سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

1- رامین اکرامی - رتبه هفتم بخش "دوستان خانه" / جایزه گزارشگر- ایران

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

2- سرجو سارتا - رقابت ملی- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

3- هرمان برهم / جایزه Oasis- انگلیس

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

4- لورنزو مجینتزالی- رتبه اول بخش" پستانداران"- هلند

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

5- لوئیجی فلکر- رتبه اول بخش "دنیای گیاهان"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

6- لای- هوانگ لونگ - رتبه اول بخش "چشم انداز"- ویتنام

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

7- پائولو تورکیو - رتبه اول بخش "پورت فولیو"- کنیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

8- پائولو فوساتی- رتبه اول بخش "زیر آب"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

9- فابریتزیو آنتونلی - رتبه اول بخش "تکنیک"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

10- فرانسیسکو مینخورانس - رتبه اول بخش "سایر حیوانات"- اسپانیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

11- پیرلوئیجی ریتزاتو - رتبه دوم "پورت فولیو"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

12- مارجیتا اشتوف - رتبه دوم بخش "پرندگان"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

فرانکو بانفی - رتبه سوم بخش "سایر حیوانات"- سوئیس

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

13- فرانکو بانفی- رتبه سوم بخش "پستانداران"- انگلیس

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

14- جانی مایتان - رتبه ششم بخش "پستانداران"- ایتالیا

یک ایرانی در فهرست منتخبین Oasis photo contest

15- جانی مایتان- رتبه هشتم بخش "پرندگان"- ایتالیا


[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 11:24 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی مهم­ترین نیاز کنونی جامعه را وحدت و تمسک به اخلاق دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت­وگوی اختصاصی با «خبر» و در آستانه سال نو تاکید کرد: « اولین پیام من به مردم ایران و همه کسانی که به زبان شیرین فارسی صحبت و با فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی زندگی می‌کنند، تبریک سال نو می‌باشد که واقعاً انتخاب این فصل برای آغاز سال نو، نشان از هوشیاری قوم ایرانی در انتخاب مقاطع حساس است. می‌بینید که آغاز سال نو در تقویم‌های دیگران با آنچه که در تقویم هجری شمسی ما هست، تفاوت زیادی دارد. واقعاً سال جدید ایرانیان زمانی آغاز می‌شود که بخش اعظم زمین پس از خواب زمستانی، بیدار می‌شود، درختان برگ‌های سبز می‌پوشند و گل‌ها شکوفا می‌شوند.»

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این گفت­وگو تصریح کرد:«نکته دیگر اینکه بحمدلله اکثر مردم ایران باسواد، هوشیار، فهیم و مطلع هستند و به اندازه کافی رسانه‌های مختلفی در اختیارشان است و به مسائل احاطه دارند. شرایط منطقه و دنیا و روابط ما با قدرت‌های سلطه‌گر را می‌بینند. دشمنانی که حقیقتاً در کمین ما هستند. متأسفانه از کمّ و کیف اختلافات داخلی و علل آن هم آگاهی دارند. برایشان روشن است که اختلافات جدی شده و محدود به اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیست. متأسفانه خوشه‌ها و شاخه‌های دیگر هم سر بر آوردند.»

وی افزود:«فکر می‌کنم در این شرایط اولین نیاز جامعه ما وحدت است. باید واقعاً متحد باشیم. می‌دانم که اتحاد کامل در هیچ کشوری و در ایران درست نمی‌شود، اما می‌توان مرزهایی را مراعات کرد که اتحاد آسیب نبیند و انتقاد جای خود را داشته باشد. سعه صدر برای همه مخصوصاً برای مسئولین لازم است که به حرف‌ها گوش بدهند. اگر انتقادی وارد است، بپذیرند و خود را اصلاح کنند و اگر نیست، منتقدین را با شیوه‌های درست قانع کنند. این شیوه یکی از ضرورت‌های جامعه‌ای است که می‌خواهد مسلمان باشد و مردمش منطقی زندگی کنند.»

هاشمی رفسنجانی در ادامه با ابراز نارضایتی از رشد برخی از بداخلاقی­های سیاسی در  فضای کشور خاطر نشان کرد:«مسولان وسیاسیون بی‌جهت با همدیگر درگیری‌های لفظی پیدا نکنند. دشمنی‌های شخصی و باندی را در منافع ملی، انقلابی و اسلامی دخالت ندهند که الان بسیار ضرر دارد. اینکه گروه‌های مختلف با سلیقه‌های گوناگون باشند، هیچ ضرری ندارد، حتی می‌تواند سازنده باشد. اما اینکه با خصومت با مسائل برخورد کنند، خیلی بد است. الحمدلله در طول سالهای گذشته این‌گونه نبودیم. ولی متأسفانه الان اتفاقاتی می‌بینیم و گاهی سخنانی می‌شنویم که واقعاً دور از شأن مردم مسلمان ایران است.»

رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از این گفت­وگو به برخی از معضلات اجتماعی اشاره و در گفت و گو با خبرآنلاین تصریح کرد: «صفا، همدلی، توجه به مشکلات داخلی، توجه به مشکلات منطقه و دنیا، انجام وظایف دینی و اخلاقی از توصیه‌های من به مردم و مسئولان است. واقعاً مسائل اخلاقی ما کمی آسیب دیده است. شما که در متن جامعه هستید و به خاطر حرفه خبرنگاری در جریان اخبار داخلی و خارجی هستید، بهتر می‌دانید که متأسفانه شیوه‌ها مذموم مانند دروغ، تهمت، ادعاهای بیخود، وعده‌های غیرممکن، اتلاف مال، رفتار و گفتار برخلاف عقل و مسائل خاص اخلاقی در خانواده‌ها و فضای جامعه صفا و صمیمیت فردی و اعتماد عمومی را مخدوش می‌کند.متأسفانه مشکلات خانوادگی در جامعه پیش آمده، طلاق زیاد و ازدواج سخت شده که همه این مسائل برای جامعه خوره است که از درون یک جامعه را پوچ می‌کند.اصلاح همه این مسائل جزو وظایف فردی و اجتماعی همه ماست. باید همه خود را با حدود مقررات، قانون و شرع تطبیق بدهند و در روابط اجتماعی و معاشرت‌ها و در انجام وظایف اداری مواظب باشند. مردم باید احساس کنند که وقتی به اداره، سازمان یا نهادی می‌روند، مسئولان و کارمندان برای پاسخ‌گویی آماده هستند و نباید در انجام امورد اداری مردم مانع‌تراشی کنیم که گاهی دیده می‌شود.»

وی افزود:«در مجموع فکر می‌کنم احتیاج به خیلی مواظبت‌ها داریم. اگر مسلمان هم نبودیم، می‌بایست براساس اخلاق انسانی، برای خود، خانواده، جامعه و حتی دنیا مفید و باعث آرامش باشیم. مخصوصاً الان که مسلمانیم، باید مواظب باشیم که زینت اسلام باشیم و به‌گونه‌ای رفتار نکنیم که در نگاه دیگران باعث ننگ و عار جامعه خود و اسلام باشیم.»

هاشمی رفسنجانی با توصیه مجدد جامعه به رعایت اخلاق در همه ابعاد تاکید کرد:«سیاسیون باید خیلی منطقی با برنامه‌های خود و افکار جامعه برخورد کنند. گروه‌ها باید منتقدانه و براساس منافع ملی و اسلامی کار کنند و رسانه‌ها باید صادق باشند و مروّج دروغ نشوند. باید با نگاه عمیق خود، مواظب عوارض مثبت و منفی نوشته‌های خود در جامعه و برای مردم باشند. مردم از تعطیلات نوروزی در جهت صله ارحام و رفع کدورت‌های شخصی استفاده کنند و مهمتر از همه جوانان عزیز هستند که مانند طبیعت بهاری سرزنده و بانشاط باشند و احترام به پدران و مادران و بزرگترها را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و برای استفاده از روزها و ماههای سال آینده در جهت موفقیت‌های تحصیلی، شغلی، معرفتی، ملی و انشاءالله ازدواج برنامه‌ریزی کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پایان پیام خودیک بار دیگر عید نوروز را به همه تبریک گفت و خاطرنشان کرد:« امیدوارم در سال آینده شاهد حوادث تلخی نباشیم که در دو سال اخیر بودیم. »

[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:47 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
ابتکار نوشت:

پایگاه رسمی اطلاع رسانی آیتالله هاشمی رفسنجانی در مطلب کوتاهی با عنوان «اتاق فرمان «مرگ بر هاشمی» صدا وسیما چه کسی بود؟» که بدون ذکر نام نویسنده آن منتشر شده است به عملکرد صدا و سیما در ارتباط با پوشش اخبار مربوط به هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده است.

در متن منتشر شده آمده است: انتخابات داخلی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و هرچه بر طبل تفرقه و حرمت‌شکنی کوبیده‌ شد با حسن تدبیر دو یار دیرین انقلاب ناکام ماند و رهبر معظم انقلاب نیز تفرقه و حرمت‌شکنی‌ها را برای چندمین بار تقبیح کردند و حسن تدبیر یاران انقلاب را ستودند.

سوال اینجاست چه محوری تاکنون از تحقق منویات رهبری در تحقق وحدت حداکثری با شکستن نصایح ایشان در اخلاق‌گرایی رسانه‌ای جلوگیری کرده؟ در این محور که مهم‌ترین بخش رسانه‌ای خود را در صدا و سیما متمرکز کرده‌است. صدا و سیمایی که همچنان اتاق فکر «مرگ بر هاشمی» در آن به مخالفت با منویات رهبری و اقدامات منجر به ضربه به نظام در امنیت کامل پابرجاست.

[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:46 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
بولتن نیوز نوشت:

یک هفته پس از حملات وسیع عناصری از جریان سبز  به مهاجرانی و سپس کدیور و همچنین اختلافات در مورد چگونگی اداره سایت کلمه عده ای از جریان سبز با انتشار  اطلاعیه ای اعلام کردند سبزها امسال عید ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  در این اطلاعیه آمده است خواسته عموم جریان سبز این است که امسال نماد سیاه جایگزین نماد سبز شود.

 این اطلاعیه همچنین از مخاطبان خود خواسته است که امسال از خرید لباس خودداری کنند و به دید و بازدید هم نیز نروند!!

همزمان انشعابی دیگر از فتنه از مراجع تقلید خواسته اند که فتوا دهند امسال عید نداریم.

بر اساس این گزارش  این خبرها در سایت بالاترین بازتاب پر رنگی یافته است و همچنین صفحه ای در فیس بوک نیز به حامیان جنبش! عید نداریم!! اختصاص پیدا کرده است.

جالب این است که به علت واکنش های بسیار منفی که این اطلاعیه در میان کاربران اینترنتی داشته است هیچ کدام از خبرهای منتشره از سایت های ضد انقلاب، فیس بوک و بالاترین در این مورد اجازه  نظردهی و کامنت گذاری برای مخاطبان ندارد .

همزمان گروهی دیگر در فیس بوک و برخی سایت های ضد انقلاب به حمله شدید به حامیان جنبش عید نداریم پرداختند و آنها نیز با بازکردن صفحه ای در فیس بوک اعلام کردند معنا ندارد به علت حصر چهار نفر عید نداشته باشیم و سرتا سر عید باید به رقص و پایکوبی پرداخت!

[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:44 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
بولتن نیوز نوشت:

در حالی که مدتی قبل و با سفر عبدالله گل به ایران و توافق مقام های ایرانی برای افزایش روابط با ترکیه به خصوص در بخش هوایی زمینه ایجاد پرواز های جدید بین شهرهای مختلف ایران و ترکیه ایجاد شده بود صبح امروز خبری که به سرعت روی خروجی بسیاری از خبرگزاری های مهم دنیا از جمله آسوشیتدپرس و رویترز قرار گرفت تعجب بسیاری از تحلیل گران مسائل خاورمیانه را برانگیخت .

خبر بسیار ساده و کوتاه، اما با تعجب بسیار همراه بود . یک فروند هواپیمای باری ایران که صبح امروز از تهران به مقصد دمشق در کشور سوریه در حرکت بود در مرز هوایی کشور ترکیه و در آسمان استانبول ناگهان با اخطار فرودگاه بین المللی استانبول و با هجوم دو فروند هواپیمای اف 16 نیروی هوایی ترکیه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه استانبول شد .

این هواپیمای باری در حالی به بهانه های واهی حمل محموله های هسته ای و سلاح توقیف شد که در بازرسی ماموران ترکیه ای از این هواپیما هیچ گونه محموله ی نظامی و هسته ای در آن یافت نشد و این موضوع یک رسوایی برای نیروی هوایی ترکیه به همراه آورد.


[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:44 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
کتابچه‌ راهنمای سفرهای نوروزی «سرزمین من» کاری از گروه مجلات همشهری منتشر شد؛ برای نخستین بار این نشریه تمام گزارش‌های خود را به راهنمایی مسافران نوروزی برای سفر اختصاص داده ‌است.
راهنمای سفر به چغازنبیل استان خوزستان



هوای امامزاده های شمیران


راهنمای گشت و گذار نوروزی در شهر کرمان



سفر نوروزی به مناطق جنگی



گشتی در دومین موزه تخصصی باستان شناسی ایران



نقش و نگار بهار در گلستان



دامنه کوه «میشو» نرسیده به شهرستان مرند


روستای لقان در اطراف شهرستان هراند از توابع اهر



پیشواز در تجریش



سفر به خلیج فارس


راهنمای خرید نوروزی در ترکمن صحرا




راهنمای گشت و گذار در موزه مردان نمکی زنجان

[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:42 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

جیسون سیلر
او امریکایی است و متولد سال ???? می‌باشد. نقاشی را از ?? سالگی آغاز کرده و به صورت حرفه ای از ?? سالگی به آن پرداخته است. این کاریکاتوریست مشهور خیلی به ندرت مصاحبه می‌کند. در آخرین گفتگویش اعلام کرده که عاشق همسر و دخترش می‌باشد و از خوردن ماهی و پیتزا لذت می‌برد و خوابیدن را دوست دارد و به اعتقاد او همین قدر اطلاعات کافی است!!! کاریکاتورهای او شهرت جهانی پیدا کرده اند و در بیشتر مجلات به چاپ می‌رسند. 
آنجلینا جولی
آنجلینا جولی
سیلوستر استالونه
سیلوستر استالونه
بروس ویلیس
بروس ویلیس
پوتین
پوتین
التون جان
التون جان
هیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون
لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو دی کاپریو
تام هنکس
تام هنکس
آدری هپبورن
آدری هپبورن
باراک اوباما
باراک اوباما
بوش
بوش
جک نیکلسون
جک نیکلسون
بن لادن
بن لادن
جورج لوکاس
جورج لوکاس
کوئنتین تارنتینو
کوئنتین تارنتینو
اوباما
اوباما
پاریس هیلتون
پاریس هیلتون

[ چهارشنبه 89/12/25 ] [ 2:35 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

 

در حالی که طبق خبرهای رسیده، تعداد قابل توجهی تخم مرغ چینی روانه بازار ایران شده است خبرها حکایت از ناسالم و غیر بهداشتی بودن این تخم مرغ ها و تولید مصنوعی آنها توسط چینیها دارد.

چینیها که اینبار تمایل به مصادره بازار تخم مرغ جهان را داشته اند، تخم مرغهایی را تولید کرده اند که بدون نیاز به مرغ تولید شده است!

زرده این تخم مرغها با استفاده از موادی مانند کربنات کلسیم،رزین،نشاسته، آلومینیوم زاج دار،ژلاتین و سایر مواد شیمیایی تهیه شده و همانطور که در عکسهای ذیل آمده است، آماده شده و در قالب های از پیش تعیین شده ریخته می شود تا با استفاده از رنگدانه زرد شکل زرده بخود بگیرد.

پس از این مرحله زرده آماده شده در داخل سفیده تخم مرغ که از قبل آماده شده قرار می گیرد و در نهایت در پوششی قرار می گیرد که بسیار شبیه تخم مرغهای معمولی است.

گفتنی است مدیرکل دامپزشکی لرستان اعلام کرده که تاکنون ??? هزار و ??? عدد تخم مرغ چینی در استان لرستان جمع‌آوری شدند که از این تعداد ? هزار و??? عدد معدوم شده است.
اما از سویی دیگر وزیر بازرگانی بدون اشاره به ورود چنین تخم مرغهایی به بازار از کنترل بازار تخم مرغ کشور خبر داده است.

 

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034021167.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034024983.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034021294.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034022061.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034021433.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034021196.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034023139.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034021659.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201103/201103151034024999.jpg


[ چهارشنبه 89/12/25 ] [ 1:43 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
این زن جوان عضو یک گروه 14 نفره به نام "بونگا بونگا" است که گفته می شود این 14 نفر با برلوسکنی رابطه نامشروع داشته اند.
انتشار جزئیاتی جدید از پرونده فساد اخلاقی نخست وزیر ایتالیا موجب شده تا وضعیت حقوقی وی در آستانه محاکمه پیچیده تر از قبل شود.

به گزارش مهر؛ انتشار سندی هفت صفحه ای از زندگی برلوسکنی نشان می دهد که وی دست کم 13 بار با دختر نوجوان مراکشی رابطه نامشروع داشته و برای این 13 بار مبالغ هنگفتی به وی پرداخت کرده است.

هر چند داشتن ارتباط نامشروع و پرداخت پول برای آن در ایتالیا جرم نیست اما برلوسکنی متهم است که پیش از رسیدن این دختر به سن قانونی اقدام به برقراری ارتباط با او کرده است.

نخست وزیر ایتالیا و این دختر داشتن هرگونه ارتباط نامشروع با یکدیگر را رد کرده اند.

اما این دختر که "کریمه المحروق" نام دارد در مصاحبه با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.
این دختر نوجوان که اصالتی مغربی دارد در رسانه های ایتالیا با نام "کریمه کییک" معرفی شده در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.


 
 
بر اساس این سند هفت صفحه ای مکان انجام کارهای خیر اخلاقی برلوسکنی ویلای شخصی وی در نزدیکی میلان بوده و نخست وزیر ایتالیا در انجام این اعمال سه همدست داشته که آنها امور مربوط به ترتیب دادن میهمانیها و دعوت میهمانان را که همگی دختر بودند را بر عهده داشتند.
 
در این سند هفت صفحه ای آمده است : میهمانیهای برلوسکنی با صرف شام آغاز می شد و پس از آن میهمانان با پوششهایی نامناسب در مراسم رقص به همراه برلسوکنی شرکت می کردند و پس از آن پدرخوانده اقدام به انتخاب فرد مورد نظر خود می کرد.
 
این سند در حالی افشا می شود که برلوسکنی قرار است در ماه آوریل برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه میلان حاضر شود.
 
هر چند برلوسکنی داشتن ارتباط نامشروع با این دختر را رد می کند اما در همین رابطه نوار ضبط شده از مکالمات وی با کریمه نیز منتشر شده که در این مکالمات دختر مغربی به برلوسکنی می گوید اگر می خواهد ارتباط نامشروع آنها فاش نشود باید شش میلیون و 700 هزار دلار به عنوان حق السکوت پرداخت کند.
 


 
برلوسکونی و کریمه المحروق

 
پس از افشای این نوار برلوسکنی بار دیگر داشتن ارتباط نامشروع با زنان را رد کرد اما اعتراف یک زن 25 ساله موجب شد تا وضعیت برلوسکنی پیچیده تر از قبل شود.
 
این زن که "گارسیا پولانکو" نام دارد به داشتن رابطه نامشروع با نخست وزیر ایتالیا اعتراف کرده اما عنوان داشته که این کار را در قبال پول انجام نداده است.
 
این زن جوان عضو یک گروه 14 نفره به نام "بونگا بونگا" است که گفته می شود این 14 نفر با برلوسکنی رابطه نامشروع داشته اند.
 
پولانکو در اعترافات خود گفته است که به دلیل آنکه برلوسکنی مخارج درمان دختر پنج ساله او را پرداخت کرده و همچنین به وی کمک کرده تا به عنوان یک مجری تلویزیونی صاحب کار شود اقدام به برقراری رابطه با نخست وزیر ایتالیا کرده است.

[ چهارشنبه 89/12/25 ] [ 11:36 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
ناظر دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات گفت: علی دایی باید با حضور به موقع در نشست خبری به تمامی حاضرین احترام می گذاشت.
"سلمان مشان" ناظر عربستانی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از عدم حضور دایی در نشست خبری به خبرنگاران گفت: انتظار داشتم تا علی دایی به عنوان یک بازیکن بزرگ رفتار مناسب را هم سرلوحه کار خود قرار داده و سر وقت در نشست خبری حاضر شود.

به گزارش ایرنا؛ وی که از غیبت دایی بسیار ناراحت بود ، ادامه داد: این مربی باید حداقل به خبرنگاران هموطن خود احترام می گذاشت و سر زمان تعیین شده به نشست خبری می آمد.

این ناظر در خصوص تعطیل اعلام کردن نشست خبری اظهار داشت: پس از یک ساعت معطلی به احترام و حمایت از خبرنگاران ایرانی و اماراتی نشست خبری را تعطیل کردم.

سلمان مشان گفت: وظیفه من در هر بازی برقراری نظم و حمایت از خبرنگاران و مسوولان برگزاری است و اجازه نخواهم داد که فردی به آنان بی احترامی کند.

وی ادامه داد: از طرف علی دایی از تمامی خبرنگارانی که در این محل معطل شدند عذرخواهی می کنم.

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان از جریمه سنگین برای دایی و باشگاه پرسولیس خبر داد.

[ چهارشنبه 89/12/25 ] [ 11:35 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 113
کل بازدیدها: 1619510