سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
ایسنا نوشت:ناظر سلامت مردان هاروارد در گزارشی اعلام کرد: تنهایی، افسردگی و انزوای اجتماعی باعث می‌شود مردان بیوه، مجرد و مردانی که از همسران خود طلاق گرفته‌اند با سرعت بیشتری نسبت به مردان متاهل به استقبال مرگ بروند.

 با توجه به این ارتباط، مردان متاهل شاد و خوشبخت باید برای سلامتی خود از همسرانشان قدردانی کنند.

بر اساس این گزارش، تحقیقی که روی 127 هزار و 545 مرد بالغ آمریکایی انجام گرفته نشان داده است که مردان متاهل بیشتر از مردان تنها و بدون همسر عمر می‌کنند و بعلاوه مردانی که پس از 25 سالگی ازدواج می‌کنند در مقایسه با مردانی که قبل از 25 سالگی متاهل می‌شوند، بیشتر از سلامتی برخوردار هستند.

همچنین در تحقیق دیگری که طی یک دوره 10 ساله روی 3 هزار و682 فرد بالغ انجام گرفت، معلوم شد که به طور متوسط نرخ مرگ ومیر زودرس در مردان متاهل 46 درصد کمتر از مردان مجرد است.

این پژوهش تاکید دارد: مردان تنهای مبتلا به سرطان کمتر برای درمان خود اقدام می‌کنند و احتمال پیشرفت بیماری آنها بیشتر است. همچنین در بین مردان مبتلا به سرطان پروستات آنهایی که متاهل هستند، احتمال درمانشان 69 درصد بیشتر است.

این گزارش می‌افزاید: مردانی که دچار انزوای اجتماعی هستند، 82 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی هستند.

به گزارش مجله رجیستر، در مجموع مردان متاهل بیشتر و بهتر از خود مراقبت می‌کنند و بیشتر به دنبال مراقبت‌های پزشکی پیشگیرانه می‌روند در حالی که تغذیه نامطلوب و سایر عادات بد، اغلب مردان تنها را که کسی مراقب سلامتی و غذای آنها نیست از پای درمی‌آورد.
[ دوشنبه 89/5/4 ] [ 9:1 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 154
کل بازدیدها: 1619438