سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را باعث برجا ماندن دو میلیون آواره یهودی بر روی دست این رژیم عنوان کرد.

محمد کرمی‌راد نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اظهارات جان بولتون مبنی بر امکان حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران، با بیان این که این تهدیدها جز رجزخوانی علیه نظام ما چیز دیگری نیست، اظهار داشت: از این تهدیدهای توخالی بسیار دیده شده است، چرا که آنها از فناوری هسته‌ای ایران که در تمامی مراحل خودکفا شده است، به وحشت افتاده‌اند.

به گفته وی، آنها چون از اقدامات خود علیه ایران نتیجه‌ای نگرفته و شکست خورده‌اند، تنها به این قبیل اظهارات روی می‌آورند.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر این که اگر غربی‌ها بخواهند خبطی کنند و تهدیدشان را عملی کنند، میدان مبارزه با آنها صرفا محدود به ایران نخواهد بود، گفت: در همه نقاط دنیا و به خصوص خاورمیانه اقدامات ایران دامن آنها را خواهد گرفت، و رزمندگان ما دست‌هایشان بر روی ماشه‌ها قرار دارد که در اولین شلیک آنها علیه ایران، دودمان آمریکا و اسراییل در منطقه به باد می‌رود.

وی به جان بولتون توصیه کرد، جان خود و هموطنانش را شریف بداند و دست به چنین تهدیداتی نزند.

کرمی‌راد هم چنین رژیم صهیونیستی اسرائیل را نیز بسیار کوچکتر از آن دانست که علیه ایران اقدامی انجام دهد و گفت: اگر چنین اتفاقی روی دهد در همان لحظات اول دو میلیون آواره یهودی بر روی دست این رژیم باقی می‌ماند.

[ شنبه 89/5/30 ] [ 10:12 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 1620322