سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سرویس سیاسی رویداد، یکی از وبلاگ نویسان حامی اصلاحات در آخرین مطلب خود با نامه ای خطاب به حسن روحانی خواستار پاسخگویی وی در مورد یک شبهه معنا دار شده است. رویداد بدون تصرف در متن و بدور از قضاوت، این محتوا را به استحضار مخاطبان عزیز می رساند.

 


متن این نامه وبلاگی به شرح زیر است:


جناب آقای روحانی


بنده به عنوان یک حامی اصلاح طلبی و گفتمان مدنی این جریان، درشرایط فعلی نمی توانم از طرح سوالی که ذهنم را به خود مشغول کرده، صرف نظر کنم. ارادت ما به شما در پای صندوق های رأی اثبات خواهد شد، اما همه ما دوستداران این جریان، به خوبی می دانیم که اصلاحات داعیه دار سیاست اجتاعی در ساحت نوین و امروزی آن است. در نظام و ساختار اجتماعی مهمترین رکن و در واقع واحد های اصلی اجتماع را خانواده ها تشکیل می دهند و برای اثرگذاری بر اجتماع و همچنین نیل به آزادی انسان و مجامع انسانی باید تربیت را مورد هدف قرار داده و در ساحت آن پویید که بدون تربیت افکار و اذهان در شخصیت های آزاداندیش، مدنی خواه و منتقد عصبیت های بدوی، آرمان اصلاح طلبی محقق نخواهد شد.

 

 


اما مردم انتظار دارند که ادامه دهنده راه گفتمان رهبر اصلاحات، خود بتواند در این امر موفق و راهبر و تئوریسین و صاحب سبک باشد و از این جهت است که همواره همسران و خانواده و فرزندان رجال سیاسی بلند پایه مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی بوده اند.

 


وقتی می بینم که یک رجل داعیه دار اصلاح طلبی و آرمان خواهی، در واحد کوچک خانواده خود، پدر پسری بوده است که به هر دلیل حتی طاقت زیستن را هم نداشته است و دست به خود کشی زده، این سوال برایم ایجاد می شود که آیا تربیت نمودن میلیون ها واحد اصلاح طلب و صاحب تشخص اجتماعی امکان دارد یا خیر؟ به منظور تنویر افکار و رفع کدورت ذهنی بنده به عنوان یکی از حامیانتان خواهانم تا پیش از موعد حاضر شدن پای صندوق رای، در این مورد پاسخگو باشید.


رویداد آمادگی خود را برای انتشار و توضیحات احتمالی آقای روحانی اعلام می نماید.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 1:53 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 197
کل بازدیدها: 1619307