سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) و سفر رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید دروس خارج خود را فردا تعطیل اعلام کردند.

رسا نوشت:

همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم در سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) دروس خارج فقه و اصول مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در روز سه‌شنبه از سوی مراجع تقلید تعطیل اعلام شد.

براساس این گزارش، مراجع تقلید و اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم اعلام کردند که در جریان حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم به دیدار ایشان می‌روند.

این گزارش می‌افزاید؛ همچنین دروس خارج حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، لطف‌الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، جعفر سبحانی،‌ عبدالله جوادی آملی و سید موسی شبیری زنجانی فردا سه‌شنبه همزمان با ورود رهبر معظم انقلاب به قم تعطیل است.

همچنین برخی از مراجع تقلید که طبق سال‌های گذشته در روز میلاد امام رضا (ع) مراسم عمامه‌گذاری برگزار می‌کردند، به احترام سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم این برنامه را به تأخیر انداختند و اعلام کردند که در هفته آینده این مراسم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که معاندان نظام و رسانه‌های وابسته در روزهای گذشته تمام توان و تلاش رسانه‌ای خود را به کار بسته‌اند تا با انتشار اخبار مسموم با حمایت برخی عناصر لندن‌نشین، به القای اختلاف میان رهبری و مرجعیت بپردازند و در این راستا تا جایی پیش رفتند که اعلام کردند برخی مراجع همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب قصد خروج از قم را دارند.

در این راستا حضرت آیت‌الله نوری همدانی که قرار بود 27 مهرماه برای دیدار با مردم و علمای خراسان شمالی به این استان سفر کند، برای ملاقات با رهبر معظم انقلاب و حضور در این مراسم، سفر خود را به تأخیر انداخت.

از سوی دیگر برخی از مراجع که در هفته گذشته خارج از قم به سر می بردند در روزهای گذشته به این شهر برگشتند و روزهای گذشته دروس خود را برگزار کردند و فردا نیز همزمان با سفر رهبر انقلاب دروس خود را تعطیل کرده اند.

همچنین حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که حضرت آیت الله مکارم شیرازی و دیگر مراجع تقلید اعلام داشته اند که با حضور رهبر معظم انقلاب به دیدار ایشان خواهند رفت تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب،حوزه علمیه قم پیشگام و پیشقدم بوده است و حالا که مطلوب و محبوب شهر مقدس قم به این خطه آمده است همگان خواهند دید که عاشقان ولایت چگونه از ایشان استقبال می کنند.

گفتنی است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز سه‌شنبه به شهر مقدس قم سفر خواهند کرد و در مدت نه‌روز با مراجع تقلید، علما، طلاب، روحانیان، نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران، طلاب غیرایرانی، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه ،مسولان استانی، جوانان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

یادآور می‌شود، مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز سه شنبه ساعت 8 صبح از خیابان 19 دی آغاز و تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه خواهد داشت و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در میدان آستانه انجام خواهد گرفت.
[ دوشنبه 89/7/26 ] [ 3:34 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 223
کل بازدیدها: 1618216