدیرکل ریالی و نشر خاطرنشان کرد: نشانی شعب بانک پاسارگاد در مراکز استان‌ها از طریق سایت بانک ‌یادشده قابل دسترسی است و این اقدام، تا تاریخ28/12/1390 ادامه دارد.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:25 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در پی اعلام آمادگی قبلی سرویس جهانی معاملات مالی (سویفت) برای قطع ارتباط با ایران در پی تحریم های بین المللی، این سرویس از امروز خدمات دهی به ایران را متوقف کرد. این اقدام پیشرفته ترین مرحله تحریم های غرب علیه ایران است که تاکنون به اجرا درآمده است.

در پی اعلام آمادگی قبلی سرویس جهانی معاملات مالی (سویفت) برای قطع ارتباط با ایران در پی تحریم های بین المللی، این سرویس از امروز خدمات دهی به ایران را متوقف کرد.

به گزارش «تابناک»، سویفت امروز اعلام کرد ارتباطات خود با بانک هایی از ایران که مشمول تحریم های اتحادیه اروپا هستند را قطع کرده است.
در همین رابطه، خبرگزاری «سی. بی. اس» ضمن بیان این خبر، این اقدام را به منزله عملی شدن موثر تحریم های اتحادیه اروپا و تلاش برای منزوی کردن ایران از نظر اقتصادی معرفی کرد؛ زیرا معاملات مالی بدون استفاده از سویفت غیرممکن است.
سویفت مخفف نام «انجمن ارتباطات جهانی بین بانکی» است. این سرویس به منزله یک نقطه اتصال بین بانکی عمل می کند که برای انجام هرگونه تجارت بین المللی، از جمله تجارت نفت و گاز ضروری است.
سویفت در بیانیه ای در رابطه با اقدام خود اعلام کرد «تحریم های اتحادیه اروپا، شرکت هایی مانند سویفت را از ادامه فراهم کردن خدمات مالی تخصصی برای بانک های تحت تحریم اتحادیه اروپا منع می کند».
در همین رابطه، «لورنزو کامپوس»، رئیس اجرایی سویفت نیز گفته است: «قطع ارتباط بانک ها، برای سویفت یک عمل غیرعادی و بی سابقه است. این امر نتیجه مستقیم اعمال بین المللی و چندجانبه برای تشدید تحریم های مالی ایران است».
به این ترتیب، با قطع خدمات دهی از سوی سویفت به ایران، پرداخت مبالغ مربوط به فعالیت های تجاری برای بخش دولتی و خصوصی کشور به شدت مشکل می شود. در حقیقت این اقدام را باید پیشرفته ترین مرحله از تحریم های غرب دانست که تاکنون علیه کشورمان اعمال شده است.

[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:23 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
سرمربی ابومسلم که اعتقاد داشت پنالتی دوم درست نبوده است به سمت داور حمله ور شد و پس از اینکه از وی کارت قرمز دریافت کرد با لگد به داور زد
  سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در دیدار تیمش برابر استیل آذین به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد و با لگد به وی ضربه زد.
 به گزارش مهر، تیم فوتبال ابومسلم در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول عصر امروز جمعه در ورزشگاه تحتی مشهد میزبان استیل آذین سمنان بود که در پایان این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
 این تساوی در حالی رقم خورد که در طول بازی داور - محمدرضا فغانی - دو ضربه پنالتی به سود تیم استیل آذین گرفت که مورد اعتراض خداداد عزیزی قرار گرفت. سرمربی ابومسلم که اعتقاد داشت پنالتی دوم درست نبوده است به سمت داور حمله ور شد و پس از اینکه از وی کارت قرمز دریافت کرد با لگد به داور زد.
 البته این پایان کار نبود و خداداد عزیزی در رختکن هم به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد و قصد داشت با وی درگیر شود که با دخالت نزدیکان از این کار منصرف شد.
 در نهایت با صحبت های حشمت مهاجرانی، عزیزی کوتاه آمد و کمی آرام گرفت!

[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:21 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در شرایطی که کشورهایی چون فرانسه و بریتانیا به دلیل عدم وابستگی به نفت ایران به راحتی می‌توانند آن را تحریم کنند، ضعیف‌ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا از جمله اسپانیا، یونان و ایتالیا بیش از همه تاثیر تحریم‌ها را درک خواهند کرد. مورادو بر این باور است که این سه کشور البته نخواهند توانست در برابر فشار ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه برای تحریم ایران غلبه کنند.

اسپانیا پس از ایتالیا بزرگ‌ترین وارد کننده نفت از ایران در بین کشورهای اتحادیه اروپاست. با اعمال تحریم بر ضد ایران، بخش قابل توجهی از اسپانیایی‌ها راندن یک خودرو را امری تجملاتی خواهند دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، با ممنوع شدن تعاملات بانکداری الکترونیک با ایران توسط اتحادیه اروپا، ممکن است ایران با برخی مشکلات اقتصادی مواجه شود اما شاید اتحادیه اروپا در تلاش برای اعمال فشار بر ایران اسپانیا را نیز به دردسر افکنده باشد.

بنابراین گزارش، "سویفت"، بزرگ‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک در حال آماده شدن برای قطع همکاری با تمام موسسات مالی ایران از جمله بانک مرکزی این کشور است که در لیست سیاه اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند. این اقدام، بخشی از برنامه اتحادیه اروپا برای تحریم نفت ایران به خاطر برنامه هسته‌ای این کشور است. اتحادیه اروپا و ایالات متحده امیدوارند که ایران را با هدف قرار دادن درآمدهای نفتی این کشور پای میز مذاکره بکشانند.

راشاتودی افزود: با این حال، به نظر می‌رسد که این اقدام بر سطوح متوسط اروپا و بالاخص اسپانیا نیز تاثیر گذارد. اسپانیا روزانه بیش از 1.5 میلیون بشکه نفت از ایران وارد می‌کند.

"میگوئل آنخو مورادو"، روزنامه‌نگار اسپانیایی در این خصوص به راشاتودی گفت: "حتی تصور اینکه اقدام علیه ایران جدی شود به کشورهایی چون اسپانیا، یونان و ایتالیا ضربه می‌زند، حتی بیش از ضربه‌ای که تحریم به ایران وارد می‌کند."

بر اساس گزارش فوق، در شرایطی که کشورهایی چون فرانسه و بریتانیا به دلیل عدم وابستگی به نفت ایران به راحتی می‌توانند آن را تحریم کنند، ضعیف‌ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا از جمله اسپانیا، یونان و ایتالیا بیش از همه تاثیر تحریم‌ها را درک خواهند کرد. مورادو بر این باور است که این سه کشور البته نخواهند توانست در برابر فشار ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه برای تحریم ایران غلبه کنند.

اسپانیا پس از ایتالیا بزرگ‌ترین وارد کننده نفت از ایران در بین کشورهای اتحادیه اروپاست. با اعمال تحریم بر ضد ایران، بخش قابل توجهی از اسپانیایی‌ها راندن یک خودرو را امری تجملاتی خواهند دانست. اما به هر حال، اسپانیا تا ماه جولای برای یافتن جایگزین نفت ایران فرصت خواهد داشت. اسپانیا هم قول داده است که واردات نفت ایران را متوقف کند و یا حداقل به مقدار کم برساند.

قیمت بنزین در اسپانیا بین کشورهای اتحادیه اروپا از کمترین قیمت‌هاست اما شروع به افزایش کرده است و تحریم نفتی ایران آن را بیشتر نیز خواهد کرد.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:19 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

امام جمعه کرج گفت: «مردم کرج در دیدار مستقیم با احمدی نژاد از تورم کمر شکن و بیکاری گلایه می کردند».

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کازرونی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: «مردم کرج در دیدار مستقیم با احمدی نژاد از تورم کمر شکن و بیکاری گلایه می کردند».

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در دیدار با مردم کرج از انجام نشدن 101 مصوبه این شهر سخن گفت، اضافه کرد: «در هیئت دولت حضور داشتم که دولت به جد پیگیر موانع 101 مصوبه بودند که بخشی عمده از این مصوبات در سه ماه سال آینده اجرایی خواهد شد»


[ شنبه 90/12/27 ] [ 8:18 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در ماه دسامبر سال گذشته رسانه های ژاپنی از تلاش دانشمندان برای بازیابی سلول های مغز استخوان از ران یک ماموت یخ زده در جمهوری ساخای روسیه خبر دادند. و از احتمال کلون کردن و خلق دوباره این موجود منقرض شده طی 5 سال آینده صحبت کردند. حال به نظر می رسد که قرار است در این پروژه بزرگ، دانشمندان ژاپنی و موسسه Genomics پکن هم، روسیه و کره جنوبی را همراهی کنند.

دانشمندان روسیه و کره جنوبی که تخصص ویژه ای در کلون کردن سلول های بنیادی دارند، برای خلق دوباره Woolly Mammoth از طریق بازیابی سلولهای یخ زده ده هزار ساله، تفاهم نامه ای امضا کردند. این تفاهم نامه روز سه شنبه در پایتخت کره جنوبی توسط هوانگ وو-سوک مدیر تکنولوژی بنیاد تحقیقات بیوتک سوآم و واسیلی واسیلیوف معاون دانشگاه فدرال North-Eastern روسیه منعقد شد.


به گزارش «روزگار نو» در ماه دسامبر سال گذشته رسانه های ژاپنی از تلاش دانشمندان برای بازیابی سلول های مغز استخوان از ران یک ماموت یخ زده در جمهوری ساخای روسیه خبر دادند. و از احتمال کلون کردن و خلق دوباره این موجود منقرض شده طی 5 سال آینده صحبت کردند. حال به نظر می رسد که قرار است در این پروژه بزرگ، دانشمندان ژاپنی و موسسه Genomics پکن هم، روسیه و کره جنوبی را همراهی کنند.

برنامه کاری از این قرار است که از سلول های ماموت ذوب شده، هسته سلول استخراج شده و درون سلول تخمک فیل قرار خواهد گرفت. آنگاه این سلول آماده، برای تقسیم سلولی تحریک می گردد تا تبدیل به جنین شود. سپس جنین به رحم فیل ماده منتقل شده و در صورت موفق بودن مراحل کار، در آنجا شروع به تکثیر و رشد می کند. فیل مادر آبستن شده و بعد از 22 ماه بچه ماموت به دنیا خواهد آمد.


البته در مسیر این کار «اگر»های بزرگی هم وجود دارد که دانشمندان باید راه حل هایی برای آن بیاندیشند. علاوه بر مشکلات معمول که کلون های درون گونه ای را احاطه کرده است، هنوز شک و شبهه فراوانی در خصوص مواد ژنتیکی بازیافتی از بافت های یخ زده چند هزار ساله وجود دارد و اینکه آیا آنقدر دست نخورده و سالم باقی مانده اند که برای استخراج و لقاء مناسب باشند. علاوه بر این مهمترین بخش کار انتقال باقی مانده های ماموت کشف شده از روسیه به سئول (پایتخت کره جنوبی) است. آن هم به گونه ای که آسیبی به بافت ها نرسد یا اینکه حداقل، کمترین آسیب ممکن را داشته و هنوز قابل استفاده باقی بمانند. شما چه میزان شانس برای این دانشمندان رویا پرداز متصور هستید؟


[ پنج شنبه 90/12/25 ] [ 11:38 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 1619976