سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
تقریبا یک ماهی است که یک دوربین عکاسی به بازار آمده که تنها با گرفتن یک عکس از یکی از نزدیکان یا دوستان خود می‌توانید با تبدیل آن عکس به یک فیلم در یک محیط دیگر لبخند را به لبان نزدیکانتان بیاورید.

به گزارش «خبر آنلاین»، این تکنولوژی که به نام داینامیک فوتو معروف است به شما این اجازه را می‌دهد که با گرفتن یک عکس از نزدیکان خود و قراردادن آن در محیط‌های مختلف ، تصویری متحرک بسازید.

در نظر بگیرید که در اصفهان و در کنار ?? پل قرار دارید. از ?? پل عکسی می‌گیرید و به تهران برمیگردید.

حال می‌توانید برادرتان که در این سفر همراه شما نبوده را در کنار ?? پل قرار داده  در حالی که با تکان دادن دست، از شما خدا حافظی می‌کند. یا فرض کنید که عکسی ساده از سطح کره ماه دارید.

 به راحتی می‌توانید عکس کودک خود را برروی عکس قبلی قرار دهید، به صورتی که فرزند شما در حال حرکت بر روی سطح ماه باشد. ضمنا می‌توانید با کوچک و یا بزرگ کردن افراد، جنبه فکاهی به عکس افزوده و مثلا عکسی را بسازید که کودک شما بر روی سطح دستتان می‌دود! همه این ویژگی‌ها فقط و فقط توسط دوربین اجرا شده و بدون نیاز به کامپیوتر در مدت زمان کوتاهی آماده می‌گردد.

یا مثالی دیگر، می‌توانید در یک محیط از یک دوست عکس بگیرید و تصویر وی را در یک محیط دیگر و در قالب یک فیلم قرار دهید.

این دوربین که به نام h15  معروف است، از تکنولوژی‌های دیگری هم برخوردار است و می‌تواند چهره شما را گریم کند و به تصویر بکشد. فقط کافی است که عکس بگیرید، دوربین چهره شما را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و تمامی لک و پیس‌های صورت را برمی‌دارد، بدون آنکه عکس حاصله غیر طبیعی و دستکاری شده جلوه نماید. تمامی اینها فقط در طول چند ثانیه انجام می‌پذیرد.

همچنین مصرف باطری این دوربین فوق‌العاده پایین است و به ازای هر یک بار شارژ کامل باطری می‌توان هزار نوبت عکس گرفت. گفته می‌شود دوربین‌های موجود در بازار که تقریبا از لحاظ قیمت با این دوربین برابری می‌کنند، قابلیت گرفتن ??? تا ??? عکس را با یک بار شارژ کامل باطری را بیشتر ندارند.

این دوربین که محصول شرکت کاسیو است از تکنولوژی آی فای نیز بهره می‌برد. براساس این تکنولوژی، با نصب یک کارت ای فای در این دوربین می‌توان عکس‌های موجود در دوربین را بدون اتصال هیچ سیمی و از طریق شبکه وایر لس، به کامپیوتر انتقال داد.

همچنین در این دوربین بیش از ?? سوژه مختلف برای عکاسی وجود دارد که می‌توانید با گرفتن عکس از خود، چهره خود را در این محیط‌ها انتقال بدهید. در حالی که این امکان در دوربین‌های همسطح از لحاظ قیمت در بازار در حد ? تا ? مورد است.
[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:58 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 140
کل بازدیدها: 1618814