سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
قیمت هرکیلو آلبالوی محلی 2500 تومان و هرکیلو آلبالوی اسرائیلی 4500 تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران از کاهش 10 درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: هم‌اکنون آلبالوی اسرائیلی در بازار کیلویی 4500 تومان فروخته می‌شود.

حسین مهاجران در گفتگو با مهر درخصوص تازه ترین نرخ میوه ها در بازار اظهار داشت: قیمت انواع میوه ها این هفته نسبت به هفته گذشته در حدود 10 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گیلاس بین 2500 تا 5500 تومان است، گفت: قیمت هرکیلو آلبالوی محلی 2500 تومان و هرکیلو آلبالوی اسرائیلی 4500 تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اشاره به اینکه هرکیلوگرم شلیل (شبرنگ) در بازار به قیمت 3000 تا 5000 تومان به فروش می رسد، قیمت هرکیلوگرم هلو را بین 2500 تا 4500 تومان اعلام کرد.

به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم موز بین 1100 تا 1350 تومان و لیموترش همچنان بین 9000 تا 10000 تومان است.

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم پرتقال داخلی بین 300 تا 1000 تومان در بازار به فروش می رسد، اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم پرتقال وارداتی از ترکیه 1350 و پرتقال مصری 2200 تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم گریپ فروت وارداتی 2200 تومان است، قیمت هر کیلو گرم زردآلو در بازار را بین 1500 تا 4000 تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم سیب گلاب (داخلی) بین 2200 تا 4000 تومان است، گفت: قیمت هرکیلوگرم سیب وارداتی از فرانسه و آفریقا بین 3800 تا 4000 تومان در بازار به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم انگور در بازار بین 3000 تا 4500 تومان است، قیمت هرکیلوگرم انبه که به صورت قاچاق وارد کشور می شود را بین 4500 تا 6000 تومان اعلام کرد.

به گفته مهاجران، قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز(درختی) 4000 تومان و آلو بین 3000 تا 5500 تومان است. وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم توت سفید در بازار 2000 تومان است، گفت: هرکیلوگرم توت فرنگی به قیمت 2500 تا 4500 در بازار به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران در ادامه درخصوص قیمت برخی از انواع صیفی جات در بازار گفت: هرکیلوگرم خیار در بازار به قیمت 800 تا 1200 تومان و گوجه فرنگی نیز در به قیمت 550 تا 750 تومان به فروش می رسد.

وی قیمت هرکیلوگرم هندوانه را در بازار بین 400 تا 550 تومان اعلام کرد و افزود: هرکیلوگرم طالبی در بازار به قیمت بین 450 تا 600 تومان به فروش می رسد.

مهاجران همچنین درخصوص قیمت خربزه در بازار گفت: درصورتی که خربزه در بازار باشد هرکیلوگرم خربزه به قیمت 1200 تومان به فروش خواهد رسید.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 10:6 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

بچه فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

 

به گزارش زیرمیزی،حتی بچه دار شدن هم خودش در زندگی مشترک زن و مرد نقش بسزایی دارد.

با دیدن عکس ها در ادامه مطلب بیشتر منظورمان را متوجه خواهید شد…

 

 

بچه دار فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

بچه داری فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

 

baby فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

عکس بچه فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

زندگی مشترک فواید و ضرر بچه دار شدن(تصویری)

 

 

امیدوارم که حسابی لذت برده باشید.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

گروهی از زنان فمینیستی در اعتراض به گسترش فحشا همزمان با مسابقات یورو2012 (Euro 2012) کنار استادیوم ملی ورشو پایتخت لهستان دست به برهنه شدن کردن!
آنها معتقدند زنان فاحشه قبل از برگزاری مسابقات برای جذب مشتریانی که از کشورهای مختلف برای تماشای مسابقات فوتبال به کشورشان می آیند، برنامه ریزی دقیقی کرده اند و در نتیجه با این کار خود به افزایش فحشاء در اوکراین (Ukraine) دامن می زنند.

جالب اینجا است که ساعاتی قبل از بازی سوئد و فرانسه، یک فعال فمینیستی در اوکراین با اعتراض به هواداران فوتبال که به جای دیدن فوتبال در اوکراین مشغول همخوابگی با زنان اوکراینی هستند اعتراض کرد.

این فعال فمینیستی که لباس های خود را در آورده بود اعتقاد داشت که با این کار می تواند صدای خود را به جهانیان برساند و به آنها بگوید : «اوکراین فاحشه خانه نیست»
به نظر میرسد که این مسئله از سالهای گذشته یک روندی را نه تنها در اروپا بلکه در تمام نقاط جهان داشته که طبیعتا باید جریان هدایت گری نیز در پشت آن می بوده است و زمان هایی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی معتبر همانند جام جهانی فوتبال و یا مسابقات المپیک بهترین فرصت برای رشد این جریان در این کشور ها می باشد.

اخیرا نیز پلیس لندن با یورش به چندین روسپی خانه در محله‌های برگزاری المپیک سعی در جلوگیری رواج این مسئله در مسابقات المپیک شده بود.
مهمترین موضوعی که در این میان به چشم می خورد سیاست های استعمار گونه غربی هاست که از سالها پیش گریبانگیر ملت ها بوده و تنها شکل و شمایل آن تغییر کرده و لی با همان رویکرد که از گذشته بوده اکنون هم همان رویکرد را در پیش گرفته است. هدایت این جریان با هدف کسب درآمد بسیار و سوق دادن مردم به سوی هوس رانی که در آینده نه چندان دور بتوانند قدرت را از مردم و دولت ها سلب و ملت را محدود و افکارشان را معطوف به خواسته های سطحی و زودگذر کنند که بدون شک با گسترش هوس رانی ها و روسپیگری ها قاعدتا فرصت برای شیوع بیماری ای چون ایدز فراهم خواهد شد و به شدت گسترش پیدا خواهد کرد.

اگر به دقت تاریخ را نگاه کنیم با کمی تامل به نوع اتخاذ سیاست های غرب به این نتیجه خواهیم رسید که علاوه بر اینکه سعی در رشد هوس رانی و شهوت رانی بین مردم را داشتند، در مواقع حساس که می توان به اعتراض های گسترده ای مبنی بر عدم رضایت مردم از اوضاع داخلی کشورشان اشاره کرد، سعی داشتند که با ایجاد سهولت در عضویت و مراجعه به مراکز فساد و غمار از فشار و اعتراض مردم بکاهند و تا حدودی نیز موفق بوده اند.

وجود زنان برهنه در جام ملت اروپا+عکس

اگر به وضعیت سالهای اخیر آمریکا و کشور های عضو اتحادیه اروپا بنگریم افزایش اعتراض های مردم در این سالها با توجه به وجود بحران های اقتصادی و مالی در این کشور ها علی الخصوص اعتراض علیه نظام سرمایه داری که با نام جنبش وال استریت به روی کار آمد را خواهیم دید.

این کشور ها بر اساس سیاست های غلطی که از گذشته به صورت مستتر در قالب شان جریان داشته، برای مقابله با این معضل تنها راهی که پیش پای خود دیدند، همان ایجاد سهولت در رسیدن مردم به خواسته های شهوانی و هوس رانی های شان با ایجاد هر چه بیشتر روسپی خانه ها و کازینو ها و مراکز غمار که جز اعمال یک مسکن مخرب برای رفع مشکلات چیز دیگری نیست باشد. چرا که تنها بحث ساکت شدن و خوابیدن اعتراضات مردم دیگر در کار نیست و علاوه بر آن فرصتی برای گسترش ایدز در این کشور ها به نفع هیچ یک از جوامع بشری نیست خواهد بود.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:51 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

روزگار غریبی ست... روزگاری که بر مدار پول می گردد برای عده ای سرشار از عیش و خوشی ست و برای عده زیادی هم جز رنج ، ارمغانی به بار نمی آورد. سخت ترین بیماری هم که داشته باشی اگر پول باشد سه سوته درمان ات می کنند و اگر هم دستت تهی باشد و تهی دست باشی سرما خوردگی ناچیز هم از پا می اندازدت و زمین گیرت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، خانواده دختر بچه رامهرمزی هم در زمره  افرادی هستند که توان تامین هزینه درمان فرزند خود را ندارند.  پدر و مادرش به هر دری زده اند که بیماری دخترشان را علاج کنند در به رویشان گشوده نشده و این دختر 7  ساله هفت سال است  رنجی می برد که ممکن است من و شما توان یک روز تحمل آن را نداشته باشیم.

تصورش را بکنید که موقع غذا خوردن ، غذا به جای رفتن در معده از بینی شما خارج می شود ! چه حس و حالی به شما دست می دهد؟! حتی تصورش هم برای مان سخت است چه رسد به تجربه چنین چیزی.

مادرش می گوید فقط من متوجه می شوم که مهسا چه می گوید. از هر 10 جمله 7 بار می گوید دهانم درد می کند، دندان هایم درد می کند.

وارد خانه شان می شویم. مادرش به استقبال مان می آید و پس از نشستن با حالتی اندوهگین می گوید : ببخشید که چیزی برای پذیرایی نداریم. فقط آب در خانه داریم.


پسر بچه ای که بعدا می فهمم کر و لال است در گوشه ای از اتاق برای خودش بازی می کند.  مهسا  هم در گوشه ای دیگر کز کرده و فقط با چشمانی به اشک نشسته، به ما زل می زند. نوزادی نیز قنداق شده چشم هایش را بر هم گذاشته و فارغ از رنج هایی که پدر و مادر می کشند معصومانه به خواب رفته است.

اشک های  مهسا  نشان از دردی بزرگ داشت ؛ دردی لاعلاج که علاج اش فقط پول است. دردی که کلید درمانش در دست مسئولین است و متاسفانه تاکنون دریغ شده است.

پدرش قربانعلی سه سالی می شود که بیکار است. چند سال پیش در ترمینال کار می کرده و به خاطر ادغام چند شرکت نیروهای مازاد اخراج می شوند و از قضا وی نیز جزو اخراجی ها بوده است ؛ از قدیم گفته اند هر چه سنگ است پیش پای لنگ است!

قربانعلی می گوید مادرم با پدر خانمم عموزاده اند و به اصطلاح پزشکی ما نوع 4 ازدواج های فامیلی محسوب می شویم. با توجه به اینکه علیرضا فرزند اولم ناشنوا بود تشخیص های پزشکی هیچ مشکلی را برای  مهسا  نشان ندادند.


قربانعلی و کبری 3 فرزند دارند ؛ علیرضا فرزند اول که کر ولال است .  مهسا  فرزند دوم که سقف دهانش سوراخ است و مشکل کام دارد و آیدا فرزند 40 روزه خانواده که سر سالم به در برده و تاکنون هیچ مشکلی ندارد.

علیرضا هفت ماهه بود که پدر و مادرش می فهمند ناشنواست. برای درمانش راهی تهران هم می شوند ولی سنگ بزرگ " نداری " پیش پایشان قرار می گیرد و توان پرداخت 25 میلیون برای کاشت حلزونی و آموزش های بعد ندارند.

برای درمان  مهسا نیز همین مسیر را طی می کنند. مادرش می گوید : تامین 20 میلیون برای درمان علیرضا و 12 میلیون برای جراحی سقف دهان مهسا  برای ما که تاکنون با قرض زندگی مان را گذرانده ایم خیلی سخت است.

بار سنگین این نداری به قول قربانعلی بر دوش مادر خانواده است . قربانعلی می گوید : بیشتر درد را همسرم تحمل می کند چرا که من حداقل روزی دو سه ساعت بیرون هستم ولی همسرم... پولی ندارم که بچه ها را کلاس بگذارم. حوصله شان در خانه سر می رود.

بیماری علیرضا و  مهسا  به گونه ای ست که حتی مدرسه نیز از قبول آنان سر باز می زند. پدرش می گوید :  مدرسه علیرضا را 2 هفته بیشتر نپذیرفت. مهسا  هم که نمی رود. نمی تواند صحبت کند. کسی صدایش را نمی شنود. همین که صحبت می کند دندان هایش درد می می گیرد....

بیکاری پدر ، رنج های آنان را مضاعف کرده است. آن طور که خودش می گوید از عهده اجاره خانه هم بر نمی آیند. حتی هزینه پوشاک نوزاد 40 روزه را هم ندارند....

قربانعلی می گوید : خیلی وقت است برای بچه ها چیزی نخریدم حداقل اگر کاری داشتم می توانستم لباسی برایشان بخرم ولی می بینید که ... عید هم خبری از هیچ چیز نبود. فقط خواهر خانمم که از مشهد آمد دو بلوز برای بچه ها آورد.


دست نیاز قربانعلی به سوی همه کس دراز شده ؛ از نماینده گرفته تا رییس یک اداره اما پاسخی جز این ها نشنیده است : می خواستی بچه دار نشوی !

پرداخت به این موضوعات که چرا خانواده و خانواده هایی با این بضاعت مالی ، صاحب چندین بچه می شوند و چرا آموزش ها و مشاوره های لازم پیش از ازدواج ارائه نمی گردد و هزار چرای دیگر ، در این مجمل نمی گنجد اما آنچه عیان است و قابل بیان ، اینکه  خانواده ای با دو فرزند بیمار در شرایط ویژه ای به سر می برند که با هر روز بی تفاوتی مسئولین مشکلشان حادتر می شود.....

دلم از این همه بی تفاوتی می گیرد.. از پنجره اتاق ، بیرون را نگاه می کنم. حیات خانه بلوک بندی است. آفتاب داغی می تابد. در و پیکر خانه از گرما خیس شده. پنکه سقفی اتاق هم توان چرخیدن ندارد. ساعت حول و حوش 2 بعد از ظهر است و روی اجاق خانه چیزی نیست. بوی هیچ چیزی به غیر از شرجی به مشام نمی رسد. نگاهم را به طرف جمع برمی گردانم. قربانعلی و کبری هر دو سکوت کرده اند...

مهسا در آغوش مادرش نشسته و لحظه ای او را رها نمی کند. قربانعلی در سوی دیگر ، سرش را به زیر انداخته و مرا نگاه می کند و تنها جمله ای که می گوید این است :  به نظر شما این مصاحبه فایده دارد؟ تا حالا مورد این طوری داشته اید ؟ کسی هم کمک می کند؟

ب


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:22 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
رقابت تسلیحاتی که میان کشورهای مختلف درگرفته، این کشورها و به خصوص آمریکا را به این واداشته که با تخصیص بودجه‌های سرسام‌آور به دنبال پروژه‌های نظامی بلندپروازانه باشد.

راشا تودی با انتشار مقاله‌ای از طرح وزارت دفاع آمریکا برای ساخت و به کارگیری حشرات جاسوس خبر داد.

به گزارش فارس، نویسنده این مقاله در این‌باره می‌نویسد: یک پشه و یا یک حشره کوچک روی گوش شما، دیگر تنها آزاردهنده نخواهد بود. بلکه این‌ها می‌توانند یکی از هواپیماهای بدون سرنشین باشند که این بار در دسته‌های بزرگ و به شکل حشرات جاسوس به سمت شما آمده‌اند.

* پرواز حشرات زیر ذره بین

محققین در تلاش برای تولید هواپیماهای بدون سرنشین جاسوس که دیدن و یافتن آن‌ها مشکل باشد، در حال شبیه‌سازی و تقلید از طبیعت هستند.

اخیرا آزمایشگاه «گرسپ» دانشگاه «پنسیلوانیای» آمریکا 20 روبات پرنده بسیار کوچک را به نمایش گذاشت که قادر به پرواز، و تغییر جهت سریع هستند. این روبات‌ها این توانایی را دارند که در محیط‌هایی که موانعی نیز در آن‌ها وجود دارد، با هم حرکت کرده و هدایت شوند.


پرنده‌های نمایش داده شده در آزمایشگاه گرسپ


این یک گام دیگر در جهت دور شدن از تجهیزات پرنده سنگین و کاملا مجهز و یا روبات‌های انسان‌نما، و حرکت به سمت دست‌یابی به تجهیزات بسیار کوچک و قابل کنترل از راه دور است. در حالی که هواپیماهای بدون سرنشین کنونی قدرت مانور مناسبی نداشته و نمی‌توانند در ارتفاع پایین حرکت کرده و با سرعت مناسب عکس‌العمل داشته باشند، این تجهیزات جدید قادرند به دقت فرود آمده و مجددا به سرعت شروع به پرواز کنند. نظامیان آرزو می‌کنند تا بتوانند روزی از این تجهیزات به عنوان عنصری موثر در تاکتیک‌های جنگی استفاده کنند، و حتی به کمک آن‌ها بتوانند از کشته شدن افراد در سوانح جلوگیری کنند. از این تجهیزات همچنین می‌توان برای دریافت اطلاعات از در مورد افراد و یا تسلیحات موجود در مناطق نظامی و انبارهای مهمات استفاده کرد.

گزارشی که در سایت «نتورک ورد» منتشر شده نشان می‌دهد که تحقیقاتی در زمینه مهندسی معکوس با هدف طراحی حشرات ماشینی که می‌توان از آن‌ها برای عملیات شناسایی در جنگ‌ها و جست‌وجوی قربانیان گیر افتاده در زیر آوار استفاده کرد، در جریان است.

این دانشمندان به همین جهت در حال بررسی نحوه پرواز حشراتی هستند که در زمان‌های بسیار دور زندگی می‌کرده‌اند، و نحوه پرواز آن‌ها در طول بیش از 350 میلیون سال تکامل یافته است.

«ریچارد بامفری» یکی از جانورشناسانی است که در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی‌میل عنوان کرده است که در حال بررسی نحوه تکامل بال حشرات در طول 350 میلیون سال است.

او در این‌باره به دیلی‌میل گفت: با یادگیری این درس‌ها، یافته‌هایمان این امکان مهندسی آیرودینامیک نسلی جدید از تجهیزات تجسس را فراهم می‌کند، چراکه این‌ها (حشرات ماشینی) نظیر حشرات کوچک بوده و مانند آن‌ها نیز پرواز می‌کنند، و کاملا با محیط اطراف خود همخوان می‌شوند.

* آمریکا در آرزوی دست‌یابی به حشرات جاسوس

مدت‌هاست که تجهیزات پرنده ریز و یا هواپیماهای بدون سرنشین مینیاتوری توجه وزارت دفاع آمریکا را جلب کرده است.

از سال 2007 و پس از آنکه تظاهرکنندگان ضدجنگ در آمریکا عنوان کردند که اشیایی سنجاقک‌مانند و هلی‌کوپترهای کوچکی را در حال پرواز بالای سر خود مشاهده کرده‌اند، آمریکا به داشتن برنامه‌ای محرمانه برای ساخت حشرات جاسوس متهم شد. هنوز هیچ آژانس دولتی رسما نپذیرفته که در حال توسعه و ساخت حشرات جاسوس است، اما برخی مقامات و سازمان‌های خصوصی وجود چنین برنامه‌هایی را تایید کرده‌اند.

در سال 2008، نیروی هوایی آمریکا تجهیزات پرنده‌ای در سایز زنبور را به نمایش گذاشت که در حین پرواز، عکس و فیلمبرداری، و حتی حمله به مظنونین و تروریست‌ها قابل یافتن و شناسایی نبودند.

در همان سال، آژانس تحقیقات نظامی دولت آمریکا، سمپوزیومی را با موضوع «حشرات، ربات‌ها، بورگ‌ها (موجودات شبه)، و تسلیحات بیولوژیکی»، برگزار کرد.

همزمان صحبت‌هایی از طراحی «ارنیتوپرها» که پرنده‌هایی بر اساس طرح‌های «لئوناردو داوینچی» بود، مطرح شد و عنوان شد که این تجهیزات نیز از سال 2015 آماده ایفای نقش خواهند بود.

آزمایشگاه روبوتیک هوشمند «لاکهید مارتین» هم از طرح تولید هواپیماهای جاسوسی با نام «سامارای» پرده برداشت. این نسل از تجهیزات جاسوسی که شکل ظاهری آن‌ها نظیر دانه گیاه «افرا» است، این امکان را به نیروهای آمریکایی می‌دهد که با پرتاب آن‌ها و حرکت بومرنگی آنها، عکس‌هایی آنی از اطراف دریافت کنند.

طرح مفهومی ربات پرنده سامارای

 

ربات بومرنگی سامارای


روبات بومرنگی سامارای


راشا تودی در نهایت به این نکته اشاره می‌کند که در این مسیر آمریکا تنها نبوده و فرانسه، هلند و اسرائیل نیز به دنبال دست‌یابی به چنین تجهیزاتی هستند.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:18 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

 ماجرا از جمعه 11 خرداد امسال در شبکه تهران آغاز شد. زمانی که محمد رویانیان، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالات مهدی واعظی، مجری برنامه«ورزش از نگاه پنج» به شدت عصبانی شد و او را «بچه جان» خطاب کرد. 
به گزارش بانی فیلم: در این برنامه، رویانیان به واعظی که درباره صحبت‌های انتقادی علی پروین سؤال می‌کرد، به تندی گفت: «بچه‌جان، تو مدیریت من را زیر سؤال می‌بری؟ من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم و مدیر بودم.» او همچنین گفت: «این چه وضع سؤال پرسیدن است؟ چه کسی شارژت کرده که این‌طور سؤال می‌پرسی». 
 
 همین اتفاق منجر به اعتراض‌های شدید رویانیان به مدیریت شبکه تهران شد و سعید مقیسه مدیر جدید این شبکه نیز که به تازگی سکان مدیریت این شبکه را در دست گرفته، برای جلوگیری از هرگونه جنجال و حاشیه‌سازی، حکم به تعلیق موقت واعظی داده است. 

بر همین اساس، این گوینده تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده است و هفته گذشته نیز، دو مجری دیگر برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا کردند. واعظی از جمله مجریان شبکه تهران است که از اواخر دهه 80 به جمع برنامه‌سازان این شبکه پیوست. در کارنامه او اجرای برنامه‌های «با ما اینجا» و «صبح بخیرتهران» دیده می‌شود. گفته می‌شود این مجری یک طرفدار متعصب تیم استقلال است و مواجهه او با رویانیان، تا حدود زیادی از همین مسئله نشأت گرفته و برای او دردسرساز شده. البته گویا این ممنوع‌التصویری بیشتر برای آن است تا آبها از آسیاب بیفتد تا زمینه برای حضور مجدد این مجری جوان فراهم شود.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:16 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

مهندس قلابی که با وجود داشتن همسر و دو فرزند همزمان با پنج زن دیگر نیز ازدواج و از آنها کلاهبرداری کرده است، دستگیر شد.

به گزارش شرق این پرونده پس از آن تشکیل شد که زن جوانی به دادسرای عمومی شیراز رفت و علیه همسرش به اتهام فریب در ازدواج شکایت کرد. این زن گفت: «من مطلقه هستم و همراه دختر خردسالم در خانه پدرم زندگی می‌کردم. چندی قبل به طور اتفاقی با مردی به اسم «میثم» آشنا شدم. او خودش را مهندس پتروشیمی معرفی و با رفتارهایش مرا به سمت خودش جلب کرد. بعد از مدتی که از آشنایی ما گذشت، میثم بحث ازدواج را پیش کشید. اول من با این کار مخالف بودم چون فکر می‌کردم او به ثروت پدر من چشم دارد و به همین دلیل می‌خواهد با من ازدواج کند اما میثم طوری رفتار می‌کرد که نظرم را تغییر داد. او خودش را مردی پولدار نشان می‌داد و گفتار و اعمالش گویای آن بود که هیچ نیازی به پول دیگران ندارد.»

این زن ادامه داد: «بالاخره به عقد میثم درآمدم و همراه دخترم به‌خانه‌ای که او تهیه کرده بود رفتم اما بعد از مدت کوتاهی فهمیدم فریب خورده‌ام و شوهرم برخلاف ادعای اولیه‌اش مهندس نیست. فاش شدن این راز مرا به شدت منقلب کرد ولی دیگر چاره‌ای نداشتم و باید تحمل می‌کردم. مدتی بعد از ازدواج‌مان میثم مرا همراه خودش به بوشهر برد و گفت در آنجا کاری دارد و باید انجام دهد. او در بوشهر به ملاقات یک زن و مرد رفت و مشغول صحبت با آنها شد. پس از چند دقیقه آن مرد شوهرم را به باد کتک گرفت. من که نمی‌توانستم بنشینم و شاهد ضرب و جرح میثم باشم سعی کردم مداخله کنم. در این هنگام زن جوان جلو آمد و نسبت مرا با میثم پرسید وقتی گفتم همسرش هستم او نیز ادعا کرد زن میثم است.»

شاکی در ادامه گفت: «با ناراحتی و عصبانیت همراه میثم به شیراز برگشتیم و او تمام مدارک شناسایی خودش و عقدنامه‌مان را برداشت و از خانه بیرون رفت و بعد از آن هم دیگر برنگشت. او در این مدت به بهانه‌های مختلف 15 میلیون تومان از من پول گرفته و حالا از وی به اتهام فریب در ازدواج شکایت دارم.»

زمانی که ماموران به دستور بازپرس پرونده تجسس‌های خود را برای دستگیری میثم آغاز کردند پرونده مشابه دیگری گشوده شد و زنی جوان طی شکایتی عنوان کرد: «من بعد از جدایی از همسرم با یک مهندس پتروشیمی آشنا شدم و چند ماه قبل به عقد او درآمدم. من شوهرم را خیلی دوست داشتم اما نمی‌دانم او چرا مرا ترک کرده است و حالا از او خبری ندارم. این در حالی است که شوهرم چندین میلیون تومان از من پول گرفته است.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات فهمیدند این مرد در زندان به سر می‌برد. کارآگاهان پی بردند این مرد همسر دیگری نیز دارد که آن زن از او به اتهام نپرداختن نفقه و مهریه شکایت کرده و وی را راهی حبس کرده است.

به این ترتیب ماموران متهم را تحویل گرفتند و به بازجویی از وی پرداختند. این مرد که ابتدا منکر فریب در ازدواج بود وقتی در بن‌بست قرار گرفت به جرایمش اعتراف کرد و گفت: «من از همسر اولم دو فرزند دارم اما مدتی قبل تصمیم گرفتم با معرفی خودم به عنوان مهندس و مردی ثروتمند از زنان مطلقه کلاهبرداری کنم. طبق نقشه‌ای که کشیده بودم با این زنان طرح دوستی می‌ریختم و بعد از اینکه اعتمادشان را به دست می‌آوردم با آنها ازدواج می‌کردم. من در حال حاضر به غیر از همسر اولم پنج زن دیگر را نیز در عقد خود دارم و برای اینکه بتوانم ازدواج‌ها را به شکل قانونی ثبت کنم هر بار شناسنامه جعل می‌کردم.»

متهم در ادامه اعتراف کرد به غیر از همسر اولش در شیراز، بوشهر، اراک، لامرد و زرقان ازدواج کرده و از هر کدام از همسرانش که زنانی پولدار هستند مبالغ کلانی را دریافت کرده است.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:15 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

 

ماموران انتظامی با دیدن مردی که همسرش را در خیابان کتک می‌زد به کمک آن زن شتافتند تا نجاتش دهند که مورد حمله مرد خشمگین قرار گرفتند.

به گزارش جام‌جم، ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در منطقه گیشای تهران متوجه مردی شدند که در حال مشاجره با یک زن جوان است و با شنیدن فریاد‌های کمک‌خواهی زن جوان ماموران مشاهده کردند مرد جوان به وی حمله‌ور شده و او را کتک می‌زند.

ماموران از آن مرد خواستند تا زن جوان را رها کند؛ اما او بدون توجه به خواسته ماموران عنوان می‌کرد این یک دعوای خانوادگی است و قصد تنبیه کردن همسرم را دارم.

ماموران بار دیگر از مرد خشمگین خواستند همسرش را رها کند و قصد آرام کردن او را داشتند که وی به سمت یکی از ماموران حمله کرد.

پلیس جوان به مقابله با آن مرد پرداخت و همراه او در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درخواست کمک کرد.

مرد مامور درصدد بود تا همکارش را نجات دهد، اما مرد خشمگین تهدید می‌کرد در صورت مقابله، مامور جوان را خواهد کشت و از مامور دیگر خواست از آنها فاصله بگیرد.

نجات مامور انتظامی

در حالی که درگیری میان مرد خشمگین و ماموران ادامه داشت، سرنشینان یک خودروی حمل پول بانک که در حال گذر از محل حادثه بودند، با مشاهده درگیری ماموران انتظامی به کمک آنها شتافتند و پس از درگیری با مرد خشمگین متهم را دستگیر کردند.

تهدید به اسیدپاشی از سوی شوهر

با انتقال این زن و مرد جوان به کلانتری، زن جوان در تحقیقات گفت: شوهرم مردی شکاک است و زندگی‌ام را تباه کرده است. رفتارهای او باعث شده تا دیگر قادر به ادامه زندگی با او نباشم. چند بار از او خواستم به دادگاه خانواده بیاید تا توافقی از یکدیگر جدا شویم، اما قبول نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: شوهرم مرا تهدید می‌کند اگر به زندگی با وی ادامه ندهم، خانواده‌ام را خواهد کشت و به صورتم اسید خواهد پاشید. بدرفتاری‌های شوهرم باعث شده خانه را ترک کرده و به خانه پدری‌ام بروم تا شاید چند ماه دوری میان ما باعث شود او در رفتارش تجدید نظر کند.

وی گفت: شوهرم نه‌تنها اخلاقش عوض نشد، بلکه تهدیدهایش بیشتر شد. حتی یک روز مقابل خانه پدری‌ام آمد و خودروی او را تخریب کرد. با تهدید خواست به خانه بازگردم و در غیر این صورت نقشه قتل من و خانواده‌ام را عملی می‌کند.

شاکی یادآور شد: روز حادثه در حال خروج از خانه بودم که با شوهرم در خیابان رو‌به‌رو شدم. او راهم را سد کرد و به زور می‌خواست مرا با خود ببرد که مقابل او مقاومت کردم. در همین موقع مرا کتک زد. می‌‌گفت می‌خواهم با اسید چشمانت را کور ‌کنم.

وی اضافه کرد: در تقلا برای فرار بودم که ماموران انتظامی متوجه درگیری‌مان شدند. آنها قصد نجات مرا داشتند که شوهرم به آنها حمله‌ور شد و به یکی از آنها آسیب رساند. با حضور بموقع سرنشینان یک خودروی حمل پول مامور جوان نجات یافت.

 در پی اظهارات زن جوان، شوهرش بازجویی شد و اعتراف کرد همسرش را اذیت و تهدید کرده و در حالی که ماموران انتظامی قصد دستگیری او را داشته‌اند، با آنها درگیر شده است.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 2 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.


[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:15 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

با بالا گرفتن تهدیدات رژیم صهیونیستی و برخی مقامات و کشورهای غربی علیه ایران در پی عدم حصول دستاوردهای مورد نظر آن ها از مذاکرات، وزارت خارجه روسیه نسبت به این گونه اظهارنظرها و طرح تهدید علیه ایران هشدار داده است.

به گزارش «تابناک»، وزیر خارجه روسیه امروز طی اظهاراتی ضمن بیان این مطلب که ایران نباید بر سر برنامه هسته ایش با تهدید روبرو شود، گفت انتظار رسیدن به راه حلی سریع درباره این موضوع، غیرواقع بینانه است.
«آسوشیتدپرس» ضمن انتشار این خبر نوشته سرگئی لاوروف همچنین با اشاره به آخرین دور مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 در مسکو، اشاره کرد که این مذاکرات، با وجود نداشتن پیشرفت عینی، «نسبتاً مفید» بوده است. وی گفت مذاکرات باید «بدون هیچ گونه ضرب الاجل یا اولتیماتوم مصنوعی» ادامه پیدا کند.
لاوروف که در گفت و گویی تلویزیونی سخن می گفت، همچنین اظهار داشت: «به منظور حل و فصل موضوع، ضروری است که از تهدیدات مستقیم استفاده از زور اجتناب شود؛ سناریوهای تدوین شده علیه ایران کنار گذاشته شود؛ و نادیده گرفتن مذاکرات با این بهانه که موفقیت آمیز نبوده، متوقف شود».
وی همچنین با اشاره به برخی ضرب الاجل های مطرح شده از سوی غرب گفت طرح موضوعاتی از این دست که در صورت عدم موفقیت مذاکرات تا پایان ژوئیه یا اوت – که اصولاً رسیدن به توافق در چنین زمان کوتاهی ممکن نیست – به مذاکرات پایان داده شده و اقدامات تقابلی آغاز شود، کار اشتباهی است.
این سخنان در حالی ابراز می شود که طی دو روز گذشته، رسانه های اسرائیلی با اشاره به سفر هفته آینده ولادیمیر پوتین به سرزمین های اشغالی، از احتمال تلاش رژیم صهیونیستی برای فشار بر روسیه درباره موضوع ایران سخن می گفتند.
به این ترتیب، اظهارات لاوروف را باید بیش از هر چیز پیامی به مقامات رژیم صهیونیستی دانست مبنی بر اینکه روسیه همچنان به راهبرد خود که بر شکیبایی و ادامه مذاکرات مبتنی است، پایبند است و با افزایش فشارها یا انجام اقدامات تقابلی علیه ایران موافقت نخواهد کرد.

[ شنبه 91/4/3 ] [ 9:11 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 1617442