سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

قانون آنلاین نوشت: روزهایی که برای پوشش خبری روزهای داغ ثبت نام انتخابات در وزارت کشور حاضر شده بودیم آنقدر دوستی میان اصحاب رسانه بالا بود که بچه ها چهره های یک دیگر را به خاطر سپرده بودند.روز آخر که جوانفکر و مشائی برای ثبت نام حضور پیدا کرده بودند از صبح آن روز چهره جدیدی در میان ما پیدا شده بود که برای همه ما غریبه بود و هیچ نشانی از مشخصات یک خبرنگار نداشت.

شعار دهنده حامی مشائی و جوانفکر

این داستان ادامه داشت تا جاییکه جوانفکر بعد از ثبت نام پشت تریبون رفت و خبرنگاران وی را به نقد کشیدند.هنگامی که یکی از خبرنگاران دلسوز خطاب به جوانفکر که خود را از اهالی رسانه می دانست، فریاد زد "ما از شما برائت می جوییم" آن فرد بی هویتی که از صبح در میان خبرنگاران با چراغ خاموش حرکت می کرد، با چهره ای برافروخته و صدایی بلند خطاب به اصحاب رسانه فریاد کرد:" از طرف ما حرف نزنید و حرف خودتان را بزنید".داستان همچنان ادامه داشت و پیش می رفت.تا زمانی که مشائی برای ثبت نام آمد و همان فرد بی هویت به تشویق کردن و صوت هورا مشغول شد.مشایی آمد و رفت.قدیری ابیانه که از مخالفان سیاست مشائی بود و ناگفته هایی بریا رو کردن اسرار مشائی داشت پشت تریبون رفت و در جایگاه یکی از نامزدها که از حق سخنرانی برخوردار بودند شروع به صحبت کرد.وی در حال رو کردن دست مشائی بود که کم کم وزرات کشور صدا و نور وی را قطع کرد و در نهایت نیز شخصی از طرفداران مشائی با حمله به سمت ابیانه و شکستن میکروفن های خبرنگاران مانع از افشای حقیقت شد. فرد مهاجم به سرعت محل را ترک کرد و خبرنگارانی که متضرر شده بودند و میکروفن هایشان شکست به دنبال وی رفتند ولی در این میان همان فرد بی هویتی که از صبح در ستاد انتخابات هرز می پرید با خبرنگاران دست به یقه شد.آن روز با وساطت حراست وزارت کشور تمام شد و رفت.

طرفداران انحراف مخالفان اعتدال

روزگار در گذر بود تا مردم ایران حماسه آفریدند و پای صندوق رفتند. رئیس جمهور منتخب، حسن روحانی انتخاب شد. حسن روحانی بعد از تجدید پیمان با امام راحل و مقام عظمای ولایت به میان خبرنگاران آمد تا به سوالات آن ها پاسخ دهد. از فارس، ایسنا و کیهان   گرفتته تا بی بی سی و ان بی سی و الجزیره سوال کردند. همه چیز آرام بود تا آن بی هویتی که روزهای ثبت نام را به هم ریخته بود دوباره سر و کله اش پیدا شد..وی که خود را خبرنگار رسانه های بی هویت تر از خودش معرفی کرده بود و وارد نشست خبری شده بود در میان روند آرام نشست شروع به اغتشاش و سر و صدا کرد.فرد مورد نظر بدون نوبت و اجازه از میان حضارخطاب به رئیس جمهور منتخب مردم فریاد کرد:" شما به خاطر این شعار های ما که سر دادیم و گفتیم :"روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه" رئیس جمهور شدید و باید به قولتان عمل کنید.

درایت روحانی

روحانی بی توجه به فرد مجهول به نشست ادامه داد و مسئول نوبت دهی به خبرنگاران خطاب به فرد اغتشاش گر گفت: اگر شما سوالی دارید بیاید پشت تریبون و از اینجا بیان کنید.برای مدتی فرد بی هویت که در ستاد انتخابات از مشایی و جوانفکر طرفداری می کرد ساکت ماند و باز با چراغ خاموش به سمت تریبون رفت.لحظات آخر نشست خبری بود که فرد بی هویت با جنجال شروع به فریاد کرد که :"نمی گذارند حرف بزنم، وقتی این ها نمی خواهند من که نمی توانم کاسه داغتر از آش شوم" در همین حوالی بود که فریاد سر داد :"روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه" و بعد با ضربه زدن به خبرنگاران که در صف بودند با دست پاچگی محل را ترک و فرار کرد.


[ پنج شنبه 92/3/30 ] [ 12:32 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 1616120