سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
رئیس سازمان صداوسیما گفت: بعضی افراد سوابق زیادی داشتند ولی به گفته قرآن به دلیل عدم بصیرت در آخر جزو بیچاره‌ترین افراد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در شانزدهمین همایش سراسری هیات رزمندگان اسلام که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: این همه شبکه‌های ماهواره‌ای را از دوران فتنه تاکنون راه انداختند و دروغ‌هایی را به خوردمان دادند و متعاقب آن اگر ما قسمتی از شخصیت و سابقه‌های افرادی را که دروغ‌پراکنی می‌کنند، برملا کنیم موجب اعتراض آنها می‌شود.

وی گفت: زمانی از امام صدها مستند از تلویزیون پخش می‌شد و موجب تشکر همگان بود اما در دوران فتنه سخن امام خوشایند بعضی‌ها نبود و به همین دلیل موجب اعتراض آنها شد.

ضرغامی افزود: ما در برنامه شاخص چیز جدیدی ارائه ندادیم و همان‌هایی بود که در چند سال پیش با پخش آنها موجبات تشکر همین آقایان را فراهم می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال وقتی سخن امام در مورد فلسطین پخش می‌شود به آقایان بر می‌خورد، چرا که شعار ”نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران“ را سر می‌دادند.

رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: کسی که در راه عقیده ثابت‌قدم باشد، خداوند او را در تمامی زمینه‌ها ثابت‌قدم می‌داند؛ خیلی از افراد بودند که به خیلی از موقعیت‌ها هم رسیدند اما به دلیل عدم ثبات در قدم با یک تندباد و چه بسا با یک نسیم از هم پاشیدند.

وی با بیان اینکه یک دلیل ثابت‌قدم بودن بصیرت است گفت: فتنه سال گذشته به ما نشان داد که بصیرت به چه معناست و مشاهده کردیم کسانی که همه‌چیز داشتند اما از بصیرت لازم برخوردار نبودند با یک مطرب فراری در یک مسیر واحدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: حتی در مواقعی که احتیاج بود حداقل در بعضی نکات جدایی خود را از آنها اعلام کنند لال می‌شدند؛ باید بگویید که شما با گوگوش فرق می‌کنید!

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در دوران فتنه از آقایانی که ادعا هم داشتند، دعوت کردیم و گفتیم که بیاید حرف‌های خود را بگویید و آنها هم در پاسخ به ما می‌گفتند که نمی‌آییم و یا فعلا مصلحت نیست که حاضر شویم و بعد هم که یکی می‌خواست بیاید شرط می‌گذاشت که باید برنامه زنده باشد و یا اینکه در فلان موضوع صحبت می‌کنم؛ برو افتخار کن که برای رهبری می‌خواهی حرف بزنی، مگر رهبری به حرف تو احتیاج دارد!

ضرغامی اظهار داشت: واقعا بعضی افراد سوابق زیادی داشتند ولی به گفته قرآن به دلیل عدم بصیرت در آخر جزو بیچاره‌ترین افراد شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و مسوولان هیات رزمندگان گفت: اگر بحرانی پیش می‌آید نباید یکدیگر را متهم کنیم، چرا که ما همه با هم در یک هدف متعالی که رهبری معظم انقلاب ترسیم کرده حرکت می‌کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به انتخابات سال گذشته گفت: در انتخابات سال گذشته فتنه‌گران خارجی و داخلی ابتدا درصدد عدم شرکت مردم در انتخابات بودند و وقتی 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، نشان می‌دهد همه آنها با نظامند وظیفه ما این است که آنها را با هم همراه کنیم.

[ شنبه 89/3/29 ] [ 9:5 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 154
کل بازدیدها: 1619347