سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

همه ما فکر می کنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان است ولی به این سادگی که فکر می کنید نیست. بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم.

شما می توانید برای پاکسازی بدن تان ? روز روزه ی میوه بگیرید و به مدت ? روز فقط میوه بخورید و در آخر متعجب می شوید از اینکه دوستان تان به شما می گویند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است.

 

راه صحیح خوردن میوه ها چیست؟

این است که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید، میوه ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است. اگر میوه ها را به آن صورت بخورید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت، بدنتان به یکباره با مقدار زیادی انرژی مواجه می شود که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیتهای زندگی می شود.

میوه مهم ترین خوراکی است
برای مثال درنظر بگیرید که دو تکه نان و یک تکه میوه خورده اید، تکه میوه آماده است که مستقیما وارد معده تان و روده تان شود اما به دلیل آن دو تکه نان، از ورود سریع آن به معده جلوگیری می شود. در این بین همه غذا فاسد شده تخمیر می شود و به اسید تبدیل می شود و به محض اینکه درون معده، میوه با غذا و آنزیم های گوارشی تماس پیدا می کند، همه حجم غذا شروع به از بین رفتن و فاسد شدن می کند.

پس لطفا میوه های خود را زمانی مصرف کنید که معده تان خالی است و یا قبل از خوردن وعده های غذایی تان میل کنید.

شما بارها شنیده اید که بسیاری شکایت می کنند که هر زمان که هنوانه میخورم، غذا بالا می آید، و یا هر زمان که میوه درخت قهوه سودانی را می خورم معده ام نفخ می کند، زمانی که موز می خورم همش حس اینکه باید فورا به دستشویی بروم را دارم و غیره. در حقیقیت همه اینها اتفاق نخواهند افتاد اگر میوه را زمانی بخورید که معده تان خالی است.

میوه ها با غذای فاسد شده ترکیب می شوند و گاز تولید می کنند و درنتیجه (گلاب به رویتان) شما بالا می آورید سفیدی مو، تاس شدن، عصبانیت و گودی های سیاه زیر چشم، همه شان اتفاق نخواهند افتاد اگر با معده خالی میوه میل کنید.

با توجه به تحقیقات دکتر هربرت شلتون، بایستی بدانیم که چنین موضوعی صحیح نیست که بعضی از میوه ها مانند پرتقال، نارنج و لیمو خودشان اسیدی هستند. چرا که همه میوه ها در بدن قلیایی می شوند اگر شما روش صحیح میوه خوردن را کاملا بیاموزید شما به راز زیبایی، عمر طولانی، سلامت، انرژی، شادابی و وزن طبیعی دست پیدا خواهید کرد.

زمانی که نیاز دارید که آب میوه بنوشید، فقط آب میوه تازه بنوشید نه آب میوه کنسروها. حتی آب میوه هایی که بسیار سفت هستند را ننوشید، میوه های پخته شده را نخورید چرا که هرگز ماده مغذی میوه ها را دریافت نخواهید کرد و تنها مزه شان را دریافت می کند، پختن، تمام ویتامین ها را از بین می برد.

اما به هرحال خوردن میوه کامل بهتر از نوشیدن آب آن است اگر باید آب میوه بنوشید طوری بنوشید که دهانتان پر شود و آن را آرام آرام غورت دهید چرا که باید اجازه دهید که آب میوه با بزاق دهانتان قبل از غورت دادن آن کاملا ترکیب شود.

شما می توانید برای پاکسازی بدن تان ? روز روزه ی میوه بگیرید و به مدت ? روز فقط میوه بخورید و در آخر متعجب می شوید از اینکه دوستان تان به شما می گویند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است
کیوی - میوه کوچک اما بسیار مقوی

این میوه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ای و فیبر است، حجم ویتامین سی این میوه ? برابر حجم ویتامین سی پرتقال است

سیب - روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور می کند

اگر چه سیب مقدار کمی ویتامین سی دارد، اما دارای آنتی اکسیدانها و فلاونها است (ماده شیمیایی بی رنگ و متبلور) که هر دوی اینها فعالیت ویتامین سی در بدن را زیاد کرده و تسهیل می بخشند و درنتیجه ریسک مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبی و سکته کاهش پیدا می کند.

توت فرنگی - میوه محافظ

توت فرنگی بالاترین قدرت اکسیدان ها را در میان اکثر میوه ها دارد و از بدن در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگی رگها و رادیکالهای آزاد محافظت می کند.

پرتقال – دارویی شیرین

مصرف روزانه ? تا ? عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را می گیرد، کلسترول را کم می کند و از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگ های موجود در بدن را از بین می برد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش می دهد.

هندوانه - بهترین تسکین دهنده تشنگی

از ??% آب تشکیل شده است، همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون است که به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک می کند، همچنین آنها اصلی ترین منبع لیکوپین هستند که اکسیدانی برای مبارزه با سرطان است دیگر مواد مغذی موجود در هندوانه ویتامین سی و پتاسیم هستند.

عنبه (انبه) - نشان بالاترین برای ویتامین سی

آنها بهترین برندگان برای داشتن بالاترین میزان ویتامین سی هستند، این میوه سرشار از کاروتین است که حاوی ویتامین آ بوده و برای چشم ها مفید می باشند.

بعد از خوردن غذا آب سرد ننوشید!
نوشیدن آب سرد بعد از غذا = سرطان

می توانید باور کنید؟ شاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغنی که در آن لحظه مصرف کرده اید را سفت می کند و روند هضم غذا را کند می کند و زمانی که این رسوب ها با اسید واکنش نشان می دهند و شکسته می شوند و سریعتر از غذاهای جامد، توسط روده جذب می شوند بسیار سریع. این امر موجب چاقی و سپس سرطان می شود، بهتر این است که بعد از غذا، سوپ گرم و یا آب ولرم مصرف کنید.

در مورد حملات قلبی بیشتر بدانیم!
خانم ها باید بدانند که تنها نشانه حمله قلبی، احساس درد در بازوی چپ نمی باشد، به درد شدید در ناحیه فک و آرواره بسیار توجه کنید.

هرگز اولین درد در ناحیه قفسه سینه را در هنگام حمله قلبی نخواهید داشت، حالت تهوع و عرق کردن شدید از نشانه های معمول است، تقریبا?? درصد مردم که دچار حمله قلبی در خواب شدند و دیگر هرگز بیدار نشدند. درد آرواره ممکن است شما را از خوابی آرام بیدار کند. بهتر است مراقب باشید و آگاه، هر چقدر بیشتر بدانیم، شانس بیشتری برای نجات یافتن داریم.

 

منبع : روزنامه آسیا/??

 


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:38 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین سفر فصلی سفیران مهرآفرین، برای کمک رسانی به مناطق محروم، سه شنبه شانزدهم آذر همزمان با روز اول ماه محرم انجام شد.

 

در این سفر مریلا زارعی، بازیگر وسفیر یار مهرآفرین با عزیمت به استان سیستان و بلوچستان، کمک‌های مردمی و حمایت‌های موسسه نیکوکاری مهر آفرین پناه عصر را به مردم دهستان کتیج سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

 

زارعی ، در جمع مردم این روستا که برای استقبال از وی در پارک لاله تجمع کرده بودند، گفت: من خوشحالم و خدا را شاکرم که این توفیق را داشتم تا در میان شما مردم صبور و ارزشمند سرزمینم باشم و هموطنان خوبم را از نزدیک ببینم، هر چند سفر ما طولانی و با کمی تاخیر همراه بود.

 

وی افزود: قلب ما برای دیدن شما می‌تپید و امیدوارم این سفر، فرصتی باشد تا اوضاع تحصیل و بهداشت و رفاه اولیه این روستا بهتر از قبل شود و همه دست به دست هم بدهیم تا همگان به صورت عادلانه‌ای از امکانات زندگی و منابع خدادادی بهره ببرند.

 

 

 

زارعی با اشاره به وظیفه هنرمندان در بیان مشکلات مردم گفت: هنرمندان، نویسندگان و خالقان آثار هنری، افرادی هستند که می‌توانند بیانگر و انتقال دهنده دردها و آلام مردم باشند و مشکلات آنها را به کسانی بگویند و برسانند که احتمالا از آن بی‌اطلاع و یا کم اطلاع هستند.

 

وی با اشاره به استقبال صمیمانه مردم این روستا ادامه داد: برای مادران، خواهران و دختران و پسرانی که آینده این کشور را می‌سازند و جوانانی که باید با کسب علم، سرزمین‌شان را آباد کنند، باید قدم‌های خود را محکم‌تر و قاطع‌تر برداریم. ما فریاد می‌زنیم که همه یک نفر هستیم و ایرانی هستیم و از کشور و سعادت مردمان این سرزمین دفاع می‌کنیم تابرای ریشه کنی چهره پلید فقر، باید که عزم ملی‌مان را به کار بگیریم و همه تلاش کنیم.

 

فاطمه دانشور نیز با اشاره به وظایف موسسه نیکوکاری مهر آفرین گفت: این نهاد با کمک مردم تاسیس شده و کاملا مردمی است. وابستگی به دولت و منابع دولتی ندارد و وظیفه اصلی آن، حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و مادران آنها است؛ جایی که با رفع تبعض و تامین نیازهای طبیعی‌شان، می‌توان به فردایی روشن و پر امید، خوش بین بود.

 

وی با اشاره به اهداف خود در این سفر گفت:ما به این منطقه آمده‌ایم. در حال حاضر حدود 50 کودک در این منطقه تحت پوشش تحصیلی ما هستند و در حد مقدورات از ادامه تحصیل و ... آنها حمایت می‌شود. من معتقدم این منطقه، واقعا مظلوم واقع شده است و محرومیت در آن بسیار زیاد است. آرزو می‌کنم این اتفاق، فرصتی شود تا بیشتر و بیش از گذشته به چنین مناطقی توجه شود و همه مردم ما، در هر کجای ایران که هستند، در آرامش و رفاهی نسبی به زندگی خود ادامه دهند.

 

دانشور افزود: سفر سفیران مهرآفرین ادامه پیدا می‌کند و قصد داریم تا این حمایت‌ها بیشتر شود و بودجه این منطقه هم افزایش پیدامی‌کند اما لازمه آن این است که اهالی روستا اولویت‌ها را در نظر بگیرند.

 

امام جمعه دهستان کتیجهم ضمن خیر مقدم و اشاره به آیات قرآن کریم درباره اهمیت کمک به دیگران سخن گفت و از حضور سفیریار و مدیر عامل موسسه مهرآفرین قدردانی کرد: شما به درون قلب‌های ما آمدید. در دنیا و آخرت، کسانی قدر خواهند دید که به دیگران نیکی کنند و خداوند، نیکوکاران و پرهیزکاران را عزیز می‌دارد.

 

 

 

همچنین خالد رئیسی، مسئول شورای روستای کتیج ضمن خیر مقدم، به برخی از مشکلات این دهستان اشاره کرد: روستای کتیج در جنوب غربی شهرستان ایرانشهر و در 610 کیلومتری زاهدان قرارداردکه 12 هزار نفردر آن زندگی می‌کنند. با آن که دارای معادن منگنز کرومیت و آهک است اما از لحاظ امکانات اقتصادی و معیشتی، در وضعیت خوبی نیست.

 

وی ادامه داد: هم اکنون دختران دانش آموز این روستا و روستاهای اطراف، در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و فقط در یک مدرسه پنج کلاسه تحصیل می کنند. به دلیل نبود خوابگاه، طولانی بودن راه و مسیر و همچنین کمبود امکانات، بسیاری از آنها ترک تحصیل کرده اند و مدرسه پسرانه ما نیز به دلیل آن که 32 سال از ساخت آن می گذرد، فرسوده شده است.

 

این روستا بیش از 318 ورزشکار را که بعضا دارای رتبه‌های استانی و کشوری شده‌اند، تقدیم جامعه ورزش کشور کرده است و بچه‌های با استعدادی دارد اما ما حتی از لحاظ فضاهای ورزشی نیز در شرایط نامناسب و محرومیت به سر می‌بریم.

 

در این سفر به 200 خانواده محروم این منطقه، علاوه بر کمک‌های مالی و مایحتاج عمومی شامل برنج، روغن، گوشت، لوازم التحریر، بخاری نفتی و ... هر یک معادل 200 هزار تومان اهدا شد و 50 کودک محروم نیز مورد حمایت تحصیلی قرار گرفتند.


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:36 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
دانش > نجوم  - بسیاری از مردم تصور می‌کنند واقعه عاشورای سال 61 هجری قمری در روز جمعه روی داده و در آن زمان، اوج تابستان بود؛ درحالی‌که این اتفاق در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه و اواخر مهرماه روی داده است.

شرایط آب‌وهوایی منطقه کربلا طوری است که بیشتر روزهای سال، هوا بسیار گرم است و از آن‌جا که تقویم رایج بین اعراب یعنی تقویم قمری بین فصل‌ها حرکت می‌کند، نمی‌توان فصل‌ها را بر اساس توالی ماه‌ها به سادگی تعیین کرد.

اغلب مورخان برای انطباق تقویم شمسی، میلادی و قمری از قراردادی استفاده می‌کنند که تقویم هجری قمری قراردادی نامیده می‌شود. بر اساس آن، ماه‌های قمری یکی‌در میان 29 و 30 روزه هستند و با این حساب‌وکتاب ساده می‌توان تاریخ‌های قدیمی را با دقت چند روز تعیین کرد.

اما تعیین دقیق تاریخ شمسی متناظر با تقویم قمری کاری سخت و نیازمند استفاده از ابزارهای دقیق است. امیر حسن‌زاده، کارشناس ارشد مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران (مرکز تقویم مسوولیت استخراج تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد) در مقاله‌ای به محاسبه انطباق تاریخ قمری و شمسی واقعه عاشورا پرداخته و آن‌را روزهای سه‌شنبه 20 مهر یا چهارشنبه 21 مهر سال 59 هجری شمسی بدست آورده است.

شایان ذکر است که هرچند این رویداد در اواخر ماه مهر اتفاق افتاده، اما همین امروز هم در مهرماه، ساکنان مناطق مرکزی و جنوبی عراق و حتی هم‌وطنان ساکن خوزستان هوای بسیار گرمی را در طول روز تجربه می‌کنند.

 


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:35 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
این برکناری در حالی است که منوچهر متکی به عنوان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به منظور ابلاغ پیام احمدی نژاد به رئیس جمهور سنگال در این کشور به سر می برد.
دکتر احمدی نژاد در حکمی با برکنار کردن وزیر خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی را بعنوان سرپرست این وزارتخانه کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک، رئیس‌جمهور در حکمی علی‌اکبر صالحی را به عنوان سرپرستی وزارت امور خارجه منصوب کرد و در نامه‌ جداگانه‌ای از زحمات و خدمات منوچهر متکی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه قدردانی کرد.

در احکام صادره که در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، منتشر شده آمده است:

جناب آقای دکتر علی‌اکبر صالحی

نظر به تعهد و دانش و تجربیات ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنج قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و براساس این حکم به سمت ْسرپرستی وزارت امور خارجه منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.
محمود احمدی‌نژاد

در حکم وی برکناری متکی نیز آمده است:
جناب آقای منوچهر متکی
سلام علیکم؛
بدینوسیله از زحمات و خدمات جنابعالی در دوران تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه تشکر و قدردانی می‌کنم.
امیدوارم این زحمات در پیشگاه خداوند مأجور باشد و جنابعالی نیز در کلیه مراحل زندگی و خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی موفق و موید باشید.
عزت و سعادت جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.
محمود احمدی‌نژاد
 
گفتنی است، این برکناری در حالی است که منوچهر متکی به عنوان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به منظور ابلاغ پیام احمدی نژاد به رئیس جمهور سنگال در این کشور به سر می برد.

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:41 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
گروهی از باستان شناسان چینی یک دیگچه برونزی را یافتند که سوپ درون آن که در 2 هزار و 400 سال قبل پخته شده بود هنوز وجود دارد.

به گزارش مهر، باستان شناسان موسسه باستان شناسی استان "شانگشی" به سرپرستی "لیو دایون" این دیگچه برونزی را در داخل یک قبر در منطقه غرب شهر "شیان" کشف کردند.


سوپ تاریخی



این باستان شناسان در این خصوص اظهار داشتند: "این اولین بار در تاریخ باستان شناسی چین است که یک سوپ در یک قبر پیدا می شود. این کشف می تواند به ویژه برای مطالعه بر روی عادات غذایی مردم این منطقه در 2 هزار و 400 قبل بسیار مفید باشد."

براساس گزارش گلوبال تایم، این قبر با دیگچه داخلش در مدت کارهای حفاری ساخت فرودگاه شیان کشف شد. شهر شیان که در گذشته پایتخت چین بوده است به دلیل مقبره سربازان سفالی شهرت جهانی دارد.

در داخل این دیگچه برونزی، مقداری استخوان و یک مایع مایل به سبز وجود دارد. این مایع برای شناسایی عناصر سازنده اش و تائید اینکه واقعا یک سوپ بوده است آزمایش خواهد شد.

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:40 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

به گزارش خبرگزاری مهر، در این تصاویر که فضاهایی از آلاسکا تا سوئد را پوشش می‌دهند سرزمین های شمالی به گونه‌ای به تصویر کشیده شده‌اند که طراوت و تازگی طبیعت بکر یخی شمال زمین به صورت محسوس در آنها دیده می‌شود؛ صحنه‌هایی که احتمالا تاکنون ندیده‌اید.




1ـ خلیج اینیسکین در آلاسکا ـ زلالی آسمان شمال در آبهای رودخانه اینیسکین منعکس می‌شود.
 



2ـ مانیتوبا در کانادا ـ یک خرس قطبی بر روی تختی از جلبکها در منطقه «کیپ چرچیل» مانیتونا استراحت می‌کند.


 

3ـ جزیره لانگویا در نروژ ـ این پالت رنگ در واقع دود ناشی از زباله‌های صنعتی است که در یک کارخانه دفع زباله در این جزیره منهدم می‌شوند. جزیره لانگویا در جنوب اسلو واقع شده است.


 

4ـ خلیج بوتنیا در سوئد ـ نزدیک به بندر «کارلسبورگ»، حوضچه‌های بازیافت یک شرکت چوب بری، جاده را به گونه‌ای سوراخ کرده‌اند که به نظر می‌رسد به یک شیشه ضدگلوله شلیک شده است.


 
 
5ـ یخچال سرخ در آلاسکا ـ آیسبرگهای کوچک، جزیره‌های یخی کوچکی را در یک حوضچه یخـ آب تشکیل کرده‌اند.


 
 
6ـ کیرونا، شمالی ترین شهر سوئد ـ ردهای یک «اسنو موبیل» (موتور برفی) بر روی یک دریاچه یخی


 
 
7ـ دلتای رودخانه مکنزی در کانادا ـ یک گوزن شمالی به همراه بچه-اش در سرزمین-های شمال غربی کانادا درحال حرکتند.


 

8ـ یخهای «توریسیوکول» در ایسلند ـ ابرهای تاریک روی این کوههای پوشیده از یخ و برف واقع در غرب ایسلند را پوشانده‌اند.


 
 
9ـ انونتکیو در فنلاند ـ یکی از دریاچه‌های یخی متعدد «لاپونیا» که رد یک اسنو موبیل را در دل خود دارد.


 
 
10ـ رودخانه نیاکولا در آلاسکا ـ پرتوهای آفتاب بر روی ساحل رودخانه خودنمایی می‌کنند.


 

11ـ آبگذر صدف در آلاسکا ـ یک ماهیگیر در زیر شنهای این آبگذر به دنبال صدف می‌گردد.
 

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:39 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
دی نا نوشت:

برادر بزرگ تر کریم باقری هرگونه ملاقات خود و مادرش با علی دایی را تکذیب کرد. عباس باقری تاکید کرده پس از تاسوعا و عاشورای حسینی برای پیگیری حرف های دایی به تهران سفر خواهد کرد.

بازی هفته گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز حواشی مختلفی داشت. در این بین صحبت علی دایی در کنفراس مطبوعاتی پس از بازی و تشکر او از مادر کریم باقری تعجب خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس را برانگیخت. سرمربی پرسپولیس در اظهار نظری کوتاه تاکید کرد باید از مادر کریم باقری تشکر کند که برای او سنگ تمام گذاشت.

پس از این اظهار نظر دایی خبرنگاران محلی به تکاپو افتادند تا بفهمند موضوع از چه قرار بوده است. پس از آن از سوی خبرنگاران تبریزی خبرهایی به تهران و روزنامه های سراسری مخابره شد مبنی بر اینکه برادران و مادر کریم باقری شب پیش از بازی برای ملاقات با دایی به هتل محل اقامت پرسپولیسی ها رفته اند. البته شایعه ای دیگر منتشر شد که بر اساس گفته می شد دایی شب پیش از بازی شام را میهمان مادر و برادران کریم باقری در منزل پدری کاپیتان سابق پرسپولیس بوده است.

انتشار چنین اخبار و شایعاتی حسابی برادر بزرگ تر کریم باقری را ناراحت کرده است:" من به خاطر ماه محرم و هیاتی که دارم سرم در این ایام شلوغ می شود و حتی نتوانسته ام روزنامه بخوانم اما در تله تکست دیدم که دایی مدعی شده مادر ما برای او سنگ تمام گذاشته و روزنامه ها هم نوشته اند برادران کریم و مادرش به ملاقات دایی رفته اند. در صورتی که اصلا این موضوع صحت ندارد و ما خیلی از حرف دایی ناراحت هستیم."

عباس باقری در ادامه می گوید:" ما چهار تا برادر هستیم و مادرم هم از اول محرم خانه ما بوده است. برادرهایم هم شب ها به هیات من می آیند و حالا دایی چطور به خانه ما آمده یا ملاقاتی داشته ایم من نمی دانم. از این شایعات گذشته از حرف دایی خیلی ناراحت هستیم که گفته مادر کریم برای او سنگ تمام گذاشت. او باید بگوید که منظورش از این حرف آن هم در مقابل خبرنگاران چه بوده است."

برادر بزرگ تر کریم که خیلی عصبانی به نظر می رسد، تاکید می کند این موضوع را پیگیری خواهد کرد:" من با صدا و سیمای تبریز هم هماهنگ کرده ام و چند روز دیگر در یک برنامه تلویزیونی با حضور مادر و برادرانم این حرف دایی را تکذیب خواهیم کرد. اگر دایی به دنبال محبوبیت در تبریز است نباید از نام کریم و خانواده اش استفاده کند. در ضمن پس از عاشورا به همراه مادرم به تهران می آییم تا به باشگاه پرسپولیس برویم و با خود دایی رودررو ببینیم چرا چنین حرفی زده است. من دو شب پیش با کریم تلفنی صحبت کردم و او هم خیلی ناراحت بود."

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:39 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
وزش باد و برف و باران شدید در بسیاری از کشورهای عربی از جمله مصر منجر به کشته شدن 20 نفر از آنها و زخمی شدن ده ها نفر دیگر شد.

به گزارش برنا به نقل از الجزیره، طوفان و برف و باران شدید در چند روز گذشته در بسیاری از کشورهای عربی و منطقه خاورمیانه حدود 20 نفر را کشته و 10 نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

در همین حال بسیاری از مناطق در این کشورها بر اثر طوفان و برف و باران شدید دچار خسارت های مالی نیز شدند.

از سوی دیگر شرایط بد آب و هوایی این مناطق منجر به بسته شدن تعدادی از بنادر، فرودگاه ها و راه های آن نیز شده است.

در بین این مناطق، قاهره پایتخت مصر علاوه بر روز گذشته، امروز نیز شاهد وزش طوفان شدید شن به است.

گفته می شود، وزش بادی که سرعت آن به 100 کیلومتر در ساعت می رسید منجر به تشکیل امواج دریایی به طول 10 متر شده است.

در این بارندگی و ریزش شدید برف، دست کم 10 نفر از شهروندان مصری به دلیل تصادف کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

گفتنی است، مقامات مصری به دلیل شرایط بسیار بد آب و هوایی دستور بسته شدن حوزه کشتیرانی کانال سوئز را دادند.

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 4:5 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]








































[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 4:2 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
اخیرا تصاویری در سایت های مختلف خبری عراق منتشر شده که مربوط به دو عدد از کلکسیون خودروهای کشف شده "عدی" پسر "صدام حسین" دیکتاتور سابق عراق است.

به گزارش صفحه عربی تابناک ،گفته می شود این دو خودرو مدل "پورشه" و "فراری" هستند که در زیر خاک دفن شده بودند.


قابل ذکر است چندی پیش نیز پنج خودروی دیگر "عدی" در باغی از باغ های "صدام" توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط شد. مدل دو عدد از آن پنج خودرو "رولز رویس" و سه خودروی دیگر نیز "اسپورت" بود.

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 4:1 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 1620347