سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

 

پس از اظهارات دیروز حمید رسایی علیه مهدی هاشمی در مجلس یک رونامه از نامه دفتر هاشمی رفسنجانی به هیئت رییسه مجلس خبر داد.
به گزارش «تابناک» ، روزنامه آرمان خبر دادکه در پی اظهارات دیروز حمید رسایی در مجلس علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده وی، دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس، ضمن اعتراض به انتشار توهین و تهمت از تریبون مجلس، خواستار اختصاص فرصت پاسخگویی گردید.
مطابق با آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی، افرادی که از تریبون مجلس علیه آنها مطلبی بیان می‌شود، حق پاسخگویی از همین تریبون را دارند.
سبحانی نیا: در حال حاضر نامه‌ای از دفتر هاشمی به مجلس ارائه نشده است
 
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر ارسال نامه‌ای از دفتر هاشمی رفسنجانی به مجلس در پی نطق روز گذشته رسایی گفت: در حال حاضر نامه‌ای به هیات رییسه مجلس ارائه نشده است.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت: براساس ماده 78 آیین‌نامه داخلی مجلس اگر کسی از طریق تریبون مجلس چنانچه در سخنان خود در جلسه علنی به شخصی نسبت ناروا دهد فرد مزبور در دفاع از خود می‌تواند نسبت به این اتهام پاسخ خود را به صورت مکتوب به هیات رییسه مجلس ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس اگر پاسخ ارسالی بیش از دو برابر آنچه به وی نسبت داده شده نباشد با نظر هیات رییسه در اولین فرصت در جلسه علنی قرائت می‌شود.

[ چهارشنبه 91/9/29 ] [ 10:24 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 1617405