سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از محکومیت بالغ بر 2 هزار میلیاردی خودرو سازان خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر مژدهی در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به تحریم های سنگین و استکبار جهانی و افزایش بی رویه نرخ ارز گلایه ها و ایرا‌دهایی به سازمان تعزیرات شد و مردم توقع بیشتری از حضور تعزیرات در ناآرامی بازار را داشتند.
*با ارز مرجع مشکلات  افزایش یافت
وی در ادامه افزود: از زمانی که ارز به صورت مرجع شده مشکلاتی را به بار آورده که مهمترین آن افزایش تخلفات بوده چرا که در بازار فروشندگان کالا را با نرخ مرجع خریداری می نمایند اما آن را با نرخ آزاد به فروش می رساندند.
مژدهی اظهار داشت: عملکرد 11 ماهه سازمان به نسبت سال گذشته نشان می دهد که رسیدگی به پرونده های کیفی در اولویت بوده این در حالی است که 19 درصد افزایش 8 درصد افزایش پرونده های مختومه ، 8 درصد افزایش محکومیت 58 درصد افزایش میزان وصولی تخلفات داشتیم.  
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اذعان کرد: در برگزاری گشت های سیار 6 هزار و 260 واحد در محل منجر به پلمپ شده و نصب پارچه صورت گرفته است در ضمن درصورت 3 بار تخلف در یک سال از یک واحد صنفی و غیر صنفی با نصب پارچه واحد پلمپ می شود.
* افزایش 77 درصدی گشت های سیار
وی در ادامه بیان کرد: در 11 ماهه نخست سال 90 بالغ بر 349 هزار گشت صورت گرفت و در سال 91 این رقم به بالغ بر 618 هزار گشت رسیده که این حکایت از افزایش 77 درصدی گشت های سیار است.
* محکومیت 2 میلیاردی خودرو سازان
مژدهی در خاتمه اظهار داشت : 91 فقره پرونده برای خودرو سازان تشکیل شده که 48 فقره منجر به صدور حکم شده ،5 فقره منجر به حکم برائت و 41 فقره در حال رسیدگی است و در مجموع 48 فقره پرونده ی خودرو سازان که منجر به صدور حکم شده در مجموع بالغ بر 2 هزار 844 میلیارد ریال جریمه در حق دولت است.

[ دوشنبه 91/12/28 ] [ 12:2 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 1617556