سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
جنگ یأجوج و مأجوج و ظهور [حضرت] عیسی مسیح بین سال های 2011 و 2012 رخ خواهد داد.

به گزارش حیات، «باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا حدود یک سال و نیم پیش به پست ریاست جمهوری کشورش دست یافت. تقریبا از همان موقع تاکنون هر از چند گاهی جنجالی میان خاخام های مختلف یهودی بر سر او و وضعیت فعلی و آینده جهان به وجود می آید.

برخی خاخام های یهودی در یک ادعای عجیب می گویند: نام «باراک اوباما» در کتاب مقدس آمده و بیان شده که در زمان وی جنگ آخر الزمان میان اسرائیل و ایران رخ خواهد داد. در این جنگ عنیف سوریه، حماس و حزب الله نیز به کمک ایران می آیند و از سوی دیگر ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای دیگر اروپایی نیز به اسرائیل کمک خواند کرد. جنگ یأجوج و مأجوج در همین زمان خواهد بود.

این جنجال برای اولین بار هنگامی رخ داد که خاخام «هارعتسیون» در بیت المقدس اشغالی گفت: به دنبال اسم اوباما در کتاب مقدس گشتیم و دیدیم که اسم وی سه بار در این کتاب بیان شده که در هر سه بار مربوط به جنگ یأجوج و مأجوج بوده است. از همین رو خاخام های دینی پیش بینی می کنند که جهان در سال 2012 به پایان برسد و پس از اینکه همگان در قبر قرار گرفتند، در سال 2035 یعنی حدود 25 سال دیگر قیامت برپا خواهد شد.

در همین حال پایگاه خبری «هشیم نت» که یک پایگاه افراطی وابسته به خاخام های افراطی است در مقاله ای نوشت: جنگ یأجوج و مأجوج و ظهور [حضرت] عیسی مسیح بین سال های 2011 و 2012 رخ خواهد داد.

این مطلب در ادامه افزود: جنگ سختی که جنگ آخر الزمان است از یک کشور عربی – اشاره غیر مستقیم به لبنان – و توسط یک گروه مسلح علیه اسرائیل آغاز خواهد شد. در همان زمان ایران نیز به کمک آن گروه مسلح خواهد آمد زیرا اسم «محمود احمدی نژاد» به عنوان رئیس جمهور ایران نیز در تورات مقدس در بخشی به نام "حزقیال" آمده است.

این مطلب همچنین می افزاید: البته این جنگ تقریبا نسبت به زلزله ای که قرار است در سال 2011 یا 2012 در تل آویو بیاید و تمام برج ها و ساختمان های این شهر را تخریب کنند، ناچیز است به طوری که چنین زلزله ای تمام این سرزمین را به لرزه در می آورد و ویران گر است.
[ سه شنبه 89/7/27 ] [ 3:51 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 1616158