سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
یک زن سعودی با گرفتن یک کیلو طلا به ازدواج دوم همسرش رضایت داد.!

به گزارش فردا و به نقل از روزنامه اینترنتی عناوین سعودی، پس از آنکه یک مرد همسردار به زن دیگری علاقه مند شده بود، برای گرفتن رضایت از همسر اول خود برای ازدواج مجدد، وی را به بازار برد.

این روزنامه می افزاید در بازار همسر اول این مرد در مغازه طلافروشی از فروشنده خواست تا سنگین ترین قطعه طلای موجود در مغازه را برای وی بیاورد و وزن کند که پس از این معلوم شد وزن قطعه طلا یک کیلوگرم است. همسر اول این مرد از وی همان قطعه طلا را درخواست کرد و همسر وی نیز حاضر شد تا پرداخت هزینه خرید این طلا موافقت همسر اول خود را جلب کند.

گفتنی است، در اغلب کشورهاى اروپایى یا آمریکا، مشاهده زنانى از عربستان سعودى براى بوتیک داران، جواهر فروشان و صاحبان مغازه هاى لوازم آرایش به منزله یک جشن است. این زنان که کمتر تنها و بیشتر به صورت گروهى به خرید میروند، گاه لوکس‌ترین و گرانبهاترین عطرها، جواهرها و لباس هاى مارک دار را یکجا و با یک نظر مى‌خرند.

به گزارش رادیو آلمان، طبق آمار وزارت بازرگانى عربستان سعودى، هر زن در این کشور سالانه یک کیلو و دویست گرم طلا، سنگ هاى قیمتى، مروارید و الماس مى‌خرد! این بررسى روشن مى‌سازد به رغم این‌که زنان و دختران عربستان سعودى همواره زیر چادر و پوششى کامل به سر مى‌برند، اما میزان مصرف زینت آلات و لوازم آرایشى بین آنها به مراتب از زنان بى‌حجاب و غیر پوشیده کشورهاى غربى بیشتر است. این آمار روشن نمى کندکه آیا این میزان جواهر را خود زنان مستقیما و مستقلا خریدارى کرده‌اند یا همسران آنها انتخاب کننده و پرداخت کننده بوده اند.
[ پنج شنبه 89/2/30 ] [ 8:51 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 127
کل بازدیدها: 1619155