سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
دکتر نسرین سلطانخواه، معاون علمی و فناوری رییس جمهور طی حکمی پرویز کرمی را به عنوان مشاور و مدیر کل ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم به این شرح است: «برادر گرامی، جناب آقای پرویز کرمی؛ نظر به مراتب تعهد و کاردانی که در امور فرهنگی و مطبوعاتی از جنابعالی سراغ داریم و با توجه به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی و پاسخگویی شایسته به عموم مردم و به ویژه دانشمندان، پژوهشگران، دانشجویان، اصحاب رسانه و لزوم تفاهم و تبادل گسترده با نخبگان و نوآوران در سطوح مختلف، جنابعالی را به سمت مشاور و مدیر دفتر کل ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت منصوب می‌کنم.

ان‌شاالله با توکل بر خداوند متعال و در چارچوب سیاست‌های دولت خدمتگزار و برنامه‌های معاونت به انجام وظایف خطیر این حوزه خواهید پرداخت.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

پرویز کرمی، معاونت فرهنگی آموزشی سازمان ملی جوانان، مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری برنا، مشاور اجرایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مسوول و سردبیر روزنامه جوان، معاون مدیر مسوول همشهری و سردبیر ایرانشهر، عضو شورای تعیین خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

همچنین از دیگر سوابق اجرایی وی می‌توان به عضو هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، عضو کمیسیون طرح و برنامه شورای تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغات و انتشارات موسسه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این دکتر علی متقیان به ‌عنوان مدیر کل دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت‌های نهم و دهم، مدیر کل روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی و مدیر کل حوزه ریاست رییس سابق جهاد دانشگاهی مشغول به کار بوده است.

[ جمعه 89/12/27 ] [ 9:52 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 139
کل بازدیدها: 1618020