سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید امروز خود از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: متاسفانه چند مورد از بدحجابی را در میان برخی از بازدیدکنندگان مشاهده کردم که واقعا جای تعجب داشت.

به گزارش خانه ملت حجةالاسلام محمدتقی رهبر درباره نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: در مجموع با توجه به توضیحات وزیر ارشاد، این نمایشگاه از نظر کمی و کیفی مطلوب بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با بیان اینکه به مسئولان حراست نمایشگاه درباره حجاب بازدید کنندگان تذکر دادم، گفت: متاسفانه عده‌ای مخصوصا مامور شده‌اند که در این‌گونه نمایشگاه‌ها بدحجابی را ترویج کنند؛ اما در کشور ما که داعیه مبارزه با بدحجابی دارد و سئوال و استیضاح و جلسات متعددی در این رابطه برگزار می‌کند، نباید این‌طور باشد.

رهبر با تاکید براینکه ما در اجرای این مباحث دارای ضعف هستیم، افزود: به مراکزی که تحت نظر دولت هستند مانند نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که زیر نظر وزارت ارشاد است، باید توجه بیشتری شود و کنترل قوی‌تری صورت بگیرد.

وی از برگزار شدن جلسات فراکسیون متبوعش با وزیر ارشاد در هفته آینده خبر داد و مهم‌ترین موضوع مورد بحث در این جلسه را در رابطه با مساله حجاب در مراکز تحت پوشش دولت عنوان کرد و گفت: بعد از تعطیلات مجلس، فراکسیون روحانیون جلسه‌ای با وزیر ارشاد خواهد داشت، این موضوع را قطعا مطرح می‌کنم به این دلیل که نباید از اجرای احکام الهی ترسید.
[ شنبه 89/7/24 ] [ 5:4 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 133
کل بازدیدها: 1620595