سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با انتشار بیانیه‌ای، به مناسبت نیمه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تمامی مسلمانان جهان خواست که بیش از گذشته در تقویت وحدت بکوشند.

به گزارش ایسنا متن کامل پیام این مرجع تقلید به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زادروز بزرگ منجی جهان بشریت و برافرازنده پرچم حق و عدالت حضرت مهدی ارواحنا فداه بشارتی روح پرور برای همه عاشقان و شیفتگان مکتب اوست.

در جهانی که شور و شر از در و دیوارش می‌بارد و همه از ظلم و جور و ستم خسته شده‌اند و رهبر و راهنمایی می‌جویند انتظار و امید ظهورش نویدبخش امن و امان و صلح و عدالت است، همه – هر یک به نحوی – در انتظار آن نجات دهنده بزرگ به سر می‌برند و یاد او مایه آرامش دل‌ها و زدودن زنگار یأس و نومیدی و حرکت به سوی خودسازی و فراهم ساختن زمینه‌های ظهور او است.

اضافه بر این ایام پربرکت ولادتش وسیله مؤثری برای آمادگی جهت برگزار کردن هر چه بهتر، مراسم صیام ماه مبارک رمضان ماه خیر و برکت، ماه تصفیه جسم و روح و ماه پاکی و قداست و قرب به خدا است.

فرا رسیدن این ماه که ماه ضیافت الهی است سبب می‌شود که همگان با آب توبه دل و جان را بپوشند و لباس تقوی و پرهیزگاری در تن کنند و خود را به زیور مکارم اخلاق بیارایند و آماده حضور در آن بزم ضیافت الهی و معنوی شوند و به این دعوت عام خداوند رحمان و رحیم که رسول گرامیش نامه دعوت آن را امضا فرموده و با حدیث شَهرٌ دُعیتم فیه الی ضیافة الله مزین ساخته، لبیک گویند.

چه زیباست سحرگاهان پرنور و شامگاهان با صفایش و چه نورانی سفره‌های انتظار آمیخته با نور و صفایش که خانواده‌ها مخصوصاً جوانان اطراف آن حلقه زده و به ذکر خدا مشغولند.

امید است این ماه بزرگ حلقه اتصالی میان همه مسلمین جهان فراهم سازد و در هر جای دنیا هستند به درگاه خدا روی آورند، و پیوند اتحادشان را محکم تر سازند و به فکر یتیمان و محرومان جامعه مسلمین باشند و مرهم بر زخم‌های جانکاه آنان بنهند، و در پناه آن از عوامل فساد که سراسر جهان را فراگرفته خود را برکنار سازند و به هویت اسلامی خویش بازگردند و آئین محبت و دوستی را مهم ترین تعلیمات اسلامی است برپا دارند.

از صمیم دل به همه شما عزیزان دعا می کنم و از شما التماس دعا دارم.
[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 8:24 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1620438