سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آقای کلادیو ویرا دی اولیوریا بیشتر از چند راه حل برای کنار آمدن با سختی ها و مشقت های زندگی می داند.

پزشکان پس از آنکه وی با وضعیت نادر مفاصل و نقص عضو بسیار شدید و همچنین سر وارونه به دنیا آمد

به مادر وی گفتند که بگذارد وی از گرسنگی بمیرد! ولی با وجود محدودیت های فیزیکی، کلادیو 37 ساله اهل مونته سانتو برزیل توانست یک حسابدار و همچنین یک سخنگوی عمومی الهام بخش شود و و عقیده آن پزشکان را نسبت به خود به چالش بکشد.

مردی با سری وارونه + تصاویر دیدنی

کلادیو درباره خودش می گوید:"از وقتی بچه بودم همیشه خودم را سرگرم مشغول انجام کاری می کردم، دوست نداشتم به طور کامل وابسته به مردم باشم. من کمی حسابداری، تحقیق برای مشتری ها و مشاوره انجام می دادم."

"یاد گرفتم تلویزیون روشن کنم، موبایلم را بردارم، رادیو روشن کنم ، از این اینترنت و کامپیوتر استفاده کنم و تمام این کارها را خودم به تنهایی انجام می دهم."

خانواده آقای اولیوریا از جمله مادرش ماریا (نفر اول در سمت چپ)

مردی با سری وارونه + تصاویر دیدنی

او با قرار دادن خودکار داخل دهانش تایپ می کند، تلفن ها و موس کامپیوتر را با کمک لب هایش هدایت می کند و کفش های مخصوصی دارد که به وی اجازه حرکت در شهر را می دهد.

او توانست در رشته حسابداری در یکی از دانشگاه های کشورش به نام فیرا دی سانتانا فارغ التحصیل شود و بیش ازپیش بر استقلال خود بیافزاید.

مردی با سری وارونه + تصاویر دیدنی

پزشکان همچنین به مادرش ماریا اظهار داشتند که کودکش زنده نخواهد ماند ، چرا که هنگام تولد به زحمت می توانست نفس بکشد و عده ای می گفتند او را سیر نکن ، او به هرحال زنده نمی ماند.

کلادیو تا سن 8 سالگی توسط دیگران حمل می شد و پس از آن با زانوانش شروع به راه رفتن کرد و خانواده اش کف زمین خانه را تغییر دادند تا وی بدون آسیب رساندن به خودش راه برود.

او به دلیل شرایط غیر معمولش نمی تواند از ویلچر استفاده کند ولی با این وجود به مادرش التماس کرد که اجازه دهد مثل بقیه بچه ها به مدرسه برود.

مردی با سری وارونه + تصاویر دیدنی

[ دوشنبه 93/6/24 ] [ 1:44 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 1617582