سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
دولت کانادا از اجرای تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه‌های این کشور خبر داد که به موجب آن باید چهره و سر افراد، باز و بدون پوشش باشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این تصمیم زورگویانه پس از انتقاد رسانه‌های گروهی از وزیر حمل و نقل کانادا اتخاذ شد که به دو زن مسلمان محجبه که عازم لندن بودند اجازه گذشتن از دروازه‌های امنیتی فرودگاه بدون برداشتن حجاب داده نشد.

بر اساس دستورالعمل‌ جدید از مسافران خواسته می‌شود تا هرآنچه که چهره و سر را می‌پوشاند بردارند و استفاده از ماسک های طبی نیز تنها در صورت گواهی پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است که برخی از سازمان‌های اسلامی از این تصمیم انتقاد کرده و اعلام داشته‌اند که هدف از اینگونه اقدامات،تنگ کردن عرصه بر زنان مسلمان و مخدوش کردن چهره آنان است.
[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 8:2 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

احتمالا عسکهای بسیار زیادی از فرودگاههای عجیب دیده باشید اما فرودگاه جبل الطارق یکی از آن فرودگاههاییست که تصور آن برای شما سخت باشد. جبل الطارق نام شهری کوچک در جنوب اسپانیا و به قیمومیت انگلستان است و آبراهی است که دریای مدیترانه و دریای آلبوران را به اقیانوس اطلس متصل می‌کند . این فرودگاه متعلق به وزارت دفاع انگلستان و برای پروازهای نیروی هوایی پادشاهی مورد استفاده میگیرد. طول باند این فرودگاه تنها 1800 متر است و تصاویر گویای همه چیز هستند

Strangest_AirPort عجیب ترین فرودگاه های دنیا

Strangest_AirPort عجیب ترین فرودگاه های دنیا

Strangest_AirPort عجیب ترین فرودگاه های دنیا

Strangest_AirPort عجیب ترین فرودگاه های دنیا

Strangest_AirPort عجیب ترین فرودگاه های دنیا





[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 8:1 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
همزمان با فرارسیدن ایام بزرگداشت دفاع مقدس، سایت سید محمد خاتمی عکس‌های منتشر نشده‌ای از حضور رئیس‌جمهور سابق کشورمان در جبهه‌های جنگ را منتشر کرده است
























[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 8:0 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
تقریبا یک ماهی است که یک دوربین عکاسی به بازار آمده که تنها با گرفتن یک عکس از یکی از نزدیکان یا دوستان خود می‌توانید با تبدیل آن عکس به یک فیلم در یک محیط دیگر لبخند را به لبان نزدیکانتان بیاورید.

به گزارش «خبر آنلاین»، این تکنولوژی که به نام داینامیک فوتو معروف است به شما این اجازه را می‌دهد که با گرفتن یک عکس از نزدیکان خود و قراردادن آن در محیط‌های مختلف ، تصویری متحرک بسازید.

در نظر بگیرید که در اصفهان و در کنار ?? پل قرار دارید. از ?? پل عکسی می‌گیرید و به تهران برمیگردید.

حال می‌توانید برادرتان که در این سفر همراه شما نبوده را در کنار ?? پل قرار داده  در حالی که با تکان دادن دست، از شما خدا حافظی می‌کند. یا فرض کنید که عکسی ساده از سطح کره ماه دارید.

 به راحتی می‌توانید عکس کودک خود را برروی عکس قبلی قرار دهید، به صورتی که فرزند شما در حال حرکت بر روی سطح ماه باشد. ضمنا می‌توانید با کوچک و یا بزرگ کردن افراد، جنبه فکاهی به عکس افزوده و مثلا عکسی را بسازید که کودک شما بر روی سطح دستتان می‌دود! همه این ویژگی‌ها فقط و فقط توسط دوربین اجرا شده و بدون نیاز به کامپیوتر در مدت زمان کوتاهی آماده می‌گردد.

یا مثالی دیگر، می‌توانید در یک محیط از یک دوست عکس بگیرید و تصویر وی را در یک محیط دیگر و در قالب یک فیلم قرار دهید.

این دوربین که به نام h15  معروف است، از تکنولوژی‌های دیگری هم برخوردار است و می‌تواند چهره شما را گریم کند و به تصویر بکشد. فقط کافی است که عکس بگیرید، دوربین چهره شما را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و تمامی لک و پیس‌های صورت را برمی‌دارد، بدون آنکه عکس حاصله غیر طبیعی و دستکاری شده جلوه نماید. تمامی اینها فقط در طول چند ثانیه انجام می‌پذیرد.

همچنین مصرف باطری این دوربین فوق‌العاده پایین است و به ازای هر یک بار شارژ کامل باطری می‌توان هزار نوبت عکس گرفت. گفته می‌شود دوربین‌های موجود در بازار که تقریبا از لحاظ قیمت با این دوربین برابری می‌کنند، قابلیت گرفتن ??? تا ??? عکس را با یک بار شارژ کامل باطری را بیشتر ندارند.

این دوربین که محصول شرکت کاسیو است از تکنولوژی آی فای نیز بهره می‌برد. براساس این تکنولوژی، با نصب یک کارت ای فای در این دوربین می‌توان عکس‌های موجود در دوربین را بدون اتصال هیچ سیمی و از طریق شبکه وایر لس، به کامپیوتر انتقال داد.

همچنین در این دوربین بیش از ?? سوژه مختلف برای عکاسی وجود دارد که می‌توانید با گرفتن عکس از خود، چهره خود را در این محیط‌ها انتقال بدهید. در حالی که این امکان در دوربین‌های همسطح از لحاظ قیمت در بازار در حد ? تا ? مورد است.
[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:58 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
خبرنگار اعزامی فارس به نیویورک خبر داد:

رئیس جمهور گفت: کسی نمی‌تواند با ایران درگیر شود درگیری با ایران زمینه، دلیل و توجیهی ندارد و کسی درگیر شود نتیجه‌اش معلوم است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری صبح امروز به وقت نیویورک در جمع سردبیران رسانه‌های آمریکایی، در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خیلی کوچک است و در محاسبات ما جایی ندارد.

وی طرح اینگونه مسائل را بازی سیاسی و تبلیغاتی خواند و افزود: رژیم صهیونیستی اجازه دارد که بدون نظر مسئولین دولت آمریکا اقدام کند، مگر موجودیت مستقلی دارد.

رئیس جمهور در پیامی به دولت آمریکا و اوباما اظهار داشت: اولین قدم این است که رویکرد باید عوض شود و تا زمانی که دولت آمریکا به دنبال سلطه بر ایران و خاورمیانه است مشکل حل نخواهد شد و نباید در امور خاورمیانه و ایران دخالت کنند.

به گفته وی دولت آمریکا باید منافع ملی ملت آمریکا را در نظر گرفته و به منافع سایر ملت‌ها احترام بگذارد.

رئیس‌جمهور افزود: سود مردم آمریکا در تعامل با ایران و مردم خاورمیانه است.

یکی از خبرنگاران از احمدی‌نژاد پرسید آقای مشایی رئیس جمهور شود آیا شما حمایت می‌کنید؟

که احمدی‌نژاد پاسخ داد: هنوز سه سال به انتخابات ایران مانده است.

وی در خصوص گفت‌وگوها با 1+5 نیز گفت: ما همیشه آماده گفت‌وگو بودیم و الان هم آماده ایم احتمال می‌دهم گفت‌وگوها در آینده نزدیک آغاز شود.

به گفته وی زمانی گفت‌وگوها موثر خواهد بود که در فضای احترام و بر پایه عدالت انجام شود.
احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان خود بار دیگر بر به رسمیت شناختن حق حاکمیت ملی مردم فلسطین تأکید کرد و گفت: باید اجازه داده شود که ملت فلسطین خودش در رابطه با حق خود تصمیم بگیرد.

رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به روزنامه نیویورک تایمز در خصوص چشم انداز آینده روابط ایران و آمریکا گفت:‌ ما منتظریم رفتار آمریکا اصلاح شود و قدم‌هایی که از سوی آمریکا برداشته می‌شود از موضع برابر باشد.

وی در خصوص تحریم‌ها علیه ایران نیز خاطرنشان کرد: سی سال است ایران در تحریم‌ قرار دارد اما امروز بسیار پیشرفته‌تر، آبادتر و مقتدرتر است.

وی بار دیگر ادبیات تحریم را متعلق به گذشته دانست و افزود: این روش شکست خورده است.
رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی درباره زندانیان سیاسی در ایران که سؤال خبرنگار وال استریت ژورنال بود، گفت: به نظرم شما ساختار قوه قضائیه ایران را نمی‌شناسید، هر اقدامی انجام شود زیر نظر قاضی است و کسی که بدون دستور قضایی در زندان باشد نداریم. قوه قضائیه ایران مستقل است و زیر نظر دولت نیست.

رئیس جمهور ادامه داد: منتقدان دولت آزادند و رهبران آنها نیز آزاد هستند اما اینکه اگر کسی تخلفی کرده و با پلیس درگیر شده و آشوبی ایجاد کرده و دستگیر شده ارتباطی به دولت ندارد.
وی درباره رآکتور تهران و سوخت مورد نیاز این رآکتور نیز اظهارداشت: تاکنون به ما تضمینی داده نشده که مطمئن باشیم سوخت تامین می‌شود.

احمدی‌نژاد در خصوص سانتریفیوژهای نطنز گفت: سانتریفیوژها نیز مثل هر کارخانه دیگری نیازمند تعمیر و نگهداری است. این سانتریفیوژها به کار خود ادامه می‌دهند و ما در حال توسعه دادن آنها هستیم.

وی گفت: اولین نیروگاه اتمی ایران در آستانه افتتاح است.

احمدی نژاد موضوع هسته‌ای ایران را سیاسی خواند و پرسید چرا جزئیات فعالیت هسته‌ای ما باید در رسانه‌ها باشد، آژانس طبق اساسنامه اجازه ندارد اسناد و اطلاعات هسته‌ای کشورها را منتشر کند.

رئیس جمهور گفت: تاکنون یک گرم اختلاف در محاسبات مواد هسته‌ای ایران گزارش نشده است اما اینکه آژانس بخواهد خارج از قانون بازرسی کند به آن اجازه داده نمی‌شود و هیچ کشوری استقلال خود را تحویل آژانس و سیاستمداران نخواهد داد.

وی پرسید آیا آژانس جرأت دارد راجع به رژیم صهیونیستی حرف بزند؟

احمدی‌نژاد خرید تسلیحات توسط کشورهای منطقه از آمریکا را برای ایران تهدید ندانست و گفت: این که کشورهای منطقه اسلحه بخرند ما مشکلی نداریم اما کسانی که این اسلحه را می‌فروشند باید توجه داشته باشند که این اسلحه‌ها با چرخش سیاسی ممکن است در اختیار دیگران قرار گیرد.

رئیس جمهور کشورمان راهی را برای غرب جز گفت‌وگو با ایران ندانست و گفت: بهترین راه گفت‌وگو است ما همیشه آماده گفت‌وگو در شرایط عادلانه و احترام بودیم.

احمدی‌نژاد افزود: کسی نمی‌تواند با ایران درگیر شود درگیری با ایران زمینه، دلیل و توجیهی ندارد و کسی درگیر شود نتیجه‌اش معلوم است.

وی در خصوص آزادی سارا شورد و در پاسخ به این سؤال که چه کسی مسئول آزادی سارا شورد بود آیا عطوفت شخصی شما بود که وی پاسخ داد: هر دوی اینها بود، از دستگاه قضایی خواهش کردم حداکثر فرصت و تخفیف را بدهد و آنها بر اساس قوانین با قید ضمانت آزاد کردند و این کاری انسانی بود.
[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:58 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
یک زن آلمانی با پوشاندن لباس‌های فاخر به سگ‌ها آن‌ها را در عروسی‌ها و مجالس شرکت می‌دهد.

به گزارش ایسنا نیکول جولیانا شری جاکوبی» 36 ساله اهل «لدرهوسن» آلمان است که با انجام یک عمل عجیب سگ‌ها را به مهمانی‌ها و عروسی‌ها می‌فرستد و شرکت می‌دهد.

وی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، خاطر نشان کرد: هر کدام از سگ‌هایم لباس خاصی دارند. مثلا برای مهمانی شام جلیقه و کراوات و برای عروسی پاپیون و پیراهن برایشان در نظر گرفته‌ام.

این زن خاطر نشان کرد: سگ من «امیلی» نیز اخیرا جایزه نخست خوش پوش‌ترین سگ را در جشنواره «سگ آلمانی» دریافت کرده است.


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:57 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
امروز .................. لیگ فوتبال باشگاه های آرژانتین و طرفداران دو آتشه تیم فوتبال بوکاجونیورز در حال بالا رفتن از موانع زمین چمن استادیوم شهر بوینوس آیرس




[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:55 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
تصاویر به دست آمده از برخی از تئاترهایی که بعضا ترجمه‌ای هستند و این روزها به اجرا درآمده‌اند، حاکی از آن است که این بخش از هنر با سرعت بسیار زیادی به سوی ابتذال پیش می‌رود.

به گزارش جهان، اغلب نمایش‌هایی که این روزها در تئاتر شهر و دیگر سالن‌های تئاتر در حال اجراست در واقع، نمایش‌هایی هستند که بر مبنای حرکات موزون صورت می‌گیرد و جدای از مشکل اصلی آن در اختلاط زن و مرد، پوشش‌های نامتعارفی را هم ترویج می‌کنند.



بخشی از تئاتر اتللو که بی کلام اجرا شد

پوشش و نحوه بازی زنان در برخی از تئاترهایی که این روزها روی صحنه می‌رود مواردی است که باعث ایجاد شکاف در تئاتر با شعائر اسلامی شده است.

نقش زنان در تئاترهای امروزی به گونه‌ای شده است که به گفته بسیاری از دوستاران تئاتر، نمی‌توان غیر از اجرای صحنه‌های رقص باله، به نمایش کشیدن چهره‌های بدحجابی و بی حجابی و استفاده از پوشش‌های نامناسب چیز دیگری تصور کرد.

بخشی از تئاتر ضرب در سه

نمایش اتللو و ضرب در سه نمونه‌هایی از این نمایش‌ها هستند که زنان در نقش‌های نابهنجار و با پوشش‌های زننده دیده می‌شوند.


سیزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی


نمایش مانیفست جو که به صورت انگلیسی بازی شد و بازیگرانی چون مهتاب نصیرپور، ترانه علیدوستی و ... در آن حضور داشتند

به نظر می‌رسد نبود یک نهاد نظارتی در نمایش‌هایی که به اجرا در می‌آیند یکی از مهم ترین دلایل به اجرا در آمدن چنین نمایش‌هایی است.

گفتنی است، این وضعیت تاسف برانگیز تئاتر در ایران در حالی است که اهالی تئاتر نسبت به قوانین سرسختانه! و ناجوانمردانه! شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی اعتراض کرده‌اند
[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
در پى اجراى حکم اعدام عبدالمجید ریگى (عبدالمالک) توسط دادگاه انقلاب اسلامى تهران با حضور برخى خانواده شهدا، مصدومان و مجروحان جنایات گروهک، وى قبل از اعدام، ادعا کرد؛ «باید دو روز جلوتر خبر را اعلام مى‌کردید تا (به اصطلاح) با خدا مناجات مى‌کردم»

به گزارش جهان، نامبرده به محض دیدن چوبه‌دار، از آنجا که اعدام خود را غیرقابل باور مى‌دانست، با قفل کردن دستان خود به میله‌ها، مقاومت شدیدى از خود نشان داد.

مادر شهید شهاب منصورى (که فرزندش توسط شخص عبدالمالک ذبح شده بود) پس از اعدام خواستار دیدن جنازه براى اطمینان از هلاکت وى شد.

شرور عبدالمالک پس از ابلاغ حکم اعدام، این حکم را با توجه به انحرافات و جنایات انجام شده، منطقى دانسته و به صورت کتبى خواستار عفو از سوى مسؤولان ذیربط شد.

گفتنی است، پس از اعدام ریگی شبکه‌هاى تلویزیونى فرانس 24، بى.بى.سى و سى.ان.ان در بخش بامدادى، این خبر را مخابره کردند. بى.بى.سى(فارسى)، روزنامه لوموند و رماندى نیوز فرانسه و برخى روزنامه‌هاى عرب‌زبان (عمدتاً منتشره از سوى عربستان سعودى) به صورت جهت‌دار تلاش کردند تا معدوم را رهبر یک جنبش شورشى سنى (و نه تروریست) معرفى نمایند. سى.ان.ان و واشنگتن‌پست، تروریست بودن وى را بارها در خبر خود اعلام کردند. هرچند که برخى رسانه‌هاى تندرو آمریکایى نظیر وال‌استریت ژورنال نیز کینه خود را نسبت به ایران مخفى نکردند.


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:52 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
عکس های شگفت انگیز چین ,چین,عکس چین

عکس های شگفت انگیز چین


عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین
عکس های شگفت انگیز چین


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:48 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 1617452