سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
یکی از وزرای کشور آفریقای جنوبی از هزینه دومیلیون دلاری این کشور برای همسران و فرزندان رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش فردا و به نقل از رویترز، وزیر ریاست جمهوری کشور آفریقای جنوبی روزگذشته اعلام کرد هزینه و مخارج زندگی سالیانه همسران و فرزندان جاکوب زوما رئیس جمهوری این کشور به بیش از دو میلیون دلار می رسد که این رقم دوبرابر هزینه این گروه در سال گذشته بوده است.






زوما 68 ساله هم اکنون سه همسر رسمی دارد و پس از تولد بیستمین فرزند خود از زنی که با او رابطه نامشروع داشته است اعتراف به این رابطه غیررسمی خود کرده بود.

همچنین رئیس جمهور این کشور آفریقایی موجی از انتقادات را پس از ابراز بی تفاوتی و لامبالاتی خود نسبت به رابطه جنسی نامشروع در کشوری که بیشترین بیمار مبتلا به بیماری ایدز دارد را برانگیخته بود.

کالینز چاپان وزیر ریاست جمهوری در پاسخ به مجلس این کشور خبر از اختصاص بودجه 15/5 راندی برای خانواده زوما در سال جاری داده است.

این مقام مسئول افزوده است: دفتر همسران رئیس جمهوری هزینه های سفرهای داخلی و خارجی، تلفن همراه، لپ تاپ ها و ... همسران رئیس جمهوری را پرداخت می کند البته در کنار آن هرگونه حمایت اداری و غیره از این همسران زوما برای اداء مسئولیت های آنان نیز انجام می شود.

جاکوب زوما سیاست‌مدار اهل آفریقای جنوبی و رئیس سابق کنگره ملی آفریقا است و رئیس جمهوری منتخب کنونی آفریقای جنوبی است. او از سال ???? تا سال ???? معاون ریاست جمهوری آفریقای جنوبی بود. زوما در سال ???? در پی اتهام رشوه خواری از دولت اخراج شد.

زوما اولین همسر خود به نام سزاکله خومالو را در سال 1973 اختیار کرد که اکنون در منزلش در ناتال زندگی می کند.

این رئیس جمهور خوش مشرب دومین همسرش(دلامینی زوما) را در سال 1998 گرفت که اکنون وی یکی از سیاستمداران کابینه زوما است.

زوما در سال 2000 همسر سوم و در سال 2008 همسر چهارم را به شناسنامه خود افزود که برای این دو ازدواج جشنی با شکوه را در سراسر کشور برپا کرد.

این رئیس جمهور هوس ران آفریقایی همچنین در سال گذشته پنجمین همسر خود را به عقد خود در آورد تا بتواند رکوردار رئیس جمهور 5 همسری در جهان باشد.

[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:37 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 139
کل بازدیدها: 1618954