سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
هر چند خاندان سعودی تلاش می کنند تا اوضاع داخلی عربستان را آرام نشان دهند اما شواهد حاکی از آن است که این کشور در آستانه انقلابی بزرگ قرار دارد.

به گزارش شبکه خبر کارشناسان مصری دیروز  در نشستی با عنوان " تابستان گرم و جنگ داخلی در عربستان " در قاهره با بررسی اوضاع داخلی عربستان تاکید کردند: هرچند خاندان آل سعود تلاش می کنند تا بر اوضاع بحرانی داخل عربستان سرپوش بگذارند، اما واقعیت این است که باحمایت آمریکا ، انقلابی بزرگ در عربستان در حال روی دادن است .

خبرهای رسیده از عربستان  حاکی  است  درگیری های شدیدی بین خاندان آل سعود یعنی نسل جدید به رهبری بندر بن سلطان و نسل قدیم " حاکمان فعلی " به رهبری عبدالله بن عبدالعزیز در جریان است.

آمریکا که عامل اصلی این درگیری ها به حساب می آید از نسل جدید برای رسیدن به قدرت حمایت می کند.

بندر بن سلطان که از سوی خاندان آل سعود رانده شده بود از یک سال پیش از طریق تحریک شاهزاده ها و قوای نظامی و برخی مسئولان وابسته به خود و با حمایت آمریکا به عرصه سیاسی عربستان بازگشته است.

کارشناسان مصری در نشست قاهره با اشاره به اینکه فرار تعدادی از خاندان آل سعود از عربستان نیز در همین راستا انجام شده است، تاکید کردند ؛ سران سعودی  تا ابد نمی توانند درگیر یهای داخلی خود را مخفی نگه دارد و به زودی نتایج آن آشکار خواهد شد.

این کارشناسان در پایان با بیان اینکه دولت عربستان با ریختن خون بیگناهان تشکیل شده است، تاکید کردند: دولتی که با دیکتاتوری و ریختن خون بیگناهان تشکیل شده است، در همین تابستان از طریق سیاسی و نظامی با خون و کشتار و انقلاب از بین می رود.
[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 8:26 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620436