سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

در پی استعفای دکتر علیرضا نوری از مدیریت رادیو ایران، معاون صدا خود سرپرستی این شبکه را بر عهده گرفت.

محمدحسین صوفی - معاون صدا - در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره‌ی معرفی جایگزین دکتر نوری، گفت: فکر می‌کنم حداکثر تا پایان فروردین‌ماه، مدیر رادیو ایران مشخص شود.

صوفی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره گزینه‌های احتمالی برای مدیریت بر رادیو ایران، تأکید کرد: تاکنون فرد خاصی به عنوان مدیر رادیو ایران انتخاب نشده‌ است.

او گفت: در رادیو ستاره‌ها و سرمایه‌های انسانی فراوانی وجود دارند که هرکدام قابلیت ارتقا و پذیرش مسؤولیت را دارند؛ هم‌اینک در حال مطالعه برای انتخاب فردی هستم که واجد شرایط لازم برای مدیریت در شبکه‌ی حساسی مانند رادیو ایران باشد.

دکتر علیرضا نوری به مدت چهار سال به عنوان مدیر رادیو ایران در صدا مشغول به کار بود و پیش از این نیز مدیریت رادیو جوان را بر عهده داشت.

او از هفتم بهمن‌ماه، استعفای خود را تقدیم معاونت صدا کرد و این استعفا مشروط به نظارت بر کار تا پایان سال 88، پذیرفته شد.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 9:4 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

رئیس جمهور ساعتی پیش در برنامه زنده تلویزیونی، خواهان برگزاری رفراندوم درباره اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران که از طریق شبکه سه سیما و به طور زنده با مردم سخن می‌گفت، در پاسخ به سوالی درباره طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، خواستار برگزاری همه‌پرسی در مورد اجرای این طرح شد.
رئیس جمهور تاکید کرد که هیچ طرحی را که به ضرر مردم باشد ، اجرا نخواهد کرد.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 9:3 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

یک ریاضیدان روس توانست با حل معمایی یکصد ساله جایزه ای یک میلیون دلاری دریافت کند.
 

واحد مرکزی خبر به نقل از راشاتودی گزارش داد، گریگوری پرلمان موفق شد یکی از هفت معمای دشوار ریاضی را که موسسه تحقیقات ریاضی "کلی" در ماساچوست طراحی و برای حل هر کدام از آنها یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود، حل کند.

مسئله ای که پرلمان حل کرده به درک بهتر ویژگیهای اشکال سه بعدی کمک می کند.

نکته جالبی که درباره این ریاضیدان وجود دارد این است که او فردی بسیار گوشه گیر و منزوی است و تا کنون برای گرفتن جوایز زیادی که در رشته ریاضی برنده شده مراجعه نکرده است.

از جمله وی در سال دوهزار و شش وقتی برنده معتبرترین جایزه در ریاضی شد، برای گرفتن آن مراجعه نکرد.
 


[ شنبه 88/12/29 ] [ 9:3 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

برای دومین بار، مأموران بازرسی فرودگاه اتاوا، با یکی دیگر از وزرای کابینه، درگیر شدند.

به گزارش شبکه خبری ایرانیان کانادا ـ ایرانتو ـ"ژان پی یر بلک بورن" وزیر امور کهنه سربازان، هنگامی که قصد داشت، یک بطری حاوی مشروب tequila را با خود به داخل هواپیما ببرد، با ممانعت مأموران بازرسی مواجه شد.

این اتفاق درست، چهار روز پس از آن روی داد که خانم "هلنا گورجیز" وزیر دیگر کابینه، به دلیل مشابه، با مأموران بازرسی فرودگاه جزیره پرنس ادوارد به مشاجره پرداخته بود.

آقای بلک بورن، خواستار نادیده گرفتن یک قانون یکسان برای همه کانادایی بود که طبق آن هیچ مسافری حق ندارد، ظرف حاوی مایعات با حجم بیش از 100 میلی لیتر را با خود داشته باشد.

به گفته شاهدان عینی، وقتی مأموران به او اجازه نگهداشتن بطری مشروب را ندادند، وی از آنان خواست، در حضور او، محتوی بطری را خالی کنند.

اما بدنبال بالا کشیدن دامنه بحث و جدل بین او و مأموران، پلیس فرودگاه مجبور به مداخله شد.

یک نماینده حزب مخالف لیبرال، با تأیید شیوه برخورد مأموران با وی تأکید کرد، دولتمردانی که مایل به رعایت مقررات حفاضتی فرودگاه ها نباشند، باید از سمت خود برکنار گردند.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 8:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

خطیب موقت نماز جمعه‌ی تهران در خطبه‌ی اول آخرین نماز جمعه‌ی سال 88 با اشاره به فرا رسیدن سال نو، گفت: باید سال 89 را سال کار و سال تلاش بیشتر برای ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ی مختلف قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله سید احمد خاتمی با بیان این مطلب و با اشاره به سلسله مباحثی که در رابطه با انس با خدا تاکنون درخطبه‌های اول نماز جمعه‌ی خود مطرح می‌کرد، گفت:انس با خدا زیر مجموعه‌هایی دارد که یکی از آنها یاد خدا است.

وی ادامه داد: در روایات آمده است که در ده مورد باید بیشتر به یاد خدا بود، یکی از این موارد هنگام قضاوت کردن و حکم کردن است که باید بیشتر به یاد خدا بود.

خاتمی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در این ارتباط تاکید شده، این است که باید در هنگام شادی‌ها و لذت‌ها بیشتر به یاد خدا بود.

وی با اشاره به اهمیت شادی در زندگی انسان گفت: شادی نه تنها باعث نشاط روح است، بلکه باعث سلامت جسم است .

خاتمی در ادامه با اشاره به نگاه قرآن در رابطه با شادی گفت: قرآن در رابطه با شادی به تفسیر سخن گفته و دو فرهنگ را در رابطه با شادی مطرح می‌کند که فرهنگ اول فرهنگ بیگانگان از خدا است، فرهنگ کسانی که با خدا قهر هستند و شادی را به معنای شکستن مرزهای خدا می‌بینند و شاد زیستن را مصادف با ارتکاب گناه و معصیت می‌دانند و خداوند این گونه شادی‌ها را عامل جهنمی شدن می‌دانند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: فرهنگ دومی که قرآن معرفی می‌کند فرهنگ دین در باب شادی‌هاست.در دین مقدس اسلام تاکید شده که شاد باشید، اما مرتکب حرام خداوند نشوید، در شادی باشید ولی گناه نکنید.

خاتمی با بیان این که در روایات آمده که برای شادی برنامه داشته باشید، گفت: بر خلاف آنچه که برخی معتقدند که دین فقط برای آن دنیا و آخرت است باید گفت که دین هم دنیا و هم آخرت مردم را آباد می‌کند. و مذهبی‌های ما باید به همان اندازه که به عبادت اهمیت می‌دهند به تفریحات سالم نیز بها دهند و آنگونه نیست که تفریحات و اماکن تفریحی از آن بی بندبارها باشد. متدین باید به تفریحات سالم بها دهند.

خاتمی افزود: مسئولان کشور در عرصه‌های مختلف بسیج شدند که برای مردم نوروز شادی را رقم بزنند. ما از همه‌ی آنها تشکر می‌کنیم از مردم نیز انتظار می رود که با همه ی مسئولان ذیربط در این رابطه همکاری داشته باشند. بخصوص با ماموران راهنمایی رانندگی در جاده‌ها همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد:رعایت قوانین واجب شرعی است و ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و پشتوانه‌ی قوانین تنفیذ ولایت فقیه است و آنهایی که قوانین را رعایت نمی‌کنند در واقع به حقوق مردم تجاوز می‌کنند این دردناک است که ما بشنویم سالی بیش از 25 هزار از هموطنانمان به خاطر تصادف کشته می‌شوند و بیشترین عوامل آن نیز انسانی است ،مانند سبقت‌های بیجا و عدم رعایت قانون.

وی با اشاره به فرارسیدن نوروز و اهمیت احسن الحال شدن گفت: احسن الحال در عرصه‌ی فردی به آن معناست که مثلا انس‌مان را با قرآن زیادتر کنیم. مقید به نماز اول وقت باشیم، نماز با توجه بخوانیم. در عرصه‌ی اجتماعی نیز بیشتر به فکر یکدیگر باشیم. گره گشایی از کار یکدیگر بکنیم. اگر مثلا پدر و مادری برای فرزندان خود لباس تهیه می‌کنند به فکر بچه‌هایی نیز باشند که لباس ندارند و برای آنها نیز لباس تهیه کنند و به آنها کمک کنند. به ویژه یتیمان.

وی گفت: باید کدورت‌ها را فراموش کنیم، سال که نو می‌شود باید ظرفیت جان خود را از کدورت‌ها بشوییم و با ظرفی نو وپاکیزه به استقبال سال نو برویم.

خاتمی با بیان این که بد اخلاقی‌ها در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست گفت: باید در دروغ و تهمت زدن پرهیز کرد و متاسفانه ما بعضا می‌بینیم که این لاابالی‌گری‌ها در برخی از سایت ها دیده می شود که این درست نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این‌که سال 89 را باید سال کار و تلاش بیشتر برای ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف قرار دهیم، گفت: متاسفانه در سالی که در روزهای پایانی آن هستیم. به خاطر برخی از مسائلی که می‌دانیم آن انتظاری که می‌رفت در این زمینه برآورده نشد.

وی در پایان خطبه‌ اول نماز جمعه امروز تهران گفت: امیدوارم در سال نو تحولی در جانمان ایجاد شود و در همه‌ی عرصه‌ها احساس نو شدن داشته باشیم.

آیت الله سیداحمد خاتمی در دومین خطبه‌ی آخرین نماز جمعه‌ی سال 88 ‌ با اشاره به مساله‌ی فلسطین گفت: صهیونیست‌های جنایتکار با طرح هایی که دارند در پی نابودی بیت‌المقدس قبله‌ی اول مسلمین هستند. در ابتدا قدس شرقی بنا بود که یهودی نباشد و همچنین در معاهده‌های سازشکارانه نیز بر این مطلب تاکید شد،اما صهیونیست‌ها در پی ساخت معبد جدید و نابود کردن بیت‌المقدس و یهودی سازی آن هستند.

وی ادامه داد: بیت‌المقدس گره به اسلام و دین اسلامی خورده است، جهان اسلام نمی‌تواند از این مساله بی ‌تفاوت بگذرد.رئیس جمهور دروغگوی آمریکا که در ابتدای ریاست جمهوری‌اش گفته بود که نگاهی متفاوت به سرزمین‌های اشغالی داشته، اما همانند دروغ تغییر این نیز چیزی جز فریب نبود.و در همین عرصه راهی را دنبال کرد که پیشینیانش نیز آن راه را دنبال می‌کردند.

خاتمی اضافه کرد: بیش از هزار روز از اشغال غزه می‌گذرد که محاصره‌ی غذایی دارویی و بهداشتی در این سرزمین اعمال شده، اما متاسفانه کمترین فریادی از سوی سازمان‌های بین‌المللی برنمی‌خیزد.

خطیب نماز جمعه امروز تهران، پس از فریاد مرگ بر اسراییل نماز گذاران اظهار کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که این رژیم جعلی با این جنایت‌ها سبب انتفاضه سوم در سرزمین های اشغالی خواهد شد که طومار جعلی این رژیم توسط این انتفاضه درنوردیده می‌شود.

وی با اشاره به سال 88 اظهار کرد: در سال گذشته شاهد برپایی سه نمایشگاه بزرگ در کشور بودیم. نمایشگاه اول توسط خارجی‌ها و بیگانگان ترتیب داده شد و کالایی که در این نمایشگاه عرضه شد کالای دروغ، فریب و اغفال گری بود که بیش از 8 ماه جنگ نرم علیه ملت بزرگ ایران به راه انداخته شد. آنها منافع خود را از دست داده‌اند، استکبار کینه‌ی دیرینه‌ای از اسلام دارد.

خاتمی با اشاره به نمایشگاه دوم گفت: این نمایشگاه توسط فتنه گران با کالای دروغ، تقلب و اتهام‌های استکباری به نظام اسلامی و استفاده ابزاری از مردم برگزار شد. فتنه گران، منافقین، سلطنت‌طلب ‌ها، مارکسیست‌ها، بهایی‌ها، توده‌ای‌ها، منکران امام زمان (عج) و معصومین، اهانت کنندگان به عزاداران سید‌الشهدا (ع) و تصویر امام راحل (ره) محور مخالفت با نظام اسلامی را در نظر داشتند.

وی ادامه داد: نمایشگاه سومی نیز از سوی مردم ترتیب داده شد که سرمایه‌ی آن ایمان، اعتقاد ، بصیریت ، ولایتمداری، حضور به هنگام در صحنه بود که حماسه‌ی 9 دی و 22 بهمن را آفرید که دو نمایشگاه پیشین را فلج و حتی ورشکسته کرد.

خطیب نماز جمعه امروز تهران بیان این‌که سال گذشته سال تلخ و شیرینی بود، ادامه داد: ماه‌های تلخ که در آن جهان استکبار، امید داشت که بتواند مردم را با خود همراه کند، گذشت، اما مردم تودهنی محکمی به آنها زدند و گفتند که ما دست بر دار از نظام و ولایت نیستیم و نخواهیم بود.

وی تصریح کرد :حضور شما مردم کام وفاداران به انقلاب را درسراسر جهان شیرین و به همان اندازه کام دشمنان انقلاب را تلخ کرد.بی‌دلیل نیست که رئیس جمهور منفور آمریکا دوباره ایران را به عنوان تهدیدی اعلام می‌کند و وزیر خارجه‌ی انگلستان از سر استیصال به چین رفته تا بتواند برای اعمال فشار بر ایران این کشور را با خود همراه کند و از سوی دیگر وزیر یکی از وزرای خارجه‌ی شیخ نشین منطقه با کمال وقاهت اعلام می‌کند که از هرگونه تحریم علیه ایران استقبال می‌کند،این اظهارات نشان از استیصال و درماندگی است.

وی اضافه کرد: این اظهارات نشان از استیصال و درماندگی دارد. حوادث تلخی پیش آمد، اما درس‌های ارزشمندی مردم آموختند. که باید هوشیاری خود را حفظ کنند.بیمه‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران، در حضور بهنگام مردم در عرصه‌های مورد نیاز است.

خاتمی همچنین با اشاره به وضعیت حجاب درکشور ادامه داد: حجاب در کشور وضعیت مناسبی ندارد. حجاب از مسلمات دین است در بیش از 10 آیه ی قرآن و بسیاری روایات درباره ی مساله‌ی حجاب مطالبی گفته شده است.

وی ادامه داد: بی‌حجابی به معنای به فساد کشیدن جامعه است. اگر خود را با کشورهای دنیا مقایسه کنیم پوشیده‌ترین کشور ایران است، اما ایران یک نظام اسلامی است و بیش از 300 هزار شهید داده شده تا قوانین دین بر آن حاکم شود.بر همین اساس در همه‌ی عرصه‌ها برای مقابله با ناهنجاری‌ها هم باید کار فرهنگی و اجرایی انجام شود.

وی در ادامه به استناد روایتی ازامام صادق (ع) گفت: صدا و سیما، مطبوعات و حوزه‌های علمیه باید کار خود را انجام داده و از سوی دیگر مسئولین نیز وظایف خود را انجام دهند. در همین راستا شورای عالی انقلاب فرهنگی قانون بسیار خوبی تصریح کرد که در آن وظایف هر یک از سازمان‌ها مشخص شده است. این قانون باید اجرا شود.

خطیب نماز جمعه امروز تهران افزود: از پدر و مادرها می‌خواهم که به فکر خانواده‌ها باشید.از راهی که می‌توانید همچون نصیحت، موعظه و محبت این کار را انجام دهید مسئولین نیز باید این کار را انجام دهند. همه درباره‌ی مساله‌ی حجاب وظیفه دارند.برخی از این‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند گاه در بدنه‌ی اداری کشورند.در هر سه قوه انتظار این است که ابتدا حجاب را از خود شروع کنند. دست کم کسانی که نان نظام را می‌خورند، نباید دهن کجی به نظام کنند.

وی در ادامه برگزار کنندگان جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: اگر می‌توانید نمایشگاههای پاک برگزار کنید این کار را انجام دهید و گرنه دست به چنین کاری نزنید، قبل از عرضه‌ی کالا به این فکر باشید که نمایشگاه به نمایشگاه مد؛ بزک و آرایش تبدیل نشود مهم دین بوده و همه چیز دین است، اگر دین بماند انقلاب نیز مانده است.

خاتمی در پایان تصریح کرد: عاجزانه به عنوان خطیب نماز جمعه اعلام می‌کنم که مراجع و علما، خانواده‌های شهدا ، متدینین، از ناهنجاری‌های به وجود آمده از مساله حجاب ناراحتند. مسئولین باید این ناراحتی را درک کرده واقدام شایسته‌ای در این باره انجام دهند.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 8:54 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

رکورد ملی تولد جنین های فریز شده ، در مرکز باروری و ناباروری اصفهان شکسته شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد حسین نصر اصفهانی، جنین شناس این مرکز با اعلام این خبر گفت: رکورد تولد جنین های فریز شده به طور معمول 4 تا5 سال و به ندرت تا 7 سال است اما امروز با تولد نوزاد حاصل از جنین فریز شده 11 ساله این رکورد شکسته شد.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه در جهان تولد جنین های فریز شده تا 13 سال هم گزارش شده است، افزود: پژوهشگران مرکز درمان باروری و ناباروری اصفهان با نوآوری ساده در به صفر رساندن شوک حرارتی در نگهداری و استفاده از جنین های فریز شده، توانستند به این رکورد جدید در کشور دست یابند.

وی گفت: جنین های فریزشده به شوک حرارتی بسیار حساس هستند و با استفاده از روش جدیدی در این مرکز،این شوک به صفر رسیده است.

اسدالله کلانتری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی درباره نوزاد حاصل از فریز این جنین 11 ساله گفت: این نوزاد دختر هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد.

سید مهدی احمدی رئیس مرکز باروری و ناباروری اصفهان نیز با اشاره به کاربرد فریز جنین در بیماران سرطان تخمدان، سینه و رحم و حفظ قدرت باروری آنان گفت: کسانی که می خواهند بچه دار شدن خود را بنا به عللی به تعویق بیندازند، می توانند از این روش برای حفظ قدرت باروری خود استفاده کنند.

مرکز باروری و ناباروری اصفهان فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است


[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:42 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

سخنگوی کارگروه ملی تورهای خروجی و ورودی از ممنوعیت حمل داروهای ترک اعتیاد به ویژه متادون (Metadon) توسط مسافران به کشور ترکیه خبر داد.

حسن محسنی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به احتمال همراه داشتن داروهای ترک اعتیاد از سوی برخی مسافران تورها اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش حجم سفر به کشور ترکیه، پیرو نامه سفارت ترکیه و اعلام وزارت امور خارجه و اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی،‌ ورود متادون و داروهای ترک اعتیاد توسط مسافران ورودی به این کشور ممنوع و تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در تورهای نوروزی ملزم به تأکید و اطلاع رسانی به مسافران در این زمینه هستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: ممنوعیت خروج داروهای ترک اعتیاد به گمرکات فرودگاه‌های کلان شهرهای کشور نیز ابلاغ شده و برخورد قانونی با هر گونه تخلف در این زمینه از سوی مراجع امر صورت می‌پذیرد.

وی افزود: بدون شک در کشور مقصد نیز پیرو اعلام پیشین و توافق حاصل شده، با موارد تخلف برخورد قانونی خواهد شد.


[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:42 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
ماشین سگ شویی در توکیوی ژاپن . این ماشین به مدت نیم ساعت با شامپو و به طور کامل سگ را می شوید و سپس دستگاه خودکار " سه شوار " آن سگ را خشک کرده و تحویل صاحبش می دهد. قیمت استفاده از خدمات این دستگاه حدود 14 هزار تومان است.

[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:41 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]

دنیای اقتصاد» نوشت:
معاون طرح، برنامه و فن‌آوری اطلاعات سازمان منطقه‌ آزاد کیش گفت: مسافران گردشگران نوروزی در تعطیلات سال نو می‌توانند از اینترنت رایگان در محدوده اماکن سیاحتی و تفریحی، مراکز تجاری و بازارها و هتل‌های جزیره کیش استفاده کنند.

به گزارش «ایسنا»، خلیل حق‌شناس افزود: ساکنان و گردشگران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ یا موبایل‌های خود به طور رایگان از سیستم اینترنت بهره‌مند شوند.

به گفته معاون طرح برنامه و فن‌آوری اطلاعات سازمان منطقه‌ آزاد کیش همچنین در تمامی بازارها و مراکز تجاری کیش وب کیوسک‌هایی برای اطلاعات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به گردشگران تعبیه شده است.

حق‌شناس همچنین با بیان اینکه 21 نقطه جزیره در محدوده استفاده از اینترنت رایگان قرار دارند، تصریح کرد: ‌راه‌اندازی سیستم بلوتوث سنتر در بندرگاه و فرودگاه کیش در ایام نوروز از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

بنا بر اعلام وی، تعطیلات نوروزی کیش از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از 230 هزار نفر از هموطنان از اقصی نقاط کشور تعطیلات نوروزی خود را در جزیره کیش بگذرانند.

میزان ورود گردشگران از طریق فرودگاه و از 15 استان کشور 110 هزار نفر و از طریق بنادر حدود 120 هزار نفر اعلام شده است. جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و 24 هزار نفر جمعیت در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.


[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:41 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
کاریکاتور: شادی های فوتبالی



[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:40 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 1617660