سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
رئیس شورای شهر اهواز گفت: مافیای فروش زمینهای اطراف حرم علی ابن مهزیار اهوازی شناسایی شده اند و به زودی به دست قانون سپرده می شوند.

سید حمید حسن زاده در گفتگو با مهر در اهواز اظهار داشت: از کلیه مسئولان امنیتی استان برای حل این مشکل و دستگیری این افراد که با برخی اعمال خلاف قانون سودهای کلانی به جیب زده اند، تقاضای همکاری می کنیم و انتظار داریم آنها با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود:  این افراد با شگردهای مختلف، زمینهای اطراف حرم علی بن مهزیار را خریداری و پس از تبدیل آنها به قبر، به قیمت گران به مردم می‌فروشند که افراد شناسایی شده شامل پنج نفر عضو اصلی و 10 نفر دلال هستند که بر همین اساس برای افراد مذکور پرونده تشکیل شد و درصدد ارسال آن به دادگاه هستیم.

وی رکود منطقه مذکور را ناشی از دلال‌بازی برخی از افراد برشمرد و ادامه داد: از ساکنین منطقه انتظار داریم مراقب افراد سود‌جو باشند و چنانچه قصد انجام کاری دارند حتما با اداره کل اوقاف هماهنگی کنند.

 وی به سایر برنامه‌هایی که قرار است در اطراف حرم علی بن مهزیار اجرا شود اشاره کرد و گفت: بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم علی بن مهزیار از اولویت‌های کاری شهرداری است و سازمان بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده با جدیت در حال انجام کار است که امیدواریم با هماهنگی اداره کل اوقاف، اطراف حرم تا پایان سال ساماندهی شود. همچنین در نظر داریم تا پایان سال جاری مسیر حد فاصل پل علی بن مهزیار تا تقاطع پل پیچ میدان تکمیل شود.

حسن زاده در ادامه از واگذاری زمین معوضی برای برخی تاسیسات موجود در منطقه مذکور خبر داد و افزود: پیشنهاد شده مسیر حد ‌فاصل حرم علی بن مهزیار به سمت رودخانه به فضای سبز تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با عوامل فساد و باندهای قدرت در شهرداری اهواز برخورد می کنیم، افزود: آن دسته از افراد و مسئولانی که دائما از بی‌ثباتی در شهرداری سخن می گویند، باید پاسخگو باشند که در جاهایی که ثبات وجود دارد چه کارهای اساسی صورت شده است.
 

[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 12:2 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620444