سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
مردی که همسرش براثر بیماری با کاهش وزن روبه‌رو شده بود، او را از خانه بیرون کرد و خودش هم متواری شد.

به گزارش فارس،‌ زن جوانی با حضور در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده، دادخواست مطالبه مهریه خود را به این شعبه ارائه کرد.

این زن 31 ساله به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: شوهرم مرا از خانه بیرون کرد و وقتی به خانه برگشتم، متوجه شدم او و مادرش خانه را ترک کرده‌اند. هرچه به دنبال آنها گشتم، هیچ نشانی پیدا نکردم.

وی ادامه داد: حدود 10 سال قبل با همسرم که یک سال از من کوچک‌تر بود، با مهریه 350 سکه ازدواج کردم که ثمره این ازدواج 2 فرزند بود.

زن جوان گفت: مدتی قبل براثر بیماری بیش از 30 کیلوگرم از وزن من کم شد و شوهرم که از این وضعیت بشدت ناراحت بود، شروع به ناسازگاری کرد.

وی ادامه داد: شوهرم با تحریک مادرش مرا از خانه بیرون کرد و گفت تا زمانی که بیماری خود را درمان نکردی، حق برگشتن به خانه را نداری.

زن جوان در ادامه اظهاراتش گفت: من هم بعد از این‌که به خانه پدرم رفتم، شروع به مداوای بیماری خود کردم و متوجه شدم لاغری شدید من به خاطر پرکاری تیروئید است. وی افزود: بعد از مدتی که وضعیت من رو به بهبود بود، ‌به خانه همسرم برگشتم تا موضوع را با او درمیان بگذارم ولی با خانه خالی روبه‌رو شدم و فهمیدم شوهرم همراه مادرش آنجا را ترک کرده‌اند.

زن جوان گفت: انگیزه من از مطالبه مهریه این بود که همسرم را پیدا کنم تا علت این رفتار او را با خودم، دریابم.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن جوان،‌ رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده و حضور 4 شاهد برای تأیید اظهارات زن جوان موکول کرد.
نظرات کاربران:

[ چهارشنبه 89/2/29 ] [ 9:22 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 1620353