سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

 

یک روانپزشک که در سال ???? با این پیرمرد ?? ساله مصاحبه کرد در پرونده وی می نویسد کاری نبود که آلبرت فیش نکرده باشد. فیش یک نقاش ساختمان و پدر ? فرزند علاوه بر قتل و اذیت و آزار کودکان، آدمخوار نیز بود. اینگونه ادعا می شود که فیش به بیش از ??? کودک حمله کرده است.


به گزارش پرشین لود؛ مسائلی راکه وی در جریان اعترافاتش در دادگاه افشا کرده به حدی تکان دهنده بود که دادستان ها از بلند خواندن دادخواست در دادگاه ابا داشتند. آلبرت فیش در واشنگتن به دنیا آمد و پدرش ، یک ناخدا در زمان تولد وی ?? سال سن داشت. تعدادی از اعضای خانواده فیش دچار اختلالات روانی بودند. یک برادر وی بشدت روانی و برادر دیگرش الکلی بود.

Persianv.com At site


Persianv.com At site


Persianv.com At site


یک روانپزشک که در سال 1934 با پیرمرد 66 ساله آدمخوار مصاحبه کرد در پرونده وی می نویسد کاری نبود که آلبرت فیش نکرده باشد. فیش یک نقاش ساختمان و پدر 6 فرزند علاوه بر قتل و اذیت و آزار کودکان ، آدمخوار نیز بود. اینگونه ادعا می شود که فیش به بیش از 100 کودک حمله کرده است .

مسائلی راکه وی در جریان اعترافاتش در دادگاه افشا کرده به حدی تکان دهنده بود که دادستان ها از بلند خواندن دادخواست در دادگاه ابا داشتند.آلبرت فیش در واشنگتن به دنیا آمد و پدرش ، یک ناخدا در زمان تولد وی 75 سال سن داشت . تعدادی از اعضای خانواده فیش دچار اختلالات روانی بودند. یک برادر وی بشدت روانی و برادر دیگرش الکلی بود.


[ شنبه 89/12/28 ] [ 11:38 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 133
کل بازدیدها: 1617915