سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
کریس هاون وزیر انرژی انگلیس پس از اعتراف به رابطه نامشروع خود با یک زن دیگر اعلام کرد که پس از 26 سال زندگی مشترک، از همسر خود جدا می‌شود.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، "کریس هاون" وزیر انرژی 55 ساله انگلیسی شب گذشته با اذعان به اینکه با "کارینا ترمینگهام" روابط نامشروع داشته است، از جدایی از همسر خود، پس از 26 سال زندگی مشترک خبر داد.

ترمینگهام زن مطلقه 44 ساله که در مرکز لندن زندگی می‌کند، یکی از اعضای ارشد ستاد اصلاحات انتخاباتی در بریتانیاست.




کریس هاون که از سوی دیوید کامرون به عنوان دهمین قدرت کابینه ائتلافی بریتانیا معرفی شده بود، پیش از این و از سال 1999 تا 2005 به عنوان نماینده جنوب شرقی انگلستان در پارلمان اروپا مشغول به کار بوده است.

این دومین رسوایی اخلاقی در سه هفته گذشته برای کابینه ائتلافی دیوید کامرون است و پیش از هاون، "دیوید لاوز" وزیر مشاور در امور دارایی کابینه نیز پس از اعتراف به علاقه خود به همجنس‌گرایی و اینکه از بودجه دولتی، هزینه اجاره آپارتمان شریک همجنس خود را پرداخت می‌کرده، از مقام خود کناره‌گیری کرده بود.

هفته گذشته نیز رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که یک نماینده زن 37 ساله عضو حزب محافظه‌کار انگلیس که به تازگی به پارلمان این کشور راه یافته، به داشتن روابط غیراخلاقی با یک عضو 27 ساله این حزب متهم شده است.

این روزنامه‌ها در گزارش خود آورده بودند که افشای تصاویر ویدیوئی نشان می‌دهد که "کارولین نوکز" که اکنون دختری 11 ساله دارد و "دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس او را سیاستمداری سخت‌کوش توصیف کرده است، با "جیمز دینسدال" یکی از مشاوران جوان حزب محافظه‌کار و مقام سابق حلقه جوانان این حزب رابطه نامشروع غیراخلاقی داشته است.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، کارولین نوکز و همسرش که هفته گذشته پانزدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته بودند، حاضر به توضیح در خصوص تصاویر ویدیوئی منتشر شده، نشدند اما جیمز دینسدال که قرار است آینده حزب محافظه‌کار با افرادی مثل او رقم بخورد، در این خصوص اعلام کرد: تایید می‌کنم که کارولین نوکز و من رابطه نامشروع با یکدیگر داشته‌ایم و الان توضیح بیشتری در این خصوص نمی‌توانم بدهم.

به نظر می‌رسد روابط غیراخلاقی در میان سیاستمداران انگلیسی تبدیل به نوعی اپیدمی شده و این سیاستمداران سعی دارند در این خصوص از سارکوزی در فرانسه و از برلوسکونی در ایتالیا عقب نمانند!
[ دوشنبه 89/3/31 ] [ 12:38 عصر ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 1617668