سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

عروس جوان به سلول خصوصی ملاقات با شوهرش در زندان پا گذاشت و به قتل رسید.مرد جنایتکار که با قتل برادر و پسرعمویش پشت میله‌های زندان ساری گرفتار بود یک روز پیش از جلسه محاکمه دست به سومین جنایت فامیلی زد.

به گزارش ایران، در قوی‌ترین فرضیه به نظر می‌رسد «سهیل» چون می‌دانست فاصله کمی با مجازات قصاص دارد همسرش را کشته تا با از سرگیری تحقیقات پلیسی و قضایی زمان بیشتری زنده بماند.

قتل در بازار

سهیل 26 ساله در جریان درگیری خونینی در بازارروز ساری، برادر 30 ساله و پسرعموی 29 ساله اش را که تره‌بار فروشی داشتند به قتل رساند.

ساعت 5/8 شب چهارشنبه 28 فروردین ماه سال جاری بود که غرفه داران و رهگذران در بازار دیدند سهیل و قربانیانش درباره چگونگی بساط کردن میوه و تره‌بارشان با هم دچار اختلاف شده‌اند و ناگهان سهیل در حالی که دو چاقوی بلند در دستانش داشت ابتدا برادر 30 ساله اش به‌نام سعید را مورد حمله قرار داد و با وارد آوردن ضربات کارد وی را نقش بر زمین کرد و وقتی پسر عمویش که مجتبی نام داشت برای میانجیگری جلو رفته وی را نیز هدف قرار داده است.

خیلی زود پس از وقوع این دو جنایت، سهیل از سوی مأموران پلیس آگاهی ساری بازداشت شد و پس از بازجویی در دادسرای ساری با صدور قرار مجرمیت، پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه کیفری استان مازندران فرستاده شد.به‌گزارش خبرنگار ما روند رسیدگی به پرونده به‌گونه‌ای بود که احتمال صدور حکم قصاص برای این قاتل وجود داشت، قرار شد دوشنبه 25 آذرماه وی برای دفاع از خود در برابر قاضی جنایی بایستد.

ملاقات در زندان

نوعروس که با تماس تلفنی شوهرش به زندان فراخوانده شده بود تا با هم ملاقات حضوری داشته باشند صبح یکشنبه 24 آذرماه، غذایی تهیه کرد و به ملاقات سهیل رفت.

 وقتی با اتمام ساعت ملاقات در سلول خصوصی مأمور زندان متوجه شد زن جوان هنوز از اتاق بیرون نیامده است نگران شده و ضرباتی را به در زد. دقایقی بعد مرد زندانی در حالی که پریشان و مضطرب بود در را به روی زندانبان باز کرد و گفت همسرش را کشته است.

بلافاصله همهمه‌ای در زندان به پا شد و مسئولان به همراه پزشکان خود را بالای سر جسد نوعروس رساندند، کار از کار گذشته بود و این زن از سوی شوهر جنایتکارش خفه شده و به کام مرگ فرورفته بود. با مخابره این جنایت به بازپرس ویژه قتل با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان سهیل برای بازجویی و رازگشایی از انگیزه‌اش در قتل نوعروس در اختیار تیمی از پلیس جنایی قرار گرفت.

گفت‌وگو با عموی نوعروس


عموی معصومه به شوک گفت: «معصومه بدشانس بود، وی مدتی به عقد مردی معتاد درآمد و زود طلاق گرفت تا این که دوسال قبل سهیل که در همسایگی برادرم خانه‌ای دارد به خواستگاری معصومه آمد، ظاهراً آدم موجهی بود، آنها با هم ازدواج کردند. سهیل در بازار روز دستفروشی می‌کرد تا این‌که فروردین ماه در جریان درگیری با برادر و پسرعمویش، هر دو را کشته و به زندان افتاد.

معصومه و سهیل خیلی به‌هم علاقه‌داشتند و در این مدت که او در زندان بود معصومه مرتب به ملاقاتش می‌رفت. حتی سهیل 300 متر زمینی که پدرش به او داده بود را به نام معصومه کرده بود.»

این عموی سیاهپوش گفت: گویا خانواده سهیل و خانواده پسرعمویش هنوز درباره ماجرای قتل‌ها رضایت نداده بودند. قرار بود آخرین جلسه دادگاه روز دوشنبه 25 آذر برگزار شود. سهیل روز شنبه به معصومه زنگ زد و خواست یکشنبه به ملاقاتش برود.

معصومه می‌دانست یکشنبه روز ملاقات نیست چرا که طبق اعلام زندان شنبه و دوشنبه می‌توانست به ملاقات برود. به هر صورت سهیل وقت ملاقات خصوصی گرفته بود. معصومه صبح زود غذایی تهیه کرده و به زندان رفت تا قبل از برگزاری آخرین جلسه دادگاه در کنار شوهرش باشد.معمولاً ملاقات‌ها ساعت 4 عصر به پایان می‌رسد.

 زندانبان وقتی متوجه شده بود با اتمام ساعت ملاقات هنوز زندانی و همسرش از اتاق بیرون نیامده‌اند، نگران شده و در زده بود. سهیل در را باز کرده و فقط یک جمله گفته بود «زنم را کشتم.»عموی قربانی حادثه می‌گوید: می‌خواهم بپرسم چرا در روزی که اصلاً زمان ملاقات اعلام نشده برای قاتل ملاقات خصوصی گذاشته‌اند.

 دوم این‌که چرا روند رسیدگی به پرونده را این‌قدر طولانی می‌کنند، اگر زودتر تکلیف این پرونده مشخص می‌شد برادر من هم وضعیت خود را مشخص می‌کرد.براساس این گزارش، سهیل وقتی درباره علت ارتکاب به سومین جنایتش از سوی مأموران تحت بازجویی قرار گرفت، حاضر به صحبت در این‌باره نشده و تنها قتل را به گردن گرفته است.

جنایت مشابه دیگر

در تاریخ جنایی ایران این دومین باری است که در ملاقات‌های خصوصی زندان زن به دست شوهرش کشته می‌شود.در جنایتی که 24 آذرماه سال گذشته رخ داد مردی تبهکار که سردسته باند سیندرلا بود 12 سال بعد از محکومیتش وقتی آزاد شد 10 روز بعد برای ملاقات خصوصی با همسرش به زندان رفت چرا که همسرش نیز به‌خاطر فروش 20 گرم کراک در بازداشت بود.در این ملاقات مرد 38 ساله که بدبین بود همسر 34 ساله‌اش را خفه کرد و به قتل رساند.


[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 12:53 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 1617558