سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
فرماندار ایلام گفت: در حال بررسی انفجار امروز در ایلام هستیم.

ارجمندی فرماندار ایلام با تایید خبر انفجار در گفتگو با خبرنگار آریا گفت: انفجار در یک تاکسی صورت گرفته و در حال بررسی علل انفجار هستیم.

وی در خصوص تعداد کشته و زخمی ها اعلام آمار رسمی به ساعات آینده موکول کرد
[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:10 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رییس کمیته‌ تربیت‌بدنی و جوانان مجلس از جلسه‌ مشترک صبح روز سه‌شنبه هیات رئیسه فراکسیون ورزش و علی سعیدلو و محمد علی‌آبادی در مجلس و مسایل مطرح شده در این جلسه خبر داد و تاکید کرد که با توجه به تمایل "علی‌آبادی" به کناره‌گیری از کمیته ملی المپیک رییس جمهور نیز با این استعفا موافق است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید جلال یحیی‌زاده ، با اعلام این خبر گفت: در این جلسه ابتدا برخی نماینده‌ها نسبت به مسایلی که در این ایام در ورزش اهمیت دارد، مطالبی بیان کردند و سعیدلو هم طی سخنان مبسوطی مسایلی را بیان کرد.

وی افزود: در بین صحبت‌های وی بر چند مورد تاکید شد، اول این که نیاز شدیدی به نظارت بیشتر به ورزش به ویژه با توجه به افزایش بودجه ورزش وجود دارد و درخواست کرد که این همکاری‌ها و نشست‌ها منظم و به شکل ماهانه و یا حتی زودتر از آن همواره برگزار شود.

نماینده‌ی مردم تفت و میبد ادامه داد: سعیدلو نسبت به بازی‌های گوانگجو تاکید داشت که مسایل در این رابطه نیاز به این است که طی جلسه مفصلی آخرین تجزیه و تحلیل خود را نسبت به این مسابقات بیان کنند و نیاز به این است که مجلس هر چه زودتر آن گزارش را بشنود.

وی ادامه داد: در مورد بودجه ورزش با وجودی که امسال شاهد افزایش این بودجه هستیم سعیدلو تاکید داشت نیاز به افزایش بیشتر از این هم وجود دارد. معلوم شد سرانه فضای ورزشی ما تاکنون به ‌67سانتی متر رسیده که اگر بخواهیم طبق آن چه در برنامه پنجم پیش بینی شده که تا آخر ‌5 سال آینده به ‌2/1 متر برسد نیاز به بودجه بسیار زیادتری است.

به گفته‌ "یحیی زاده" در این جلسه بیان شده که طی ‌4 الی ‌5 سال باید حداقل ‌2 هزار میلیارد تومان بودجه ورزش را داشته باشیم تا بتوانیم به آن فضای ورزشی پیش بینی شده در برنامه پنجم توسعه برسیم.

رئیس کمیته‌ی تربیت بدنی و جوانان مجلس ادامه داد: سعیدلو در خصوص مطالب و محوری مهم هم تاکید داشت که ما اولا باید کاری کنیم که ورزش در جامعه به عنوان یکی از مسایل مهم مطرح باشد و مردم ورزش کردن را یکی از مسایل اصلی بدانند وتاکید داشت در این مورد نگاه مقام معظم رهبری با توجه به سخنرانی نوروزی ایشان و نگاه رئیس جمهور با توجه به برنامه‌ای که در جمع قهرمانان و در جلسه تجلیل از آنها داشتند، مناسب بوده ولی در بسیاری از موارد دیگر خیلی این نگاه وجود نداشته است.

به گفته‌ وی، محور دومی که بر آن تاکید شد و هم چنان نسبت به آن نگاه و عنایت ویژه‌ای باید داشت، افزایش بیشتر اعتبارات ورزشی بود. محور سوم جلسه هم نگاه دقیق به ورزش همگانی با تعریف دقیق آن بود که در این راستا سعیدلو عنوان کرد باید ورزش همگانی درست مشخص شود و ما باید در ارتباط با فرمایش رهبر معظم رهبری در این زمینه فعال تر شویم.

یحیی‌زاده گفت: بعد از سخنان سعیدلو، علی‌آبادی صحبت هایی داشت و تاکید کرد که ‌4 سال قبل از وی به طور کل ‌930 مدال جهانی و آسیایی کسب شده بود ولی در دوره ‌4 ساله وی ‌1530 مدال کسب شده است در بخش ساخت و ساز هم آماری ارایه کرد که در کل ‌70 سال قبل آن ‌3750 فضای ورزشی ساخته شده بود که در ‌4 سال خدمت وی، ‌3000 فضای دیگر اضافه شده بود و در عین حال ‌3200 فضا هم در دست ساخت است.

عضو فراکسیون ورزش تصریح کرد: علی آبادی در عین حال تاکید داشت در روستاها نیاز به ‌14 تا ‌15 هزار فضای ورزشی روستایی داریم و اگر بخواهیم از همین ‌67 سانتی متر به ‌2/1 برسیم نیاز به بودجه بسیار زیادتری داریم. وی تاکید داشت که برخی رشته ها هیچ گاه مدال‌آور نبودند ولی در طول ‌4 سال ریاست وی این مدال‌ها کسب شده و امکان این وجود دارد بازهم این به تعداد این مدال افزوده شود.

نماینده تفت و میبد خاطرنشان کرد: بعد از این صحبت ها باز نمایندگان نظرات خود را بیان کردند بنده هم درخصوص ضرورت خصوصی سازی ورزش و نیاز به کمک گرفتن از شهرداری تهران در توسعه و تعمیق ورزش همگانی و هم چنین نیاز به ارتباط بیشتر مجلس با مسوولان ورزشی برای فعالیت های موفقیت آمیزتر در ورزش ضمن تشکر از علی آبادی که چند بار قبل از این نزد بنده وسعیدلو آمادگی برای استعفا از کمیته ملی المپیک را اعلام کرده بود، سخنانی عنوان کردم.

وی افزود: عنوان کردم در حال حاضر فرصت مناسبی است که این اعلام آمادگی عملی شود و دکتر سعیدلو هم با این استعفا موافقت کند و تمام مسایل مرتبط با ورزش از جمله مسابقات بسیار مهم آسیایی گوانگجو را از همین حال خودشان مدیریت کند تا بعدا بتوانند پاسخ گو باشند.

وی درمورد اعلام آمادگی علی‌آبادی برای استعفا گفت: احساس کردم علی آبادی این آمادگی را دارد که در این راستا قرار شد بنده با وی جلسه ای در یکی دو روز آینده داشته باشم و در این مورد با هم صحبت کنم.

یحیی‌زاده در خصوص اختلافات ایجاد شده در کمیته ملی المپیک برای ورود و خروج افراد به این کمیته نیز گفت: بنده در متن این مسایل بودم آن چه که در برخی رسانه ها ذکر شده بزرگنمایی شده بود و مقداری هم شاید بر می گشت به این که علی‌آبادی هم همیشه خوف را داشت که اگر این دو نهاد ورزشی به وسیله دو نفر غیر مرتبط با هم اداره شود، ممکن است ناهماهنگی باشد لذا از این حیث با توجه به نگاه علی آبادی بنده یکی از راه های مناسب جهت برطرف شدن این اختلافات و نزاع های پیش آمده را عملی کردن آن تمایل و تصمیم قبلی علی‌آبادی نسبت به استعفا از کمیته ملی المپیک می دانم که امید است در این چند روز اتفاق بیفتد.

یحیی‌زاده از دیدار خود با رییس جمهور خبر داد و گفت: البته بنده همین موضوع را در ملاقاتی که با رییس جمهور داشتم بیان کردم و تاکید داشتم که با توجه به اعلام آمادگی قبلی علی‌آبادی خوب است این موضوع سریعتر اتفاق بیفتد. نگاه رئیس جمهور به موضوع تایید این درخواست بنده بود که وی نیز صراحتا بیان کرد که این مساله در همین چند روز انجام خواهد شد.

وی در پایان از موافقت رئیس جمهور با استعفای محمد علی‌آبادی خبر داد
[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:9 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
خیرآبادی

































[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:9 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
براساس اطلاعات معاونت آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال کل کشور، در ازای هر یکصد زن، 122.5 مرد طی سال گذشته فوت کرده اند که مهمترین دلیل مرگ آنها سکته قلبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس آمار سازمان ثبت احوال، در سال 1388، 359 هزار و 723 واقعه فوت به ثبت رسیده است که نسبت به سال 1387، 6.5 درصد کاهش داشته است.

همچنین نسبت جنسی فوت در سال 88، 122 مرد در مقابل  یکصد زن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آن، پنج نفر در گروه مردان افزایش یافته است.

این در حالی است که نسبت جنسی تولد در پسران نیز بالاتر از دختران است یعنی در ازای 106 پسر، صد نوزاد دختر متولد شده اند، به شکلی که در سال گذشته در مقابل تولد 636 هزار و 746 پسر، 603 هزار و 513 دختر متولد شده اند.

سازمان بهشت زهرای تهران پیش از این اعلام کرده بود علت مرگ بیشتر مردان، سکته قلبی در بین آنهاست.

مرکز پزشکان ایران نیز شایع ترین علل مرگ مردان ایرانی نسبت به زنان را بیمار‌یهای قلبی عنوان کرده است. طبق بررسیهای انجام ‌شده فشارخون بالا، کلسترول، اضافه وزن، عدم تحرک، مصرف ناکافی سبزی و میوه و مصرف دخانیات به ترتیب نقش بیشتری در ابتلا به بیماری‌های قلبی داشته‌اند.

تحقیقات این مرکز نشان داده است که احتمال مرگ مردان بر اثر رانندگی بیشتر از زنان است چرا که مردان بیش از زنان از رانندگی لذت می‌برند. علاوه بر حوادث رانندگی، سایر سوانح منجر به مرگ نیز در مردان بیشتر مشاهده می‌شود.

از دیگرعلل مرگ و میر در ایران انواع بیماری سرطان‌ است. طبق آمار وزارت بهداشت و درمان شایع‌ترین سرطان در مردان ایرانی سرطان پوست و سپس معده، مثانه، پروستات، روده، مری، خون و ریه است. در حالی که در آمریکا و اروپا شایع‌ترین سرطان در مردان سرطان ریه، پروستات و روده است.

همچنین رژیم غذایی نامناسب می‌تواند عاملی برای سرطانهای دستگاه گوارش و دستگاه ادراری تناسلی باشد. همین طور سیگار در ?? درصد موارد، عامل مرگ‌ و‌میرهای ناشی از سرطانهای دستگاه تنفسی است.

بیماری قند نیز یکی از مهمترین دلایل مرگ و میر در مردها است به طوری که بنا به اعلام مرکز پزشکان ایران یک‌ سوم از مردان مبتلا به دیابت، از بیماری خود بی‌خبرند و خیلی از آنها تا زمانی که عوارضی نظیر ناتوانی جنسی، صدمات عصبی (به طور مثال درد یا بی‌حسی در پاها یا دست‌ها)، مشکلات بینایی و بیمار‌های کلیوی در آنها بروز نکند، از وجود بیماری بی‌اطلاع هستند.
[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:8 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، جنگنده‌های امروز این نیرو همچون اف 14 را یک هواپیمای کاملا متحول شده توصیف کرد و گفت: نسل جدید جنگنده‌های F 14 با رادار ایرانی و موتور ارتقاء یافته در حال پرواز است.

"امروز نیروى هوائى شما با نیروى هوائى اول انقلاب قابل مقایسه نیست. مهارتهاى امروز شما، توانائى‌هاى امروز شما، تجهیزات امروز شما، پیشرفتهاى نیروى انسانى، ابتکارهاى گوناگون، با اول انقلاب قابل مقایسه نیست؛ با 20 سال قبل هم قابل مقایسه نیست. "

این جملات بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار 19 بهمن ماه سال گذشته است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگوی تفصیلی با فارس، تلاش کرد بخشهایی را از مصادیق این تاکیدات فرمانده معظم کل قوا بیان کند.

امیر خلبان عزیرنصیرزاده که از رویش‌های نیروی هوایی پس از انقلاب محسوب می‌شود، از جمله خلبانان مجرب و متخصص ارتش بوده که از 14 شهریورماه سال 88، مسئولیت معاونت هماهنگ کننده نهاجا را بر عهده دارد.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود، به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اشاره و بیعت تاریخی همافران با امام راحل را از جمله ضربات نهایی بر پیکر رژیم طاغوت توصیف کرد.

وی یادآور شد: پس از انقلاب نیز نیروی هوایی فعالیت تاثیرگذار و موفقی در 8 سال دفاع مقدس داشت و در مرحله بازسازی، آموزش و انتقال تجربه به نسل‌های بعدی نیز خودکفا بوده و در حقیقت در اوج شکوفایی قرار دارد.

* هیچ امید و توقعی به تامین قطعات و تجهیزات از خارج نداریم

نصیرزاده با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده استکبار برای نیروی هوایی ارتش در پیش از انقلاب گفت: بواسطه این سرمایه‌گذاری کشورهای استکباری، بیشترین تجهیزات ما همین امروز هم از بهترین‌های دنیا است چون کشورهای استکباری برنامه خاصی برای نیروی هوایی پیش از انقلاب داشتند و به همین دلیل تجهیزات خوبی را در اختیار این نیرو قرار دادند که امروز نیز از آنها بهره می‌بریم.

وی ادامه داد: در زمینه بازسازی تجهیزات علاوه بر اینکه سعی می کنیم تا این امر به بهترین نحو صورت گیرد، باید بیشترین بهره‌وری را نیز داشته باشیم تا بتوانیم تجهیزات مورد نظر را خودمان طراحی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و مطابق با فرایندی که در کشورهای پیشرفته دنبال می‌شود، بسازیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: با وجود تهدیدات همیشگی و تحریم‌های مختلف علیه کشورمان، توجه ویژه به موضوع خودکفایی و استقلال از دیگر کشورها برای ما مهم خواهد بود چرا که هیچ امید و توقعی به تامین قطعات و تجهیزات از بیرون نداریم.

* به کاربردن واژه "فرسوده " در خصوص هواپیماها درست نیست

وی همچنین با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر "عمردهی انقلابی به تجهیزات نظامی "، افزود: سیاست استکبار در آن زمان این گونه بود که عمر مشخصی را برای قطعات تعیین می‌کردند تا بتوانند از این طریق هر چه بیشتر درآمد نفتی ایران را به غارت ببرند چرا که پس از بروز ایراد در قطعات، آنها تعمیر نمی‌شدند بلکه می‌بایست قطعه را عوض کرد و این در حالی است که این عمر قانونی، واقعی نبود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: اصولا به کاربردن واژه "فرسوده " در خصوص هواپیماهای نیروی هوایی درست نیست چرا که این جنگنده‌ها مدام در حال اورهال و بهینه‌شدن هستند.

نصیرزاده ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عمر‌دهی انقلابی به تجهیزات به این معناست که باید همواره این تجهیزات را بازنگری، اورهال و بهینه کنیم و اگر سیستمی نیاز به ارتقاء داشت، یک عمر قانونی دیگر برای آن تعریف شود.

* ساخت رادار ایرانی و موتور بهینه‌سازی شده برای جنگنده‌های ایرانی

وی با تاکید بر اینکه ما امروز هواپیماهای خارج از چرخه نداریم، افزود: در حقیقت می‌توان گفت که قالب هواپیماها همان قالب گذشته است اما تمام محتوا شامل سیستم‌ها و قطعات آن دائماً بهینه‌سازی شده و ارتقاء می‌یابد. برای مثال بمب قاصد که بر روی همین هواپیماها نصب شده، در حقیقت توانمندی یک بمب نسل جدید و هوشمند است که قبلا امکان نصب روی هواپیماهای ما را نداشت اما امروز به این توان دست پیدا کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره ارتقا تجهیزات و توانمندی های صورت گرفته بر روی انواع جنگنده های نیروی هوایی گفت: در حقیقت می‌توان گفت ما امروز نسل جدید جنگ‌های F14 را در اختیار داریم که رادار آن توسط متخصصان داخلی خودمان ارتقاء داده شده است.

نصیرزاده تصریح کرد: از آنجا که ساخت این رادار توسط نیروهای خودمان صورت گرفته و اکنون نیز روی این جنگنده رهگیر نصب است، بنابراین مرتبا می‌توانیم آن را ارتقاء دهیم و در کنار موتور آن، می شود گفت که این جنگنده نیروی هوایی، نسل جدیدی از آن هواپیمای قبلی است.

وی همچنین با اشاره به توانمندی‌های متخصصان نیروی هوایی در بعد ساخت قطعات موتور هواپیما، اظهار داشت: امروز حرکت خود را برای ساخت موتور هواپیما به طور کامل شروع کرده‌ایم و به نتایج قابل قبولی نیز رسیده‌ایم که انشاء در موقع لازم، اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: اقدامات ما دقیقا مطابق با استانداردهای روز دنیا است و این در حالی است که بسیاری از کشورها این قبیل کارها را به کشورهای دیگر واگذار می‌کنند. برای مثال انواع جنگنده‌های کشورهایی مانند لهستان، بلغارستان و ترکیه که نمونه‌های آن در ایران نیز موجود است توسط رژیم صهیونیستی بهینه می‌شوند.

نصیرزاده ادامه داد: البته این کار یعنی واگذاری بهینه‌سازی تجهیزات به کشورهای دیگر یک روش مرسوم در دنیاست اما ما نیازی به این امر نداریم.

* به سمت شعار "یک بمب برای یک هدف " حرکت می‌کنیم

وی به طراحی و ساخت جنگنده بومی صاعقه به عنوان یک نمونه کاملا داخلی اشاره کرد و افزود: تمام مراحل طراحی، ساخت و تولید انبوه این جنگنده در داخل کشور صورت گرفته و همانطور که در اخبار نیز منتشر شد اولین یگان آن در پایگاه دوم شکاری تشکیل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در فرایند بکارگیری هواپیماها، نیازمندی‌ها دائما منعکس می‌شود و می‌توان گفت که قطعا در آینده شاهد ساخت نسل‌های جدیدی از جنگده صاعقه خواهیم بود.

نصیرزاده با تاکید بر عزم کارکنان نیروی هوایی ارتش برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله که فرمانده معظم کل قوا طراحی شده است، یکی از سرفصل‌های مهم این برنامه را خودکفایی محض مطابق با علم روز دنیا دانست و گفت: در عرصه‌های مختلف علمی خصوصا در زمینه الکترونیک روز به روز شاهد ارتقاء علوم هستیم که باید برای رسیدن به خودکفایی و بی‌نیازی از دیگر کشورها، روز به روز توان علمی خود را افزایش دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش همچنین هوشمندسازی و افزایش برد را یکی از نکات مهم در بحث مهمات هوا به زمین ارزیابی کرد و افزود: اگر در گذشته یک هدف توسط چندین بمب نابود می‌شد امروز باید به سمت شعار "یک بمب برای یک هدف " حرکت کنیم.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: امروز ما به این مهم دست یافتیم و تست موفق پروژه قاصد نیز در همین راستا بود اما باید کاری کنیم تا برد آن بیشتر شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مهمات‌های ما از زوایای مختلف قابل شلیک باشد، ادامه داد: در زمینه مهمات هوا به هوا نیز تلاش موفقیت‌های فراوانی داشته‌ایم هرچند باید توجه داشت که وقتی موضوع تسلیحات دورزن مطرح می‌شود، اهمیت مهمات هوا به هوا کمتر خواهد شد ولی با این حال ما در این زمینه و خصوصاً در زمینه ارتقاء برد رادارها تلاش خودمان را می‌کنیم که یکی از نمونه های آن ارتقاء رادار جنگنده‌های F14 و F4 است.

* اطلاعات دقیق دستگیری ریگی تا سالها منتشر نخواهد شد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از گفتگوی خود به عملیات موفق و افتخارآمیز دستگیری عبدالمالک ریگی در آسمان کشورمان توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و در این باره گفت: در تمام دنیا رسم بر این است که سیستم‌های اطلاعاتی، شگردهای خود را تا سالهای متمادی توضیح نمی‌دهند چرا که این یک اشتباه محسوب می‌شود که شما توانمندی‌های خود را در معرض دید دشمنان بگذارید، لذا گاهی در این زمینه مسائل انحرافی نیز برای فریب دشمن مطرح می‌شود.

نصیرزاده افزود: همین امر که جمهوری اسلامی توانست یک فرد شرور را دستگیر و از پیش روی ملت ایران بردارند یک عمل بسیار مهم بود. هر چند معتقدیم این فرد به تنهایی اهمیتی نداشت اما این عمل نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه مقابله با کسانی که به دشمنی با ملت ایران می‌پردازند، بیدار است.

وی به توضیح مختصری در این باره اکتفا کرد و اگفت: باید توجه داشته باشیم که اگر جنگنده‌های نیروی هوایی کمی دیرتر و یا زودتر وارد عمل می‌شدند، احتمال داشت تا هواپیمای حامل ریگی از کشور خارج شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل می‌شد که قوانین بین‌المللی زیرپا گذاشته نشود، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که همیشه هدف قرار دادن متجاوز بسیار آسان‌تر از نشاندن یک هواپیمای ناشناس است و نیروی هوایی به این عملیات خود افتخار می‌کند.

* رژه 29 فروردین نماد آمادگی کامل ارتش

نصیرزاده 29 فروردین را یک روز بزرگ برای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: در مقطعی از اوایل انقلاب عده‌ای ضد انقلاب شعار انحلال ارتش را مطرح کردند و فضا به گونه‌ای بود که عده‌ای از انقلابیون هم با این شعار موافق بودند اما پیام حکیمانه امام خمینی(ره) باعث شد تا این امر صورت نگیرد و بعدها در دفاع مقدس این بصیرت بلند امام(ره) معلوم شد و ارتش از این امتحان سخت سربلند بیرون آمد.

وی همچنین رژه باشکوه 29 فروردین را نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و افزود: یک رژه خوب وقتی شکل می‌گیرد که نیروهای ما در آمادگی کامل به سر ببرند و نیروی هوایی نیز در این مراسم حضوری مناسب داشت.

نصیرزاده هدف و تکلیف اصلی نیروهای مسلح را دفاع از تمامیت ارضی کشور و جهاد در رکاب نایب امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: یک نیروی نظامی همواره باید احساس تهدید کند و به همین واسطه ما در طول سال همیشه آماده هستیم و رزمایش‌های مختلف نیز به منظور تمرین حفظ آمادگی و نشان دادن قدرت نیروهای مسلح کشورمان به دشمنان است.

* احتمالاً ستاد نیروی هوایی چند متری عقب‌نشینی خواهد داشت

وی در خصوص خروج پادگان نیروی هوایی از تهران نیز گفت: مصوبه‌ای که قبلا تصویب شده این بود که پادگان‌های نظامی از داخل شهرها بیرون بروند اما این یک پروسه طولانی و سخت است چرا که این پادگان‌ها دارای تجهیزات پیچیده و مختلفی هستند که ابتدا باید مکان مناسب برای انتقال آنها و همچنین منتقل کردن این تجهیزات صورت بگیرد که البته متولی اصلی این کار ستاد کل نیروهای مسلح است.

نصیرزاده تاکید کرد: در خصوص تعریض خیابان پیروزی نیز احتمالاً ستاد نیروی هوایی چند متری عقب‌نشینی خواهد داشت که این امر در حال بررسی است.

[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:7 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
افرادی که حساسیت‌های فصل بهار به یکی از کابوسهای زندگی آنها تبدیل شده است اکنون با کمک تصویربرداری میکروسکوپ الکترونی روبشی می‌توانند چهره واقعی و زیبای دشمن خود را مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشمندی سوئیسی به نام «مارتین اوئگریل» که برای آثار خود نام «میکرودانه» را انتخاب کرده است از این شیوه تصویربرداری برای ثبت تصاویری از دانه های گرده گلها استفاده کرده است. در ادامه گزیده‌ای از این تصاویر را مشاهده می‌کنید.


تصویری از گرده گلها در همه ابعاد و اشکال
بزرگترین جرم در مرکز تصویر گرده گیاه کدو تنبل است


گرده درخت غان یکی از رایجترین عوامل ابتلای انسانها به حساسیتهای فصلی
درخت غان گرده های خود را در ماههای مارچ و می‌آزاد می‌کنند و در همین ماه‌ها است
که میزان ابتلا به حساسیت بهاری به حداکثر می‌رسد


گرده گل خطمی
برجستگی های این گرده به چسبیدن آنها به پر پرندگان کمک می‌کند


گرده گل درختان برگ نقره‌ای
لایه چسبنده این گرده‌ها به جابجایی آنها کمک می‌کند


دانه های گرده بر روی کلاله گل


گرده گل زنبق
بیش از نیمی از جمعیت انگلستان از حساسیت بهاره ناشی از تنفس این گرده در عذابند


گرده درخت توسکا


گرده گیاه کنگر


گرده گل پیستیا


گرده درخت کاج


گرده گلی که به «فراموشم مکن» شهرت دارد
این گرده یکی از ریزترین گرده های گیاهی جهان بوده و قطر آن پنج هزارم میلیمتر است


تصویری دیگر از گرده گل «فراموشم مکن» (Forget-Me-Not) با بزرگنمایی بیشتر


[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 4:6 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از معضلات اجتماعی شهر تهران بازدید کردند.



بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از روند نوسازی بافتهای فرسوده




کارگران در حال نوسازی بافتهای فرسوده منطقه پانزده تهران




یکی از ساختمانهای نوسازی شده در منطقه پانزده تهران






بافتهای فرسوده در حاشیه شهر تهران



حاشیه نشینان شهر تهران



گفتگوی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با یکی از حاشیه نشینان شهر تهران






بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از کمپ ترک اعتیاد «شفق» واقع در منطقه کهریزک






حضور معتادین در حال ترک در مراسم بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از کمپ ترک اعتیاد «شفق»


[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 12:4 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
دیدنی های امروز

صحبت تلفنی یک زلزله زده چینی روی ویرانه های خانه اش!



نقاشی یک دلفین در چین



فرار یکی از رهبران جنبش اعتراضی تایلند از بالکن هتلی در بانکوک به وسیله طناب



صف آرایی معترضان و پلیس در بانکوک



اتوبان های چند طبقه در شانگهای چین



یک زن فلسطینی در تحصنی اعتراضی برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های اسراییل ( شیخ جراح )



تلاش امدادگران برای تکان دادن بدن یک وال مرده در سواحل غرب سیاتل در آمریکا



جایگاه " First Class "  هواپیمای بویینگ مسافربری جدید 777-300 ER متعلق به خطوط هوایی ژاپن




[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 10:59 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
فروردین 
گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM
گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM
گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM گردنبند متولدین ماهها - WWW.TAKMAHFEL.COM

فروردین: شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.

 

اردیبهشت: شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت‌های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می‌باشد.

 

خرداد: شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.

 

تیر: شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات  و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

 

مرداد: شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

 

شهریور: از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

 

مهر:  شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

 

آبان: شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید  به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

 

آذر: شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان  بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

 

دی: شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد  را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.

 

بهمن: شما به تازگی حساس می‌کنید به  شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

 

اسفند: شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید،  برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می‌کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه  ساحل خوشبختی در انتظار شما می‌باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می‌کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد. 

[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 10:58 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
داخلی

قیمت امروز خودروهای داخلی


[ سه شنبه 89/1/31 ] [ 10:55 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 1617364