سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

نخستین زن به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شد و از امروز سکان امور این حوزه را در دست گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نشستی در استانداری معاونان برنامه ریزی و اشتغال و توسعه مدیریت و منابع انسانی خود را معرفی کرد.

?زهرا اربابی? طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و ?غلامرضا مالکی? به عنوان معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

اربابی متولد 1344 دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و عضو غیر موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار است و پیش از این نیز علاوه بر مسوولیتهای اداری و مالی، رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد زاهدان بوده است.

اربابی نخستین بانوی بومی سیستان و بلوچستان است که به سمت معاونت استانداری این استان منصوب شده است.

غلامرضا مالکی نیز از نیروهای بومی و اهل سنت با سابقه دیرینه در حوزه برنامه و بودجه، معاونت برنامه ریزی و اشتغال، از چند سال پیش تاکنون به عنوان مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این ?علی اصغر جمشید نژاد? به عنوان معاون جدید سیاسی، اجتماعی، ?علی اصغر میرشکاری? معاون امنیتی، انتظامی و ?باقر کرد? معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شده اند


[ یکشنبه 92/12/18 ] [ 11:56 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 139
کل بازدیدها: 1618874