سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
همچنین در ادامه پروژه کور کردن خط جمهوری اسلامی در اثرگذاری بر انقلاب های منطقه و تکمیل پازل نفی الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران، همایش اپوزیسیون ایران در دانشگاه جرج واشنگتن با حضور گنجی،‌ افشاری و برخی سیاسیون سکولار مصری و سوری برگزار شد که تاکید بر استفاده از تجربیات اپوزیسیون در بهار عربی و تاکید بر سقوط ولایت فقیه از موضوعات این همایش بوده است.
«بی.بی.سی» فارسی شنبه شب در حالی مستند آیت الله خامنه ای را بی مقدمه پخش کرد که شبکه تلویزیونی «بی.بی.سی» ـ انگلیسی ـ از چندی پیش خبر از ساخت مستند آیت الله خامنه ای داده و آن را پخش کرده بود.

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه اصل خبر کنفرانس بیداری اسلامی در تهران، به ویژه سخنرانی آیت الله العظمی خامنه ای و نیز حواشی آن در شبکه های خبری وابسته به اردوگاه غرب تقریبا بایکوت شد، «بی.بی.سی» فارسی با هدف تحت الشعاع قرار دادن این اتفاق مهم، مستند مذکور را که نسخه کامل مستند «بی.بی.سی» جهانی بود، پخش کرد.

بنابر این گزارش، در همین حال، روز بعد خبرنگار «بی.بی.سی» فارسی برای فضاسازی بهتر در «اکانت گودر» ـ accont gooder ـ خود نوشت: دیشب همزمان با پخش مستند، ایران، پارازیت های خود را بر این شبکه افزایش داده است.

نکته آنکه «بی.بی.سی» فارسی با عنایت به عمق اثرگذاری سخنان مهم رهبر انقلاب اسلامی در بین مهمانان و به ویژه در افکار عمومی ملت های منطقه در راستای خط دهی به مسیر حرکت انقلاب های منطقه، سعی کرد با پخش این مستند، اولا از پوشش خبری کنفرانس مذکور طفره رود و در عین حال نیز با جهت دهی سوء به اذهان مخاطبان، از اثرگذاری سخنان آیت الله العظمی خامنه ای بکاهد.

 بخش قابل توجهی از مستند مذکور، با بهره گیری از عناوین خاص، به معرفی افراد نزدیک به رهبری پرداخته است، مثلا با نشان دادن دست مجروح رهبر انقلاب، آقای وحید را به عنوان دست راست ایشان معرفی کرده، یا با عنوان «ناجی سال 60» از آقای جباری نام می برد و... و در ادامه نیز به معرفی آقایان شیرازی، محمدی، قمی، حجازی و گلپایگانی می پردازد.

 «بی.بی.سی» در سرتاسر مدت زمان این مستند تلاش می کند چند نکته دروغ و خلاف واقع را به انحاء مختلف در ذهن مخاطب القاء کند، تا بلکه به خیال خود بتواند از نفوذ کلام و قدرت کاریزماتیک آیت الله العظمی خامنه ای بکاهد:

1 ـ بیت رهبری، بیت یک مرجع نیست در حالی که بیت امام بیت یک مرجع بود.
2 ـ بیت رهبری 4000 کارمند دارد.
3 ـ آیت‌الله خامنه‌ای بعد از امام خمینی، رهبری را از یک رهبری انقلابی به یک رهبری بوروکراتیک تبدیل کرده است.

در همین راستا و برای تخریب وجهه رهبر انقلاب، «بی.بی.سی» فارسی دست به دامان «بنی صدر» می شود، آنجا که وی به دروغ می گوید: «فرار آقای خامنه‌ای از کرخه‌کور در زمان جنگ باعث شکست ایران شد»!!

نکته مهم در این میان اینکه، مونولوگ های مستند شنبه شب «بی.بی.سی» فارسی برخلاف مونولوگ های «بی.سی.سی» جهانی که عموما سعی داشت بدون قضاوت باشد، به شکل بسیار زننده ای، بسیار منفی و تخریب‌کننده است و سعی دارد با نشان‌دادن آنچه آنها را تناقض عنوان می کند، رهبر انقلاب را دروغگو نشان دهد.

گفتنی است، همچنین در ادامه پروژه کور کردن خط جمهوری اسلامی در اثرگذاری بر انقلاب های منطقه و تکمیل پازل نفی الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران، همایش اپوزیسیون ایران در دانشگاه جرج واشنگتن با حضور گنجی،‌ افشاری و برخی سیاسیون سکولار مصری و سوری برگزار شد که تاکید بر استفاده از تجربیات اپوزیسیون در بهار عربی و تاکید بر سقوط ولایت فقیه از موضوعات این همایش بوده است.

[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 8:50 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 127
کل بازدیدها: 1619095