سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

فرارو - خبرها حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد علی اکبر ولایتی نیز از صحنه رقابت ها کنار خواهد رفت.

خبرنگار فرارو از برخی نزدیکان آقای ولایتی کسب اطلاع کرد که وی، عمدتا به علت کسالت قلبی و خستگی مفرط ناشی از فعالیت های انتخاباتی، به نفع اصولگرایان کناره گیری خواهد کرد.

اخیرا یکی از سفرهای ولایتی، به علت ناراحتی قلبی لغو شده بود.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که آیت الله هاشمی رفسنجانی طی یک پیام شفاهی، از آقا ی ولایتی خواسته است که تا آخر در عرصه رقابت ها باقی بماند. در پیام ایشان آمده است که ادامه حضور ولایتی در عرصه رقابت ها موجب تقویت انقلاب خواهد شد.

با انصراف هوشمندانه ی آقای محمدرضا عارف از رقابت های انتخاباتی و حمایت آقای سید محمد خاتمی، عدم ائتلاف اصولگرایان موجب تفرقه آرای آنان و افزایش شانس تنها نامزد اصلاح طلبان خواهد شد.

محسن رضایی و سعید جلیلی تا کنون از کناره گیری به نفع اصولگرایان امتناع کرده اند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 3:52 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رویداد
قطعی شدن جعلی بودن مدرک تحصیلی روحانی
دانشگاه مورد ادعای حسن روحانی تاکید دارد که وی در این دانشگاه تحصیل نکرده است.

به گزارش سرویس بین الملل رویداد، روزنامه بریتانیایی تلگراف نوشت: آکادمی علمی انگلیس در چند روز باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران، بیش از هر زمان دیگری آن را مورد بررسی دقیق قرار می دهد.
این آکادمی درخصوص دکتر حسن روحانی کاندیدای اصلاح طلب، بررسی ها را به دقت انجام داده و ارزیابی کرده و ابهامات موجود را درخصوص اینکه وی کجا و چه موقع صلاحیت خود را به دست آورده، اطلاعاتی ارائه داده است.
دراین خصوص، تلگراف گزارشی را که به قلم روبرت تیت خبرنگار خود نوشته شده، درج کرده است که بدین شرح می باشد: در تلویزیون رسمی ایران، حسن روحانی رقیب انتخاباتی روز جمعه 14 ژوئن و نماینده شاخص چهره اصلاح طلبان و فارغ التحصیل دکترای حقوق از دانشگاه گلاسگو می باشد؛ اما نام دانشگاهی که ادعا شده وی در آنجا تحصیل می کرده اعتبارش را به چالش کشیده است.


تلگراف در این باره نوشته است: پس از آنکه سایت انگلیسی زبان" دیده بان انتخابات ایران Iran Election Watch" که به همت ایرانی های خارج از کشور برای رصد اخبار انتخاباتی ایران به راه انداخته شده، اعلام کرد که سخنگوی دانشگاه گلاسگو گفته است هیچ گونه مدرک و پرونده ای دال براینکه شخصی به نام "حسن روحانی" در این دانشگاه شرکت کرده باشد، وجود ندارد، حسن روحانی در فیلم انتخاباتی خود نام محل تحصیلش را عوض کرد.


در فیلم کمپین انتخاباتی روحانی که حدود نیم ساعت بود و تلویزیون ملی ایران آن را پخش کرد، اعلام شد حسن روحانی در دانشگاه گلاسکو کالدونیان تحصیل می کرده است یعنی پس از این افشاگری نام دانشگاه خلاف آن چیزی اعلام شد که در بیوگرافی وی گفته شده بود.
به نوشته تلگراف، گوینده این فیلم گفت: آقای روحانی از دانشگاه گلاسکو کالدونیان با مدرک کارشناسی و دکترا فارغ التحصیل شده است. برای اثبات اظهارات گفته شده تصاویری هم از محوطه این دانشگاه نشان داده شد.


اما این آلتراسیون یا به عبارتی تغییر ناگهانی اطلاعات داده شده درباره یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شکستی بزرگ محسوب می شود که نتوانست سوال های به وجود آمده در رابطه با "اعتبار" آقای روحانی را پاسخ دهد.
این فیلم هیچ اطلاعاتی از زمان تحصیل وی در این دانشگاه نداد و گوینده تنها در لفافه ذکر کرد که آقای روحانی در سالهای دهه 1970 زمانی که وی در خصومت با شاه پهلوی بود، دانشجوی این دانشگاه بوده است.


اما دروغ گفته شده بار دیگر از اینجا فاش شد که سال تحصیل وی هیچ مطابقتی با سال تاسیس دانشگاه مذکور ندارد چراکه این مرکز علمی در سال 1993 بنا نهاده شده است.
زمانی که خبرنگار انگلیسی به این اختلاف فاحش اشاره کرد، یکی از حامیان آقای روحانی با ارسال لینکی از یک صفحه وب اعلام کرد وی دکترای خود را در سال 1999 دریافت کرده است؛ اما با نام متفاوت فریدون.
این گفته هم دروغ فاحش می باشد چراکه در این دوره روحانی در تصدی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و امر مذاکره با غرب مسئولیت اصلی وی بوده است. همچنین وی عضو اصلی بدنه دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.


خطوط زمانی ارائه شده در فیلم کمپین انتخاباتی روحانی و حضورش در دانشگاه گلاسگو قبل از نشان دادن اسنادی که مربوط به دوره ساواک بود نشان داده شد. روحانی در دوره های ذکر شده مشغول فعالیت های سیاسی بوده و می توان گفت که وی مدرک دکترا را پیش از انقلاب سال 1979 ایران داشته است.


سخنگوی دانشگاه گلاسگو گفت: پرونده دانشجویان خارجی را در سالی که اعلام شده، بار دیگر بررسی کرده و هیچ پرونده ای که صحت ادعای حسن روحانی را درخصوص سپری کردن دوران تحصیلش در این دانشگاه باشد، پیدا نکرده است.
با این تفاصیل در آستانه برهه حساس انتخابات ایران، ابهامات درخصوص سابقه تحصیلات روحانی همچنان باقی می ماند.
تلگراف ارزیابی خود را در پایان این گونه بیان می کند: علی رغم محبوبیت زیادی که آقای روحانی در میان مردم ایران دارد به نظر نمی رسد که وی بتواند در انتخابات پیروز شده و بر کاندیداهای محافظه کار تندرو غلبه کند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 3:47 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

برخی از اعضای اصلی ستاد سعید جلیلی در شهرستان ایلام به ستاد محسن رضایی در این شهرستان پیوستند.

به گزارش «دولت فراگیر»، چند نفر از اعضای اصلی آقای سعید جلیلی با مراجعه به نماینده آقای دکتر رضایی در شهرستان ایلام، حمایت خود رسمی خود را از دکتر رضایی اعلام کرده‌اند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 3:35 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

دختر زهرا مصطفوی از کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات پیش روی حمایت کرد.

به گزارش «تابناک» لیلی بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر این که باید به کاندیدا‌یی با برنامه و اقتصاددان رأی دهیم، گفت: با توجه به سیره عملی و نظری حضرت امام(ره)، همه گرایش‌های سیاسی تحت حمایت ایشان رشد و نمو پیدا کرده است.

وی افزود: بیت حضرت امام (ره) نه تنها در این دوره از انتخابات، بلکه در ادوار گذشته همچون آحاد ملت ایران نسبت به نامزد‌های گوناگون نظر داشته است.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: بر این اساس، بنده به همراه خانواده‌ام یعنی همسرم دکتر طباطبایی، خواهر زاده امام موسی صدر، دخترها و داماد‌هایم با توجه به شناختی که از دکتر محسن رضایی داریم، ایشان را از هر جهت اصلح می‌دانیم.

بروجردی با بیان این‌که برنامه‌های کلان آقای دکتر محسن رضایی در حوزه‌های گوناگون، به ویژه اقتصادی را تعقیب کرده‌ایم، گفت: صداقت گفتاری و رفتاری آقای رضایی بر هیچ کس پوشیده نیست، ایشان تجربه موفقیت‌آمیز در دوران دفاع مقدس داشته و با فرهیختگان و نخبگان امروز تعامل سازنده‌ای دارند. تعهد ایشان به خط امام و رهبری و شهدا و همچنین برنامه‌هایشان، موجب شد که وی را برای ریاست جمهوری اصلاح بدانیم.

به گفته وی، هدف در این رابطه خدمت به مردم و خلق حماسه پرشور در 24 خرداد است.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 3:35 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

بیماری که در اثر برخورد با ماشین برش سنگ از ناحیه صورت به شدت آسییب دیده بود در مدت زمان کمتر از یک ماه پس از سانحه، توسط پزشکان لهستانی، تحت عمل جراحی منحصر به فرد پیوند کل صورت قرار گرفت.

به گزارش نیمروز به نقل از ایسنا، عمل جراحی پیوند کل صورت که 27 ساعت به طول انجامید در مرکز انکولوژی در گلیویس در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) بر روی بیمار 33 ساله انجام شد.

«آدام ماسییووسکی»، رییس تیم جراحان این بیمارستان تأکید می کند که این نخستین عمل جراحی پیوند کل صورت نجات بخش محسوب می شود که از بروز صدمات جدی به بیمار پیشگیری کرد.

در عمل های قبلی پیوند صورت، مراحل آماده سازی چندین ماه یا حتی چند سال به طول می‌انجامید، اما این عمل پیوند کل صورت در مدت کمتر از یک ماه انجام شد.

این بیمار در تاریخ 23 آوریل (سوم اردیبهشت) در اثر برخورد با یک دستگاه برش سنگ دچار صدمات شدید در ناحیه صورت شد. پزشکان با استفاده از تصاویر رایانه‌یی شدت آسیب وارد شده به صورت را مورد ارزیابی قرار دادند که نشان می داد کل چهره، فک، کام و پایین کاسه چشم نیاز به ترمیم و بازسازی جدی دارند.

پزشکان در یک عمل اورژانسی و در مدت سه هفته پس از این سانحه موفق به انجام عمل پیوند کل صورت شدند و با گذشت حدود 10 روز از عمل جراحی، وضعیت بیمار مناسب گزارش شده است.

نخستین عمل پیوند کل صورت مربوط به کشاورز اسپانیایی به نام «اسکار» است که در سال 2010 میلادی با موفقیت انجام شد.

این بیمار، به دلیل شلیک گلوله به صورت دیگر قادر به تنفس، بلع غذا و صحبت کردن نبود و 9 جراحی اولیه برای بازسازی صورت ناکام مانده بود.

صورت «اسکار» در یک عمل جراحی سنگین 24 ساعته با حضور 30 جراح، متخصص بیهوشی، پرستار در بیمارستان وال هبرون بارسلونا تحت عمل جراحی پلاستیک و جراحی میکروسکوپی برای ترمیم رگ‌های خونی قرار گرفت و پس از عمل نیز گفتار درمانی، فیزیوتراپی و درمان های تکمیلی برای بهبود صبحت کردن و حرکات صورت روی وی انجام شد.

جراحی پیوند کل صورت بر روی صورت «اسکار»


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 4:31 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
14 نما از دستهای یک کاندیدا در دفاع مقدس؛ پاسخی به اقدام موهن سایت رجانیوز و آنان که این دست ها را «بزرگ و عشایری» نامیدند و نمایش آن در مقابل دوربین تلویزیون را «نافرم» دانستند و به این دست ها، توهین روا داشتند.

14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
14 نما از دست یک کاندیدا !
منبع: پایگاه «یار علمدار»14 نما از دست یک کاندیدا !


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 2:56 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم ایران اسلامی خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند. متن نامه انصراف حدادعادل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه انصراف دکتر حداد عادل از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری

ملت شریف ایران

در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری توجه شما مردم عزیز را به نکات زیر جلب می­کنم:

1- اینجانب که از سال 1341 با کاروان نهضت امام خمینی(ره) همراه بوده و از بهمن 1357 تا کنون در صحنه­های انقلاب و مسئولیتهای مهم و سنگین اجرایی و قانونگزاری حضور داشته­ام ، روش و بینش «اصول­گرایی» را در عرصه­ سیاست با تعالیم اسلام و قرآن و آرمانهای امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی و منافع و مصالح کشور منطبق و موافق می­دانم و خود را اصول­گرا می­شناسم و به این صفت افتخار می­کنم.

2- پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می­دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می­توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه­ ایجاد حماسه­ سیاسی و حماسه­ اقتصادی است بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می­دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی­واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.

3- شرکت اینجانب در ائتلافی که به«ائتلاف سه­گانه» یا «ائتلاف پیشرفت» موسوم شد دقیقاٌ برای آن بود که نامزدهای اصول­گرا در رقابت با یکدیگر سبب شکست اصول­گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­گرایان عهد و پیمان بسته­بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده­ام.

4- با نزدیک شدن به ایام ثبت نام نامزدها و حوادثی که در آخرین ساعت روز آخر ثبت نام روی داد و نگرانی­هایی از باب تکرار حوادث تلخ سالهای گذشته به­ویژه فتنه­ی سال 88 را پدید آورد لازم دیدیم منتظر مشخص شدن آرایش سیاسی نامزدها بمانیم و پس از آن به مصلحت دیدیم که با شرکت در تبلیغات انتخاباتی و خصوصا با استفاده از فرصتهای صدا و سیما و مناظره­ها، دیدگاهها و برنامه­های خود را به اطلاع ملت برسانیم. اینجانب تصمیم گرفتم مواضع خود را در مناظره­ها و برنامه­های صداو سیما به روشنی و صراحت اعلام نمایم و حتی در این مناظره­ها از بیان نقد نسبت به مواضع بعضی از نامزدهای اصول­گرا نیز دریغ نورزم.

5- اینجانب در سخنان خود در چند ماه گذشته و به­ویژه در هفته­­های اخیر ضمن تأکید مکرر بر اینکه مشکل عمده­ی امروز مردم مشکل اقتصادی است و وظیفه­ی اول دولت آینده حل این مشکل می­باشد، همواره کوشیدم تا از دادن وعده­های فریبنده و غیر عملی که تنها به قصد جلب رای مردم داده می­شود خود داری کنم. سعی کردم از سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و خدمات دولتها بپرهیزم و موجب یأس و ناامیدی مردم نشوم. کوشیدم تا سخنی بر خلاف مصالح کشور و امنیت ملی بر زبان نیاورم و دل دشمنان انقلاب را شاد نکنم. تلاش کردم آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را که از دل و جان به آنها اعتقاد دارم فراموش نکنم. امیدوارم در آنچه گفته­ام توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.

6- اکنون بر پایه­ی این مقدمات، امروز دوشنبه 20 خردادماه 1392 با در نظر گرفتن واقعیتهای پیش رو در صحنه­ی انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ای که از آغاز حضور در ائتلاف داشته­ام به عهد خود وفا می­کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم. امیدوارم سایر نامزدهای اصول­گرا نیز در این لحظه­ی خطیر و حساس به وظیفه­ی خود عمل کنند برادرانه و مشفقانه توصیه می­کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­­ی دوم، رقابت میان دو اصول­گرا باشد.

7- با انصراف خود از مردم عزیز می­خواهم معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها دقیقا رعایت کنند و به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاریهای ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند تا درخشش انقلاب اسلامی در فضای ظالمانه و ظلمانی نظام سلطه­ی جهانی روز به روز افزونتر گردد.

8- وظیفه­ خود می­دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده­اند و یا در اجرای برنامه­های صدا و سیما مرا یاری نموده­اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی­توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده­ی شکر محبتهای آنان برایم از همگان پوزش می­خواهم.

9- وظیفه دارم از شورای محترم نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده­اند تشکر کنم. همچنین موظفم ازصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاهها و برنامه­های نامزدها بوجود آورده سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه­ها، چه رسانه­های مکتوب و چه رسانه­های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به این جانب اطلاع رسانی مفید و سازنده­ کرده­اند نیز تشکر می­کنم.

10- امیدوارم ملت مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی ایران با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 24 خردادماه 1392 حماسه­ی سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب » به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با مدیریت دولت آینده و وحدت و همت ملت فراهم سازند. امیدوارم حاصل همه­ی تلاشها و نتیجه­ی انتخاب همگان به خیر و صلاح کشور باشد و مایه­ عزت و ارجمندی بیشتر ملت ایران و تضمین کننده­ی دوام و بقای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی.  

والعاقبه للمتقین

غلامعلی حداد عادل


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 2:52 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
آیا بخاطر چشم‌هایتان احساس پیری و خستگی می‌کنید؟ آیا احساس سرزندگی و هوشیاری وقتی چشم‌هایتان بخاطر پف‌های زیر پلکتان، خسته و پژمرده به نظر می‌رسد، برایتان سخت است؟ اینها نشانه‌های استرس و خستگی هستند.

 

به گزارش پارس:

1. سیب‌زمینی: یک سیب‌زمینی خام را (بعد از اینکه چند دقیقه‌ای آن را در یخچال خنک کردید) دو تکه کنید و بعد چشم‌هایتان را بسته و هر تکه را روی یکی از چشم‌هایتان قرار دهید. طوری سیب‌زمینی‌ها را روی چشم‌هایتان بگذارید که نواحی پف‌کرده زیر چشمتان را هم در بر بگیرد و بگذارید که 20-15 دقیقه آنجا بمانند. بعد از این مدت خواهید دید که پف زیر چشم‌هایتان کمتر می‌شوند.

2. شیر: اگر پف‌کردگی زیر چشم‌هایتان بسیار زیاد است، این راهکار را باید همیشه دنبال کنید. دو تکه پنبه را در شیر خیس کرده و روی پلک‌هایتان بگذارید و بگذارید 30-20 دقیقه آنجا بماند. این به چشم‌هایتان برای حفظ آب کمک می‌کند و همچنین خنکشان می‌کند.

3. روغن: در یک کاسه کمی آب خنک ریخته و چند قطره روغن ویتامین E به آن اضافه کرده و خوب مخلوطشان کنید. دو تکه پنبه را در این مخلوط خیس کرده و برای 20 دقیقه روی چشم‌هایتان بگذارید. این کار به برطرف کردن تورم دور چشم‌هایتان کمک می‌کند.

4. خیار: خیار داروی طبیعی بسیار عالی برای خلاص شدن از پف زیر چشم است. دو تکه خیار خنک و تازه برداشته و برای 25 دقیقه روی چشم‌هایتان بگذارید. با خنکی فوق‌العاده خیار روی چشم‌هایتان حسابی ریلکس کنید و چُرتی بزنید. این کار به آرام کردن ذهنتان هم کمک می‌کند و خواص ضدالتهاب خیار پف‌کردگی بافت‌های زیر چشم را هم کاهش می‌دهد.

5. چای‌کیسه‌ای خنک: اگر عجله دارید، می‌توانید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. دو عدد چای کیسه‌ای را برداشته و در آب خنک خیس کنید و بگذارید کمی در یخچال بمانند. سپس به مدت 30-25 دقیقه آنها را روی چشمانتان بگذارید. دراز بکشید و کمی استراحت کنید. سپس چشم‌ها و صورتتان را با آب خنک بشویید و پوستتان را خشک کنید.

6. آب یخ و قاشق: پف زیر چشم‌ها را می‌توانید با کمک یک لیوان آب یخ و چهار قاشق استیل کاهش دهید. قاشق‌ها را در آب یخ خنک کنید و بعد روی هر چشمتان یکی از آنها را قرار دهید. مدام قاشق‌ها را تعویض کرده و دوباره برای خنک شدن در آب یخ بیندازید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا احساس کنید کمی از پف‌کردگی از بین رفته است.

7. سفیده تخم‌مرغ: چند عدد سفید تخم‌مرغ را هم زده و با استفاده از برس مخصوص دور چشم‌هایتان بزنید. این کار باعث می‌شود ناحیه دور چشم‌هایتان کشیده‌تر شده و کمتر پف‌کرده به نظر برسد. بگذارید سفیده تخم‌مرغ 20 دقیقه روی پوستتان بماند و بعد صورتتان را با آب خنک بشویید.

8. چای سبز کیسه‌ای: بگذارید چای‌ سبز‌های کیسه‌ای که در آب خنک خیس شده‌اند 15-10 دقیقه روی چشم‌هایتان بمانند. خواص طبیعی این چای‌های گیاهی موجب برگرداندن پف زیر چشم‌ها به حالت طبیعی خود می‌شود.

9. آبرسانی بدن: تا جاییکه می‌توانید آب بنوشید. بله، نوشیدن آب پف زیر چشم‌ها را کاهش می‌دهد. پس هر زمان که احساس کردید زیر چشم‌هایتان پف کرده است، یک لیوان آب بنوشید.


[ شنبه 92/3/18 ] [ 1:49 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

دکتر حمید صالحی، استاد حقوق دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر این مساله که محسن رضایی در مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری درس اخلاق، متانت و مدیریت به دیگر نامزدها داد، گفت: ایشان مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و برنامه های روشن در مناظره هایش اعلام کرده است.
دکتر حمید صالحی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی درباره دیدگاه محسن رضایی در مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری به پایگاه خبری مردم ایران سلام گفت: محسن رضایی امروز درس اخلاق، متانت، مدیریت و میانداری به نامزدها و مردم داد. او نشان داد که به فکر مردم است نه اینکه همانند دیگر نامزدها بخواهد خودش را اثبات کند.
وی ادامه داد: او در مناظره های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه های شفاف و روشن ارائه کرد. او از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و به همین دلیل برنامه های روشن دارد.
استاد حقوق دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: در مجموع محسن رضایی در این مناظره ها درست عمل کرد و به دنبال اثبات خودش یا توجیه عملکرد گذشته اش نبود. این در حالی است که بقیه نامزدها به دنبال اثبات و توجیه خودشان بود.
حمید صالحی عنوان کرد: مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری نشان داد که برخی آداب مناظره، قوانین و ادبیات آن را نمی شناسند، به همین دلیل ضعیف عمل کردند. در واقع نامزدها در مناظره سیاسی فقط به دنبال تخریب یکدیگر، اتهام زنی به یکدیگر و اثبات برنامه های گذشته شان بودند اما در میان آنها فقط محسن رضایی درست عمل کرد و میانداری کرد. او به جای تخریب دیگر نامزدها در کمال آرامش مشکلات مردم را مطرح و راه حل ها را عنوان کرد.
وی اشاره کرد: محسن رضایی در مناظره سیاسی اعلام کرد که مردم از این کشمکش های سیاسی خسته شدند و باید به جای این کشمکش ها به دنبال حل کردن مشکلات مردم باشیم. در این مناظره آقای روحانی حرف های آقای محسن رضایی را درباره شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل نقد کردند که در این باره بهتر بود آقای محسن رضایی محکمتر پاسخ ایشان را می دادند اما ایشان سعی کردند میانداری کنند. در مجموع رفتار معقولانه و مناسب محسن رضایی در مناظره سیاسی خیلی خوب بود و او برنده این مناظره بود.

[ شنبه 92/3/18 ] [ 12:52 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

دولت آمریکا اعلام کرد با هدف متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران تحریم‌های جدیدی را علیه واحد پول ملی و صنعت خودروسازی ایران اعمال کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛ دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، در جدیدترین دور تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، واحد پول ملی و همچنین صنایع خودروسازی کشورمان را به فهرست تحریم‌ها افزود.
از این پس اتباع آمریکایی نمی‌توانند با استفاده از "ریال"، واحد پول ملی کشورمان، به داد و ستد بپردازند و در صورت بروز این امر مشمول مجازات خواهند شد. بر اساس تحریم‌های جدید شرکت‌ها و مؤسساتی که دارایی‌های زیادی به ریال دارند نیز تحریم خواهند شد.
بر اساس این تحریم‌های همچنین فروش، تهیه و انتقال تجهیزات و خدمات مرتبط با تولید یا مونتاژ خودروهای سبک و سنگین به ایران نیز ممنوع خواهد بود. این تحریم‌های شامل تمام انواع خودروها می‌شود.
این نهمین بار است که اوباما فرمان اعمال تحریم‌های  اقتصادی و تجاری علیه ایران را صادر کرده است. تحریم‌های جدید آمریکا همچنین شامل کلیه افرادی خواهد شد که در زمینه صنعت خودروسازی با ایران همکاری کنند.
بر اساس این تحریم‌ها شرکت‌ها و افرادی که پشتیبانی تجهیزاتی و مادی به افراد و مؤسسات تحریم شده ایرانی ارائه می‌کنند نیز مجازات خواهند شد. البته خط لوله گازی که گاز آذربایجان را به اروپا و ترکیه می‌رساند و برخی مؤسسات مالی ایرانی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از این قانون مستثنی شده است.
این تحریم‌ها از ابتدای جولای اجرا خواهد شد. آمریکا و قدرت‌های غربی تحریم‌های غیر قانونی زیادی را علیه ایران اعمال کرده‌اند تا تهران را برای متوقف‌سازی برنامه هسته‌ای خود متقاعد کنند. این تحریم‌ها بر پایه ادعاهای بی‌اساس کشورهای غربی در خصوص تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای اعمال شده است.
ایران عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و پیمان ان‌پی‌تی را امضا کرده است. کشورمان تا کنون بارها بر مسالمت آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده و همکاری کاملی با آژانس داشته است.
اعمال تحریم‌های جدید آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران صورت گرفته است. این انتخابات قرار است 14 ژوئن 24 خردادماه برگزار شود.

[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 3:58 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 86
کل بازدیدها: 1620195