سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
در پى اجراى حکم اعدام عبدالمجید ریگى (عبدالمالک) توسط دادگاه انقلاب اسلامى تهران با حضور برخى خانواده شهدا، مصدومان و مجروحان جنایات گروهک، وى قبل از اعدام، ادعا کرد؛ «باید دو روز جلوتر خبر را اعلام مى‌کردید تا (به اصطلاح) با خدا مناجات مى‌کردم»

به گزارش جهان، نامبرده به محض دیدن چوبه‌دار، از آنجا که اعدام خود را غیرقابل باور مى‌دانست، با قفل کردن دستان خود به میله‌ها، مقاومت شدیدى از خود نشان داد.

مادر شهید شهاب منصورى (که فرزندش توسط شخص عبدالمالک ذبح شده بود) پس از اعدام خواستار دیدن جنازه براى اطمینان از هلاکت وى شد.

شرور عبدالمالک پس از ابلاغ حکم اعدام، این حکم را با توجه به انحرافات و جنایات انجام شده، منطقى دانسته و به صورت کتبى خواستار عفو از سوى مسؤولان ذیربط شد.

گفتنی است، پس از اعدام ریگی شبکه‌هاى تلویزیونى فرانس 24، بى.بى.سى و سى.ان.ان در بخش بامدادى، این خبر را مخابره کردند. بى.بى.سى(فارسى)، روزنامه لوموند و رماندى نیوز فرانسه و برخى روزنامه‌هاى عرب‌زبان (عمدتاً منتشره از سوى عربستان سعودى) به صورت جهت‌دار تلاش کردند تا معدوم را رهبر یک جنبش شورشى سنى (و نه تروریست) معرفى نمایند. سى.ان.ان و واشنگتن‌پست، تروریست بودن وى را بارها در خبر خود اعلام کردند. هرچند که برخى رسانه‌هاى تندرو آمریکایى نظیر وال‌استریت ژورنال نیز کینه خود را نسبت به ایران مخفى نکردند.


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:52 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 140
کل بازدیدها: 1618828