سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

با جمع بندی تحقیقات مختلفی که در سراسر جهان انجام شده است، در این نوشته چند روش برای داشتن زندگی سالم تر پیشنهاد می شود. با این امید که بتوانیم با رعایت آنها از زندگی سالم خود لذت بیشتری ببریم.

این ? مورد را به زندگی خود اضافه کنید:

?- پیاده روی و دوچرخه سواری:

بررسی ?? مطالعه انجام شده نشان داده است که روزانه فقط ? دقیقه ورزش در فضای باز اساسا باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس انسان می شود. (نیاز به انگیزه بیشتری دارید؟ بهتر است بدانید تحقیقات اخیر نشان داده اند که روزانه ?? دقیقه پیاده روی در کاهش مشکلات هنگام خواب موثر است.)

.

ورزش

.

?- تخم مرغ:

آزمایشات ثابت کرده اند که خوردن یک صبحانه حاوی تخم مرغ بیشتر از صبحانه حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات، باعث احساس سیری هنگام نهار می شود (که به همان نسبت مصرف وعده غذایی ظهر را کم می کند). در حقیقت با خوردن صبحانه ای تخم مرغی! مصرف کالری شما در طول روز تا ?? درصد کاهش می یابد.

?- گردو:

مصرف روزانه حدود ?? گرم گردو به طور چشمگیری باعث کاهش کلسترول بدن (مخصوصا LDL یا کلسترول بد) و همچنین کاهش استعداد ابتلا به دیابت می شود.

این ? مورد را از زندگیتان حذف کنید:

?- داروهای مکمل:

دانشمندان قبلا فکر می کردند که مکمل های حاوی سلنیوم می توانند باعث کاهش خطر سرطان ریه و پروستات شوند. اما مطالعات گسترده اخیر نشان داده اند که این داروهای مکمل تاثیر چندانی بر پیشگیری از سرطان ریه و پروستات ندارند.

?- گوشتهای فرآوری شده (همبرگر، سوسیس و کالباس):

مطالعه ای که بر روی بیش از ????? کودک در ?? کشور انجام گرفته نشان داده است، در کودکانی که در هفته ? مرتبه یا بیشتر محصولات گوشتی فرآوری شده مصرف می کنند، افزایش ?? درصدی ابتلا به آسم وجود دارد.

?- نوشابه های گازدار:

این نوع نوشابه علاوه بر اینکه دارای قند زیادی هستند، به علت وجود اسیدهای قوی در آنها، برای سیستم گوارش و مخصوصا مری و معده خطرناک بوده و عوارض جانبی مختلفی را در پی دارند.


[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:32 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 197
کل بازدیدها: 1619221