سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
رئیس ستاد مدیریت حمل ‌و نقل و سوخت با اشاره به تاکید مجلس بر روی بنزین تک نرخی، از پیشنهاد عرضه بنزین 400 تومانی پس از هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: ذخیره بنزین کارتهای سوخت پس از هدفمندی یارانه کماکان با نرخ یارانه ای عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت قیمت بنزین پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه تصمیم نهایی برای تعیین قیمت بنزین در کارگروه طرح تحول اقتصادی گرفته خواهد شد، گفت: تاکنون نمایندگان مجلس بر تک ‌نرخی بودن بنزین تاکید کرده اند اما تصمیم ‌گیری بر روی قیمت این فرآورده نفتی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزینه‌های مختلفی برای تعیین قیمت بنزین ارائه شده است، تصریح کرد: مناسب ترین قیمت برای عرضه بنزین در نیمه دوم سالجاری انتخاب و اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت حمل ‌و نقل و سوخت با تاکید بر اینکه تلاش دولت آن است که قیمت بنزین در سال اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خیلی افزایش نیابد، اظهار داشت: از بین گزینه‌ها مطرح شده گزینه قیمت نیمه ‌یارانه‌ای به واقعیت نزدیک‌تر به نظر می رسد و از این رو یکی از قیمتهای پیشنهادی برای بنزین نیمه‌ یارانه‌ای 400 تومان است.

رویانیان با اشاره به اینکه قیمت بنزین در سال اول اجرای قانون هدفمندی یارانه بیش از 400 تومان هم می تواند باشد، در خصوص موجودی بنزین کارتهای هوشمند سوخت پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، توضیح داد: بنزین موجود در کارتهای سوخت پس از هدفمندی یارانه‌ها حفظ  می شود.

وی با تاکید بر اینکه بنزین ذخیره شده در کارتهای سوخت پس از اجرای قانون هدفمندی هم کماکان با قیمت یارانه ای عرضه خواهد شد، بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین راهکارهای کنترل مصرف انرژی در کشور استفاده از مدیریت قیمتی است.
[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 12:6 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 154
کل بازدیدها: 1619437