سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر لوس آنجلس حاکی از آن است که دو روز پیش ده ها مسیحی مصری در مقابل سفارت مصر تجمع کرده و شعارهایی علیه دین مبین اسلام، حضرت محمد (ص) و نیز دولت مصر سر دادند و پلاکاردهایی نیز در دست داشتند.

گفته می شود "تیری جونز" کشیش سرشناس دعوت کننده به قرآن سوزی نیز در میان حاضرین حضور داشت. وی آیاتی از کلام الله مجید از سوریه "انفال" از ترجمه انگلیسی قرآن کریم را تلاوت کرد و پس از آن خطاب به تجمع کنندگان گفت: همان طور شنیدید این آیات قرآن تحریک کننده و دعوت کننده به قتل و نفرت از دیگران است.

"تیری جونز" بلافاصله پس از گفتن این مطالب صفحات آن جلد از قرآن کریم را پاره پاره کرد. در همین هنگام تجمع کنندگان با کف و سوت و هلهله او را تشویق کردند. پس از این کار یکی از زنان مسیحی حاضر در محل که از تجمع کنندگان بود، صفحات پاره پاره شده قرآن کریم را زیر پای خود انداخت و آن را له کرد.

گفتنی است این تجمع کنندگان خواستار لغو ماده دو قانون اساسی مصر مبنی بر حکومت بر اساس دین مبین اسلام در مصر شدند. آنان با دادن شعار، خواستار سکولار شدن دولت مصر شدند. آنان نیروهای امنیتی مصر را به تلاش برای مسلمان کردن مسیحیان متهم کردند.

این تجمع کنندگان همچنین مخالفت شدید خود با ساخت مسجد "قرطبه" در نیویورک را اعلام کرده و آن را پایگاه اسلامی شیطانی تروریستی نامیدند. آنان در پایان تجمع خود شعار "مرگ بر اسلام"، "اسلام یک تهدید واقعی برای ما است" و "اسلام خطر است" سر دادند.

[ سه شنبه 89/10/7 ] [ 9:32 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 1616094