سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

دنیای اقتصاد» نوشت:
معاون طرح، برنامه و فن‌آوری اطلاعات سازمان منطقه‌ آزاد کیش گفت: مسافران گردشگران نوروزی در تعطیلات سال نو می‌توانند از اینترنت رایگان در محدوده اماکن سیاحتی و تفریحی، مراکز تجاری و بازارها و هتل‌های جزیره کیش استفاده کنند.

به گزارش «ایسنا»، خلیل حق‌شناس افزود: ساکنان و گردشگران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ یا موبایل‌های خود به طور رایگان از سیستم اینترنت بهره‌مند شوند.

به گفته معاون طرح برنامه و فن‌آوری اطلاعات سازمان منطقه‌ آزاد کیش همچنین در تمامی بازارها و مراکز تجاری کیش وب کیوسک‌هایی برای اطلاعات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به گردشگران تعبیه شده است.

حق‌شناس همچنین با بیان اینکه 21 نقطه جزیره در محدوده استفاده از اینترنت رایگان قرار دارند، تصریح کرد: ‌راه‌اندازی سیستم بلوتوث سنتر در بندرگاه و فرودگاه کیش در ایام نوروز از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

بنا بر اعلام وی، تعطیلات نوروزی کیش از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از 230 هزار نفر از هموطنان از اقصی نقاط کشور تعطیلات نوروزی خود را در جزیره کیش بگذرانند.

میزان ورود گردشگران از طریق فرودگاه و از 15 استان کشور 110 هزار نفر و از طریق بنادر حدود 120 هزار نفر اعلام شده است. جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و 24 هزار نفر جمعیت در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.


[ جمعه 88/12/28 ] [ 8:41 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 1617557